ermitaje Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Mulțumesc pentru răspunsuri. 1. Cablul e ok, altfel nu funcționa cel intermediar si sutele de metri la general. Ma gândeam ca a desfăcut cineva si stie unde se poate "agăța" ceva, de s-a blocat. 2. M-i s-a spus la service ca roata spate are cauciucul cu un fel de creastă pe mijloc, dar nu am considerat un impediment atâta vreme cât e circular, adica pe toată circumferința. Recunosc ca echilibrare n-am facut, știți bine ce implica. ... Nu am echilibrat-o si pentru ca am impresia ca Vibrațiile vin din turatia motorului. Totusi sunt pregnante dupa 80km/h, cum am spus... asa ca voi încerca sa le elimin pe rand. Prima -echilibrarea.... dificila pt roți cu spițe si cu cardan agățat de ea...dar voi vedea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 Ahoi! Eu personal n-am desfacut kilometraj, dar am mai schimbat cabluri si dupa schimbare functiona in parametrii normali nu doar partial. Ce fel de creasta are pe mijloc? Urma de taiere? sau uzura mare? Daca anvelopa ii deformata ea poate sa-ti fac probleme in mers mai ales la viteze mai mari. La 90,100 km\h dispar trepidatiile? Cardanul se demonteaza usor de pe janta - Cu o miscare usoara partea asta vine jos usor. Uite aici apar complicatii cand faci asa ceva - asta am facut eu in iarna 2013-2014. Echilibratul din spite implica o munca care o poate face doar un specialist pe asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 O sa pozez cauciucul cu prima ocazie. E vorba de un Pirreli cu modelul specific, cu profilul mai pronunțat pe mijloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 1. Eu as incerca sa-l desfac. Daca nu merge reparat, cumperi altul. 2. S-a mai discutat pe aici, cu cateva pagini mai in fata. Din ce am inteles, sunt cateva surse de vibratii. a. Roata dezechilibrata. b. Sincronizarea carburatoarelor. c. Parbrizul. Parbriz nu ai, roata urmeaza, poti sa faci sincronizarea intre timp. Daca e numai pe la 80 si dispare la 90, e normal. Adresez si eu două întrebări celor cu experiența mai multa, legat de Dragstar.1. Kilometrajul s-a blocat la 66999. Sutele de metri sunt contorizate mai departe, dar cel general e mort. Funcționează ok si cel intermediar. Sa ma bag singur sa-l desfac, poate e ceva agățat in interior? A mai pățit cineva? Sau atât stie sa numere? 2. Vibrațiile considerate normale pentru acest tip de motor (care mie imi par deranjante peste 80 km/h, chiar super obositoare) pot fi eliminate in vreun fel?Mulțumesc pentru eventualele răspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 6, 2015 Share Postat Mai 6, 2015 b. Sincronizarea carburatoarelor. Asta iese din calcul, sincronizarea daca nu este data grav peste cap, afecteaza regimul de putere redusa, ori daca ai un ralanti cata de cat nu ai desincronizare majora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 (editat) Am cautat prin forum, dar fara rezultat. Vreau sa cumpar un ceas kilometraj pentru Dragstar 650. Preferabil sh... dar daca nu... ce se gaseste. Multumesc. Aaa.. si legat de vibratii era cauciucul spate. Acum si-a revenit la ganduri mai bune. Asfalt uscat tuturor. Editat Mai 16, 2015 de ermitaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hajny Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Daca gasesti cumva ceas de kilometraj m-ar interesa si pe mine folia din el,aceea pe care scrie km,la mine scrie in mile si a-s schimba sa fie in km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Am cautat prin forum, dar fara rezultat. Vreau sa cumpar un ceas kilometraj pentru Dragstar 650. Preferabil sh... dar daca nu... ce se gaseste. Multumesc. Aaa.. si legat de vibratii era cauciucul spate. Acum si-a revenit la ganduri mai bune. Asfalt uscat tuturor. Ma bucur ca ai rezolvat-o, cred-ca mai greu gasesti un kilometraj, pe ebay se gasesc mai ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat Mai 16, 2015 Share Postat Mai 16, 2015 Am gasit pe "piesemotociclete.ro" si se pare ca pretul, daca am citit bine indicatiile ar fi de 402 lei... Acum sa vad, daca ma pot lipsi de banii astia sau de memorat kilometrii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Pai si nu scrie si in km? Ca la mine da... Folia se poate schimba cu totul. E ceva migala, dar nu e greu. Exista o descriere la 650ccnd.com despre cum se face. Trebuie doar sa gasesti pe cineva sa-ti faca un desen si sa-l printezi. Alta varianta e sa iti cumperi un abtibild cu liniile de km, care se lipeste pe ceas pe dinafara. Daca gasesti cumva ceas de kilometraj m-ar interesa si pe mine folia din el,aceea pe care scrie km,la mine scrie in mile si a-s schimba sa fie in km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 Daca gasesti cumva ceas de kilometraj m-ar interesa si pe mine folia din el,aceea pe care scrie km,la mine scrie in mile si a-s schimba sa fie in km ceasul e capsulat. Nu merge sa schimbi cadranul decat daca te apuci sa tai din el. Aveam eu un pdf in care este explicat cum se face, pas cu pas. Vorba lui aship. Daca te apuci, macar sa iti faci un desen mai smecher pentru cadran. Si cred ca trebuie un print mai special - adica trebuie folosite culori care sa reziste la soare puternic si caldura. Si eu am gradatii in mile, dar nu ma deranjeaza. De fapt exista si gradatiile in km, dar sunt scrise mai mic. M-am obisnuit cu milele. 30 mile/h - aprox 50 km/h - viteza legala ptr localitati. 40 mile/h - aprox 65 km/h - viteza cu care merg de obicei cand viteza legala e de 50km/h. 45 mile/h - aprox 70 km/h - viteza legala pe unele bucati de drum din localitati 50 mile/h - aprox 80 km/h - viteza cu care merg cand e limita de 70km/h 55 mile/h - aprox 90 km/h - viteza legala ptr drumuri judetene 60 mile/h - aprox 100 km/h - viteza legala ptr drumuri nationale, viteza cu care merg pe drumurile judetene 70 mile/h - aprox 110 km/h - viteza cu care merg pe drumuri nationale 80 mile/h - aprox 130 km/h - viteza legala pe autostrada 90 mile/h - aprox 145 km/h - viteza cu care merg pe autostrada 100 mile/h - viteza maxima pe care o prinde motocicleta (si asta daca bate vantul din spate ) 110 mile/h - asta e de decor. N-am reusit niciodata sa duc acul pana acolo. Incerc sa ma incadrez in limitele de mai sus. Culmea e ca pana acum nu m-a oprit niciun radar. Nah, Asta nu inseamna ca merg tot timpul asa. Ma mai uit si cum e drumul si cum e traficul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hajny Postat Mai 17, 2015 Share Postat Mai 17, 2015 (editat) Sa stiti ca ramân asa cum e de fabrică,si in mile mă pot orienta,nu e asa mare problemă,păcat săbb il stric Editat Mai 17, 2015 de hajny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Stai linistit ca te obisnuiest cu milele Asa eram si eu acu 2 luni. Deja e lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kremator Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Daca are cineva nevoie, am un set de placute de frana pentru Dragstar, noi. Anuntul aici: http://olx.ro/oferta/placute-frana-yamaha-virago-dragstar-diversion-wildstar-etc-ID3YyhY.html Drumuri bune si fara cuie, sa ramana bani de ....benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skija Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 (editat) ...hop si eu... Editat Mai 22, 2015 de skija Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Bun venit @skija in rândul celor care detin gama star! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Baieti... azi mi-a atras atentia ceva. Sincer nu stiu daca asa a fost de la inceput si nu am luat seama sau a aparut mai tarziu sau e ceva normal... Mai pe romaneste, pe la 60km/h sa zicem, cu a 5-a, nu simt absolut nicio vibratie, este la fel ca si cum ai sta pe banca in parc In momentul cand atinge 100km/h si dupa, apar nici mici vibratii, care in special le simt la picioare, in talpi... simt ca niste furnicaturi in talpa (nu are scarite, are "talpici")... sunt niste vibratii mici ce-i drept, insa intrebarea este: e ceva normal sau ceva e in neregula? Multumesc anticipat si sper ca ati inteles ce am vrut sa zic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 E motor in V...Normal ca vibreaza la aproape orice turatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Baieti... azi mi-a atras atentia ceva. Sincer nu stiu daca asa a fost de la inceput si nu am luat seama sau a aparut mai tarziu sau e ceva normal... Mai pe romaneste, pe la 60km/h sa zicem, cu a 5-a, nu simt absolut nicio vibratie, este la fel ca si cum ai sta pe banca in parc In momentul cand atinge 100km/h si dupa, apar nici mici vibratii, care in special le simt la picioare, in talpi... simt ca niste furnicaturi in talpa (nu are scarite, are "talpici")... sunt niste vibratii mici ce-i drept, insa intrebarea este: e ceva normal sau ceva e in neregula? Multumesc anticipat si sper ca ati inteles ce am vrut sa zic 60km/h in treapta a 5a e cam subturata. Treapta a 5a ar trebui sa o schimbi pe la 80km/h. ...hop si eu... Welcome to the club Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 60km/h in treapta a 5a e cam subturata. Treapta a 5a ar trebui sa o schimbi pe la 80km/h. In manualul lui 535 se recomanda schimbarea in a-V-a la 40km/h, ma indoiesc ca Dragstar-ul ar fi mai turat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat Mai 24, 2015 Share Postat Mai 24, 2015 Adevarat. Cartea Dragstarului indica schimbarea in a 5-a la 50 km/ora. Cu toate astea, vibratiile sunt normale si acceptabile la viteza mare. Undevan cateva pagini mai inapoi s-au explicat cauzele vibratiilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varanu Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 (editat) Salut, stie cineva unde as putea gasi acest buton de pornire - pentru o Yamaha Star ? Poate cineva are din dezmembrari. Multumesc Editat Iunie 7, 2015 de varanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 ...hop si eu... Felicitari! Cam tarziu, dar acum am vazut, e identic cu al meu! Multi kilometri de asfalt uscat! Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 (editat) Salut, stie cineva unde as putea gasi acest buton de pornire - pentru o Yamaha Star ? Poate cineva are din dezmembrari. Multumesc Ahoi! Vezi ca este topic pentru Dragstar, te rog sa fii atent unde postezi, te rog sa-ti completezi profilul si sa ai grija unde postezi! In urmatoarele 24h am sa ascund acest topic. Cauta pe www.bikeshop.ro, pro-bike.ro! Editat Iunie 7, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dionysos Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Ahoi! Vezi ca este topic pentru Dragstar, te rog sa fii atent unde postezi, te rog sa-ti completezi profilul si sa ai grija unde postezi! In urmatoarele 24h am sa ascund acest topic. Cauta pe www.bikeshop.ro, pro-bike.ro! Stai usor, IceLord, ca a intrat si omul sa ceara putin ajutor. Nu te impacienta asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.