Sari la conținut

Parerii (de rau)


Postări Recomandate

Salut, nu am mai postat de ceva timp pe la voi , dar o fac acum cu o idee.

Ma gandeam acum 40 min , uitandu`ma pe la ceva poze pe google ,,si mi`a venit ideaa urmatoare :

O motocicleta de strada transformata intr`un cross veritabil .

Nu am gasit poze , asa ca ma gandeam ca poate stiti pe cineva, care poate a facut aseasta transformare.

Transformare- furca shimbata , amortizor , bascula , chiar si coada de cross :D , dar pe un cadru cu rezervor de vitezana .

Multumesc si astept ceva dezbateri ,pareri, povesti legate despre , sau orice sfat e binevenit .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai trebuie sa schimbi si cadrul si rezervorul, pt ca trebuie sa fie inguste.

 

Aaaa, trebuie schimbat si motorul; trebuie monocilindru, sa fie ingust, usor si sa aiba cuplu mare la turatii mici.

 

Cred ca se pot pastra mansoanele dar o sa alunece mainile pe ele cand s-or umple de noroi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Enduro nu mers pe discuiala.

(Enduro pt R1 ca, de fapt, e un drum normal pt Suzuki Freewind, sa zicem)

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Sa faci cross din vitezana, e cam stupid...pt ca trebuie sa schimbi cam TOT......


Totusi nu inteleg de ce romanii sunt atat de reticenti la modificari/schimbari?

Cand cineva intreaba ceva de o modificare,prima data este trimis sa-si ia o motocicleta direct care face treaba aia....

Evident, sa faci cross din vitezana....e munca imensa, scumpa...si practic imposibil pt ca tre sa schimbi tot, (nu stiu,ai ramane doar cu stickerele atata)

 

Insa sa faci ceva light-enduro,nu e deplasat si e chiar fezabil si ok...

 

Sa sfarsesti ceva ce poate merge macar pe unde merge un V-strom/ Pegaso / F650GS.....

 

Nu ceva ce face un KTM in 2 timpi de 100 kg....

 

De ex asta e o abordare prea directa si simpla (ineficienta)

 

Nu cred ca au umblat la suspensii & etc, ci doar la gume (multi stiu modelul/clipul)

 

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Baiatu asta si-a bagat pwla in modificari. Doar o pereche de TKC80 si da-i bataie:))


Cred ca mutra celor cu enduro intalniti pe traseu e priceless :))

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un caz celebru este asta:

 

suzuki_sv650_enduro_1.jpg

 

Si mai gasesti una si aici:

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=209019

 

Din experienta proprie si directa: trebuie modificari serioase la suspensie ca sa poti spera ca te apropii de o moto enduro, si sunt prea mari sansele ca dupa multa bataie de cap si cheltuiala rezultatul sa fie departe de ce ofera o mobra dedicata enduro modesta. In schimb, daca pui doar niste gume mixte si eventual inalti un pic toacla poti merge pe forestiere in niste locuri superfaine, dar cu viteza mai modesta.

Mai este un aspect: din punct de vedere legal poti ajunge intr-o situatie destul de neplacuta daca ai un accident pe strada cu creatura neomologata.

 

DSCN1345Large.jpg

 

DSCN3896Large.jpg

Editat de svgobi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cross veritabil n-o sa-ti iasa in veci dinr-o mobra de strada...Pe de alta parte poti face ceva Flat Track sau Scrambler. Exista si tentative de enduro facute si din Sportster 883 cu suspensii si tot ce trebuie insa e cam chin sa te lupti cu 200 de Kg pe hartoape serioase. Merg, insa cele gandite pt asa ceva vor merge muuuult mai bine. Ca si proiect personal...Vei avea de investit bani si timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand multumesc de pareri .... Mi s`a luat de asa ceva din cate am citit .

Svgobi ..... ai dreptate cu gumele , cred ca e destul de fun cu sv`ul prin padure , apropo SV`ul galben nu este real , este facut in photoshop si arata bine.

Cat despre ceilalti multumesc de sfaturi .

Ca fan ducati ce sunt, imi e rusine cu 1199 ala de mai sus .... pe bune.. omu si`a cam batut joc de bijuteria aia .. da ma rog ..

 

La mine a fost o nebunie cu street-cross , din pricina puterii ... adica nu ai vrea sa ai 100 de ponei pe un cross ?

Acum ca sa va spun si eu la ce ma gandeam ...

Un moto mai vechi, de preferat un FZR 400 ,ca este destul de usurel , subtirel si ieftineala :))

Apoi distractia cu modificatul e din pura pasiune .

Daca iesea ceva era bine , daca nu era trecut la pierderi si intra in alt proiect.

Oricum multumesc pentru pareri ;)

Numai bine

Editat de Diabolic_Nightwing
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.La mine a fost o nebunie cu street-cross , din pricina puterii ... adica nu ai vrea sa ai 100 de ponei pe un cross ?

dupa ce te dai cu un corss iti dai singurel raspunsul. Unicul context in care "more is better" este la mersul pe nisip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Unii se vor mulțumi întotdeauna cu ce le oferă piața, alții vor fi întotdeauna nemulțumiți. Dacă la cei din urmă bugetul nu ar fi o problemă, ar ieși multe chestii interesante din mâna lor. Nu m-aștept ca românul de rând să gândească altfel decât s-a văzut până acum. Altfel am fi avut și noi industrie auto-moto proprie, nu implementată de alții. Una-două, nu merge, nu se poate. Eh... Marii constructori s-au mai inspirat din transformări d-astea artizanale.

 

Sunt p-aci niște proiecte drăguțe. Chiar și unul cu motor de CBR.

http://advrider.com/forums/forumdisplay.php?f=83

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...