Sari la conținut

Consum mare Honda VFR 750 F


Postări Recomandate

DA. Si-acum am consumuri foarte apropiate ... ultimul pe la 5.6-5.7, combinat oras cu afara (dar mai mult afara)

 

Not bad at all :) Eu ma multumesc si cu 6% :))

 

Rulementii i-am schimbat luna trecuta, sunt noi.

» Post actualizat in 26 Aug 2014 20:04

Salut,

 

Am elucidat misterul. Se pare ca problema era filtrul de aer, care de altfel arata ca nou.

E un hiflo, copie dupa OEM.

 

Am facut un drum de 2200 km si am scos consum intre 4.8 - 6% Consum facut cu pasager, 3 genti textile si un tank rucsac, deci ma declar multumit! :D

 

Multumesc colegilor pt. sfaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Am citit topicul si bine ca am aflat si eu cam care ar putea fi problema cu consumul asta mare la vfr. Mie imi consuma cam 7,6. Lam dus alaltaieri la mecanic, si iam zis sa-mi schimbe filtru de aer, bujiile, lantu, si reglaj carburatoare. Mia zis mecanicu ca filtrul de aer care era in ea, era din aia modificata, care se curata si se spala, si ca era murdara de tot. Iam zis sa-mi bage filtru de aer original, si bineinteles trebuie modificata inapoi, asa cum era din fabrica. Cacamas pe ala de la care am cumparat motocicleta. Ca cam asa face toata lumea. Umbla fiecare cu motocicleta, si dupa ce isi da ortu popii, o vind. Nimeni nu vrea sa investeasca in ea. Toti sint niste tarani. Panarame de oameni.

stiu cum e..si noi astia care investim in ele,tot ajungem sa le vindem....pe bani de nimic si in pierdere intotdeuna

on-topic,la fostul meu vfr am scos consum si de 4% la 90 constant,dupa ce am reglat bine carbelitoarele si setat suruburile de aer pe la 1,75-2 ture.....dar is cand trageam de ea, dupa 180 vedeam instant cum cobora acul la benzina...la peste 200km/h a scazut in 5km cu un sfert :))

e bine de stiut ,caci la toate motoarele am avut filtre de aer hiflo :( cad si astia in cap cu calitatea..sau or fi contrafacute??

Editat de mad_max_86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mia zis mecanicu ca filtrul de aer care era in ea, era din aia modificata, care se curata si se spala, si ca era murdara de tot. Iam zis sa-mi bage filtru de aer original, si bineinteles trebuie modificata inapoi, asa cum era din fabrica.

 

Prietene tu aici explici cum ai aruncat filtrul de aer sport pe care il aveai in motocicleta si nou valoreaza undeva pe la 2-300 lei si ti-ai pus un filtru stock ?? :10:

Editat de SLYther™
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut exact motoreta in discutie, VFR750F din 94, 96 e acelasi model, si n-am facut niciodata reglaj la carburatoare in 3 ani si niciodata nu mi-a consumat mai mult de 6 in medie, in nici un fel de conditii, am mers cu ea turul Europei cu genti laterale si pasager si tot nu a consumat mai mult de 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recunosc ca eu nu mi-am servisat motorul la alex_en, posibil de aia sa imi consume asa mult?

 

Am avut carburatoarele curatate, sincronizate.

Bujii noi.

Filtru de aer K&N nou, curat.

Motorul se incalzeste normal, nu are termostatu blocat.

 

cu toate astea scot un consum mediu de 6.5% Daca merg strict extern pot ajunge la 5 - 5.5% daca merg chill.

 

Ceva tot da cu virgul si incerc sa aflu ce...idei? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna la tine mers chill?

Cam la ce turatie schimbi vitezele?

Asa ca idee, VFR-ul meu in oras sare lejer de 7% in Bucuresti si mers calm.

Afara mers normal si aproape legal fara autostrada cam 5%. La viteze legale pe autostrada 5.5%-6%.

Mers la consum poate scadea pana pe la 4.2% in afara.

Daca-l fugaresti poate sari de 10%.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna la tine mers chill?

Cam la ce turatie schimbi vitezele?

Asa ca idee, VFR-ul meu in oras sare lejer de 7% in Bucuresti si mers calm.

Afara mers normal si aproape legal fara autostrada cam 5%. La viteze legale pe autostrada 5.5%-6%.

Mers la consum poate scadea pana pe la 4.2% in afara.

Daca-l fugaresti poate sari de 10%.

 

Mers la consum, cu accelerari treptate, schimbat in 4000-5000 ture, doar extern...nu scade sub 5% +

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru mers la consum schimbatul la 4000 e deja prea mult :) si conteaza mult si viteza de deplasare, daca vrei sa scazi sub 5% nu trebuie sa depasesti 100km/h.

La consum mai conteaza si toba,daca ai una mai goala creste consumul la mers normal.

Bujiile bune ajuta si ele, eu de exemplu la scurt timp dupa ce am luat motorul i-am luat bujii cu iridiu pe care nu le-am schimbat inca si am facut un pic peste 50kkm cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mers la consum, cu accelerari treptate, schimbat in 4000-5000 ture, doar extern...nu scade sub 5% +

 

 

Ce inseamna 5% ( 5.1 ,5.5, 5.9 ?) Eu am avut tot acelasi model ('97 carburatie). Mers legal - extraurbam, fara autustrada, aveam consum de 5,3-5,4. Sub 5 nu cred a am scos niciodata. Motorul lui Binox intotdeauna consuma un pic mai putin decat al meu(modelul lui e un pic mai vechi, din primele generatii de vfr 750-poate din cauza asta.. idk) .. deci keep that in mind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit topicul si bine ca am aflat si eu cam care ar putea fi problema cu consumul asta mare la vfr. Mie imi consuma cam 7,6. Lam dus alaltaieri la mecanic, si iam zis sa-mi schimbe filtru de aer, bujiile, lantu, si reglaj carburatoare. Mia zis mecanicu ca filtrul de aer care era in ea, era din aia modificata, care se curata si se spala, si ca era murdara de tot. Iam zis sa-mi bage filtru de aer original, si bineinteles trebuie modificata inapoi, asa cum era din fabrica. Cacamas pe ala de la care am cumparat motocicleta. Ca cam asa face toata lumea. Umbla fiecare cu motocicleta, si dupa ce isi da ortu popii, o vind. Nimeni nu vrea sa investeasca in ea. Toti sint niste tarani. Panarame de oameni.

 

 

Am uitat sa specific ca, am toba remus, plus filtru sport.

vezi ca te incurci in minciunele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inseamna 5% ( 5.1 ,5.5, 5.9 ?) Eu am avut tot acelasi model ('97 carburatie). Mers legal - extraurbam, fara autustrada, aveam consum de 5,3-5,4. Sub 5 nu cred a am scos niciodata. Motorul lui Binox intotdeauna consuma un pic mai putin decat al meu(modelul lui e un pic mai vechi, din primele generatii de vfr 750-poate din cauza asta.. idk) .. deci keep that in mind.

 

Insemna ca n-am scos niciodata sub 5%, in conditiile in care am avut si alte motociclete si m-am dat cu alte VFR-uri cu care scoteam consum de 4.5%

 

@binox sub 4000 deja saraca vibreaza, e clar ca nu-i place acolo, Ideea e ca nu am observat diferenta de consum la schimbat intre 4000 si 5000. Cred ca am amestecul prea bogat in ture joase, o sa reglez iar carburatoarele.

@franz, la cum mergi tu, e normal sa ai consumul ala, ma mir ca nu iti ia mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incurc absolut nimica. Ia mai citeste inca odata toata propozitia.

» Post actualizat in 02 Mar 2016 18:41

E normal sa-mi consume 7,6 ? Pai si daca mergeam blana cu 230, cit imi lua ? 10 ? Nu e cam mult asta pentru o motocicleta ? Si atunci alea de 1000 cc cit consuma ? 15 ? Pai masina mea cu motor de 1,5 cu 90 de cai, cu greutate de 1300 de kg consuma intre 8 si 10. Iar motocicleta cu 750 cc cu greutate de 220 kg sa manince ca si o masina ? E normal ? In fine, am vrut sa spun ca, ma sunat mecanicu si mia zis ca a curatat carburatoarele si lea sincronizat, si mia curatat si filtru de aer si uns cu nu stiu ce ulei, plus schimbat lant cu rotile dintate. Simbata ma duc dupa ea. Saptamina viitoare oi vedea daca e totul in regula. Daca nu ? Oi vindeo. :)) Colegul meu de munca are un vfr 800 pe injectie din 2000, si vrea sa o vinda cu 1800 de euro, ca cica vrea sa-si cumpere un csopper. Eu am si csopper, da ma doare spatele pe ea. :) Ce vroiam sa spun, e ca , nu inteleg, de ce sint asa de ieftine vfr-urile ? Asta nu inteleg. Si cbr-urile sint foarte ieftine.

 

Nu doar cilindreea si caii putere conteaza, masina ta nu merge in acelasi regim de turatie ca si motocicleta.

Ce ai spus tu mai sus e corect, o motocicleta poate consuma 15% daca o calci.

In general masinile sunt gandite din start sa consume cat mai putin, pentru motocilete consumul nu e o prioritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie nu-mi scade consumul sub 10 la nimic. Nici la passat 2.0 tdi, nici la vectra c 2.2 dti, nici la lancia Yipsilon 1.1, nici la R6, nici la thundercat, nici la monster 600. Dar ma pot mandrii cu faptul ca am un consum constant la orice.


» Post actualizat in 02 Mar 2016 22:28

Culmea e ca eu de obicei merg la consum, adica accelerari lente si progresive, schimbat in ture joase, depasesc cu avant din spate, fara prea mari interventii la acceleratie. Dar stiu ca uneori, o data la ceva timp e bine sa mai desfunzi putin si egr-ul. Eu il desfund de 5-10 ori pezi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incurc absolut nimica. Ia mai citeste inca odata toata propozitia.

» Post actualizat in 02 Mar 2016 18:41

E normal sa-mi consume 7,6 ? Pai si daca mergeam blana cu 230, cit imi lua ? 10 ? Nu e cam mult asta pentru o motocicleta ? Si atunci alea de 1000 cc cit consuma ? 15 ? Pai masina mea cu motor de 1,5 cu 90 de cai, cu greutate de 1300 de kg consuma intre 8 si 10. Iar motocicleta cu 750 cc cu greutate de 220 kg sa manince ca si o masina ? E normal ? In fine, am vrut sa spun ca, ma sunat mecanicu si mia zis ca a curatat carburatoarele si lea sincronizat, si mia curatat si filtru de aer si uns cu nu stiu ce ulei, plus schimbat lant cu rotile dintate. Simbata ma duc dupa ea. Saptamina viitoare oi vedea daca e totul in regula. Daca nu ? Oi vindeo. :)) Colegul meu de munca are un vfr 800 pe injectie din 2000, si vrea sa o vinda cu 1800 de euro, ca cica vrea sa-si cumpere un csopper. Eu am si csopper, da ma doare spatele pe ea. :) Ce vroiam sa spun, e ca , nu inteleg, de ce sint asa de ieftine vfr-urile ? Asta nu inteleg. Si cbr-urile sint foarte ieftine.

La ce regim de mers ai tu te intrebi totusi de ce iti cosuma atat de mult? Esti amuzant. Pe vremea cand aveam CB faceam des Iasi-Braila si incers, imi lua cam 5-5.5 la stilul meu de mers, o singura data a trebuit sa ajung urgent acasa si am facut un drum de 4 ore in 3 ore dar consumul a crescut pe la 7.

Multi ti-au dat exemple de consumuri scoase in Romania, unde mergi cu 90 pe european si 130 pe autostrada, 50-70 poate in sate si asa mai departe, cand tu o tii constanta cu 160 la ce te astepti?

CBR 929, m-am dus la mare pe drumuri nationale si m-am intors pe autostrada, la intors din 150-170 nu am scos-o si diferenta la consum s-a vazut cu ochiul liber pe bord, nu a trebuit sa stau sa fac vre-un calcul ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu incurc absolut nimica. Ia mai citeste inca odata toata propozitia.

» Post actualizat in 02 Mar 2016 18:41

E normal sa-mi consume 7,6 ? Pai si daca mergeam blana cu 230, cit imi lua ? 10 ? Nu e cam mult asta pentru o motocicleta ? Si atunci alea de 1000 cc cit consuma ? 15 ? Pai masina mea cu motor de 1,5 cu 90 de cai, cu greutate de 1300 de kg consuma intre 8 si 10. Iar motocicleta cu 750 cc cu greutate de 220 kg sa manince ca si o masina ? E normal ? In fine, am vrut sa spun ca, ma sunat mecanicu si mia zis ca a curatat carburatoarele si lea sincronizat, si mia curatat si filtru de aer si uns cu nu stiu ce ulei, plus schimbat lant cu rotile dintate. Simbata ma duc dupa ea. Saptamina viitoare oi vedea daca e totul in regula. Daca nu ? Oi vindeo. :)) Colegul meu de munca are un vfr 800 pe injectie din 2000, si vrea sa o vinda cu 1800 de euro, ca cica vrea sa-si cumpere un csopper. Eu am si csopper, da ma doare spatele pe ea. :) Ce vroiam sa spun, e ca , nu inteleg, de ce sint asa de ieftine vfr-urile ? Asta nu inteleg. Si cbr-urile sint foarte ieftine.

Fiule, daca asfaltul tau este tastatura inseamna ca ai cel mai prost asfalt.....nu prea iti baga cratimele cand trebuie....alta data nu ti le baga deloc. Eu zic sa mai asfaltezi si sa lasi vrajeala ieftina....ba ai filtru sport, ba i-ai zis mecanicului sa ti-l arunce, ba ai filtru stock....hotaraste-te!!! Si minte doar o data!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiule, daca asfaltul tau este tastatura inseamna ca ai cel mai prost asfalt.....nu prea iti baga cratimele cand trebuie....alta data nu ti le baga deloc. Eu zic sa mai asfaltezi si sa lasi vrajeala ieftina....ba ai filtru sport, ba i-ai zis mecanicului sa ti-l arunce, ba ai filtru stock....hotaraste-te!!! Si minte doar o data!!

Nu te lua de el pentru ca sare mai sus decat artificiile chinezesti...nu prea ai cu cine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...