Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare! Aș vrea să cumpăr o anvelopă pe dragstarul meu, pe spate... nu știu de unde ar merita s-o cumpăr? știți vreun site bun de unde se poate comanda o anvelopă și să nu fie o anvelopă din aia de a fost depozitată 3-4 ani undeva... Sau ar merita mai bine o anvelopă second hand? și m-ar interesa un site și pentru baterii?!?!:D

Editat de antalkafka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ahoi!

Anvelopemoto.eu

Bateriimoto.ro

Eu de aici am facut cumpărături în ultimul timp si iti recomand cu căldură.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Aș vrea să cumpăr o anvelopă pe dragstarul meu, pe spate... nu știu de unde ar merita s-o cumpăr? știți vreun site bun de unde se poate comanda o anvelopă și să nu fie o anvelopă din aia de a fost depozitată 3-4 ani undeva... Sau ar merita mai bine o anvelopă second hand? și m-ar interesa un site și pentru baterii?!?! :D

motoemotion.ro

 

prompti, rapizi, baieti OK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005.

post-74354-0-23221700-1429616349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005.

Ahoi!

E membrana de la carburator spre cilindru, din cate imi dau eu seama.

Daca e crapata sau fisurata ai sa ai probleme cu funtionarea motorului, ori nu va functiona corect, ori in mers vei pierde putere fix cand ai nevoie de ea.

Iti recomand sa o schimbi, te va costa nitel dar e mai sanatos.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E tubul de admisie pentru amestecul de benzina si aer care merg de la carburator la pistoane. Daca este crapat si intra aer fals, iti intra impuritati in motor. Amestecul va contine prea mult aer, si va fi sarac in benzina. Ca sa verifici daca iti intra aer fals, da un spray de benzina (sau alt carburant) in apropierea lor in timp ce ai motorul pornit. Daca se tureaza motorul in momentul ala, ai gaura. Daca nu, esti ok... deocamdata. Totusi, cea mai buna solutie este sa le schimbi cu totul. Ale mele au costat in jur de 60 euro pe ebay.

 

 

Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu piesa incercuita cu rosu din imaginea atasata(pe fiecare cilindru este cate o piesa). Am observat ca are mai multe crapaturi pe ea, dar nu cred ca sunt foarte adanci. Imi puteti spune daca trebuie sa o schimb neaparat sau pot sa mai circul cu moto asa? Ce s-ar putea intampla in cazul in care ar crapa de tot? Precizez ca am o Yamaha XVS 650A Classic, fabricatie 2005.

Schimba-le. Gasesti cu vreo 240 de lei setul. Galerii admisie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand crash bar Highway Hawk-Pret 100euro

 

Vand Maneta ambreiaj moto - Yamaha - Pret 100 lei

 

Vand tobe chopper Silvetail K02 (Leovince), sunet deosebit, se prezinta intr-o stare foarte buna, fara zgarieturi, fara rugina. Se pot asculta daca accesati urmatorul link: https://www.youtube.com/watch?v=kPDTgab0t1k. - Pret 250 euro

 

TEL: 0726665668

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Bun venit in rândul posesorilor de Star, să ai numai călătorii plăcute și evenimente plăcute.

Apropo, cât te-a costat, dacă nu deranjez cu întrebarea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa! Sa te bucuri de ea si sa ai numai călătorii frumoase. Poti sa pui o poza si fara cutii? Ce volum au cutiile si ce sistem de prindere au? Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ahoi!

Bun venit in rândul posesorilor de Star, să ai numai călătorii plăcute și evenimente plăcute.

Apropo, cât te-a costat, dacă nu deranjez cu întrebarea?

Bine v-am gasit.....m-a costat 4500 euro. Adusa din Italia si neinmatriculata in RO. Eu zic ca e un pret bun....oricum jucariile astea se cumpara cu inima

» Post actualizat in 05 May 2015 21:26

Superbă. Si un an de fabricație, dacă nu e cu supărare, vorba lui Icelord? Și da, sa o plimbi sănătos, fără evenimente neplăcute.

Multumesc. Este din 2005 si 19700 km

 

 

Intrebare....esapamentul stanga e doar estetic?

Esapamentul nu e doar estetic. este un esapament de la MCJ, mi se pare ca de fabricatie italiana

 

 

Bun venit! Sa ai noroc de ea!

Daca nu ma insel e din 2005, identica cu a mea.

Ai dreptate, imi lipseste un parbriz si ar fi si mai asemanatoare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine v-am gasit.....m-a costat 4500 euro. Adusa din Italia si neinmatriculata in RO. Eu zic ca e un pret bun....oricum jucariile astea se cumpara cu inima

Esapamentul nu e doar estetic. este un esapament de la MCJ, mi se pare ca de fabricatie italiana

Ahoi!

Un pret bun, sper sa nu ai probleme degraba cu ambreajul de pornire.

Esapamentul MCJ e facut de cate americani in special pentru motociclete Harley, dar au facut si pentru V-star=Dragstar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un pret bun, sper sa nu ai probleme degraba cu ambreajul de pornire.

Esapamentul MCJ e facut de cate americani in special pentru motociclete Harley, dar au facut si pentru V-star=Dragstar.

Si eu sper sa nu am probleme. Stiu ca asta e boala lor....cat despre MCJ nu stiam ca e productie americana. Am vazut ca pe ebay se gasesc kit-uri de ambtraj de pornire cu 200 de euro....or fi bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar.

1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere? 😀

2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel?

Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar.

1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere?

2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel?

Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.

Nu ma incadrez la categoria "experienta mai mult", insa am vazut in cartea de mecanica a dragstarului ca are mufe separate pt fiecare chilometraj. O fi iesit mufa. incearca sa il dai jos si sa verifici asta.

In legatura cu vibratiile eu nu le consider normale dupa 80 la ora. Poti sa verifici daca ai rotile echilibrate...s-ar putea asta sa fie problema. Toate cele bune!!

post-89573-0-70095300-1430897468_thumb.gif

Editat de StarClassic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sper sa nu am probleme. Stiu ca asta e boala lor....cat despre MCJ nu stiam ca e productie americana. Am vazut ca pe ebay se gasesc kit-uri de ambtraj de pornire cu 200 de euro....or fi bune?

am luat eu de pe ebay un kit de ambreaj ,a costat 750 ron cu tot cu transport acasa adus de garcya,am fost foarte multumit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma incadrez la categoria "experienta mai mult", insa am vazut in cartea de mecanica a dragstarului ca are mufe separate pt fiecare chilometraj. O fi iesit mufa. incearca sa il dai jos si sa verifici asta.

In legatura cu vibratiile eu nu le consider normale dupa 80 la ora. Poti sa verifici daca ai rotile echilibrate...s-ar putea asta sa fie problema. Toate cele bune!!

attachicon.gifvalve.1.gif

Bine ca ai specificat ca nu ai experienta. Nu sunt mufe separate pentru fiecare kilometraj, pentru indicatorul de viteza si cele doua contoare ai cupla 4 de la melc la ceas, transmisie mecanica. Cuplele 3 sunt electrice pentru luminite sau ce mai e pe acolo.

@StarClassic Se poate repara, trebuie decapsulat (cam asa sunt toate) si inlocuit ce ai rupt sau deblocat, nu stiu sigur care este sistemul tau de contorizare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sper sa nu am probleme. Stiu ca asta e boala lor....cat despre MCJ nu stiam ca e productie americana. Am vazut ca pe ebay se gasesc kit-uri de ambtraj de pornire cu 200 de euro....or fi bune?

Eu am dat pe kitul meu de ambreaj de pornire undeva catre 500euro, iar montajul l-am facut eu cu niste prieteni si asa am iesit ieftin. Dar si montajul e destul de dificil!

» Post actualizat in 06 May 2015 09:58

Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar.

1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere?

2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel?

Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri.

Nu are rost sa te bagi in kilometraj, o sa te complici prea mult si nu iti recomand. Iti recomand sa iti iei unul nou sau SH daca gaseti.

Vibratiile sunt normal, sunt motoare in V. Sa vezi cum trepideaza un HD si atunci sa faci diferenta, care e mare crede-ma.

» Post actualizat in 06 May 2015 10:00

Nu ma incadrez la categoria "experienta mai mult", insa am vazut in cartea de mecanica a dragstarului ca are mufe separate pt fiecare chilometraj. O fi iesit mufa. incearca sa il dai jos si sa verifici asta.

In legatura cu vibratiile eu nu le consider normale dupa 80 la ora. Poti sa verifici daca ai rotile echilibrate...s-ar putea asta sa fie problema. Toate cele bune!!

attachicon.gifvalve.1.gif

Atata timp cat functioneaza o parte din el se cam exclude partea de cablu, dar pentru aia se poate face o proba, si o eventuala echilibrare a rotiilor e de recomandat, chiar si verificarea presiunii in anvelope.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...