vlad58 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Am si eu o nelamurire : pt Dragstar 650 unde avem spite , cauciucurile sunt cu camere ( Tube Tires) . Merg insa si cele Metzeler Tube Less (TL) dar puse cu camera ? Intreb asta pt ca am vazut si la producator pe site ca pt Drag star 650 dau ca varianta pe cele TL -ME 880 Marathon . Exista asadar si Metzeler TT dar si TL . Ma gandesc asadar ca merg puse si cele TL daca le pui camera , nu ? Nu vad de ce nu ar merge la aceelasi profil ai si TT si TL, numai ca TL sunt mai scumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 asa ma gandeam si eu. si producatorul am vazut ca spune ca ar merge si TL-urile atata timp cat au camera si janta este facuta pt camera . merci mult Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Ahoi! Eu am avut Pirelli, Metzeler, Heidenau. Pirelli mi-a placut cel mai mult, se comporta bine si la frig, si pe ploaie. In plus nu se uzeaza ca cealalte. Mentionez faptul ca eu le-am luat noi si le-am uzat pana la maxim. Am avut si second, dar trebuie sa le analizezi bine inainte de achizitie. Recomand tuturor sa isi cumpere noi, pentru ca cele vechi (care au peste 5-7 ani) se comporta cam aiurea in special la franare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Salut, Ce dimensiune maxima poate avea cauciucul de la roata din spate pentru Yamaha Dragstar XVS 650A Classic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Ce inseamna uzat ? Nu te-au tinut cel putin 10000km Metzeler-urile ? Cred ca depinde mult si de stilul de mers. In principiu un motor mai puternic toceste mai repede cauciucul spate, un motor mai greu toceste mai repede cauciucul pe franare. Dragstarul 1100 e mai puternic si mai greu decat cel 650. Eu am facut mai bine de 30.000 km si inca nu sunt tocite. Cred ca ar mai rezista cel putin 5000 km fara probleme. Chestia e ca s-au invechit si parca nu mai am asa siguranta la franare (placutele de frana sunt noi, uleiul din furca fata schimbat anul trecut... deci e de la cauciucul vechi nu de la altceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Ahoi! Cu Pirelli am facut vreo 20.000km dupa care am fost nevoit sa-l schimb ca nu mai ținea figura. Mai ales ca trebuia să fac o călătorie de peste 3000km la (Faker See). Restul maxim 13-15.000km. Asa îmi aduc eu aminte, dar cum zice @Dstar, depinde cum conduci foarte mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Mc pentru sfaturi asa ca o sa optez pt Metzeler ME880 ww. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Merge tubeless cu camera, asa am si eu. Sunasem producatorul sa intreb si mi-a zis ca merge, no problem. Ma gandesc asadar ca merg puse si cele TL daca le pui camera , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 5, 2015 Share Postat Februarie 5, 2015 Salut, Ce dimensiune maxima poate avea cauciucul de la roata din spate pentru Yamaha Dragstar XVS 650A Classic. Dimensiunea din CIV altfel ai probleme cu ITP-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Februarie 12, 2015 Share Postat Februarie 12, 2015 Salut! Gasisem la cineva un model foarte misto de "solo rack" pentru Dragstar, dar din pacate l-a vandut. Ideea e ca printre altele, specifica in anunt ca "produsul este noumadus, din Germania". A auzit cineva de aceasta firma "Noumadus"? Sau ceva este gresit in numele firmei ca eu n-am gasit nimic legat de aceasta firma pe google, nici macar "pe langa" ?!?!?!?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 (editat) JUST4TNT, on 12 Feb 2015 - 21:28, said: Noumadus ??? Wtf ? O fi vrut omul sa scrie '' nou adus din Germania '' si a bagat un deget si pe ''m'' . Asa cred ca s-a intamplat... Nu e asta ? http://www.moto24.de/solo-rack-yamaha-xvs-650.html Bai ce pret are. Cred ca o sa defilez fara asa ceva. Editat Februarie 14, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 http://www.okazii.ro/tuning-moto/vand-portbagaj-pt-dragstar-si-shadow-a52142910 poate va ajuta cu ceva..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 (editat) http://www.okazii.ro/tuning-moto/vand-portbagaj-pt-dragstar-si-shadow-a52142910 poate va ajuta cu ceva..... Tare, eu ma gandesc sa fac asa ceva am facut deja altfel - Editat Februarie 14, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Februarie 14, 2015 Share Postat Februarie 14, 2015 Noumadus ??? Wtf ? O fi vrut omul sa scrie '' nou adus din Germania '' si a bagat un deget si pe ''m'' . » Post actualizat in 12 Feb 2015 22:28 Nu e asta ? http://www.moto24.de/solo-rack-yamaha-xvs-650.html Asta e de la Highway Hawk, am dat un mail catre un importator si mi-a comunicat ca-l poate aduce la pretul de 432 RON. http://www.okazii.ro/tuning-moto/vand-portbagaj-pt-dragstar-si-shadow-a52142910 poate va ajuta cu ceva..... Pai despre acest anunt este vorba. Am luat legatura cu persoana respectiva, dar din pacate l-a vandut, il mai are doar pe cel de Honda Shadow. 160 RON era ultimul pret. Mi se pare foarte ok pretul pentru modelul respectiv, dar din pacate, cum v-am spus, nu-l mai are. Oricum, a ramas ca daca ii mai pica in mana vreunul ma anunta. PS. Si eu m-am gandit la varianta de "nou adus" fiind scris pe graba anuntul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Februarie 17, 2015 Share Postat Februarie 17, 2015 Salut, Ma intereseaza sa iau un Dragstar 1100 si as vrea sa stiu cum se descurca cu verile in Bucuresti. Imi e putin cam frica sa nu se incalzeasca foarte rau motorul. Fac naveta cam 13 km prin Bucuresti(Berceni - Pipera), cu ce motor am acum asta inseamana 25-30 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Nici o problema!Mai poti opri motorul eventual,daca stai la rosu mai mult de 3 minute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 (editat) Salut, Ma intereseaza sa iau un Dragstar 1100 si as vrea sa stiu cum se descurca cu verile in Bucuresti. Imi e putin cam frica sa nu se incalzeasca foarte rau motorul. Fac naveta cam 13 km prin Bucuresti(Berceni - Pipera), cu ce motor am acum asta inseamana 25-30 minute. Ahoi! Eu am sa-l scot la vanzare pe al meu, momentan e in lucru, vreau sa fie intr-o stare buna cand am sa-l vand. Tocmai am terminat de refacut partea electrica pe spate la el, Vineri o testez. Mai am alte finisaje de facut care o sa dureze un pic, ma gandeam si la o revopsire, dar ramane de vazut. Cu privire la naveta, eu zic ca face fata mai ales daca ii pui un ulei corespunzator si faci la fiecare schimb de ulei si schimbul de filtru. Recomandat de producator schimbul se face intre 5000-6000km, daca il faci la 4000-5000 de km nu ar trebuii sa ai probleme. De incalzit o sa se incalzeasca asta-i clar, vara o sa te faca sa transpiri, oricum ca idee ceeace zice @Motorious e corect. Eu am umblat des in Cluj si prindeam ore de varf, dar cand aveam de stat la cozi si semafoare opream motorul. Editat Februarie 18, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Eu am sa-l scot la vanzare pe al meu, ......... si ce ai in vizor colegule? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Salut, Ma intereseaza sa iau un Dragstar 1100 si as vrea sa stiu cum se descurca cu verile in Bucuresti. Imi e putin cam frica sa nu se incalzeasca foarte rau motorul. Fac naveta cam 13 km prin Bucuresti(Berceni - Pipera), cu ce motor am acum asta inseamana 25-30 minute. Si crezi ca Dragstar-ul e un fel de elicopter, tot atat o sa faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gor_dog Postat Februarie 18, 2015 Share Postat Februarie 18, 2015 Salut, Ma intereseaza sa iau un Dragstar 1100 si as vrea sa stiu cum se descurca cu verile in Bucuresti. Imi e putin cam frica sa nu se incalzeasca foarte rau motorul. Fac naveta cam 13 km prin Bucuresti(Berceni - Pipera), cu ce motor am acum asta inseamana 25-30 minute. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-dragstar%201100%20clasic-din-2013-596132.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betterevil Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Si crezi ca Dragstar-ul e un fel de elicopter, tot atat o sa faci. Nu era vorba de cat timp voi face cu el, era vorba de cat dureaza drumul. Fiind airhead imi e putin teama ca se va incinge destul de mult. Oricum daca nu va face fata, voi trece la ceva racit pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 (editat) si ce ai in vizor colegule? Deja am un Porkster 883, nu ai văzut? Editat Februarie 19, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Deja am un Porkster 883, nu ai văzut? sa ai norok de ea colegule! la ultima noastra ''mini''tura erai cu Yamaha..... amu' toti ursii din gang o sa trceti pe HD? numai bine, hai cu primavara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 Nu era vorba de cat timp voi face cu el, era vorba de cat dureaza drumul. Fiind airhead imi e putin teama ca se va incinge destul de mult. Oricum daca nu va face fata, voi trece la ceva racit pe apa. Eu nu am auzit pe nimeni cu 535 sa se planga, e adevarat ca a mea e de 400, ceva mai usora (cred ca 50kg fata de Dragstar) dar asta vara si cand era arsita cea mai mare nu am simtit ca mi-ar cloci ouale, chiar la stopuri puneam mana pe aparatorile de pe chiuloase si erau calde nu frigeau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 19, 2015 Share Postat Februarie 19, 2015 (editat) sa ai norok de ea colegule! la ultima noastra ''mini''tura erai cu Yamaha..... amu' toti ursii din gang o sa trceti pe HD? numai bine, hai cu primavara! Ahoi! Apoi inca mai am URS-ul, nu il dau eu asa usor pe bani de nimic mai ales ca e un adevarat urs. Apoi candva era doar unu cu un Fatbob, dupa aia o mai aparut o Electra Glide si eu cu un Sporster, ca fapt divers visul meu cel mai mare e sa am un Indian. Dar asta-i poveste de foc de tabara. Multi dintre "ursi" viseaza la ceva mai mare, in special cei cu motoare de 650,805.... Timpul va spune insa ce se va intampla. Oricum daca nu se vinde URS-ul eu n-am sa plang, e un motor exceptional si merita toti banii. Apoi primavara aici vine pe la sf.lunii Martie, inceput de Aprilie. Editat Februarie 19, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.