vlad58 Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 La punctul 4 din linkul pe care l-am postat scrie acest lucru. "Bring the bike to a vertical position, to ensure an accurate reading. While the motorcycle is straight up, look at the glass and determine where the oil falls in relation to the two marks" Bine dar eu reclamam ca nu scrie ca trebuie sa stai pe ea, "Aduceți bicicleta într-o poziție verticală, pentru a vă asigura o citire precisă. În timp ce motocicleta este dreaptă, uitați-vă la geam și determinați unde uleiul cade în raport cu cele două mărci" Tradus de google destul de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Aprilie 30, 2017 Share Postat Aprilie 30, 2017 (editat) Bine dar eu reclamam ca nu scrie ca trebuie sa stai pe ea, "Aduceți bicicleta într-o poziție verticală, pentru a vă asigura o citire precisă. În timp ce motocicleta este dreaptă, uitați-vă la geam și determinați unde uleiul cade în raport cu cele două mărci" Tradus de google destul de bine. Clar ca nu e neaparat sa stai pe ea dar zice de pozitie verticala si drept in sus, in plus youtube e pline de astfel de videouri ce si cum se face. Chiar am studiat manualul si n-am gasit cum faci verificarea, ori nu-s destul de bine cu engleza. Dar din cate stiu se scrie oil check, oil level check...etc Maine am sa studiez manualul de service si revin cu lamurirea! Editat Aprilie 30, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 1, 2017 Share Postat Mai 1, 2017 (editat) Maine am sa studiez manualul de service si revin cu lamurirea! Numai e nevoie, se face ca la orice motocicleta cu gemulet, teren orizontal, ea verticala, verificare daca uleiul se afla intre repere. Editat Mai 1, 2017 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 Motor de...nu stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Va salut, Cine imi poate spune daca este ok sa pun un filtru de aer k&n la o Yamaha XVS650A Classic sau mai bine sa continui cu filtre clasice. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 Daca filtrul ala k&n este expres pentru mobra ta poti sa-l pui altfel risti sa dezechilibrezi circuitul carburatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 (editat) Va salut, Cine imi poate spune daca este ok sa pun un filtru de aer k&n la o Yamaha XVS650A Classic sau mai bine sa continui cu filtre clasice. Multumesc! Ahoi!Cum zice și colegul @Vlad58 ai nevoie de mai multe, dacă vrei să crești performanțele un astfel de filtru implică și eventual o schimbare de carburator, eșapament și automat un filtru sport (K&N) altfel filtru acesta e doar pentru economie de bani. Eu folosesc K&N la Sportsterul meu pentru că nu vreau să schimb în fiecare sezon filtrele, pur și simplu îl cu*ăț cu spary special (cu*ațare și ungere) iar cu timpul vreau să cresc de la 883cc la 1250cc care implică schimbare de eșapament, carburator, ambreaj și eventual cutie de viteze cu 6 rapoarte, ceea ce financiar înseamnă încă odată valoarea actuală a motocicletei. Editat Mai 10, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Nu vreau sa cresc performantele, ma gandeam doar ca bu fac peste 2000 km pe an si as fi vrut sa mai reduc din costuri cu schimbul filtrului de aer, dar in acelasi timp nu vroiam sa ii fac ceva la motor.... » Post actualizat in 10 May 2017 11:57 Sa intrleg ca este ok, nu? Sau costurile sunt cam aceleasi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Lasa-i filtru stock, daca pui K&N trebuie sa umbli si la carburatoarele. Eu am trecut prin circul asta cu Drag Star-ul sotiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Daca nu vrei sa te complici, ramai la filtrul clasic. Daca faci 2000 km/an, mergi linistit cativa ani cu el, nu e nevoie sa-l schimbi anual. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 Va multumesc mult DKW si Geo pentru raspunsurile la obiect. Asfalt uscat si plimbari frumoase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 10, 2017 Share Postat Mai 10, 2017 (editat) Daca nu vrei sa te complici, ramai la filtrul clasic. Daca faci 2000 km/an, mergi linistit cativa ani cu el, nu e nevoie sa-l schimbi anual. Corect! @manzotti6 Daca umbli asa de putin iti recomand ca inainte sa-l pui la iernat desfaci si scoti filtrul dupa care il cureti prin al sufla cu un pistol de aer comprimat ca sa scoti mizeria de peste sezon si poti sa-l folosesti linistit cel clasic 2-3 ani. Editat Mai 10, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Mai 11, 2017 Share Postat Mai 11, 2017 Multumesc mult pentru sfaturi. am sa iau clasic si am sa il curat asa cum a spus IceLord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 14, 2017 Share Postat Mai 14, 2017 (editat) Nu vreau sa cresc performantele, ma gandeam doar ca bu fac peste 2000 km pe an si as fi vrut sa mai reduc din costuri cu schimbul filtrului de aer, dar in acelasi timp nu vroiam sa ii fac ceva la motor.... » Post actualizat in 10 May 2017 11:57 Sa intrleg ca este ok, nu? Sau costurile sunt cam aceleasi.... Poti sa-i pui linistit filtru K&N, nu trebuie sa schimbi nimic la motor. E putin mai scump, dar in 3 ani ti-ai scos banii. K&N-ul e "valabil" 50.000 de km. Multi nu fac atat in zece ani. Dupa care se curata cu uleiul lor special, si iara e valabil. Ca sa nu mai zic ca economisesti si niste benzina folosindu-l. Editat Mai 14, 2017 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Nu mai inteleg nimic.... Ori sa iau, ori sa nu iau......Cred ca mai bine stau linistit si folosesc pe cele clasice....Nu as vrea sa am probleme cu moto din cauza unui amarat de filtru.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 (editat) Nu mai inteleg nimic.... Ori sa iau, ori sa nu iau......Cred ca mai bine stau linistit si folosesc pe cele clasice....Nu as vrea sa am probleme cu moto din cauza unui amarat de filtru.... Ahoi! Nu faci mare economie la benzina, recomandarea mea e sa ramai la cele clasice! Nu se simte diferenta, e vorba de 100ml de benzina la 100km (dar daca faci trafic urban e degeaba) din ce ne-ai zis ca ce si cum o folosesti eu pot sa iti zic ca nu se merita investitia. Eu folosesc la Sportsterul meu de 883cc filtru K&N si nici nu se vede sa fie consumul mai mic il am din 2014 si fac pe sezon moto cu el cam 13.000 - 15.000km. Dragstarul de 1100cc are filtru classic umblu pe el de cand il am, mai exact din 2010 si de cand am Sporster fac cu el cam 4000-5000km pe sezon, inainte sa am Sporsterul faceam 13.000-15.000km. Ca consum la Harley Davidson Sportster 883cc 4L-4,5L per 100km (cu filtru K&N) si la Yamaha Dragstar 1100cc 4,5L-5L per 100 km (cu filtru classic) (conteaza si stilul de condus plus daca conduci urban sau extraurban) Cu stima Dan! Editat Mai 15, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Mai 15, 2017 Share Postat Mai 15, 2017 Salutare! Cred ca trebuie sa schimb releul de incarcare... Am ajuns acasa cu bateriam umflata, mai sa explodeze, si un miros de canal de prin zona electricelor... Dupa ce s-a racit am verificat bateria, si are 13.19v. Am decis sa cumpar baterie noua, dar nu stiu cum este mai bine... sa testez cu asta umflata releul? sau sa pun pe cea noua? Din cate am inteles 14.9v ar trebui sa fie voltajul max la turatie, si daca releul este mort poate ajunge si la 20v. Voi cum ati proceda? Si... unde exact este releul asta? Sub Baterie? (cred trebuie sa dau jos toble in cazula asta...) schimbul este relativ usor nu? o mufa are si cam atat? Moto este un XSV1100 Custom din 2002 Mersi, Costin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 (editat) Ahoi!Vezi că e sub esapament sub baterie este o carcasa dupa esapament, ai încărcarea prea mare, schimbă releul cat mai repede si nu mai umbla cu ea, eventual să faci măsurători de voltaj. Din ceea ce ne zici tu ai incarcarea prea mare, deci e dus releul! Editat Mai 16, 2017 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Și după ce îl schimbi, repoziționează-l. În față, sau undeva aerisit. Altfel îți va prăji bateria din nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AMP Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Salutare, am un coleg care vinde Dragstar de 650 accesorizat ,din 1997,xenon,necazuta, tobe inox + tobe originale , schimbat ulei,baterie noua,anvelope noi. 3350 Euro.Negociabil in Ploiești. Info la 0740269609. Poate e interesat cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 16, 2017 Share Postat Mai 16, 2017 Salutare, am un coleg care vinde Dragstar de 650 accesorizat ,din 1997,xenon,necazuta, tobe inox + tobe originale , schimbat ulei,baterie noua,anvelope noi. 3350 Euro.Negociabil in Ploiești. Info la 0740269609. Poate e interesat cineva? Ahoi! Eventual si poze! Aici este postul pentru vanzari de chopper, crusier si custom - /index.php?/topic/217077-bursa-vc-pt-choppercustomcuiserpowercruiser/page-95 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Mai 18, 2017 Share Postat Mai 18, 2017 vand far si cardan dragstar (provenineta virago 535 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Mai 19, 2017 Share Postat Mai 19, 2017 Ahoi! Vezi că e sub esapament sub baterie este o carcasa dupa esapament, ai încărcarea prea mare, schimbă releul cat mai repede si nu mai umbla cu ea, eventual să faci măsurători de voltaj. Din ceea ce ne zici tu ai incarcarea prea mare, deci e dus releul! Mersi! Se pare ca trebuie sa dau tobele jos... Am masurat tensiunea la borne si era aproape 18v... asta cu socul tras la jumate (nu cred ca este relevant dar nah) Astazi imi vine releul nou si ma apuc de surubarit. Și după ce îl schimbi, repoziționează-l. În față, sau undeva aerisit. Altfel îți va prăji bateria din nou. Trebuie sa vad daca pot. Nu stiu cat de lung este cablul. » Post actualizat in 19 May 2017 11:20 Si am primit coletul: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Mersi! Se pare ca trebuie sa dau tobele jos... Am masurat tensiunea la borne si era aproape 18v... asta cu socul tras la jumate (nu cred ca este relevant dar nah) Astazi imi vine releul nou si ma apuc de surubarit. Trebuie sa vad daca pot. Nu stiu cat de lung este cablul.» Post actualizat in 19 May 2017 11:20Si am primit coletul: Ahoi!Clar e dus releul, nu mai porni motocicleta, o vei strica mai tare. Nu o să îți ajungă cablul să repoziționezi releul în altă parte! La mine e tot acolo de ani buni și nu sunt probleme. Cum ar trebui să ai voltaj sănătos: 1. Motocicleta oprită cam 12:50v - 12.80v 2. Cu motocicleta la relanti și far aprins 12.80v - 13.50v 3.Cu accelerația mare cam 14:20v - 14:50v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Mai 20, 2017 Share Postat Mai 20, 2017 Ahoi! Clar e dus releul, nu mai porni motocicleta, o vei strica mai tare. Nu o să îți ajungă cablul să repoziționezi releul în altă parte! La mine e tot acolo de ani buni și nu sunt probleme. Cum ar trebui să ai voltaj sănătos: 1. Motocicleta oprită cam 12:50v - 12.80v 2. Cu motocicleta la relanti și far aprins 12.80v - 13.50v 3.Cu accelerația mare cam 14:20v - 14:50v. Salut! Am reusit sa schimb. Desi piesa nu imi inspira incredere. Inca nu am bateria noua, asa ca am folosit-o pe cea veche sa testez, si nu a sarit de 14.5v. De repozitionat as fi vrut dar nu e destul de lung cablul, si nu am avut cum sa prelungesc. Lacasul ala are ceva gauri pe interior, banuiesc ca este cat de cat ventilat. De asemenea, moto acum are peste 50.000km si piesa veche este OEM, banuiesc sa e bine acolo unde este daca a rezistat atat. Acum urmeaza sa cumpar baterie, si sper sa fie ok, macar sezonul asta. Daca pica piesa din nou, o sa iau OEM. Apropo... Voltmetru se conecteaza la borne? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.