george_eu25 Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 (editat) Va salut...Poate sa-mi spuna si mie cineva care e lungimea unui suport de coburi pentru dragstar 650,vorbesc de suportul original??Eu am gasit ceva pe net,dar mi se par cam mici....,cel putin pentru coburii mei!Asta e ce am gasit eu,dar nu stiu daca e corect....Si care e chestia cu inclinatul ala??Ca am vazut ca sunt suporti drepti,sudati si suporti facuti un pic inclinat.Care e treaba cu ei? Editat August 6, 2015 de george_eu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat August 6, 2015 Share Postat August 6, 2015 .Si care e chestia cu inclinatul ala??Ca am vazut ca sunt suporti drepti,sudati si suporti facuti un pic inclinat.Care e treaba cu ei? Sunt ajustabili in functie de distanta dintre prinderi, iar inclinarea aia se face pentru motociclete cu amortizoare clasice, practic reglezi unghiul inclinatiei in functie de inclinatia amortizoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Multam @Dkw....M-ai lamurit cu inclinatia aia.Chiar nu intelegeam de ce e asa. Acum cu marimea lor....Partea de jos,cea de 18,5cm (din poza atasata) mi se pare prea mica.In sensul ca in inaltime sunt ok,dar asa suportii aia vin exact pe mijlocul cobului (vorbesc de partea din spate) si nu pe tot spatele lui.Asa e normal?Ca,cobul sa aibe doar un sprijin asa de mic?Dupa mine in loc de aia 18.5cm ar trebui sa aibe vreo 30cm.... Am luat niste teava de inox (8x1) si vreau sa ii fac eu suportii,dar mi s-a parut cam mica dimensiunea aia,de-aia am rugat pe cineva sa imi masoare niste suporti originali.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 7, 2015 Share Postat August 7, 2015 Multam @Dkw....M-ai lamurit cu inclinatia aia.Chiar nu intelegeam de ce e asa. Acum cu marimea lor....Partea de jos,cea de 18,5cm (din poza atasata) mi se pare prea mica.In sensul ca in inaltime sunt ok,dar asa suportii aia vin exact pe mijlocul cobului (vorbesc de partea din spate) si nu pe tot spatele lui.Asa e normal?Ca,cobul sa aibe doar un sprijin asa de mic?Dupa mine in loc de aia 18.5cm ar trebui sa aibe vreo 30cm.... Am luat niste teava de inox (8x1) si vreau sa ii fac eu suportii,dar mi s-a parut cam mica dimensiunea aia,de-aia am rugat pe cineva sa imi masoare niste suporti originali.... Aceea sunt niste suporti universali. Adica facuti sa se potriveasca la orice tip de coburi, mai mici sau mai mari. Va trebui sa accepti asa sau sa modifici in functie de ce coburi ai tu. Poti sa bagi intaritura pe suprafata laterala a coburilor, daca asta vrei. Eu am completat cu o platbanda de Al pe din afara pt. ca nu vroiam sa ma incurce inauntru. Toate sunt in functie de ce fel de coburi ai. Vezi cum faci cu cobura din partea dreapta, deasupra tobelor. Sa fii atent sa ai cel putin 5 cm distanta intre tobe si cobura. Si spatele coburilor - unde vine prinderea - sa fie cat mai rigid. Si alege-ti niste coburi care isi mentin forma, nu se pleostesc. Daca se "pleostesc" peste tobe, se ard. Si nici nu arata frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat August 8, 2015 Share Postat August 8, 2015 Multumesc de sfaturi... Am luat niste coburi de pe OLX (coburi aproape noi dealtfel) dar problema e ca nu prea pica bine,in sensul ca sunt cam mari si daca ar fi sa-i pun exact sub saua din spate nu au loc de semnale.Ma gandesc sa mut semnalele mai in spate,daca s-o putea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 Eu m-as uita la carburator prima data. Carburator (curatare si sincronizare), filtru de benzina si robinet de la rezervor! apa in carburator probabil. am patit recent si d aia zic. vezi ca s doua surubele -cate unul pe fiecare corp- pentru drenaj, indreapta motorul, slabeste surubelele si s ar putea sa fie bine Salut, Mersi de sfaturi. Intradevar a fost carburatorul. L-am curatat si am schimbat benzina. Un amic care a alimentat de la aceeasi pompa in aceeasi zi cu mine mi a spus mai tarziu ca probabil a fost ceva cu benzina, ca nici moto lui nu rula cum trebuie. Acum totul e ok, de la incident am mers cam 900 km, fara probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat August 11, 2015 Share Postat August 11, 2015 (editat) Salut, Mersi de sfaturi. Intradevar a fost carburatorul. L-am curatat si am schimbat benzina. Un amic care a alimentat de la aceeasi pompa in aceeasi zi cu mine mi a spus mai tarziu ca probabil a fost ceva cu benzina, ca nici moto lui nu rula cum trebuie. Acum totul e ok, de la incident am mers cam 900 km, fara probleme! Ahoi! Dar ce anume era la carburator? Mizerie, sincronizare, nivelul la plutitor, cuiul...etc? Editat August 11, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 amortizorul spate e mai moale la valoarea 1 și mai tare la valoarea 9, nu? sau invers? am incercat azi să îl reglez puțin, dar pare a fi blocat? sugestii, soluții? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 Cred ca ai vrut sa scrii valoarea 6 nu 9.La mine e numerotat de la 1 la 6. La 1 e cel mai moale si la 6 cel mai tare.Eu il tin pe 4 si e numai bine.Eu 105kg,nevasta-mea 70kg si vad ca se descurca fara probleme....Asta fara bagaje sau alte acareturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 (editat) Cred ca ai vrut sa scrii valoarea 6 nu 9.La mine e numerotat de la 1 la 6. La 1 e cel mai moale si la 6 cel mai tare.Eu il tin pe 4 si e numai bine.Eu 105kg,nevasta-mea 70kg si vad ca se descurca fara probleme....Asta fara bagaje sau alte acareturi! tot ce se poate, nu știu ce tineam eu minte cu 9... că de văzut nu l-am văzut la mine e intre 3 și 4, dar în weekend am prins 2 denivelări și a coborât maxim, i-am dat capătul eu 85kg, pasagera 55kg... deci, idei pt deblocarea lui? PS: adică valorile de 3 și 4 le văd eu... sunt îndreptate spre șaua din spate cum ar veni... există și vreun marcaj indicator înafară de cifrele alea? Editat August 16, 2015 de RaduZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 16, 2015 Share Postat August 16, 2015 tot ce se poate, nu știu ce tineam eu minte cu 9... că de văzut nu l-am văzut la mine e intre 3 și 4, dar în weekend am prins 2 denivelări și a coborât maxim, i-am dat capătul eu 85kg, pasagera 55kg... deci, idei pt deblocarea lui? PS: adică valorile de 3 și 4 le văd eu... sunt îndreptate spre șaua din spate cum ar veni... există și vreun marcaj indicator înafară de cifrele alea? Pai la mine e cu sageti - caneluri taiate in forma de sageti. Una scurta si dupa tot mai lungi, de la mai mic la mai mare. Presupun ca mai mare e pt greutate mai mare, deci mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ermitaje Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Cred ca vine din fabrica cu reglaj pe la 3-4. Asa e si la mine cu săgeți "săpate" in metal. Am încercat sa le modific si .... nope. Asa ca rămân la valoarea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Cred ca vine din fabrica cu reglaj pe la 3-4. Asa e si la mine cu săgeți "săpate" in metal. Am încercat sa le modific si .... nope. Asa ca rămân la valoarea asta. Se misca destul de greu, dar ar trebui sa se miste. Trusa originala are o trusa speciala pentru reglajul amortizorului. Al meu avea rugina, presupun ca si la tine e la fel. Curata rugina cat de bine poti si baga niste ulei. Trebuie sa mearga. Iti trebuie un pic de forta ca sa-l invarti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) Se misca destul de greu, dar ar trebui sa se miste. Trusa originala are o trusa speciala pentru reglajul amortizorului. Al meu avea rugina, presupun ca si la tine e la fel. Curata rugina cat de bine poti si baga niste ulei. Trebuie sa mearga. Iti trebuie un pic de forta ca sa-l invarti. Da, cu cheia respectivă am încercat și eu.. I-am dat și niște ciocane, atât cât mi-a permis spațiul(în cheie, nu amortizor, evident) și tot nimic... L-am udat bine cu wd40 și tot nimic... C'est la vie. Editat August 17, 2015 de RaduZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) e Da, cu cheia respectivă am încercat și eu.. I-am dat și niște ciocane, atât cât mi-a permis spațiul(în cheie, nu amortizor, evident) și tot nimic... L-am udat bine cu wd40 și tot nimic... C'est la vie. Nu stiu daca merge cu ciocanul. Daca mai vrei sa incerci, infasoara cheia cu o carpa ca sa nu te "taie" la mana, si trage de ea cu putere - cauta o pozitie cat de cat confortabila. Daca faci bine, o sa "sara" la urmatoarea pozitie. Daca dai cu ciocanul cheia nu face cursa destul de lunga ca sa o mute. Doar daca e intepenit si la lovitura cu ciocanul cilindrul nu se clinteste - ceea ce simti cand lovesti - doar atunci as renunta la idee. in cazul acesta ai nevoie de o dezruginare serioasa inainte sa fortezi. Editat August 17, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sau lasand la o parte mindria nejustificata de atotstiutor, te duci la un service. Decat sa platesti un amortizor nou ca ai incercat "Russian style" (Armageddon filmul) mai bine ti-l poate rezolva un "cineva"care face asta in fiecare zi. Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sau lasand la o parte mindria nejustificata de atotstiutor, te duci la un service. Decat sa platesti un amortizor nou ca ai incercat "Russian style" (Armageddon filmul) mai bine ti-l poate rezolva un "cineva"care face asta in fiecare zi. Stima Good point. Daca nu ai scule bune mai bine nu te apuci de treaba. Iar cheia din trusa de scule e o jucarie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Sau lasand la o parte mindria nejustificata de atotstiutor, te duci la un service. Decat sa platesti un amortizor nou ca ai incercat "Russian style" (Armageddon filmul) mai bine ti-l poate rezolva un "cineva"care face asta in fiecare zi. Stima Eu nu am vazut nici o mandrie de atotstiutor. A fost o intrebare, la care cineva a ales sa raspunda. In postul tau vad oaresce atitudine, dar nu as numi-o mandrie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Eu cred ca a fost vorba de o formulare retorica. Pe topicul asta suntem toti prieteni si ne leaga o pasiune mare... Yamee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stcimponeriu Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Fratilor! Doresc sa cumpar pentru un prieten ce nu are cont aici doua semnalizatoare de DragStar custom de spate (s-ar putea sa fie la fel cu cele de fata - stiu sigur ca sunt identice cu cele de Virago), motorul lui are pe spate din acelea micute cu led si aproape nu se vad... Daca are cineva de vanzare (second, bineinteles) il rog sa ma sune la 0744-601631, 0731-601631 sau PM. Multumesc anticipat. Hai norock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misu67 Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 @aship - iertare prietene dar eu nu vad nici o atitudine. Este tot un sfat ca si celelalte. Adevarat ca anumite formulari pot fii interpretate usor (multumesc DStar) si drept urmare retrag exprimarea care a provocat polemica asta. Asfalt uscat si fara evenimente tuturor! Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) @aship - iertare prietene dar eu nu vad nici o atitudine. Este tot un sfat ca si celelalte. Adevarat ca anumite formulari pot fii interpretate usor (multumesc DStar) si drept urmare retrag exprimarea care a provocat polemica asta. Asfalt uscat si fara evenimente tuturor! Stima Nu s-a intamplat nimic. Te felicit pt reactia matura, sunt placut surprins. Eu cred ca a fost vorba de o formulare retorica. Pe topicul asta suntem toti prieteni si ne leaga o pasiune mare... Yamee It's ok. No biggie. Yammie forever. Sau cel putin pana luam alta motocicleta. Editat August 17, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 (editat) Sau lasand la o parte mindria nejustificata de atotstiutor, te duci la un service. Decat sa platesti un amortizor nou ca ai incercat "Russian style" (Armageddon filmul) mai bine ti-l poate rezolva un "cineva"care face asta in fiecare zi. Stima Deci eu am o atitudine de atotștiutor pt că am încercat să îmi reglez singur amortizorul.. mda, fain așa... Și da, am văzut că ți-ai retras afirmația, dar din moment ce îmi era adresată mie, permite-mi totuși dreptul la replică... Prin urmare: 1. Nu văd ce e rău în a învăța să îți repari/ajustezi motocicleta singur. E mai bine să fii un gherțoi care nu e în stare nici să își umfle singur roțile? 2. Am încercat fără ciocan, nu s-a clintit. Apoi am lovit ușor cheia cu ciocanul în încercarea de a debloca "angrenajul".. Dacă cunoști motocicleta asta, știi că nu ai loc să forțezi sau să îți iei avânt prea mare cu coicanul. Deci nu s-a aplicat nici o metodă rusească. @ aship - nu s-a clintit deloc nici așa... 3. Poate cel mai important - prefer să dau eu cu ciocanul în lucrurile mele, decât vreun mare meșter de la service. Pt că eu o fac cu grijă și simț de răspundere. Din păcate în RO sunt prea puțini mecanici care lucrează cum trebuie. 4. Din modul în care mi te-ai adresat, fără a mă cunoaște, și din sugestia care mi-ai făcut-o, să merg la service și să plătesc pt un lucru atât de mărunt pot trage și eu câteva concluzii despre tine. Dar am să mă abțin și nu am să le scriu aici. Toate cele bune. Editat August 17, 2015 de RaduZ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Maestre, dar si tu dai ochii peste cap mai ceva ca o domnisoara de pension. Eu nu vad unde e jignirea daca cineva ti-a sugerat sa incercti si la un mecanic. Daca vrei te duci, daca nu vrei nu te duci. De cand s-a pornit topicul asta nu a existat niciodata cearta. Doar nu vrei sa incepem acum. Poate a avut omul o eprimare nefericita. Si-a retras-o. Acum ce rost are sa continui discutia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat August 17, 2015 Share Postat August 17, 2015 Maestre, dar si tu dai ochii peste cap mai ceva ca o domnisoara de pension. Eu nu vad unde e jignirea daca cineva ti-a sugerat sa incercti si la un mecanic. Daca vrei te duci, daca nu vrei nu te duci. De cand s-a pornit topicul asta nu a existat niciodata cearta. Doar nu vrei sa incepem acum. Poate a avut omul o eprimare nefericita. Si-a retras-o. Acum ce rost are sa continui discutia asta? Pâi tu de ce ai continuat-o? Omul a zis că am ifose de atotștiutor, sau nu cunoști dumneata limba română? Eu i-am răspuns și cu asta basta. Nu văd care e treaba ta în toată chestiunea asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.