Ciuchi Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 @aship: ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Ma interesează parbrizul. Ptret si poza. Merci @aship: ai PM Ok. Revin cu poze si pret cat de curand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varanu Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Ok, dar te rog sa nu il ascunzi. Eventual poti sa il muti in dezmembrari sau ceva asemanator. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) Poti linistit sa postezi aici /index.php?/topic/717469-yamaha-dragstar/page-173 si nimeni nu are nimic cu dumneata @varanu Sunt niste reguli si trebuie sa ne conformam. » Post actualizat in 08 Jun 2015 17:59 Stai usor, IceLord, ca a intrat si omul sa ceara putin ajutor. Nu te impacienta asa... Stau foarte linistit, ideea e ca sunt niste reguli pe acest forum si trebuie sa le respectam cat de cat. Nu e mare lucru sa citim un pic acele reguli! - /index.php?/topic/21649-reguli-si-informatii-pt-nou-veniti/ Editat Iunie 8, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) Ahoi! @george_eu25 bun venit pintre posesorii de Star. Sa o stapanesti sanatos si sa fi fericit pe ea mult timp de acum incolo altaturi de ea si impreuna cu nevasta. Accesorii ai timp sa faci rost, incearca cu curaj sa o cunosti mai bine. Dupa aproximativ 2000-3000km ai sa o simti cu adevarat ce si cum ii merge bine, chiar si raportul de schimbare al vitezelor. Iti recomand sa fac cu ea drumuri mai lungi de 30-50 km, mai exact 150-200-300km cand ai timp, iar astfel ajungi sa o cunosti cu adevarat. Editat Iunie 8, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 (editat) Ahoi! @george_eu25 bun venit pintre posesorii de Star. Sa o stapanesti sanatos si sa fi fericit pe ea mult timp de acum incolo altaturi de ea si impreuna cu nevasta. Accesorii ai timp sa faci rost, incearca cu curaj sa o cunosti mai bine. Dupa aproximativ 2000-3000km ai sa o simti cu adevarat ce si cum ii merge bine, chiar si raportul de schimbare al vitezelor. Iti recomand sa fac cu ea drumuri mai lungi de 30-50 km, mai exact 150-200-300km cand ai timp, iar astfel ajungi sa o cunosti cu adevarat. Mulțumesc maestre! Editat Iunie 8, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Mulțumesc maestre! Cu placere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Salut tuturor, Am 15.600 km cu Yamaha Dragstar XVS 650A Classic si ma gandeam daca se merita sa ii schimb bujiile sau nu. In cazul in care se merita schimbate imi puteti spune daca se merita sa pun iridium sau mai bine normale. Va rog sa imi spuneti daca in cazul inlocuirii bujiilor trebuie resincronizata carburatia. Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Nu cred ca are legatura pornirea cu carburatia! Cu cat pui bujii mai bune si pornirea e mai buna cu atat soliciti mai putin electromotorul! Acum daca trebuie schimbate sau nu e alta treaba.....Daca iti porneste bine care e rostul schimbarii lor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Salut tuturor, Am 15.600 km cu Yamaha Dragstar XVS 650A Classic si ma gandeam daca se merita sa ii schimb bujiile sau nu. In cazul in care se merita schimbate imi puteti spune daca se merita sa pun iridium sau mai bine normale. Va rog sa imi spuneti daca in cazul inlocuirii bujiilor trebuie resincronizata carburatia. Multumesc mult! Ahoi! In manualul motocicleti este stipulat cand se face un schimb de bujii, din cate imi aduc eu aminte se face o verificare din 6.000 in 6.000km si daca nu-s conforme se schimba, daca gresesc pot sa fiu corectat. (observatie, aici e vorba de manual pentru xvs 1100, la xvs 650 poate sa difere). Bujiile pe iridiu au scanteia mult mai fixa si mai puternica, in timp ce cea normala scanteia oscileaza si nu e asa puternica, plus ca cea pe iridium tine mult mai multi km. Daca motorul functioneaza bine si nu ai amestecul prea sarac sau prea bogat la carburator nu trebuie umblat, dar din bujii iti dai seama daca e bine carburatia sau nu. Editat Iunie 10, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Eu i-am pus bujii iridium si nu mai am treaba nici cu manualul nici cu nimic. Nici nu mai tin minte de ce am vrut eu sa schimb bujiile. Mi se pare ca le-am schimbat cand am luat motocicleta ca sa ma asigur eu ca sunt toate consumabilele noi si in buna stare. Nu mai stiu cat au costat, dar parca merita. De atunci n-am avut nicio problema, merg super. Cica bujiile astea iridium tin mult si bine. La mine s-a adeverit. Din punctul meu de vedere merita bujii iridium. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Eu vin cu contra ... ca de obicei. Pretul pt. iridium este mult mai mare fata de bujii normale, tine mai mult, dar nu se justifica. Ba dimpotriva, sunt sanse ca ele sa dauneze. Bujiile cu iridium nu au fost facute pt motocicletele noastre. Nu merita sa iti cheltui banii degeaba. Si eu le-am schimbat doar de dragul schimbarii (cu bujii NGK normale, fara iridium), ca sa stiu ca-s noi dupa ce am cumparat motorul. Dar dupa aia nu am mai umblat la ele. Dupa cate stiu eu, sincronizarea nu depinde de bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 In carte scrie ca se verifica si se curata la 10.000km si se inlocuiesc la 20.000km. Ma gandeam sa le inlocuiesc acum pentru ca in fiecare dimineata cand o pornesc, trebuie sa trag socul, o las cam 3 min si daca il imping la loc se opreste motorul. S-ar putea sa nu fi fost puse din fabrica bujii iridium pe motoarele noastre pentru ca inca nu aparusera. Intrebarea mai exacta ar fi cati au pus iridium si cati au avut imbunatatiri in ceea ce priveste functionarea motorului si cati au avut probleme din cauza lor? Apropo de amestecul prea sarac sau prea bogat la carburator, va rog sa imi explicati daca este normal ca in viteza a 5a la 80km/h, daca accelerez la maxim si brusc se tureaza motorul dar are un moment in care nu trage (5-7 secunde) si apoi trage normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Daca se tureaza motorul si nu trage s-ar putea sa patineze ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Cum imi pot da seama daca patineaza sau nu ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Daca motorul se turbează în gol...adică daca tragi de accelerație si se tureaza motorul fara sa ai tracțiune promta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manzotti6 Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Cred ca daca ar patina ambreiajul ar patina continuu, nu 5-7 sec si dupa gata ar trage. Ma gandesc si la uleiul folosit. Eu folosesc Belray 20w50 V-Twin semi synthetic. Voi ce ulei folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StarClassic Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Daca e ulei moto...ori ce ulei ai folosi nu are voie sa patineze ambreiajul. Așa începe sa patineze câteva secunde pana se uzează mai rău. Nu sunt mecanic...dar din cate stiu așa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Buna, Sunt si eu o proaspata posesoare de Dragstar xvs 650 custom (chiar este custom in adevaratul sens al cuvantului, poate mai mult decat mi-as dori) , momentan nu pun poze pt ca inca nu a ajuns motoreta acasa. Am luat-o destul de rezonabil ca pret dar aspectul vizual (mai ales al vopselei VIOLET ) lasa de dorit momentan, toba este schimbata cu un MJK cu silencer reglabil la buton, se aude bestial dar ca aspect.... din nou trebuie lucrat, saua este una custom dintr-o bucata ... pe care mai mult ca sigur o voi da la shimb pe 1 buc sa rider si 1 buc sa pasager de clasic.... vedem dupa ce ii fac testul... Probabil voi mai avea intrebari si nelamuriri pe masura ce incep sa o iau la puricat... Singura mea problema actuala , daca nu trece autentificare la RAR din cauza tobei.... are cineva un set de tobe de imprumut, cat sa trec RAR-ul, in Bucuresti? Editat Iunie 10, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Ahoi! Din fabrica nici un motor nu vine cu bujii de iridium, eu personal n-am folosit bujii pe iridium. Dar stiu ca sunt mai bune la aprindere si la porniri la rece, iar arderea are loc mult mai bine si in teorie reduce si consuml. Daca in viteza a V-a iti face figuri s-ar putea sa fie cutia de viteza si mai putin ambreajul. In manualul de XVS 1100 scrie clar ca la 6000 se verifica si daca nu-s ok se schimba. Eu am folosit uleiuri 20W40 si 20W50 semisintetic candva si nu am fost foarte multumit de el, am trecut la ulei mineral 20W40 sau 20W50, Conteaza unde te dai cu motorul: urban, mix sau extraurban, in functie de asta se alege uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Daca e ulei moto...ori ce ulei ai folosi nu are voie sa patineze ambreiajul. Așa începe sa patineze câteva secunde pana se uzează mai rău. Nu sunt mecanic...dar din cate stiu așa e. imi permit sa intervin din experienta capatata pe un 250cc cu racire pe aer.... acelui motoras nu ii placea decat 20W50W mineral, orice alt ceva facea sa patineze ambreiajul (pierdere de putere subita dupa ce era prea incins) dupa ce se incingea in traficul Bucurestean.... , problema a disparut odata cu folosirea 20w50w Editat Iunie 10, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Cred ca daca ar patina ambreiajul ar patina continuu, nu 5-7 sec si dupa gata ar trage. Ma gandesc si la uleiul folosit. Eu folosesc Belray 20w50 V-Twin semi synthetic. Voi ce ulei folositi? Pai daca motorul se tureaza inseamna ca functioneaza bine, nu? Deci n-are legatura cu bujiile sau carburatorul. Problema poate sa fie de la cutia de viteze. Ori treapta a 5a are dintii tociti si nu cupleaza bine ori, cel mai probabil, patineaza un pic ambreiajul. Buna, Sunt si eu o proaspata posesoare de Dragstar xvs 650 custom (chiar este custom in adevaratul sens al cuvantului, poate mai mult decat mi-as dori) , momentan nu pun poze pt ca inca nu a ajuns motoreta acasa. Am luat-o destul de rezonabil ca pret dar aspectul vizual (mai ales al vopselei VIOLET ) lasa de dorit momentan, toba este schimbata cu un MJK cu silencer reglabil la buton, se aude bestial dar ca aspect.... din nou trebuie lucrat, saua este una custom dintr-o bucata ... pe care mai mult ca sigur o voi da la shimb pe 1 buc sa rider si 1 buc sa pasager de clasic.... vedem dupa ce ii fac testul... Probabil voi mai avea intrebari si nelamuriri pe masura ce incep sa o iau la puricat... Singura mea problema actuala , daca nu trece autentificare la RAR din cauza tobei.... are cineva un set de tobe de imprumut, cat sa trec RAR-ul, in Bucuresti? Welcome to the club Intamplator si eu am tot xvs 650 custom, dar al meu e customul din fabrica + ceva mici adaugiri. Si a mea e tot violet (silver & purple) si eu am sa tot dintr-o bucata Eu am gasit-o pe a mea pe mobile.de. M-a atras tocmai culoarea violet. Mi s-a parut deosebita fata de clasicul si anostul negru. Cred ca si fostul proprietar e un bun fotograf pentru ca i-a facut poze frumoase si m-a facut sa ma indragostesc de ea imediat ce am vazut-o, asa ca nu m-am lasat pana nu am cumparat-o. Pe astia la RAR ar trebui sa-i intereseze doar nivelul de zgomot nu forma tobelor. Daca tobele au silencer atunci ar trebui sa nu ai probleme. Se mai uita la cauciucuri (sa fie dimensiunile scrise in talon) si la grupurile optice (far, stop, semnalizari). Daca ai proiector pe post de far nu treci RARul, altfel nu cred ca ai nicio problema (cred totusi ca vor sa ai stop si semnalizari suficient de mari incat sa fie vizibile in trafic) Bineinteles, seriile trebuie sa fie la locul lor si sa corespunda cu ce scrie in talon, sa functioneze motorul si mai ales franele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) Pai daca motorul se tureaza inseamna ca functioneaza bine, nu? Deci n-are legatura cu bujiile sau carburatorul. Problema poate sa fie de la cutia de viteze. Ori treapta a 5a are dintii tociti si nu cupleaza bine ori, cel mai probabil, patineaza un pic ambreiajul. Welcome to the club Intamplator si eu am tot xvs 650 custom, dar al meu e customul din fabrica + ceva mici adaugiri. Si a mea e tot violet (silver & purple) si eu am sa tot dintr-o bucata Eu am gasit-o pe a mea pe mobile.de. M-a atras tocmai culoarea violet. Mi s-a parut deosebita fata de clasicul si anostul negru. Cred ca si fostul proprietar e un bun fotograf pentru ca i-a facut poze frumoase si m-a facut sa ma indragostesc de ea imediat ce am vazut-o, asa ca nu m-am lasat pana nu am cumparat-o. Pe astia la RAR ar trebui sa-i intereseze doar nivelul de zgomot nu forma tobelor. Daca tobele au silencer atunci ar trebui sa nu ai probleme. Se mai uita la cauciucuri (sa fie dimensiunile scrise in talon) si la grupurile optice (far, stop, semnalizari). Daca ai proiector pe post de far nu treci RARul, altfel nu cred ca ai nicio problema (cred totusi ca vor sa ai stop si semnalizari suficient de mari incat sa fie vizibile in trafic) Bineinteles, seriile trebuie sa fie la locul lor si sa corespunda cu ce scrie in talon, sa functioneze motorul si mai ales franele. Merci si scuze toba e MCJ si uite poza, o sa intelegi de ce doresc tobe de imprumut si de ce zic ca aspectul si culoarea e.... de groaza, ITP il are facut recent... dar imi este sa nu gaseasca noduri in papura astia de la RAR... Tehnic a testat-o un amic mecanic acolo si mi-a zis ca e ok Nu vroiam sa o vada "lumea" asa ... nearanjata si necosmetizata de mine, pt ca o sa arate cu totul altfel dupa ce iau eu urmatorul salariu dar o sa o dau de gol aici De sa imi fac probleme, nu pt aspect, cat pt confort, nu suport seile tari, vreau sa fie asa ... flafi... si comfortabila, atat pt rider cat si pasager, ca poate ma mai i-a sotul pasager pe ea cand mergem cu aceasi motocicleta E poza de la vanzator, eu inca nu am vazut-o fizic, ar trebuii sa o ridice duba weekendul asta » Post actualizat in 10 Jun 2015 14:50 acum intelegi.... ciobanismul vizual facut la legarea tobei cu galeriile, care trebuie modificat sa nu mai vorbesc de sticarele cu gauri de gloante care acopera zgarieturi si inflorituri ale vopselei » Post actualizat in 10 Jun 2015 14:52 Motoreta e xvs 650 custom, dar are aripa spate taiata de classic, oglinzi de luis, semnale fata si spate schimbate, sa... aripa fata taiata si nevopsita si cred ca e de pe un virgo, de aia a avut un pret mai rezonabil Editat Iunie 10, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 Mda, toba aia e criminala. Te minunezi cateodata ce le trece oamenilor prin cap. Grafica aia cu gauri de gloante e pictata sau sunt stickere? Daca sunt stickere si se pot da jos n-ar arata asa de rau. Daca tii neaparat sa o revopsesti eu te sfatuiesc sa faci poze detaliate cu tot procesul. Pe foarte multi ii apuca spiritul artistic dupa ce cad cu motocicleta si o fac praf. De aceea orice vopsea custom ridica suspiciuni. Daca faci poze si se vede ca motocicleta a fost Ok inainte de vopsire atunci nu mai are nimeni nimic de zis. Nah, asta in cazul in care vei dori la un moment dat sa o vinzi. Saua pare intr-adevar cam inconfortabila. A mea seamana mai mult cu un fotoliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexaa Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 (editat) culmea e ca desi arata groaznic toba se aude bestial .... si culmea e o toba care costa in jur de 500 euro cu tot cu silencer ... dar modul in care i-a facut "alipirea " este aproape revoltatoare pt orice privitor sunt sticare alea, dar cred ca se dau jos cu tot cu vopsea... saua - partea de rider am inteles ca e destul de moale si confortabila.... dar cea de pasager..... vad eu cand ajunge aici motoreta » Post actualizat in 10 Jun 2015 15:05Saua pare intr-adevar cam inconfortabila. A mea seamana mai mult cu un fotoliu Norocusule Editat Iunie 10, 2015 de Alexaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.