petrica Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Week-end-ul ce a trecut am dat intamplator peste un film cu Jean-Claude ... Vai Doamne ( http://ro.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Van_Damme ) si am remarcat / placut motocicleta cu care se juca prin film. Cred ca este vorba de un Triumph Bonneville ... putin endurizat ?! Chestia este ca mi-a placut ideea unei motociclete, simple, fiabile, economice, cu intretinere minimala, pe care sa o dezbraci de plasticele si tablele in plus si cu investitii minimale (adica niste gume de cross + cateva fiare de protectie) sa o transformi intr-o mobra cu care sa te bagi peste tot si sa nu te doara sufletul daca o parasesti in vre'o rapa daca se intampla sa crape ... Ce categorie de mobre credeti ca suporta transformari de genul asta ? ... nu ma luati cu ,,... da mai bine iti cumperi o mobra de enduro !" , ca la asta ma duce si pe mine capu' ! Ideea este sa cumperi un (ex.) Suzuki GS500 cu 500 euro si sa-l faci adventure, nu sa dai 1500-2000 euro pe un DRZ400 ! Uite ce a facut un individ dintr-un Suzuki GS500 ! ..... bine, cred ca l-a costat ceva suspensiile alea ?! Detalii ... aici : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=738523 ... deci, ce mobre ieftine, usoare si fiabile putem cioparti ? ... vre'un GS-u', vre'un CB-u', ... vre-un XJ-u' ?!?! Adavearul este ca Triumphul din film arata ... bestial ! Editat Iunie 10, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 mai mult efort decat merita. ca sa pui gume de cross tre sa ai si jenti pe care sa poti pune... numa schimbat roti si deja ajungi la pret de drz ... basca... zici de xj ... 4l racit pe aers si noroiala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Vezi ca era un site xu vehicule din filme. Cauta acolo modelul exact. Pe adv stiu ca e topic cu motoare 'adventurizate' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Tinand cont ca iei ceva tip DR sau XT la bani putini, nu stiu daca merita sa te apuci de modificari scumpe pe un cadru si un motor nepotrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 mai bine un dr 350/650 ieftin si adus pe linia de plutire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 mai degraba ma atrage ideea de a lua ceva deja din segmentul asta si transformarea lui dupa bunul plac si propriile dorinte.. de ex mie-mi place Transalp (ca motorizare,consum, potential on-road/off-road) dar nu mi place cum arata deloc. As da jos plasticele,as pune 2 crash bars, as da jos farul,as pune unul rotund,cu grilaj din ala fin, as pune un ghidon mai jos,si-as face din el o mobra de adventure foarte misto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 mai degraba ma atrage ideea de a lua ceva deja din segmentul asta si transformarea lui dupa bunul plac si propriile dorinte.. de ex mie-mi place Transalp (ca motorizare,consum, potential on-road/off-road) dar nu mi place cum arata deloc. As da jos plasticele,as pune 2 crash bars, as da jos farul,as pune unul rotund,cu grilaj din ala fin, as pune un ghidon mai jos,si-as face din el o mobra de adventure foarte misto... ... tomai la asta ma uitam ! ... uite si SV-u' ! Asta imi place MAXIM ... dar joaca in alta liga ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 asa? http://img4.annuncicdn.it/c4/57/c457bb14dbbe9304228b3a03a8787f3b_orig.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Cred ca este vorba de un Triumph Bonneville ... putin endurizat ?! http://www.imcdb.org/vehicle_77124-Triumph-Bonneville-T120-1969.html Ai avut dreptate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 da dar transalpul ramane o motocicleta grea in off orice i-ai face...ce are vandame acolo e chiar misto si e si usurica.. oricum nu ai cum sa o faci cum ti-o doresti sub 1500E.. poate doar daca o gasesti neimatriculabila si cu 700E.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 "ieftin, ieftin" nu se pupa cu pozele postate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 mai degraba ma atrage ideea de a lua ceva deja din segmentul asta si transformarea lui dupa bunul plac si propriile dorinte.. de ex mie-mi place Transalp (ca motorizare,consum, potential on-road/off-road) dar nu mi place cum arata deloc. As da jos plasticele,as pune 2 crash bars, as da jos farul,as pune unul rotund,cu grilaj din ala fin, as pune un ghidon mai jos,si-as face din el o mobra de adventure foarte misto... + ar mai trebui inaltata, pare f joasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Transalpul ar fi de luat in calcul atat vreme cat ai banuti de suspensii serioase, min 500e, mai adaugi jucaria la 1000, mai ii aduci ceva modificari si reparatii...inca 500e. So...nu prea iti vine sa o lasi in padure. Tot mai bine o capra obosita sa te simti bine o vara Ps: prin state, transalpurile is relativ ieftine si sunt destui ce o modifica pt rallyraid sau off,advbike asa de fun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Cred ca tot un XT600 este solutia ... cu minim de transformari ... poate un oil-cooler in plus ! ... ia uite ce minunatie ! Editat Iunie 10, 2014 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Sau un dominator, sunt si cu 650euro cu acte. motoreta fiabila, fara radiatoare si alte lucruri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moșu' Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) Sau un dominator, sunt si cu 650euro cu acte. motoreta fiabila, fara radiatoare si alte lucruri.. Asa zic si eu. Mai ieftin decat cu un monocilindru (Domi, XT/Tenere, DR, KLR) nu ai cum sa iesi cu o mobra de strada care trebuie modificata. Probabil cea mai ieftina mobra on/off ii Aprilia Pegaso. Editat Iunie 10, 2014 de Alexandru Mos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 (editat) ... Editat Iunie 10, 2014 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Eu o am deja. MZ ETZ 250 126 KG la gol 21 HP Consum 3,6 % Motor mai simplu nu s'egzista Nimic inutil pe ea From London, across Russia... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=145472505661738&set=pb.127107224164933.-2207520000.1402406642.&type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 Eu o am deja. MZ ETZ 250 126 KG la gol 21 HP Consum 3,6 % Motor mai simplu nu s'egzista Nimic inutil pe ea ... dar o conservi cam mult ! Cand iesim la o tura ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Soarta. Mai la toamna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Cred ca tot un XT600 este solutia ... cu minim de transformari ... poate un oil-cooler in plus ! ... ia uite ce minunatie ! Scrambler...parca tot mai fain ar fi ceva in 2 cilindri, oarecum ar si suna mai apropiat de twin-ul de la Triumph. Ma gandeam sa fac si eu ceva de genul cu SV-ul meu. Inca e in discutie. Alta varianta faina ar fi ER-6/Ninja650/Versys 650. Sau un Triumph, de ce nu? GS500 ar fi varianta mai simpla/usoara/ieftina dar sincer nu as merge pe ea. Motorului parca ii lipseste caracterul necesar pentru scrambler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Eu o am deja. MZ ETZ 250 126 KG la gol 21 HP Consum 3,6 % Motor mai simplu nu s'egzista Nimic inutil pe ea From London, across Russia... https://www.facebook.com/photo.php?fbid=145472505661738&set=pb.127107224164933.-2207520000.1402406642.&type=3&theater GN250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 Cu SV am experimentat si: pe fata mai intai am pus doar un cauciuc de spate cramponat, se simtea un pic mai greoaie fata la viraje, nu un capat de lume, iar pe noroiala cam plutea, furca ajungea la capat usor, dupa aia am pus furca si roata de Aprilia 650, a fost oarecum acceptabila cursa de 170mm, a trebuit doar o bucsa pe axul jugului de Aprilia pentru a se potrivi cu rulmentii de jug de SV. cauciuc de fata de 100/19 greu de gasit cu profil cramponat. oricum eu am avut maxim K60-uri, dar ar trebui unele mai agresive, gen enduro. Daca ar fi sa refac azi moto as pune fara discutie Mitas C02 spate si dreaq' stie ce de acelasi gen pe fata. pe spate trebuie neaparat un alt amortizor, cel original are doar 120mm cursa, este ff "fain" cand iti da un impuls in sus ca nu are cursa disponibila. greutatea la plin cam 190kg, garda la sol cam 200mm, sa zicem acceptabile cat timp nu crezi ca ai mobra de enduro adevarata. V2 cred ca este si el acceptabil, dar ar fi trebuit un raport final la lant mai mare. acum am ajuns si eu la ideea ca un ghidon mai larg era un plan bun, pe a mea am pastrat ghidonul de strada, care era ingust si moale, mi-a fost lene sa modific lungimea cablurilor si furtunelor. o problema ar mai fi ca este greu de plasat scaritele si ghidonul astfel incat sa poti merge decent in picioare pe mobra, e drept ca aici am dezavantaj ca sunt cam lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 da dar transalpul ramane o motocicleta grea in off orice i-ai face...ce are vandame acolo e chiar misto si e si usurica.. oricum nu ai cum sa o faci cum ti-o doresti sub 1500E.. poate doar daca o gasesti neimatriculabila si cu 700E.. true, eu de mult cochetez cu ideea de ceva adv/offroad , de anul trecut..... Si da,ai dreptate, transalpu e grelut, insa noi ne refeream la ceva ADV, adica un fell de all rounder, care sa te duca pe orice drum,fie el cat de rau... Nu te-ai aventura cu un Transalp pe unde te-ai aventura cu un XT 600 ...... Transalpul e mai ok all round, datorita motorizarii si cum se comporta la viteza mai mare etc... + ar mai trebui inaltata, pare f joasa te referi la TA? e decenta asa cum e ea...cum am zis, nu se vrea un cross pana la urma....... (acu depinde de preferintele fiecaruia si ce are de gand sa faca......) Scrambler...parca tot mai fain ar fi ceva in 2 cilindri, oarecum ar si suna mai apropiat de twin-ul de la Triumph. Ma gandeam sa fac si eu ceva de genul cu SV-ul meu. Inca e in discutie. Alta varianta faina ar fi ER-6/Ninja650/Versys 650. Sau un Triumph, de ce nu? GS500 ar fi varianta mai simpla/usoara/ieftina dar sincer nu as merge pe ea. Motorului parca ii lipseste caracterul necesar pentru scrambler La SV e ok ca pornesti de la o motocicleta destul de usoara 165 kg ( avand in vedere ca XT 600 X/R/Z sunt la fel sau mai grele cam,din fabrica) Dar la cat ai de modificat, mai bine te apuci de modificat un Transalp sau ceva de genu.......(cost effective) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 La SV e ok ca pornesti de la o motocicleta destul de usoara 165 kg ( avand in vedere ca XT 600 X/R/Z sunt la fel sau mai grele cam,din fabrica) dude, de ce nu citesti ce posteaza altii, vezi ca ma sus a postat cineva care chiar a avut sv modificat. si i-a ajuns, are xr. Si da,ai dreptate, transalpu e grelut, insa noi ne refeream la ceva ADV, adica un fell de all rounder, care sa te duca pe orice drum,fie el cat de rau... Nu te-ai aventura cu un Transalp pe unde te-ai aventura cu un XT 600 ...... Transalpul e mai ok all round, datorita motorizarii si cum se comporta la viteza mai mare etc... sa moara bibu daca inteleg. te duce oriunde, fie drumul cat de rau dar nu prea merge unde merge xt-ul? sau ce sa inteleg? eu de mult cochetez cu ideea de ceva adv/offroad , de anul trecut..... daca tot te trollez, macar s-o fac pana la capat... daca era de 2 ani cum era? din preistoric? PS - repet, cand tre sa schimbi roti, suspensii, etc etc... NU mai e deloc ieftin rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.