pedro.k Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Servus! Am o nelamurire. Sau o problema.... Azi dimineata am plecat de acasa cu motorul insa am uitat robinetul de la rezervor pe off (in pozitie orizontala). Cu socul tras, am pornit, apoi redus socul la jumate, incalzit motor, apoi plecat catre servici, aproximativ 5 km. Cand am parcat la servici, vad ca e oprit robinetul, insa motorul tot mergea. Acum intrebarea fireasca: O fi stricat robinetul? sau pur si simplu e asa de multa benzina "pe teava?" Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaborotevici Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Salutare!Il verifici foarte simplu.Scoti furtunul de la robinet si vezi daca curge pe off.Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 29, 2015 Share Postat Octombrie 29, 2015 Servus! Am o nelamurire. Sau o problema.... Azi dimineata am plecat de acasa cu motorul insa am uitat robinetul de la rezervor pe off (in pozitie orizontala). Cu socul tras, am pornit, apoi redus socul la jumate, incalzit motor, apoi plecat catre servici, aproximativ 5 km. Cand am parcat la servici, vad ca e oprit robinetul, insa motorul tot mergea. Acum intrebarea fireasca: O fi stricat robinetul? sau pur si simplu e asa de multa benzina "pe teava?" Multumesc! Ahoi! Mai ramane pe traseu de la robinet pana la pompa de benzina si de la pompa de benzina la carburator sau injector, asa ca o bucata merge, cam in 1 minut se opreste sau in mers cateva sute de metrii. » Post actualizat in 29 Oct 2015 22:12 Salutare!Il verifici foarte simplu.Scoti furtunul de la robinet si vezi daca curge pe off.Numai bine! Prea putin sa fie stricat robinetul e cu canale si e mecanic, daca ar fii cu vacum ar tine permanent inchis sau ti-ar inunda pe la pompa sau carburator.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Mai mult ca sigur e o problema la robinet.Am mai patit si eu de mai multe ori sa il uit inchis,dar la mine "tacane" pompa dupa cateva secunde sau cum zicea si Icelord dupa cativa metri se oprea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Multumesc mult baieti! Nici mie nu prea imi venea sa cred ca ar fi atat amar de benzina pe traseu... O sa o schimb probabil la primavara... Vre-o idee totusi, unde as putea gasi asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Octombrie 30, 2015 Share Postat Octombrie 30, 2015 Mai mult ca sigur e o problema la robinet.Am mai patit si eu de mai multe ori sa il uit inchis,dar la mine "tacane" pompa dupa cateva secunde sau cum zicea si Icelord dupa cativa metri se oprea. Pompa de benzina tacaie cam la fiecare pornire, daca cumva nu e benzina pe traseu, iar daca e tace cuminte. Tacaie mai mult daca pe modul ON nu mai intra benzina, dupa ce pui pe modul REZ atunci va tacaii un pic mai mult ca isi ia benzina din nivelul de rezerva. » Post actualizat in 30 Oct 2015 10:17 Multumesc mult baieti! Nici mie nu prea imi venea sa cred ca ar fi atat amar de benzina pe traseu... O sa o schimb probabil la primavara... Vre-o idee totusi, unde as putea gasi asa ceva? Cu placere, sunt vreo 100ml de benzina pe traseu. Robinete faine aduce Metricmotion, in vara am luat de la ei unul fain Old School pentru HD Sporster, ma dispera cel cu vacum pe care il aveam la HD (la modelul meu nu este pompa de benzina si totul e prin cadere) e interesant de amuzant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Servus! Ieri am facut o tura mai lunga: Bucurest->Constanta->Bucuresti, eram curios cum e pe autostrada... E frig... In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb niste chestii... Patit-am la intoarcere ca odometrul de trip imi arata 250Km, (ma asteptam sa se termine benzina...) evident s-a intamplat (sau nu?). Tras frumos pe dreapta, mutat pe rezerva, la a doua incercare a plecat motorul. Bun, merg vre-o 30Km, dau de benzinarie, si intru sa ii dau de baut animalului. A baut doar 13L! in conditiile in care pe ON nu mai vroia sa porneasca (doar pe RES) Dupa plinul facut, inapoi frumos pe ON, si catre Bucuresti inapoi. La intrare in oras, moare motrul. Si atat a fost. N-a mai pornit. Sunat un prieten, sunat alt prieten, una alta, pusa o baterie de masina, a luat-o pana la urma... am marit putin ralanti-ul sa nu moara motorul pana acasa, si asta a fost. Acum, nelamuririle mele ar fi: 1. de ce doar 13L cand in manual zice clar ca rezervorul are 16. (citisem pe threadul acesta ca ar putea fi ceva de la carburatoare?) Daca e de la carburatoare, nu inteleg de ce restul de 3L de benzina normala (nu aia de rezerva) nu se consuma? si de ce ii place aia de rezerva mai mult? 2. ce altceva ar putea fi decat releul de incarcare, la partea cu bateria? Era destul de frig (10-14 grade) + putin vant, dar nu cred ca bateria ar fi trebuit sa fie afectata (e baterie din 2014). De ce nu s-a incarcat, totusi vorbim de un drum de 400+ km? Multumesc pentru idei/sfaturi/ajutor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Nu cumva rezervorul are 16 litri cu tot cu rezerva? 1) verifica filtrul din robinet, e posibil sa fie murdar, pentru rezerva nu are filtru (este pe direct). 2) poate fi si bateria de vina, ce tip/model/marca este? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 conform wikipedia si manual: Fuel capacity 16 L (3.5 imp gal; 4.2 US gal) / 3 L (0.66 imp gal; 0.79 US gal) Reserve acum, eu de aici inteleg ca are 16L rezervorul + 3 rezerva. Desi acum e posibil sa fie doar de 13+3.... Bateria este unibat, modelul acesta: http://www.emag.ro/baterie-unibat-ct12b-bs-yt12b-bs-fara-intretinere-include-acid-u295-642-bs/pd/DKTK4MBBM/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Deci e de 16, din care 3 rezerva. Legat de baterie, pune-i o baterie normala (cu intretinere) sau schimba releul de incarcare cu unul cu tehnologie MOSFET. Releul actual nu o sa incarce niciodata bateria actuala la capacitate maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Am înțeles. Problema mea e ca nu ca nu încarcă la maxim bateria, ci ca aparent dupa un drum de 400+km nu a încărcat-o deloc! Multumesc de sfatul cu baterie normala + releu nou... La releu ma gândeam si eu, sa vedem totuși... Eu încă sper ca nu e de acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Dau si eu cu presupusul, atunci cand ti s-a oprit si ai dedus ca trebuie sa treci pe rezerva fiind destul de rece afara ti-o fi givrat. Eu am patit-o o singura data dar cu masina si numai pe distanta a 10km (centura Buzaului) restul de drum pana in Focsani nada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Neah, mie mi-a intrat rezerva de 2 ori la 10.5L si de atunci incep sa ma uit dupa benzinarii cand ajung la 100 mile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) O fi mers omul potolit ca era frig afara 13l/300km inseamna 4,33l/100km pentru DragStar e posibil? La Virago se mai intampla. O intrebare de nobe DragStar-ul tot doua rezervoare are? Editat Noiembrie 2, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Am înțeles. Problema mea e ca nu ca nu încarcă la maxim bateria, ci ca aparent dupa un drum de 400+km nu a încărcat-o deloc! Multumesc de sfatul cu baterie normala + releu nou... La releu ma gândeam si eu, sa vedem totuși... Eu încă sper ca nu e de acolo... Bateriile cu tehnologie AGM au putere mare de regenerare, dar au nevoie de un curent de incarcare mai mare, cel oferit de releul actual fiind la limita de jos a incarcarii necesare unei baterii AGM. Foarte probabil ca motorul sa se fi oprit din cauza bateriei. Cauta sa pui de proba o baterie normala si vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedro.k Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 La 260 a trebuit sa schimb comutatorul... Deci cu 13 litrii 260 km. Viteza de croaziera 90-100.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Ca ai baterie normala sau AGM e tot una pentru circuitul de incarcare, daca bateria se descarca dar e buna pot fi doua cauze: 1 Puterea consumatorilor excede puterea generatorului, gen faruri suplimentare, mansoane incalzite 2 Regulatorul sau statorul defecte, contacte imperfecte. Trebuie sa vezi tensiunea pe baterie la ralanti si in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) Ahoi! Rezervorul la Dragstar de 1100 e de 16L, dar niciodata nu o sa bagi 16L in el. Maxim 14,5-15L pentru ca nu o sa poti goli total rezervorul chiar si cand esti pe Rezerva. In al II-lea rand cineva trebuie sa-ti masoare incarcarea si bateria. Indicative de reper: - fara contact bateria trebuie sa aiba undeva intre 12.50-12.80v - cu motorul pornit la relanti undeva intre 12.60 - 13 V - cu motorul accelerat la maxim voltajul trebuie sa fie maxim de 13.20 sau minim 13 Volti. Daca voltajul e mai mare de 13.20-13.40v atunci iti e dus releul de incarcare si risti sa arzi multe chestii la motor. Daca voltajul e mai mic de 12v iti este dus alterantorul (generatorul) de curent. Iti recomand sa mai verifici filtrul de benzina, ulterior pompa de benzina, daca problemele persista recomand o curatire de carburator si o sincronizare pentru ca sunt 2 carburatoare la Dragstarul de 1100. Eu am cumparat baterii moto de la www.bateriimoto.ro Editat Noiembrie 2, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) Ahoi! Rezervorul la Dragstar de 1100 e de 16L, dar niciodata nu o sa bagi 16L in el. Maxim 14,5-15L pentru ca nu o sa poti goli total rezervorul chiar si cand esti pe Rezerva. In al II-lea rand cineva trebuie sa-ti masoare incarcarea si bateria. Indicative de reper: - fara contact bateria trebuie sa aiba undeva intre 12.50-12.80v - cu motorul pornit la relanti undeva intre 12.60 - 13 V - cu motorul accelerat la maxim voltajul trebuie sa fie maxim de 13.20 sau minim 13 Volti. Daca voltajul e mai mare de 13.20-13.40v atunci iti e dus releul de incarcare si risti sa arzi multe chestii la motor. Daca voltajul e mai mic de 12v iti este dus alterantorul (generatorul) de curent. Iti recomand sa mai verifici filtrul de benzina, ulterior pompa de benzina, daca problemele persista recomand o curatire de carburator si o sincronizare pentru ca sunt 2 carburatoare la Dragstarul de 1100. Eu am cumparat baterii moto de la www.bateriimoto.ro Cred ca mai degraba nu poti "inghesui" mai multa de exemplu la 535 datorita pozitie pe cricul lateral si faptului ca are 2 rezervoare ramane ceva gol si in cel de jos si in cel de sus dar pana intr-un litru. Incarcarea la DragStar banuiesc ca e ca la toate mobrele (sunt sigur dar vreau sa fiu politicos) deci in ture 14-15V cum e dat de exemplu in manualul lui XV700 dar oricum un 14si V » Post actualizat in 02 Nov 2015 20:04 PS Nu e nevoie sa o tureze la maxim alternatoarele cu magnet permanent limiteaza curentul produs cam de pe la 2000-2500 ture in sus, degeaba o chinuiesti. Editat Noiembrie 2, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Ca ai baterie normala sau AGM e tot una pentru circuitul de incarcare, daca bateria se descarca dar e buna pot fi doua cauze: Dar nu-i tot aia pentru o baterie AGM, cere ceva mai mult curent de incarcare fata de o baterie cu acid/gel. Drag Star-ul este conceput in perioada bateriilor normale, cu sistem de incarcare standard, regasit pe zeci de alte modele de la diverse firme. De cativa ani au aparut motociclete care pot fi echipate cu AGM-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 1) verifica filtrul din robinet, e posibil sa fie murdar, pentru rezerva nu are filtru (este pe direct). Pot sa te contrazic??? Tocmai il am desfacut pentru ca am rezervorul si aripile la vopsit.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 (editat) Pot sa te contrazic??? Tocmai il am desfacut pentru ca am rezervorul si aripile la vopsit.... Corect, my bad, eram cu gandul la cel de XS, tot Yamaha. Editat Noiembrie 2, 2015 de DKW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Dar nu-i tot aia pentru o baterie AGM, cere ceva mai mult curent de incarcare fata de o baterie cu acid/gel. Drag Star-ul este conceput in perioada bateriilor normale, cu sistem de incarcare standard, regasit pe zeci de alte modele de la diverse firme. De cativa ani au aparut motociclete care pot fi echipate cu AGM-uri. Si bateria AGM este un acumulator cu plumb si acid. Bateria nu cere curent de incarcare ci ai un curent admisibil de incarcare mai mare sau mai mic in functie de tipul si capacitatea ei, pana in acest curent maxim o incarci cam cu cat vrei tu (trebuie sa ai un curent minim peste cel de plutire ), nu se descarca ci se incarca, bateria nu e un consumator ci un tampon. Dus la extrem poti sa pui o baterie de 100Ah, e ce zici ce curent de incarcare cere asta? Mobrei nici nu-i pasa va merge la fel ca si cu una de 12Ah sau cat e pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Corect in ceea ce zici, dar AGM-urile au nevoie de o tensiune mai mare decat poate da un sistem de incarcare standard. Atat si nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 2, 2015 Share Postat Noiembrie 2, 2015 Cred ca mai degraba nu poti "inghesui" mai multa de exemplu la 535 datorita pozitie pe cricul lateral si faptului ca are 2 rezervoare ramane ceva gol si in cel de jos si in cel de sus dar pana intr-un litru. Incarcarea la DragStar banuiesc ca e ca la toate mobrele (sunt sigur dar vreau sa fiu politicos) deci in ture 14-15V cum e dat de exemplu in manualul lui XV700 dar oricum un 14si V » Post actualizat in 02 Nov 2015 20:04 PS Nu e nevoie sa o tureze la maxim alternatoarele cu magnet permanent limiteaza curentul produs cam de pe la 2000-2500 ture in sus, degeaba o chinuiesti. Nu te teme ca nu pateste nimic daca e turat la maxim 5-7 secunde cand e caldut motorul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.