vasiledintomis Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Am o intrebare pentru posesorii de Dragstar 650 : la 90-100 km/h cat de confortabil este ? Intreb deoarece am auzit de la un posesor ca ar vibra foarte tare in acea zona, acum nu stiu daca motorul respectiv avea o problema sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 (editat) urca-te si vezi cum ti se pare. parerile sunt subiective. revin: dar furtunul care pleaca de sub asnamblul vitezometrului unde intra? sau e lasat liber, pentru a nu se crea vacuum in rezervor? Editat Martie 10, 2013 de alin_zbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 nu ma tem ca stric ceva. am cumparat moto de putin timp, nici macar nu am inmatriculat-o, si vreau sa stiu de unde plec. sa stiu ca e reglata si curatata, sa imi iau de-o grija. am mai avut moto si tot eu i-am facut totul. plus ca dacia 1300 o desfac si o fac inapoi. nu sunt strain de mecanica. ba mai mult, o consider relaxare. chiar daca e duminica. stiu cum e si te inteleg perfect! Si eu m-am obisnuit sa fac intretinerea singur si nu numai. Momentan imi fac curaj sa m apuc sa portuiesc o chiulasa. Procedura e relativ simpla daca urmezi exact pasii din cartea de service - am vazut ca detii. Daca totusi culbutorii nu tzacane dupa ce se incalzeste motorul eu zic sa o lasi asa cum e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 @alin_zbr, @fast_joe cred-ca are dreptate. Dar ma gandesc doar prin presupunere ca poate e si pentru condens respectivul furtun. @vasiledintomis Singura recomandare pe care ti-o fac e sa incaleci unu si sa-i dai bice, oricum mai tare ca un HD nu tremura asta-i sigur, desigur si la HD sunt multe modele care tremura mai mult si altele mai putin. Eu personal am fost extrem de multumit de felul cum se comporta la 90-100 km/h, am mers cu al meu si cu 175km/h dar inafara de trepidatiile normale nimic dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fast_joe Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Am o intrebare pentru posesorii de Dragstar 650 : la 90-100 km/h cat de confortabil este ? Intreb deoarece am auzit de la un posesor ca ar vibra foarte tare in acea zona, acum nu stiu daca motorul respectiv avea o problema sau nu. L am dus pe al meu pan pe la 150km/h, nu mi s-a parut ca vibreaza mai tare decat in mod normal. In general vibratiile iesite din comul au legatura cu roti descentrate sau spite slabite/rupte. Acum depinde, daca te ai dat pe scuter electric (figura de stil), ma gandesc ca vibratiile DragStar-ului ar putea parea mari. revin: dar furtunul care pleaca de sub asnamblul vitezometrului unde intra? sau e lasat liber, pentru a nu se crea vacuum in rezervor? Furtunul de care vb. este parte componenta din modulul AIS (recuperator de gaze - cica ar reduce nivelul de poluare), la mine e liber pe langa cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 Mulţumesc. Al meu nu are AISgata, am reglat supapele. a fost nevoie doar la admisie la cilindrul spate. avea 0.2 mm și l- am adus la 0.08.În rest totul era bine. Merge ceva mai rotund dar trebuie sa sincronizeze și carburatoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CIPPY10 Postat Martie 10, 2013 Share Postat Martie 10, 2013 De actualitate -> Yamaha XVS1100 Dragstar Classic; An1999, 27000km, inmatriculat, cauciucuri+placute frana 90% noi, stare foarte buna, pregatit pt sezon. Pret: 4700euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shtefanut Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salutare. Am scos sambata dragstarul afara pentru al sterge si lustrui. Nu am rezistat si l-am pornit; a pornit din prima in conditiile in care nu a mai avut baterie pe el din Noiembrie, insa a iernat in casa (atat el, la caldurica, cat si bateria undeva unde a fost mai rece, cica e mai bine asa). Am ramas placut surprins sa vad ca o ia de la prima incercare. A aparut insa si o mica problema pe care nu prea o inteleg si o sa va spun cum sta treaba, poate va dati cu parerea. Am esapamente customizate de inox, tevi simple de la carter pana la final, fara nici o protectie. Cand am cumparat motorul, in toamna anul trecut, capetele dinspre cartere aveau rugina. Le-am dat jos si le-am dus la un nene pentru lustruit profesional. Au iesit niste bijuterii. Si acu vine problema. Le-am montat si sambata, cum va spuneam, i-am dat cheie. A mers 2-3 min. cu shocul tras si apoi inca vreo 5 min.la relanti, fara nici o turare. In cele 5-7 minute de functionare capetele de tevi dinspre cartere sau facut albastre. Nu inteleg de ce pentru ca nu am turat-o, sa fie de la aditivul din benzina pe care l-a avut peste iarna (nu e aditiv de marire a cifrei octanice, e aditiv de curatare a carburilor, jiglioare, s.a.), de la faptul ca pe loc nu si-a facut racirea sau poate ca nenea cu lustruitul a intrat un pic cu abraziv sa scoata rugina si apoi a slefuit, in aceste conditii subtiind cat de putin tevile? Si poate ca si inainte erau albastre dar fiind acoperite de rugina nu se vedea. Nu ma deranjeaza, dar sunt un pic nedumerit. Sa strigati tare cand vreti sa faceti reuniunea ce se dorea la ICeLord la Gheorghieni, ca vreau sa vin si eu, sa nu ma uitati. In rest numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salutare. Am scos sambata dragstarul afara pentru al sterge si lustrui. Nu am rezistat si l-am pornit; a pornit din prima in conditiile in care nu a mai avut baterie pe el din Noiembrie, insa a iernat in casa (atat el, la caldurica, cat si bateria undeva unde a fost mai rece, cica e mai bine asa). Am ramas placut surprins sa vad ca o ia de la prima incercare. A aparut insa si o mica problema pe care nu prea o inteleg si o sa va spun cum sta treaba, poate va dati cu parerea. Am esapamente customizate de inox, tevi simple de la carter pana la final, fara nici o protectie. Cand am cumparat motorul, in toamna anul trecut, capetele dinspre cartere aveau rugina. Le-am dat jos si le-am dus la un nene pentru lustruit profesional. Au iesit niste bijuterii. Si acu vine problema. Le-am montat si sambata, cum va spuneam, i-am dat cheie. A mers 2-3 min. cu shocul tras si apoi inca vreo 5 min.la relanti, fara nici o turare. In cele 5-7 minute de functionare capetele de tevi dinspre cartere sau facut albastre. Nu inteleg de ce pentru ca nu am turat-o, sa fie de la aditivul din benzina pe care l-a avut peste iarna (nu e aditiv de marire a cifrei octanice, e aditiv de curatare a carburilor, jiglioare, s.a.), de la faptul ca pe loc nu si-a facut racirea sau poate ca nenea cu lustruitul a intrat un pic cu abraziv sa scoata rugina si apoi a slefuit, in aceste conditii subtiind cat de putin tevile? Si poate ca si inainte erau albastre dar fiind acoperite de rugina nu se vedea. Nu ma deranjeaza, dar sunt un pic nedumerit. Sa strigati tare cand vreti sa faceti reuniunea ce se dorea la ICeLord la Gheorghieni, ca vreau sa vin si eu, sa nu ma uitati. In rest numai de bine. Apoi prin aprilie, mai,iunie o sa vedem ce si cum a fi. Nu-i asa graba si nu-i neaparat sa fie la Gheorgheni, atat ar fii plusul ca a-si putea rezolva de o cabana si loc de parcat motoarele, cort si foc de tabara.Iar in a II-a zi am putea face o plimbare de 200-250 km. Cu privire la inalbastrire nu pot sa zic decat ca ceva a facut sa fie arderea mai intensa. Oricum chiar daca nu schimbau culoarea acuma in timp tot o schimbau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Apoi prin aprilie, mai,iunie o sa vedem ce si cum a fi. Nu-i asa graba si nu-i neaparat sa fie la Gheorgheni, atat ar fii plusul ca a-si putea rezolva de o cabana si loc de parcat motoarele, cort si foc de tabara.Iar in a II-a zi am putea face o plimbare de 200-250 km. Cu privire la inalbastrire nu pot sa zic decat ca ceva a facut sa fie arderea mai intensa. Oricum chiar daca nu schimbau culoarea acuma in timp tot o schimbau! DA, io-s patit a fel ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
szall2 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Apoi prin aprilie, mai,iunie o sa vedem ce si cum a fi. Nu-i asa graba si nu-i neaparat sa fie la Gheorgheni, atat ar fii plusul ca a-si putea rezolva de o cabana si loc de parcat motoarele, cort si foc de tabara.Iar in a II-a zi am putea face o plimbare de 200-250 km. Cu privire la inalbastrire nu pot sa zic decat ca ceva a facut sa fie arderea mai intensa. Oricum chiar daca nu schimbau culoarea acuma in timp tot o schimbau! Salut, banuiesc ca o sa dati un anunt cu privinre la intalnire, ca o fi la gheorghieni sau altundeva, nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Salut, banuiesc ca o sa dati un anunt cu privinre la intalnire, ca o fi la gheorghieni sau altundeva, nu conteaza. Normal ca da, stai linistit ca aici o sa fie afisat ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 Pana una-alta astept cu nerabdare sa pot face si eu o plimbare mai .... vremea e destul de rea si se mentine. Am reusit sa o scot de proba un 10 km, dar nimica serios ... voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Pana una-alta astept cu nerabdare sa pot face si eu o plimbare mai .... vremea e destul de rea si se mentine. Am reusit sa o scot de proba un 10 km, dar nimica serios ... voi? Doar prin oras, in afara nu m-am incumetat momentan. Asteptam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristocea Postat Martie 18, 2013 Share Postat Martie 18, 2013 Salutare, Am un dragstar de 650 la care vreau sa-i fac niste tobe custom dar am intampinat o mica problema. Imbinarea noilor tobe cu galeria de evacuare (sper ca m-am expimat bine ) este foarte greu de realizat manual si foarte scump. Nu vreau sa-mi stric nici tobele originale deci caut ceva aftermarket sau din dezmembrari. Daca aveti informatii despre ceva asemanator , va rog lasati un mesaj sau pm. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Se pare ca am inghetat totzi ... topicul al fel. Maine se anunta ninsoare la braila .... sambata la fel.... cred ca-mi scot schiurile si plec, asa nu se mai poate !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Se pare ca am inghetat totzi ... topicul al fel. Maine se anunta ninsoare la braila .... sambata la fel.... cred ca-mi scot schiurile si plec, asa nu se mai poate !!!! Nu te speria asa de tare, sunt doar BABELE ultimele zile ale acestei ierni. Voi cel putin acolo in Sud nu aveti de ce sa va faceti griji! Eu inca mai incerc sa rab vreo 20-25 de zile pana sa incep. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Babe, babe ... dar nu puteau ele sa ne evite??? Nu de alta, dar nu ne deranja .... iar cand se face caldicel, te astept la o palinca clujeana si un bors de peste la botu.calului, aici la Braila... Sa ne incalzim mai bine !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 21, 2013 Share Postat Martie 21, 2013 Daca totul merge asa cum am planificat in a II-a parte a lunii mai fac o iesire spre Dobrogea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOGAIONON Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 Ahoj! Am de vanzare un ghidon de Yamaha Dragstar 1100, de diam 1"si latime 82 cm. Il dau pe 250 ron, pret fix si in Cluj-Napoca. Pot fi gasit la 0740000404 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Martie 23, 2013 Share Postat Martie 23, 2013 M-am plimbarit azi toata ziulica.A fost super vremea. Big Smile on my face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 M-am plimbarit azi toata ziulica.A fost super vremea. Big Smile on my face Fain de tine, si o poza n-ai pus sa-ti vedem si zambetul pe jucarie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 am iesit astazi la o mica plimbare, desi a fost foarte frig. maxim 30 min de mers. cand am ajuns cu moto la garaj am observat ca o misc greu din loc (impinsa ma refer). pun mana pe tambur, foarte cald. e clar, merge infranata. inainte de a da roata spate jos, vreau sa va intreb daca ati patit asa ceva si care ar fi cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 am iesit astazi la o mica plimbare, desi a fost foarte frig. maxim 30 min de mers. cand am ajuns cu moto la garaj am observat ca o misc greu din loc (impinsa ma refer). pun mana pe tambur, foarte cald. e clar, merge infranata. inainte de a da roata spate jos, vreau sa va intreb daca ati patit asa ceva si care ar fi cauza. Daaaa, s-a mai scris despre asta, parca chiar eu: intreg lantul cinematic incepand de la pedala de frana pana la tija ce actioneaza parghia de la tambur contine multe bucse, suruburi, saibe, imbinari de tip "nuca", toate astea, daca nu-s bine curatate si gresate duc la blocarea intregului sistem, pedala ramane mai jos, respectiv roata ramane franata. Nu desfa tamburul, spala cu spray de discuri toate elementele de imbinare, baga un WD40, si dupa aceea spray de uns lantul si o sa vezi ca revine la normal. Ideea e ca o parte din traseul acestor parghii trece pe langa tobe ale caror caldura usca vaselina, mai intra mizerie, apa, astfel incat se intampla. Cand mai patesti asa ceva la drum, ridica pedala cu varful de la picior, si incearca sa n-o mai folosesti pana nu o ungi. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_zbr Postat Martie 24, 2013 Share Postat Martie 24, 2013 Multam! Mâine dau o fugă la garaj să îţi urmez instructiunile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.