Sari la conținut

Postări Recomandate

Cred ca o sa iasa foarte frumoasa! Felicitari!



"utilajele" din scurt metraj sunt de vis! Abia astept sa ajung si eu acasa sa fac o tura :s4289:



Trebuie sa fac o vizita la mecanic pt schimb ulei/filtre dar ce ma arde pe mine este suspensia si sper sa se poata rezolva repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vand Sissy bar complet original pentru Dragstar Classic 650. Zace la mine in birou de 2 ani in cutie... A fost cumparat pentru un V-Star Custom, dar ... surpriza, nu se potriveste...pt ca e de classic :-L. Intre timp am vandut si mobra...:)) Imi e si rusine sa spun ca am dat 380eur pe el...

 

Pret...nu stiu! Cat vreti voi!

 

Detalii pe privat sau la 0722733033

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu o intrebare la voi. Ce baterie ar fi buna pentru un Dragstar de 650? Trebuie sa fie neaparat de 12 Amperi? sau merge si de 8-9 Amperi?

Am pe langa becul de far de 55w si doua proiectoare cu becuri de 35w.

Ideea e ca bateria, uleiul si filtrul, asigurare si ITP se cam strange ceva...

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

Am si eu o intrebare la voi. Ce baterie ar fi buna pentru un Dragstar de 650? Trebuie sa fie neaparat de 12 Amperi? sau merge si de 8-9 Amperi?

Am pe langa becul de far de 55w si doua proiectoare cu becuri de 35w.

Ideea e ca bateria, uleiul si filtrul, asigurare si ITP se cam strange ceva...

Merci.

Ahoi!

Eu iti recomand o baterie de 12-14Ah pentru ca te ajuta la pornirile la rece si in plus daca ai mai multi consumatori ai nevoie de amperaje mai mare, grija mare in acelasi timp sa ai sigurantele pe panou fix ca cele din manual ca sa nu arzi cabluri. Iar o baterie care are aperajul mai mare are o viata mai mare (iti recomand una pe gel) cele pe acid au o durata de viata de aproximativ 3 ani, in schimb pe gel au o durata de viata de 5 pana la 8 ani. Eu personal cand am luat dragstarul meu de 1100cc avea in el bateria originala din 1999 pe gel desigur. Iar respectiva baterie inca mai avea viata in ea, dar in 2011 mi-am luat pe gel una noua care baga de nu are treaba si cele pe gel sunt usor de intretinut.

Asa ca mai bine pui ceva mai multi bani si faci o treaba.

Bafta!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Usor usor se face si suportul pentru noua sea (Multumesc BB pentru sea) si suportul pentru choke.

 

Ceva poze:

-post-25613-0-46649300-1396897668_thumb.jpg

-post-25613-0-64002800-1396897685_thumb.jpg

 

Sper ca pana pe 15-20 aprilie sa pornesc si eu la drum cu ea. Urati-mi succes \m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Usor usor se face si suportul pentru noua sea (Multumesc BB pentru sea) si suportul pentru choke.

Sper ca pana pe 15-20 aprilie sa pornesc si eu la drum cu ea. Urati-mi succes \m/

Marfa cu motorul negru, bafta multa. A mea sper sa fie gata la sfarsitul lunii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag ca n-am alta solutie, ca,mor deja de ciuda. Altii se dau si eu salivez :)) . Dar usor cu treaba buna se face!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa lucrare Ursule.

vreau poze si la finalizare.

de acum putem ura asfalt uscat.

Ahoi!

Inca mai e, dar daca totul merge bine saptamana viitoare de Pasti ma dau si eu.

\m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Servus,

 

Sunt un nou posesor de 1100, tare încântat, totuși am o problema, dupa pornire daca scad socul sub jumătate nu sta la relanti, experiența mea e bazată pe motoare cu injectie, ma puteți ajuta cu un sfat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va doresc Un Paste Fericit!!! Hristos a Inviat!




Servus,

Sunt un nou posesor de 1100, tare încântat, totuși am o problema, dupa pornire daca scad socul sub jumătate nu sta la relanti, experiența mea e bazată pe motoare cu injectie, ma puteți ajuta cu un sfat?

 

Ciau,

 

Din pct meu de vedere, ar trebui sa-i maresti ralantiul, in rest cred ca totul e ok.

Bafta

Editat de share_khan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va doresc Un Paste Fericit!!! Hristos a Inviat!

 

 

 

 

Ciau,

 

Din pct meu de vedere, ar trebui sa-i maresti ralantiul, in rest cred ca totul e ok.

Bafta

Adevarat a Inviat!

 

Pornirea o fac cu socul tras la maxim, dupa 1 minut reduc pana la jumatate socul (mai jos moare motorul), pentru repornire sau mers trebuie sa stau cu socul tras.

As mari relantiul daca as sti cum, o sa incerc sa gasesc un mecanic bun in astfel de motoare pentru toate operatiunile necesare, imi poate confirma cineva daca cei de la Dual Motors sunt ok?

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ulei imi recomandati sa bag in motor, altul decat Motul 7100 20w50???

Ahoi!

Eu am folosit Castrol 20w40 semisintetic, BelRay 20w50 mineral (de care am fost foarte multumit), si acuma vreau sa incerc Motul 5100 mineral 20w50.

De ce doresti sa schimbi Motul cu altceva? Te rog sa vii cu mai multe detalii.

 

Servus,

 

Sunt un nou posesor de 1100, tare încântat, totuși am o problema, dupa pornire daca scad socul sub jumătate nu sta la relanti, experiența mea e bazată pe motoare cu injectie, ma puteți ajuta cu un sfat?

Ahoi!

Ai lasat sa se inchalzeasca motorul vreo 2-3 minute cu choke-ul tras?

Mai exact pana e incalzit motorul binisor, dupa care sa scazi choke-ul.

 

Va doresc Un Paste Fericit!!! Hristos a Inviat!

 

 

 

 

Ciau,

 

Din pct meu de vedere, ar trebui sa-i maresti ralantiul, in rest cred ca totul e ok.

Bafta

Adevarat ca a inviat!

La relanti lucrezi numai cand e bine incalizit, in special dupa o tura de ceva km cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Eu am folosit Castrol 20w40 semisintetic, BelRay 20w50 mineral (de care am fost foarte multumit), si acuma vreau sa incerc Motul 5100 mineral 20w50.

De ce doresti sa schimbi Motul cu altceva? Te rog sa vii cu mai multe detalii.

Ahoi!

Ai lasat sa se inchalzeasca motorul vreo 2-3 minute cu choke-ul tras?

Mai exact pana e incalzit motorul binisor, dupa care sa scazi choke-ul.

Adevarat ca a inviat!

La relanti lucrezi numai cand e bine incalizit, in special dupa o tura de ceva km cu ea.

Servus,

 

Pornesc cu socul tras, las 2-3 minute sa se încălzească, scad socul pana la jumătate, nu sta la relanti, chiar si dupa ce am mers un pic cu ea tot la fel, sigur motorul era încălzit, in plus este cald afara si nu cred ca ar fi fost nevoie de soc (părerea mea).

La relanti am umblat dupa ce am mers cu moto, am văzut ca e mai rau asa ca am renunțat sa mai umblu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Servus,

 

Pornesc cu socul tras, las 2-3 minute sa se încălzească, scad socul pana la jumătate, nu sta la relanti, chiar si dupa ce am mers un pic cu ea tot la fel, sigur motorul era încălzit, in plus este cald afara si nu cred ca ar fi fost nevoie de soc (părerea mea).

La relanti am umblat dupa ce am mers cu moto, am văzut ca e mai rau asa ca am renunțat sa mai umblu.

Atunci e mai complicata problema, dute la cineva sa-ti curete carburatoarele, sa se uite la membranele de la carburator spre cilindri, iar dupa ce faci toate astea sa le sincronizezi.

Daca esti prin Brasov cauta-l pe @Basty poate te ajuta el daca are timp.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Singurul motiv pentru care vreau sa schimb uleiul Motul este din cauza de 56-58 ron litrul. Si ma gandeam la ceva mai ieftin si totusi bunicel. Stiu ca cel mai ok este poate Motul, dar ulei, baterie, itp + asigurare... Incerc sa ies cat mai ieftin posibil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Eu am folosit BelRay sezonul trecut si am fost foarte multumit de el (20w50, mineral). Anul asta vreau sa incerc Motul 5100 20w50 mineral sa vad daca e mai bun.

Iti recomand sa iei impreuna cu alt prieten un bidon de 4L si inca unu, doua de cate 1L.

 

 

Baterii ieftine gasesti pe www.bateriimoto.ro

 

Asigurarile difera la pret de anumite conditii (cc, varsta, si alte conditii suplimentare. Chiar sunt agent in brokeraj si de aceea cunosc criteriile)

 

ITP-ul la mine in zona e 80-90 lei.

 

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...