Sari la conținut

Adventure bike ... ieftin, ieftin


Postări Recomandate

Week-end-ul ce a trecut am dat intamplator peste un film cu Jean-Claude ... Vai Doamne ( http://ro.wikipedia.org/wiki/Jean-Claude_Van_Damme ) si am remarcat / placut motocicleta cu care se juca prin film.

Cred ca este vorba de un Triumph Bonneville ... putin endurizat ?! post-10224-0-62642200-1402390175_thumb.jpgChestia este ca mi-a placut ideea unei motociclete, simple, fiabile, economice, cu intretinere minimala, pe care sa o dezbraci de plasticele si tablele in plus si cu investitii minimale (adica niste gume de cross + cateva fiare de protectie) sa o transformi intr-o mobra cu care sa te bagi peste tot si sa nu te doara sufletul daca o parasesti in vre'o rapa daca se intampla sa crape ...

Ce categorie de mobre credeti ca suporta transformari de genul asta ?

... nu ma luati cu ,,... da mai bine iti cumperi o mobra de enduro !" , ca la asta ma duce si pe mine capu' ! Ideea este sa cumperi un (ex.) Suzuki GS500 cu 500 euro si sa-l faci adventure, nu sa dai 1500-2000 euro pe un DRZ400 !

Uite ce a facut un individ dintr-un Suzuki GS500 ! post-10224-0-69806000-1402390297_thumb.jpg ..... bine, cred ca l-a costat ceva suspensiile alea ?!

Detalii ... aici : http://advrider.com/forums/showthread.php?t=738523

 

... deci, ce mobre ieftine, usoare si fiabile putem cioparti ? ... vre'un GS-u', vre'un CB-u', ... vre-un XJ-u' ?!?!

Adavearul este ca Triumphul din film arata ... bestial !

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 129
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mai mult efort decat merita. ca sa pui gume de cross tre sa ai si jenti pe care sa poti pune... numa schimbat roti si deja ajungi la pret de drz :) ... basca... zici de xj ... 4l racit pe aers si noroiala?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

mai degraba ma atrage ideea de a lua ceva deja din segmentul asta si transformarea lui dupa bunul plac si propriile dorinte..

 

de ex mie-mi place Transalp (ca motorizare,consum, potential on-road/off-road) dar nu mi place cum arata deloc.

 

As da jos plasticele,as pune 2 crash bars, as da jos farul,as pune unul rotund,cu grilaj din ala fin, as pune un ghidon mai jos,si-as face din el o mobra de adventure foarte misto...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai degraba ma atrage ideea de a lua ceva deja din segmentul asta si transformarea lui dupa bunul plac si propriile dorinte..

 

de ex mie-mi place Transalp (ca motorizare,consum, potential on-road/off-road) dar nu mi place cum arata deloc.

 

As da jos plasticele,as pune 2 crash bars, as da jos farul,as pune unul rotund,cu grilaj din ala fin, as pune un ghidon mai jos,si-as face din el o mobra de adventure foarte misto...

... tomai la asta ma uitam ! :Dpost-10224-0-54269900-1402392520_thumb.jpgpost-10224-0-56506900-1402392536_thumb.jpgpost-10224-0-94281200-1402392549_thumb.jpg

 

... uite si SV-u' ! post-10224-0-15746800-1402392584_thumb.jpg

 

Asta imi place MAXIM ... dar joaca in alta liga ! :) post-10224-0-15330000-1402392614_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar transalpul ramane o motocicleta grea in off orice i-ai face...ce are vandame acolo e chiar misto si e si usurica.. oricum nu ai cum sa o faci cum ti-o doresti sub 1500E..

poate doar daca o gasesti neimatriculabila si cu 700E..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai degraba ma atrage ideea de a lua ceva deja din segmentul asta si transformarea lui dupa bunul plac si propriile dorinte..

 

de ex mie-mi place Transalp (ca motorizare,consum, potential on-road/off-road) dar nu mi place cum arata deloc.

 

As da jos plasticele,as pune 2 crash bars, as da jos farul,as pune unul rotund,cu grilaj din ala fin, as pune un ghidon mai jos,si-as face din el o mobra de adventure foarte misto...

+ ar mai trebui inaltata, pare f joasa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalpul ar fi de luat in calcul atat vreme cat ai banuti de suspensii serioase, min 500e, mai adaugi jucaria la 1000, mai ii aduci ceva modificari si reparatii...inca 500e. So...nu prea iti vine sa o lasi in padure. Tot mai bine o capra obosita sa te simti bine o varapost-43689-0-37700800-1402398402_thumb.jpeg

Ps: prin state, transalpurile is relativ ieftine si sunt destui ce o modifica pt rallyraid sau off,advbike asa de fun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tot un XT600 este solutia ... cu minim de transformari ... poate un oil-cooler in plus !

... ia uite ce minunatie ! :)

post-10224-0-05625400-1402398574_thumb.jpg

post-10224-0-13325700-1402398668_thumb.jpg

post-10224-0-02172400-1402398678_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un dominator, sunt si cu 650euro cu acte. motoreta fiabila, fara radiatoare si alte lucruri..

 

Asa zic si eu. Mai ieftin decat cu un monocilindru (Domi, XT/Tenere, DR, KLR) nu ai cum sa iesi cu o mobra de strada care trebuie modificata. Probabil cea mai ieftina mobra on/off ii Aprilia Pegaso.

Editat de Alexandru Mos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am deja.

 

MZ ETZ 250

126 KG la gol

21 HP

Consum 3,6 %

Motor mai simplu nu s'egzista

Nimic inutil pe ea

 

From London, across Russia...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=145472505661738&set=pb.127107224164933.-2207520000.1402406642.&type=3&theater

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am deja.

 

MZ ETZ 250

126 KG la gol

21 HP

Consum 3,6 %

Motor mai simplu nu s'egzista

Nimic inutil pe ea

... dar o conservi cam mult ! Cand iesim la o tura ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tot un XT600 este solutia ... cu minim de transformari ... poate un oil-cooler in plus !

... ia uite ce minunatie ! :)

 

Scrambler...parca tot mai fain ar fi ceva in 2 cilindri, oarecum ar si suna mai apropiat de twin-ul de la Triumph. Ma gandeam sa fac si eu ceva de genul cu SV-ul meu. Inca e in discutie.

Alta varianta faina ar fi ER-6/Ninja650/Versys 650. Sau un Triumph, de ce nu?

GS500 ar fi varianta mai simpla/usoara/ieftina dar sincer nu as merge pe ea. Motorului parca ii lipseste caracterul necesar pentru scrambler :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu o am deja.

 

MZ ETZ 250

126 KG la gol

21 HP

Consum 3,6 %

Motor mai simplu nu s'egzista

Nimic inutil pe ea

 

From London, across Russia...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=145472505661738&set=pb.127107224164933.-2207520000.1402406642.&type=3&theater

GN250

post-43386-0-01391500-1402408818_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu SV am experimentat si:

pe fata mai intai am pus doar un cauciuc de spate cramponat, se simtea un pic mai greoaie fata la viraje, nu un capat de lume, iar pe noroiala cam plutea, furca ajungea la capat usor,

dupa aia am pus furca si roata de Aprilia 650, a fost oarecum acceptabila cursa de 170mm, a trebuit doar o bucsa pe axul jugului de Aprilia pentru a se potrivi cu rulmentii de jug de SV.

cauciuc de fata de 100/19 greu de gasit cu profil cramponat. oricum eu am avut maxim K60-uri, dar ar trebui unele mai agresive, gen enduro. Daca ar fi sa refac azi moto as pune fara discutie Mitas C02 spate si dreaq' stie ce de acelasi gen pe fata.

pe spate trebuie neaparat un alt amortizor, cel original are doar 120mm cursa, este ff "fain" cand iti da un impuls in sus ca nu are cursa disponibila.

greutatea la plin cam 190kg, garda la sol cam 200mm, sa zicem acceptabile cat timp nu crezi ca ai mobra de enduro adevarata.

V2 cred ca este si el acceptabil, dar ar fi trebuit un raport final la lant mai mare.

acum am ajuns si eu la ideea ca un ghidon mai larg era un plan bun, pe a mea am pastrat ghidonul de strada, care era ingust si moale, mi-a fost lene sa modific lungimea cablurilor si furtunelor.

o problema ar mai fi ca este greu de plasat scaritele si ghidonul astfel incat sa poti merge decent in picioare pe mobra, e drept ca aici am dezavantaj ca sunt cam lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

da dar transalpul ramane o motocicleta grea in off orice i-ai face...ce are vandame acolo e chiar misto si e si usurica.. oricum nu ai cum sa o faci cum ti-o doresti sub 1500E..

poate doar daca o gasesti neimatriculabila si cu 700E..

 

true, eu de mult cochetez cu ideea de ceva adv/offroad , de anul trecut.....

 

Si da,ai dreptate, transalpu e grelut, insa noi ne refeream la ceva ADV, adica un fell de all rounder, care sa te duca pe orice drum,fie el cat de rau... Nu te-ai aventura cu un Transalp pe unde te-ai aventura cu un XT 600 ...... Transalpul e mai ok all round, datorita motorizarii si cum se comporta la viteza mai mare etc...

 

+ ar mai trebui inaltata, pare f joasa

 

te referi la TA? e decenta asa cum e ea...cum am zis, nu se vrea un cross pana la urma....... (acu depinde de preferintele fiecaruia si ce are de gand sa faca......)

 

Scrambler...parca tot mai fain ar fi ceva in 2 cilindri, oarecum ar si suna mai apropiat de twin-ul de la Triumph. Ma gandeam sa fac si eu ceva de genul cu SV-ul meu. Inca e in discutie.

Alta varianta faina ar fi ER-6/Ninja650/Versys 650. Sau un Triumph, de ce nu?

GS500 ar fi varianta mai simpla/usoara/ieftina dar sincer nu as merge pe ea. Motorului parca ii lipseste caracterul necesar pentru scrambler :rusinica:

 

La SV e ok ca pornesti de la o motocicleta destul de usoara 165 kg ( avand in vedere ca XT 600 X/R/Z sunt la fel sau mai grele cam,din fabrica)

 

Dar la cat ai de modificat, mai bine te apuci de modificat un Transalp sau ceva de genu.......(cost effective)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La SV e ok ca pornesti de la o motocicleta destul de usoara 165 kg ( avand in vedere ca XT 600 X/R/Z sunt la fel sau mai grele cam,din fabrica)

 

dude, de ce nu citesti ce posteaza altii, vezi ca ma sus a postat cineva care chiar a avut sv modificat. si i-a ajuns, are xr.

 

Si da,ai dreptate, transalpu e grelut, insa noi ne refeream la ceva ADV, adica un fell de all rounder, care sa te duca pe orice drum,fie el cat de rau... Nu te-ai aventura cu un Transalp pe unde te-ai aventura cu un XT 600 ...... Transalpul e mai ok all round, datorita motorizarii si cum se comporta la viteza mai mare etc...

 

sa moara bibu daca inteleg. te duce oriunde, fie drumul cat de rau dar nu prea merge unde merge xt-ul? sau ce sa inteleg?

 

eu de mult cochetez cu ideea de ceva adv/offroad , de anul trecut.....

 

daca tot te trollez, macar s-o fac pana la capat... daca era de 2 ani cum era? din preistoric? :)

 

PS - repet, cand tre sa schimbi roti, suspensii, etc etc... NU mai e deloc ieftin rezultatul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...