duduistul Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Salut, zilele trecute am iesit cu un prieten la plimbare pe autostrada asta fiind prima lui iesire din oras. La prima oprite mi-a spus ca la 150 km/h a inceput sa simta un tremurat in ghidon. Cand am ajuns inapoi in oras mi-a spus ca la fiecare franare (fata) mai violenta simte ca ii fuge ghidonul in fata. Rulmentul de jug este problema? Motoreta este o Yamaha R6 din 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 E simplu, sa nu mai mearga cu 150+. Tremuratul probabil era de la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zapacitul Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 pt inceput strange axul jugul sigur e slabit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
troglod Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 Rulmenți roată față/jug. Neapărat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 poate are usor voblaj si face confuzie crezand ca e tremurat...e normal sa vobleze...e R6...cand ii dai in gura....vobleaza ghidonul ...iii trebe un steering damper si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 sau guma veche/deformata.... eu in 2010 cand mi-am luat Banditu' avea gume 2004 pe fata si 2005 pe spate. Intre 60 si 80 imi tremura ghidonul st-dr, dar numai daca luam mainile de pe el, altfel nu se simtea.... dupa ce am schimbat gumele n-a mai facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Dar de o roata dezechilibrata nu spune nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrazyCat Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Dar de o roata dezechilibrata nu spune nimeni? Dupa ce vor demonta jumatate de motocicleta daca nu vor gasi problema se vor gandi probabil si la solutia cea mai simpla si care trebuie probata prima, echilibrarea rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Dar de o roata dezechilibrata nu spune nimeni? sau chiar o roata stramba. la vstrom am avut roata fata putin stramba (deh..gropile din romania) si din cauza imi vibra destul de tare la viteze mai mari. am indreptat roata si de atunci n-am mai avut probleme. dar pana la a verifica roata cu totul...e cel mai simplu sa verifice si presiunea in roata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpiritofMotions Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 ar pana la a verifica roata cu totul...e cel mai simplu sa verifice si presiunea in roata in care roata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gtr 1000 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Salut, zilele trecute am iesit cu un prieten la plimbare pe autostrada asta fiind prima lui iesire din oras. La prima oprite mi-a spus ca la 150 km/h a inceput sa simta un tremurat in ghidon. Cand am ajuns inapoi in oras mi-a spus ca la fiecare franare (fata) mai violenta simte ca ii fuge ghidonul in fata. Rulmentul de jug este problema? Motoreta este o Yamaha R6 din 2002. Rulmenti de directie. Trebuie stransi sau daca este cazul ,schimbati. Roata dezechilibrata topaie , iar rulmentii de roata vibreaza si huruie undeva de la 60 km/h in sus si dispare la viteza mare. Plus ca apare vibraj puternic pe franare , ceea ce se intampla de la jocul in rulmentii de directie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Am un prieten ce are aceeasi prb dupa schimbul cauciucului fata, in afara de echilibrare ce ar trebui sa i faca? Personal nu am echilibrat niciodata rotile la schimbul cauciucurilor si niciodata n am avut aceasta problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 De la guma veche de pe fata si mie imi tremura destul de serios dupa 140kmh. Odata cu schimbarea si echilibrarea noului cauciuc, vibratia a disparut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 mie imi da un voblaj mic doar daca am rezervorul gol. dar asta se intampla la peste 230K/h zii sa echilibreze roata fata si sa stranga jugul (daca simte ca-i vine in fata pe franare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Uleiul din furca nu e la acelasi nivel si nu actioneaza amortizarea la fel si intra in voblaj Servisare la furca asta e solutia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Salut, zilele trecute am iesit cu un prieten la plimbare pe autostrada asta fiind prima lui iesire din oras. La prima oprite mi-a spus ca la 150 km/h a inceput sa simta un tremurat in ghidon. Cand am ajuns inapoi in oras mi-a spus ca la fiecare franare (fata) mai violenta simte ca ii fuge ghidonul in fata. Rulmentul de jug este problema? Motoreta este o Yamaha R6 din 2002. Roata descentrata si/sau ne-echilibrata. Anvelopa uzata. Rulmentii de roata cand sund dusi troncane la viteza mica. Rulmentii de jug cand sunt terminati se simt si pe loc - ori au un "hop" pe pozitia zero ori se simte un soc in ghidon cand apesi pe suspensie cu frana trasa (sau cand pui frana). Daca se manifesta asa, atunci sunt (si) rulmentii de jug. Editat Mai 16, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Deja au fost prezentate majoritatea cauzelor mai sus si au fost sugestii foarte bune . Daca spui ca la franare simte ca-i pleaca ghidonul , tind sa cred ca este vorba de rulmentii din roata fata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
coeval-garage.com Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Dar de o roata dezechilibrata nu spune nimeni? Adevarat... si noi spunem ca poate fi dezchilibrata! Simplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian Dutu Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Cand franezi si nu ai furcile egale ca amortizare nu intra in voblaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Cand franezi si nu ai furcile egale ca amortizare nu intra in voblaj? Nu Sunt suspensii care lucreaza independent - compresia pe o jamba si revenirea pe cealalta. Sunt si cazuri in care, e nevoie de o constatanta a arcurilor diferita de ce se gaseste la producatori si se pot monta arcuri de aceeasi lungime dar constante diferite pe o jamba fata de cealalta. Suspensia fata lucreaza unitar, chiar daca o jamba e diferita de cealalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Se zice si despre unele modele de cauciucuri ca induc oarecare voblaj. E plin netul de oameni care se pling de problema asta la Conti Road Attack (parca). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) . Editat Mai 16, 2014 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duduistul Postat Mai 16, 2014 Autor Share Postat Mai 16, 2014 Merci pentru sfaturi o sa le luam pe toate la rand de la cea mai simpla la cea mai complicata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 eu zic ca trebuie o sincronizare la carburatoare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 Era de la drum. Eu mizez pe: roata ne-echilibrata, cauciuc cu flat-spot (a stat mult intr-o singura pozitie), rulmenti uzati grav. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.