Delo Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Cred ca bocancii au fost cumparati doar pt ca se asortau cu mobra (culoarea)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 4, 2014 Share Postat Septembrie 4, 2014 Ai avea dinnainte ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 5, 2014 Autor Share Postat Septembrie 5, 2014 (editat) argintiu de pitzi, te duceai prin cluburi de noapte in Merzouga si trebuia ceva culoare, nu? Nu trebuia sa caut prea mult cluburile de pitzi, pt erau vre-o doua care stateau in acelasi camping/auberge cu noi, bonus isi si facaeu poze [duckface] pe langa corturile noastre si apoi poze cu mobrele. Deci powertape-ul argintiu ruleaza...deh daca n-am avut negru. » Post actualizat in 05 Sep 2014 15:14 @Eru bocancii erau Salomon , pentru cine stie firma e sinonim cu rezistenta , ergonomie , fiabilitate ,comfort , calitate . Precizeaza de cati ani ai aveai sa nu se creada ca i-ai cumparat inainte cu cateva zile de plecare si te-au lasat dupa o saptamana . Cea mai veche atestare documentara abocancilor alora este de prin 2004, dar estimez ca ii am de prin 2000. Sunt/au fost, [pt ca au ramas in Maroc] niste bocanci ok, [nu excelenti] si da, pe vremuri firma Salomon era de top. Insa, in vesnicul razboi dintre tehnic, sau R&D si marketing, in firma asta a castigat marketing-ul si uite asa au ajuns sa faca bocanci cu blanita. Editat Septembrie 5, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Septembrie 14, 2014 Share Postat Septembrie 14, 2014 Știi cum e la noi când dormi cu cortul pe coclauri? Te trezești înconjurat de câte o turmă de oi sau o cireadă de vite. Cam așa ne trezim în dimineața asta, doar ca turma e de cămile. Apropo, la nisip se doarme super bine, iar în Maroc nopțile în deșert au fost numai bune de dormit, călduțe cât să fie confortabil. Cea mai plăcută surpriză e că suntem la doi pași de nisip. Disperarea ce o simțisem noaptea trecută când abandonarăm căutarea nisipului și puseserăm cortul în fes-fes se evaporă. Cam, așa-i cu noaptea, bâjbâi aiurea, vorba cuiva „Nu se face adventure riding noaptea” În spatele unor tufe nu sunt doar cămile, ci e și prietenul nostru de aseară, Hame. Așteaptă cuminte să ne trezim. Probabil că aștepta de ceva vreme când o ia la pas voios spre noi. Omul ăsta a bătut 2km prin praf, de la sat la tabăra noastră, doar să ne aducă o pungă cu smochine din grădina sa. Deși la doi pași de nisip, ieșirea din praf se dovedește mai dificilă decât pare. Ne echipăm și urcăm pe motoare, ne luăm rămas bun de la Hame, ca în 50 de metrii să ne dăm jos și să începem cu ridicatul, împinsul și trasul motoarelor. Nici nisipul nu e chiar nisip, nici suprafața nu e tocmai lină. Ba nisip, ba fes-fes, rădăcini, arbuști, strate erodate. Adventure! O luăm iar la picior și fotografii, cu Hame după noi dându-ne direcții și împingând motore. E fericit, râde, râdem și noi. Are rost să mai spun cât de mega frumos e peisajul? Ajungem la câmpul asta de piatră topită și răcită de nu știu câte ori de căldura soarelui și pornim în căutarea de comori. Și apoi iar nisip unde ne luptăm pentru supraviețuire, funduri de lac uscate unde ne credem la Bonneville Salt Flats și încercăm să ne doborâm propriile recorduri, piatră și 20km/h auch. Pe la amiază ajungem leșinați la un auberge în mijlocul nisipurilor și o dăm pe cola, ceai fierbinte de mentă și cafea cu lapte. Gazda e așa drăguță că ne aduce farfurii pentru a ne prepara propria noastră mâncare, din ce mai era în pungă. Africana noastră nu prea mai trage așa că Alecu profită de ocazie și verifică CDI-urile, filtrul. Adevărata problemă însă o descoperă mai târziu. Ca întotdeauna după o oră la umbră și odihnă, vrem nu vrem, ne continuăm drumul destinația Zagora. Spre seară ne întâlnim cu Eru la Zagora și nu mai contenim cu descrierile aventurilor ultimelor două zile. Cumpărături, inclusiv cantități industriale de portocale și pornim în căutarea unui camping cu piscina la M’Hamid, ceea ce și găsim sau ne găsește el pe noi când suntem racolați de pe niște străduțe înguste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 15, 2014 Autor Share Postat Septembrie 15, 2014 Day 7 [8 aprilie] Dupa povestirea "Ramish"ei lasati-ma sa va plictisesc ..... Cum spuneam, avand in vedere ca restul grupului apucase inca de ieri Pista Ouzina, eu am mai ramas o zi in camping, ratand noaptea in desert. Dupa o zi de leneveala, m-am trezit devreme, dar nu stiu cum se face ca neamtul de ieri a reusit sa ma tina din treaba asa ca de abia in jurul orei 10 ies din Merzouga. Nici macar nu ma grabeam prea tare, doar urma sa merg pe asfalt pana in Tagounite, unde sa fac jonctiunea cu restul grupului. Easy ..... Asa ca plec alene, nu prea am tragere de inima, adr GPS-ul reuseste sa ma ma scoata din stare soptindu-mi prieteneste" Asfalt, asfalt dar sunt aprox 400 km te mai si opresti pe drum la o poza la o ciorba intalnirea e la 4 PM, n-ai asa mult timp." Drumul a fost cam 70% asfalt si restul pietris afanat. Nu pot sa spun ca a fost rau, pe portiunile fara asfalt iar "am dat rock-ul la suspensii" mergand semnificativ mai repede decat pe asfalt deci una peste altu' a fost bine, mai greu e sa stai in scarite pe un singur picior, dar aveam ceva antrenament din Crimea. [Trebuie sa mai crut piciorul ala] Nu prea am ce povesti de pe drum doar ca in Zagora am ratat o poza pe care cred ca o fac toti cei care trec pe acolo cu un fel de pictura murala in care sunt trecute numarul de zile pana in Tombouctou, evident cu camila. Cam in jurul orei 15 am ajuns la punctul de intalnire, asta fiind o crasma in Tagounite chiar in centru, ce naiba ne respectam. Asa cum ma asteptam baietii, au itarziat si au ajuns rupti insa privire lor imi spuneau clar ca a meritat cu varf si indesat. Cu toate ca erau obositi spre dezamagirea emberului de la terasa la care am stat, care spera sa ne si cazeze s-a luat decizia sa plecam spre M'hamid, unde am ajuns pe inserat, ne-am parcat intr-un camping si am dormit. P.S. stati pe faza pt ca ziua ce urmeaza, e una speciala..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 că tot e Luni...eu zic să pornim săptămâna bine și să ne mai povestiți câte ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 16, 2014 Autor Share Postat Septembrie 16, 2014 (editat) Day 8 [9 aprilie] La cererea publicului [si pt ca o sa imi fie greu spre imposibil sa scriu ceva restul saptamanii], urmatorul episod. Ziua de azi se intituleaza "Rejele fumeilor" . Se zice ca, baietii au plecat sa se dea in desert, fara bagaje si fara pasagere. Spre Oaza sacra, o alta bucata bestiala care a fost in trecut traseu de Dakar. Ziua a inceput destul de devreme : Moment in care am inceput sa ma uit prin campingul inca adormit, intrucât in seara precedenta am parcat pe intuneric si mare lucru nu am apucat sa vad. In camping-ul asta mi se consolideaza parerea ca la ei camping are un pic alta insemnatate. Sau mai bine zis in Maroc se campeaza altfel decat o facem noi, si anume vin oameni cu rulote sau case pe roti si in cel mai rau caz corturi sin alea de pus pe jeep. Noi suntem chiar atipici. Si cu ocazia asta remarc ca la astia se poarta prizele de interior puse la exterior : Si nu oricum ci pe pereti de pamant. Super inginerie, tare as vrea sa vad si panoul de sigurante, sau poate nu. La un moment dat se trezeste parca toata lumea la unison, se fac in pripa pregatiri si baietii tureaza mobrele si pleaca: Moment prielnic ca restul lumii sa se ocupe de treburi mai lumesti, cum ar fi spalatul tzoalelor udate de ploaie si murdarite de nisip si praf. Din fericire aceste momente glorioase nu au fost imortalizate. Lasam sa hainele la uscat si plecam la cumparaturi, ocazie cu care vizitam si "urbea" si chiar in camping reusesc sa pozez ceea ce imi scapase ieri in Zagora : Dupa cumparaturi am inceput sa exploram un pic campingul in cautarea unui loc in care sa mancam mai ales ca vazusem ca e destul de intins si de verde, iar noi evident stateam in cel mai searbad si plin de praf loc. Dupa masa am descoperit si piscina, stiam ca exista dar nu o gasisem pana atunci si uite asa a inceput distractia: In fine dupa jumatate de zi la piscina sunt ostenit rau, in principal de ras. Initial m-am apucat sa le invat pe fete sa sara in piscina, in fine nun chiar pe toate doar 50%. Am inceput cu saritura bomba ca e usoara si de efect, dupa care am vrut sa le invat sa sara in cap.....credeti-ma a fost fun de tot. Adica nu stiu cat s-au distrat ele dar eu m-am distrat bine de tot. Un alt episod interesant consumat mai pe seara dupa intoarcerea trupei de soc, a fost discutia cu un neamt, apropitar de Unimog pe la 55 de ani asa si prietena lui de aprox 30. O discutie foarte interesanta dar destul de greu de relatat, interesant utilajul omului si interesanta profesia "winemaker". Si i-a ghiciti cu ce s-a prezentat la masa de seara. Evident ca da, vin, si unul al naibii de bun. Iar la penuria de COOH din marea patrie a lui Allah a fost un fel de ambrozie. Cam asa s-a incheiat ziua si de data asta chiar pot sa spun ca "de mâine" revenim la chestii serioase. Ramish ai legatura. Editat Septembrie 16, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Aici te-ai intrecut in arta fotografica, poza cu minitornada e absolut de colectie! Grozava aventura la impins mobrele prin fes fes si mai ales compania dezinteresata a prietenilor speciali gasiti acolo unde nu te astepti. Nu este neaparat opera saraciei ci mai degraba a lipsei locale de concurenta a acestei valori superbe, prietenia, cu alte "valori" de care civilizatia noastra nu duce din pacate lipsa si care genereaza pizma, concurenta, aroganta si dispret la adresa aproapelui. Eu am mai intalnit asemenea atitudini la oameni trecuti prin mari suferinte in urma razboiului din fosta Yugoslavie, oameni care pierdusera totul si pentru care "fleacurile" nu mai contau. Foarte interesant acest termen, fes-fes. Nu e tot nisip, e altceva? E oare la fel ca la noi in delta diferenta intre nisipul de plaja mai zgrunturos si cuartos si nisipul mult mai fin de delta care e de fapt mal aluvionar solidificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Septembrie 25, 2014 Share Postat Septembrie 25, 2014 Foarte interesant acest termen, fes-fes. Nu e tot nisip, e altceva? e praf. mai spre faina / malai / ciment / var decat spre nisip. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Octombrie 6, 2014 Share Postat Octombrie 6, 2014 Multumim frumos pentru aprecieri. Fotografia cu vartejul de nisip e intr-adevar foarte frumoasa, insa ii apartine Patriciei, ca multe altele dintre cele postate aici. Eu, Patri si Ralu am avut grija de documentarea fotografica a excursiei, cu ajutorul lui Eru bineinteles. Sa raspund intrebarii tale. Fesh-feshul e un nisip foarte foarte fin, asemanator prafului. Cred ca aici iti poti face o idee http://www.asphaltandrubber.com/popular/fech-fech/ 9 aprilie. Ziua asta e una plina de adrenalina pentru baietii ce-au calarit dunele de la M'Hamid in drum spre Oaza Sacra, au tras de motoare, vrand-nevrand au introdus nisip in filtre si-n carburatoare, iar noi am exersat sarituri demne de jocurile olimpice, la o piscina cu apa tulbure de .. nisip. Mai departe scrie-n carte si in vide-ul regizat, montat si subtitrat de al meu Alecu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Multumim frumos pentru aprecieri. Fotografia cu vartejul de nisip e intr-adevar foarte frumoasa, insa ii apartine Patriciei, ca multe altele dintre cele postate aici. Eu, Patri si Ralu am avut grija de documentarea fotografica a excursiei, cu ajutorul lui Eru bineinteles. Sa raspund intrebarii tale. Fesh-feshul e un nisip foarte foarte fin, asemanator prafului. Cred ca aici iti poti face o idee http://www.asphaltandrubber.com/popular/fech-fech/ 9 aprilie. Ziua asta e una plina de adrenalina pentru baietii ce-au calarit dunele de la M'Hamid in drum spre Oaza Sacra, au tras de motoare, vrand-nevrand au introdus nisip in filtre si-n carburatoare, iar noi am exersat sarituri demne de jocurile olimpice, la o piscina cu apa tulbure de .. nisip. Mai departe scrie-n carte si in vide-ul regizat, montat si subtitrat de al meu Alecu. Da, e nisip distilat, o pacoste. Cu pozele ati facut o treaba deosebita fetele, puteti deschide o expozitie. Am vazut deja filmul pe fb cu tot cu subtitrarile haioase Grozava treaba si de privit dapoi de facut! Riscuri, trante, aventuri, dar satisfactia finala de a fi parcurs traseul propus compenseaza efortul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Mai departe scrie-n carte si in vide-ul regizat, montat si subtitrat de al meu Alecu. Utub sez: 'This video is not available. Sorry about that.' ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Utub sez: 'This video is not available. Sorry about that.' ... Uh! Mie imi merge, chiar si dupa "clear cache". Singura tara in care probabil nu merge e Ghermania, datorita coloanei sonore. Dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 7, 2014 Share Postat Octombrie 7, 2014 Uh! Mie imi merge, chiar si dupa "clear cache". Singura tara in care probabil nu merge e Ghermania, datorita coloanei sonore. Dubios. Nu e dubios, e 'libertatea' din vest ;-) Macar pozele se pot vedea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Octombrie 14, 2014 Share Postat Octombrie 14, 2014 10 aprilie Mare noroc avem cu căldura asta. Pe la 8 suntem zăpăciți în corturi și e musai să ieșim, să strângem șatra, înainte de a ne mura complet. Chiar dacă e așa cald afară, pe motor e bine în ciuda vitezei noastre de 30km/oră. Ne luăm la revedere de la vecinii noștri nemți sau ei de la noi, ne fotografiem unii pe alții și o luăm în direcții diferite. Le suntem recunoscători tare, pentru ospățul din seara precedentă. Oameni de omenie. Lăsăm repede și în urmă de tot nisipul de la M’Hamid, și-l dăm la schimb pe piatra de toate formele si mărimile ce acoperă pista de la Tagounite la Foum Zguid. Offroad la sud de Zagora. Zici că am aterizat pe o cu totul altă planetă ce stă să se destrame bucățică cu bucățică. Spre deosebire de alte pustietăți, aici e pustiu și nu știu câți kilometrii facem fără să întâlnim vreun suflet. După câțiva sau poate zeci de kilometrii de pistă parcursă la 10-20km/oră (cine mai știe, de simțit i-am simțit ca zeci) zgâlțâieli continue, dureri dorsale acute, fără vegetație, fără umbră, fără puțină viteză pentru răcorire, suntem profund impresionați. Cobor aproape în mâini de pe motor, genunchii nu mă mai țin de la atâta amortizare, și poposim ba pentru umbră, ba pentru o limonadă călduță și un parizer țiclam clocit în coburi. Da’ e frumos. Iar e mai mult decât frumos și iar e diferit. Țara asta merită văzută de multe multe ori. În orice direcție faci 100-200 de km e un alt peisaj ce te lasă fără cuvinte. În cele câteva ocazii în care bolovanii s-au transformat în nisip, dăm de greu. Ne zvârcolim și ne împrăștiem care încotro, doar vom reușim cumva să ieșim. Măcar cu moralul stăm bine, cred. Mai puțin Eru care reușește să-și mai forțeze o dată faimoasa gleznă, pe o poțiune de nisip apărută de nicăieri. Suntem perseverenți și după-masa ajungem la Foum Zguid leșinați de foame și de sete. Cam pe când ne așezăm la masă Luci își face de lucru cu o bine programată pană. Luci e exemplar. Are grijă ca orice problemă cu motorul să survină în timpul liber, cum ar fi. Nu vrea să țină echipa în loc. Contrar aparențelor și aspectului localului cu pricina, cartofii prăjiți și frigănelele sunt delicioase. De aici nu ne-a rămas decât să căutăm loc de cort. În față avem asfalt și cam atât pentru următorii kilometrii. Înainte să ajungem la Tissinit, tragem pe dreapta și suntem iar în nisip. O seara pe măsura zilei. Asfințit printre nori de praf , motoare îngropate. Alecu desface carburatoarele africanei la lumina frontalei, asistat de Luci. Eu poponeataăț airbox-ul. Nisipul a ajuns ceva mai departe decât ne-am fi dorit. Nu o putem lăsa să se înece așa. Hai măi africana, că mai avem drum lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Faina mobra din prima poza. Zici ca-i pica ochii in gura de somn :-) Una peste alta, cand vad de cate ori v-ati infundat, ma intreb daca nu v-ar fi prins cumva bine niste motoare mai usoare sau mai putin incarcate? Si uitandu-ma la penultimele doua poze, nu era mai simplu sa bage tigara in carburator decat sa sufle? Cu flacara deschisa si vapori de benzina, iese mizeria singura afara Editat Octombrie 16, 2014 de ADVRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ramish Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Cu siguranta ar fi fost mai usor si poate mai distractiv pentru pilot cu un motor mai usor si fara atat de multa incarcatura, dar in felul asta am putut sa ne bucuram impreuna de tura si cu un buget mai modest Cu mobra adormita e Sebicozaurul, ultimul la trezire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecul Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Sunt ceva mai multe fotografii cu motoare in nisip, pentru ca acele fotografii sunt mai deosebite si pentru ca pentru ca noi acolo ne-am distrat si despre acele momente povestim. Defapt au fost 2 zile cu mult nisip si impins, cu zone care ar fi putut evitate, dar tocmai ca noi de-abia le-am asteptat si ne-a parut rau ca s-au terminat. Si in munti povesteam tot de trecerile prin nisip si "riding the dunes". Altfel, cred ca stii, ca daca vrei sa imparti motorul cu prietena trebuie un motor putin mai mare. Chestia mai interesanta este ca in timpul ezcursie nimeni nu s-a plans de greutatea prea mare si am facut trasee pe care multa lume cu motoare usoare ar spune pas, doar ca ulterior ni s-a atras atentia ca conducem motoare prea grele pentru "pistele" parcurse sau ca fetele ar trebui sa piloteze si ele, si eu tot nu inteleg de ce ar trebui sa fie altfel. Cred ca asa place la noi, cu casa in spate, punem cortul unde ne place si maine inca o data "ride on" Abia astept sa mai bage o zi Ramish, sa ma mai bucur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Altfel, cred ca stii, ca daca vrei sa imparti motorul cu prietena trebuie un motor putin mai mare. Da, stiu... Eniuei, bagati mare in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 19, 2014 Autor Share Postat Octombrie 19, 2014 (editat) Day 9 [10 aprilie] Dupa o zi de leneveala si refacere azi voi incerca sa merg cu grupul. Sunt un pic stresat din cauza gleznei care desi si-a mai revenit este departe de forma obisnuita. Cel mai rau este ca nu pot sta in scarite calumea, de fapt stau doar intr-un picior, noroc ca am am antrenament din Crimeea de anul trecut. Ziua incepe destul de brusc,cu soarele care ne zoreste sa plecam, asadar ne intoarcem de la Mhamid pana in Tagounite, unde parasim asfaltul. Sunt un pic stresat de nisip, insa Alecu imi spune ca nu o sa avem nisip de loc. Si a avut dreptate, dar am avut la piatra .......multa piatra. La prima oprire nu mai puteam de maini si am incercat inclusiv pozitia de motocross, degeaba. Dupa inca o repriza, mai punem de-o oprire cu limondada incropita si in plin soare. Pe a doua bucata, am avut impresia ca mobra se va dezmembra, nu am fost singurul care a avut aceasta impresie si chiar ma gandeam la cei care aveau si pasager, cred ca a fost horor pt pasagere: Plecam mai departe si peisajul incepe sa se schimbe , trecem prin niste albii de rau secate si apoi incepem sa urcam, si la un moment dat privelistea ne face sa ne oprim brusc: Ulterior incepem sa coboram si intr-unul din locurile cu nisip reusesc iar sa ma imprastii pe jos fortandu-mi evident glezna stanga, din nou. Ma doare de-mi ies ochii dar reusesc sa ma sui pe mobra si insist sa plecam cat mai repede, stiu eu ce se intampla dupa ce se duce adrenalina. In mod ciudat insa desi ma doare destul de rau, cred ca aceasta cazatura m-a ajutat, mi-a pus ceva oase, ligamente la loc intrucat deja calc mai bine si pot sa stau un pic si in scarite. Ne indreptam catre un drum care mi se pare un fel de Mecca in situatia de fata, insa acesta se transforma brusc in fata morgana cand ajungel la el, adica da e drum insa si pana aici a fost iar asta la care se lucreaza, e cu piatra afanata si chair nu am chef sa ma mai imprastii odata azi. Si uite asa ajungem in partea a doua a zilei in Foum Zguid, unde mancam bine de tot si ieftin dar nu si repede, ah si mai e si pana lui Luci. Super baiat mereu face penele in momente potrivite [ma rog daca se poate spune asa]. Plecam cu burtile pline si bagajele si mai pline de "pornocaleeeeeeeeeeeeeeee" . [Moama ce dor mi-e de portocalele alea] Pentru azi nu mai avem multe de facut, trebuie sa ne gasim un loc de campare si asta cumva nu a fost greu, o albie uscata de rau este exact ce ne trebuie, ma rog daca scoatem din ecuatie o mica lupta cu nisipul inainte de campare, asta asa ca sa dormim mai bine. Dupa campare Alecul si Luci parca si sebi mesteresc ceva pe la motoare : V-am mai zis ca iubesc injectia ? Si din punctul meu de vedere cel mai important, Patricia reuseste sa surprinda un fenomen care nu ne da pace de cateva seri : Nu am mai vazut niciodata luna in aceasta ipostaza. » Post actualizat in 19 Oct 2014 18:53A si sa nu uit traseul: Editat Octombrie 19, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 V-am mai zis ca iubesc injectia ? Nu. Tell us more... Una peste alta nu cred ca injectia e motivul pentru care nu e nicio poza cu tine curatand filtrul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 20, 2014 Autor Share Postat Octombrie 20, 2014 Una peste alta, cand vad de cate ori v-ati infundat, ma intreb daca nu v-ar fi prins cumva bine niste motoare mai usoare sau mai putin incarcate? Desi am fost unul dintre cei 2 fara pasager, mie mi-ar fi placut o mobra mai usoara, cu mai putin incarcata nu cred ca sunt in stare, am avut 23 kg bagajele pt o luna, nu cred ca as putea mult mai putin, insa as putea mai bine asezate pe mobra. » Post actualizat in 20 Oct 2014 10:24 Nu. Tell us more... Una peste alta nu cred ca injectia e motivul pentru care nu e nicio poza cu tine curatand filtrul de aer Lasa ca ti-am zis pe topicul celalt. Cred ca primul motiv pt care nu e nici o poza cu mine curatand filtrul este lenea [si faptul ca am filtru reutilizabil si nu imi luasem la mine nici spary de curatat nici ulei], al doilea ar fi ca am filtrul de aer asezat mai sus decat la AT. Oricum poti vedea la postul 107 cum arata filtrul meu de aer cand am ajuns acasa. Dupa ce l-am curatat s-a simtit bine dpdv putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guy_ana Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Bine baieti! Filmuletul ala ma face sa cred ca v-ati distrat de minune, chiar si in munti. Nici macar pe stradute de oras sa nu poti merge decat in picioare, e adventure la maxim. Si apropos de film. Am inteles care e numarul ideal de oameni intr-un grup in Maroc: 9. Unul conduce, patru imping. Dupa care e nevoie de un alt grup de patru la schimb, dupa ce s-au epuizat primii. ;-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Desi am fost unul dintre cei 2 fara pasager, mie mi-ar fi placut o mobra mai usoara, cu mai putin incarcata nu cred ca sunt in stare, am avut 23 kg bagajele pt o luna, nu cred ca as putea mult mai putin, insa as putea mai bine asezate pe mobra. Eu zic ca mai bine puneai cateva kile in plus (de exemplu niste incaltame mai acatarii) si le puneai pe toate undeva jos, nu cocotate toate una peste alta pe coada motorului. Nu e chiar asa de importanta masa totala in sine, cat unde e centrata. Pe data viitoare poate vorbesti cu Alecul sa-ti faca si tie o pereche de cutii, sau poate ii cari si tu gentile lui Colebaci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Octombrie 21, 2014 Autor Share Postat Octombrie 21, 2014 (editat) Eu zic ca mai bine puneai cateva kile in plus (de exemplu niste incaltame mai acatarii) si le puneai pe toate undeva jos, nu cocotate toate una peste alta pe coada motorului. Nu e chiar asa de importanta masa totala in sine, cat unde e centrata. Pe data viitoare poate vorbesti cu Alecul sa-ti faca si tie o pereche de cutii, sau poate ii cari si tu gentile lui Colebaci? Nush ce sa zic in legatura cu sidecase-urile. Imi place foarte mult cum lucreaza baietii de la HeavyDuties dar cumva cred ca raman la textile. Am deja o pereche de genti de la Wolfman, dar din niste motive care acum imi par stupide, am decis sa nu le iau ci sa folosesc o singura geanta pe spate, care pana la urma nu a mai fost asa de singura. Sa nu se inteleaga ca as avea ceva impotriva gentilor lu Colebaci' [as putea cârti ca sunt cam mari] dar sa si le duca singur. ) Editat Octombrie 21, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.