RedRat Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Salut, Am pornit azi moto dupa ceva timp de stat in garaj. Dupa vreo 20 de minute de rulat la relantin motorul s-a innecat si s-a oprit. Can am incercat sa pornesc din nou, nu am mai vrut, in schimb cilindrul fata scupia fum alb in exces. Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 21, 2015 Share Postat Noiembrie 21, 2015 Salut, Am pornit azi moto dupa ceva timp de stat in garaj. Dupa vreo 20 de minute de rulat la relantin motorul s-a innecat si s-a oprit. Can am incercat sa pornesc din nou, nu am mai vrut, in schimb cilindrul fata scupia fum alb in exces. Ce poate fi? Ahoi! Prima oara uita-te la bujii sa vezi in ce stare sunt. Dupa aia uita-te sa vezi daca este scantaie. Dupa aia uita-te daca e benzina pe traseu spre carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 Ahoi! Prima oara uita-te la bujii sa vezi in ce stare sunt. Dupa aia uita-te sa vezi daca este scantaie. Dupa aia uita-te daca e benzina pe traseu spre carburator. ProstiiAm patit la fel si pot fi 2variante chiar 3 A ajuns ulei in toba cumva si ai infundat gaurica cea mica de scurgere condens. Poate ai pus prea mult ulei la schimbul de ulei A 3a varianta ar fi urata de tot.se usuca simeringul de la capatul supapei si ajunge ulei in camera de ardere,in urma ca a stat motorul prea mult acesta s a uscat putin si se contracta,eu am patit la fel doar ca scoteAu fum ambele tobe zi eram pe cale sa desfac tot motoru cand in mod miraculos dupa cateva utilizari si a revenit. Interesant este ca dupa ce incepe sa scoata fum cand motorul este fierbinte nu mai fumega,semn ca se dilata simeringul. Eu nu l am schimbat e tare complicat trebuie dat jos tot motorul de pe sasiu si desfacut,pur si simplu si a revenit dupa cateva drumuri. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 22, 2015 Share Postat Noiembrie 22, 2015 (editat) Prostii Am patit la fel si pot fi 2variante chiar 3 A ajuns ulei in toba cumva si ai infundat gaurica cea mica de scurgere condens. Poate ai pus prea mult ulei la schimbul de ulei A 3a varianta ar fi urata de tot.se usuca simeringul de la capatul supapei si ajunge ulei in camera de ardere,in urma ca a stat motorul prea mult acesta s a uscat putin si se contracta,eu am patit la fel doar ca scoteAu fum ambele tobe zi eram pe cale sa desfac tot motoru cand in mod miraculos dupa cateva utilizari si a revenit. Interesant este ca dupa ce incepe sa scoata fum cand motorul este fierbinte nu mai fumega,semn ca se dilata simeringul. Eu nu l am schimbat e tare complicat trebuie dat jos tot motorul de pe sasiu si desfacut,pur si simplu si a revenit dupa cateva drumuri. Bafta Sper sa fie ceea ce zici tu! Tu cum ai rezolvat-o pe a ta cu pornitul din a III-a, IV-a? Care a fost buba? Editat Noiembrie 22, 2015 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamcsi Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 Sper sa fie ceea ce zici tu! Tu cum ai rezolvat-o pe a ta cu pornitul din a III-a, IV-a? Care a fost buba? este prea posibil sa fie bateria, daca este incarcata la maxim porneste, dar nu a stat in frig circa 2 saptamani pe repaus total, ca atunci facea figuri, chiar daca invartea bine bateria. daca o pornesc 1 data pe saptamana nu are nimica, trebuie sa o las cam 2 saptamani si pe frig. dar cred ca o sa cumpar si o baterie, am avut una cu gel, nu stiu cat timp are, asa am cumparat motorul cu bateria respectiva si m am si dat 2 sezoane cu mobra adica 30 mii kilometrii, ar cam fi cazul sa iau alta sa nu ma lase undeva pe drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 (editat) Voi incerca azi sa pornesc din nou... Daca nu reuses, va trebui sa chem platforma Edit: Sigur nu e bateria. Cum am zis, am pornit moto si a mers la relantin cca 20 min dupa care s a inecat. si de atunci scoate fum alb can incerc sa pornesc. Editat Noiembrie 23, 2015 de RedRat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 23, 2015 Share Postat Noiembrie 23, 2015 FUMUL ALB: -Fumul alb, aproape fara miros sau doar miros de motorina/benzina, care apare in conditii normale, la pornirea la rece sau cand este foarte frig, si dupa incalzirea motorului dispare. Cauza: vaporii de apa de formati normal in cilindri condenseaza in toba de esapament rece. Dupa incalzirea acesteia, vaporii nu mai condenseaza si sunt invizibili, dispare fumul alb. Este functionarea normala. (ca o nota, pentru cine nu stie, vaporii de apa, aburul, este invizibil nu alb. Albul este dat de picaturile fine care au condensat deja in abur.) -Fumul mult alb gros, persistent si dupa incalzire, cu un evident miros distinct, iritant, intepator sau dulceag. Cauza: antigelul, lichidul de racire, patrunde in ulei si in camera de ardere. Defectiunea cea mai probabila: garnitura de chiuloasa crapata, sau chiulasa crapata, camasa crapata, sau mai rar, fisura in blocul motor. Verificare: nivelul de antigel, daca scade sau daca in vasul de expansiune bolboroseste la turarea motorului. Verificare ulei: daca creste nivelul sau uleiul este mat, decolorat, sau pe capacul de la ulei sau joja apare o mazga, spuma alburie, e clar, uleiul se amesteca cu antigelul si neaparat service urgent! Alte cauze pentru fum alb: -Valva PCV blocata deschis, murdara, infundata. -La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie. -De asemenea prea mult ulei, poate produce fum alb dar dupa un timp dispare. Insa mirosul este diferit, nu iritant-intepator. Verificati joja pentru nivelul uleiului. Remediu, reparatie: schimbare dupa caz: garnitura de chiulasa, valva PCV, sudare chiuloasa, bloc, schimbare camasa cilindru FUMUL ALBASTRU: Cand masina scoate fum albastru sau fum albastrui: Uleiul ajunge in camera de ardere. Fumul este albastrui si poate mirosi a ulei. Cauze: segmenti uzati, garnituri, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate, si/sau motor uzat si uleiul este aspirat prin valva PCV. Ca defectiune, poate fi inselator, cateodata masina trage mai bine, datorita arderii uleiului. Fumul albastrui doar la pornire: segmentii pe terminate dar inca functionali. Remediere, reparatie: segmentare, schimbare semeringuri supape, ghidaje FUMUL NEGRU: Masina scoate mult fum negru: Prea mult combustibil, amestec prea bogat, prea putin aer. Cauze probabile: probleme cu alimentarea, injectoare, carburator, prea putin aer la alimentare, filtre, turbo, etc. FUMUL GRI sau GRI-ALBICIOS (mai rar): Probleme la servofrana, lichidul de frana este aspirat. Verificati nivelul lichidului de frana. La cutii automate, este aspirat uleiul din transmisie. Verificare: nivelul lichidului de frana, al uleiului din cutie. Remediere: membrana sparta la modulatorul de vaccum – schimbat modulatorul Se refera la masini, dar cred ca multe din informatii se potrivesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Salut baieti, Poate ati patit si voi si va dati cu parerea... Acum 2-3 saptamani inainte sa ma sui pe motor am vazut niste pete de ulei dedesupt... destul de maricele, cam de diamterul unei cesti mici de cafea... apoi am vazut pe capacul cromat de la ulei ca sunt niste dare care pleaca de la surubul incercuit in imaginea alaturata... am sters si cand am luat surubelnita sa vad daca e strans, intr-adevar surubul respectiv era slabit (probabil de la vibratii) si a mers aproape o tura de 360 de grade. Dupa strangere am urmarit-o si dupa plimbari, cand verificam dedesupt dupa 30-60 de minute gaseam cateva picaturi de ulei, o pata mica de tot de dimensiunea unghiei de la deget... am facut poze dedesupt cu telefonul si am bagat mana, era plin de ulei... imbacseala multa... am dedus ca uleiul ala s-a strans datorita scurgerii treptate a uleiului pe la surubul care era slabit (cred ca am vazut destul de tarziu problema si nu stiu de cat timp era slabit surubul). Acuma... n-am mai apucat s-o spal bine dedesupt si s-o urmaresc ca a venit vremea urata... Parerea voastra care este... problema a fost de la surubul respectiv si fiind strans mult ulei dedesupt, atunci cand se incalzeste, mai picura din imbacseala aia, sau mai sunt probleme si prin alte parti si mai scapa pe undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 Salut baieti, Poate ati patit si voi si va dati cu parerea... Acum 2-3 saptamani inainte sa ma sui pe motor am vazut niste pete de ulei dedesupt... destul de maricele, cam de diamterul unei cesti mici de cafea... apoi am vazut pe capacul cromat de la ulei ca sunt niste dare care pleaca de la surubul incercuit in imaginea alaturata... am sters si cand am luat surubelnita sa vad daca e strans, intr-adevar surubul respectiv era slabit (probabil de la vibratii) si a mers aproape o tura de 360 de grade. Dupa strangere am urmarit-o si dupa plimbari, cand verificam dedesupt dupa 30-60 de minute gaseam cateva picaturi de ulei, o pata mica de tot de dimensiunea unghiei de la deget... am facut poze dedesupt cu telefonul si am bagat mana, era plin de ulei... imbacseala multa... am dedus ca uleiul ala s-a strans datorita scurgerii treptate a uleiului pe la surubul care era slabit (cred ca am vazut destul de tarziu problema si nu stiu de cat timp era slabit surubul). Acuma... n-am mai apucat s-o spal bine dedesupt si s-o urmaresc ca a venit vremea urata... Parerea voastra care este... problema a fost de la surubul respectiv si fiind strans mult ulei dedesupt, atunci cand se incalzeste, mai picura din imbacseala aia, sau mai sunt probleme si prin alte parti si mai scapa pe undeva? Fara suparare, dar e cam aiurea ce vrei tu. Curata intai motocicleta si vezi daca mai curge ulei. Daca mai curge ia eventual o lanterna si inspecteaza un pic. Cum vrei sa ne dam noi cu parerea? Crezi ca suntem ghicitori in ghioc? Da, se poate sa fi curs pe la surubul ala si dupa ce l-ai strans sa nu mai curga, dar se poate la fel de bine sa curga prin alta parte. Sub capacele alea cromate sunt niste garnituri. Se poate sa curga pe acolo. Dar mai intai vezi si tu despre ce e vorba si pe urma pune intrebari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 N-am intrebat sa mi dea un diagnostic. Intrebam defapt daca exista posibilitatea ca picaturile astea care mai sunt dupa ce am strans acel surub e posibil sa fie de la uleiul vechi, strans sub motor. Ma gandeam ca s-a mai lovit cineva de problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 24, 2015 Share Postat Noiembrie 24, 2015 E posibil. Dar daca vezi balta in fiecare zi sub motor e clar ca nu e de acolo. Am patit si eu cu uleiul - gaseam cateva picaturi sub motor (nu foarte mult) - n-a fost de la acel surub ci de la o garnitura. De aia ziceam ca mai bine iei o carpa, stergi uleiul vechi si vezi daca mai apare - in felul asta te si prinzi de unde apare ca se vede dara daca motorul e curat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 25, 2015 Share Postat Noiembrie 25, 2015 Voi incerca azi sa pornesc din nou... Daca nu reuses, va trebui sa chem platforma Edit: Sigur nu e bateria. Cum am zis, am pornit moto si a mers la relantin cca 20 min dupa care s a inecat. si de atunci scoate fum alb can incerc sa pornesc. Se refera la masini, dar cred ca multe din informatii se potrivesc Mersi de informatii DStar, Am mai invatat ceva Cat despre Starul meu, luni eram gata sa fac una alta sa vad ce are, dar am decis sa ii dau cheie sa vedem... si curios, a pornit din prima! Am renuntat la mesterit, am fost la o tura de cativa KM, fara nici o problema. Nu am idee. Dar acum este in regula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Salut. Sunt nou pe forum si sunt proaspat in ale motociclismului. Am carnet din 2012 si motocicleta din anul 2013. Un Dragstar de 650 custom din1997 cumparat cu multa pasiune si dorinta in suflet si fara a sti cata bucurie imi va aduce(am inghitit mai usor micile servisari si costuri impuse de lichide, placute frana, baterie, cauciuc fata cu banda alba(ca altfel sughitam..) etc. De mai bine de 3 ani urmaresc discutiile, parerile, controversele,reusitele, sfaturile in reparatii ce nu necesita mana mecanicului si multumesc Doamne ca mai exista oameni de la care sa poti invata ceva. Nu stiu daca pot sprijini discutiile cu ceva, avand in vedere ca notiunile mele de mecanica si intretinere sunt de bun simt si se bazeaza doar pe o deductie simpla si pe o ureche nu foarte muzicala. Motorul meu se prezinta bine, avand in vedere varsta. Sigur mai e de lucru la el, ca la orice alta motocicleta . Sunt foarte mandru(fudul) cand sunt pe ea si pe langa ea. In rest ce sa va mai zic? A..uitasem. In mod normal imi ciripruieste a...5aaa. Sper s-o rezolv la anul. S-ar putea, in mod sigur, sa gresesc in modul de folosire al forumului. Nu prea m-am bagat pe forumuri din lipsa de timp. Am multe deplasari in provincie, ajung foarte obosit la domiciliu si nu mai pot sa stau de vorba. S-aveti o zi buna si asfalt uscat cat mai curand. Personal cred ca la primavara, ca acum cine stie ce ne mai asteapta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Salut. Sunt nou pe forum si sunt proaspat in ale motociclismului. Am carnet din 2012 si motocicleta din anul 2013. Un Dragstar de 650 custom din1997 cumparat cu multa pasiune si dorinta in suflet si fara a sti cata bucurie imi va aduce(am inghitit mai usor micile servisari si costuri impuse de lichide, placute frana, baterie, cauciuc fata cu banda alba(ca altfel sughitam..) etc. De mai bine de 3 ani urmaresc discutiile, parerile, controversele,reusitele, sfaturile in reparatii ce nu necesita mana mecanicului si multumesc Doamne ca mai exista oameni de la care sa poti invata ceva. Nu stiu daca pot sprijini discutiile cu ceva, avand in vedere ca notiunile mele de mecanica si intretinere sunt de bun simt si se bazeaza doar pe o deductie simpla si pe o ureche nu foarte muzicala. Motorul meu se prezinta bine, avand in vedere varsta. Sigur mai e de lucru la el, ca la orice alta motocicleta . Sunt foarte mandru(fudul) cand sunt pe ea si pe langa ea. In rest ce sa va mai zic? A..uitasem. In mod normal imi ciripruieste a...5aaa. Sper s-o rezolv la anul. S-ar putea, in mod sigur, sa gresesc in modul de folosire al forumului. Nu prea m-am bagat pe forumuri din lipsa de timp. Am multe deplasari in provincie, ajung foarte obosit la domiciliu si nu mai pot sa stau de vorba. S-aveti o zi buna si asfalt uscat cat mai curand. Personal cred ca la primavara, ca acum cine stie ce ne mai asteapta! Pai bine ai venit pe forum si in randul Dragstaristilor. Nu-ti fa probleme. Poti sa-ti dai cu parerea linistit. Pe forumul asta se spun tone de prostii, asa ca nu-ti fa griji. Aici, pe topicul Dragstar, ne place sa credem ca suntem oameni destepti si spunem lucruri mai inteligente. Dar nah, majoritatea sunt mecanici amatori asa ca... Dar suntem plini de intentii bune si ne respectam intre noi. Acum daca tot te-ai apucat sa scrii pune si tu niste poze cu Yamee a ta sa vedem cu ce te lauzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Salut. Sunt nou pe forum si sunt proaspat in ale motociclismului. Am carnet din 2012 si motocicleta din anul 2013. Un Dragstar de 650 custom din1997 cumparat cu multa pasiune si dorinta in suflet si fara a sti cata bucurie imi va aduce(am inghitit mai usor micile servisari si costuri impuse de lichide, placute frana, baterie, cauciuc fata cu banda alba(ca altfel sughitam..) etc. De mai bine de 3 ani urmaresc discutiile, parerile, controversele,reusitele, sfaturile in reparatii ce nu necesita mana mecanicului si multumesc Doamne ca mai exista oameni de la care sa poti invata ceva. Nu stiu daca pot sprijini discutiile cu ceva, avand in vedere ca notiunile mele de mecanica si intretinere sunt de bun simt si se bazeaza doar pe o deductie simpla si pe o ureche nu foarte muzicala. Motorul meu se prezinta bine, avand in vedere varsta. Sigur mai e de lucru la el, ca la orice alta motocicleta . Sunt foarte mandru(fudul) cand sunt pe ea si pe langa ea. In rest ce sa va mai zic? A..uitasem. In mod normal imi ciripruieste a...5aaa. Sper s-o rezolv la anul. S-ar putea, in mod sigur, sa gresesc in modul de folosire al forumului. Nu prea m-am bagat pe forumuri din lipsa de timp. Am multe deplasari in provincie, ajung foarte obosit la domiciliu si nu mai pot sa stau de vorba. S-aveti o zi buna si asfalt uscat cat mai curand. Personal cred ca la primavara, ca acum cine stie ce ne mai asteapta! Pai bine ai venit pe forum si in randul Dragstaristilor. Nu-ti fa probleme. Poti sa-ti dai cu parerea linistit. Pe forumul asta se spun tone de prostii, asa ca nu-ti fa griji. Aici, pe topicul Dragstar, ne place sa credem ca suntem oameni destepti si spunem lucruri mai inteligente. Dar nah, majoritatea sunt mecanici amatori asa ca... Dar suntem plini de intentii bune si ne respectam intre noi. Acum daca tot te-ai apucat sa scrii pune si tu niste poze cu Yamee a ta sa vedem cu ce te lauzi Bine ai venit pe forum! Dupa cum a spus si DStar, arata ne si noua bijuteria » Post actualizat in 26 Nov 2015 13:18 Si ca veni vorba de poze... Toamna din Polonia De acum 2 saptamani cand a implinit 41.000 KM, inainte sa am problema cu pornirea: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Salut N-am avut pozele pregatite dar nici nu am prea multe. Nu stiu sa pun pozele » Post actualizat in 26 Nov 2015 15:01Salut Multumesc pentru urari ReDRaT,DStar.... george_eu25 arata bine vopsitoria si emblema. Mi-ar place asa ceva. Am gasit prin STATE un atelier de customizat,REVDINAMICS. Revin cu poze dupa ce invat sa le pun. Acum trebuie sa plec. Revin. S-auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 Salut N-am avut pozele pregatite dar nici nu am prea multe. Nu stiu sa pun pozele » Post actualizat in 26 Nov 2015 15:01 Salut Multumesc pentru urari ReDRaT,DStar.... george_eu25 arata bine vopsitoria si emblema. Mi-ar place asa ceva. Am gasit prin STATE un atelier de customizat,REVDINAMICS. Revin cu poze dupa ce invat sa le pun. Acum trebuie sa plec. Revin. S-auzim de bine! Black_Star, Uite, asa se face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Noiembrie 26, 2015 Share Postat Noiembrie 26, 2015 (editat) Multam Black_Star...Eu am pus linkul tipului daca cineva mai vrea sa faca ! RedRat,superb motorul....Asa ceva vreau si eu!Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente! Editat Noiembrie 26, 2015 de george_eu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 Multam Black_Star...Eu am pus linkul tipului daca cineva mai vrea sa faca ! RedRat,superb motorul....Asa ceva vreau si eu!Sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente! Salut Multumesc pentru indrumari. Acum fac incercari. Vedem ce iese. » Post actualizat in 28 Nov 2015 12:00 RedRat Imi place DS-ul tau. Pare a avea o vopsea de calitate, straturi de lac bine date, desenul pe rezervor ok si cromul in stare buna. A mea are vopseaua de fabrica dar nu pot sa ma laud ca arata excelent, mai are zgarieturi, cromul se cere polishat. Eu il polisez manual. Dar cat sa freci la ea? Nu stiu aici in tara pe cineva care sa vopseasca bine fara efecte de genul "coajja de portocala",d-aia ma uit cu oarecare invidie la cei de la RevDinamycs care vopsesc custom la preturi deloc romanesti, adica 1200$ pentru rezervor si aripi cu garantia ca tine la fel de bine ca vopseaua OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_eu25 Postat Noiembrie 28, 2015 Share Postat Noiembrie 28, 2015 (editat) Nu e prost cine cere,e prost cine da! - zice o mare zicala! Cu 1200$ o vopsesc 10 ani la rand in fiecare an sau 4 ani in care ii fac aerografie de fiecare data! Editat Noiembrie 28, 2015 de george_eu25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedRat Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Salut Multumesc pentru indrumari. Acum fac incercari. Vedem ce iese.Dichiu Parcare.jpg19102013460_c.jpgstar 1.jpg » Post actualizat in 28 Nov 2015 12:00 RedRat Imi place DS-ul tau. Pare a avea o vopsea de calitate, straturi de lac bine date, desenul pe rezervor ok si cromul in stare buna. A mea are vopseaua de fabrica dar nu pot sa ma laud ca arata excelent, mai are zgarieturi, cromul se cere polishat. Eu il polisez manual. Dar cat sa freci la ea? Nu stiu aici in tara pe cineva care sa vopseasca bine fara efecte de genul "coajja de portocala",d-aia ma uit cu oarecare invidie la cei de la RevDinamycs care vopsesc custom la preturi deloc romanesti, adica 1200$ pentru rezervor si aripi cu garantia ca tine la fel de bine ca vopseaua OEM. DSul meu avea deja aerograful cand l am cumparat. Pare ok, dar pe aripa spate in doua locuri a sarit putin. (nesocotind lovitura din partea dreapta a rezervorului... care a fost cauzata de mine ) Nu cred ca 1200 $ este justificat... trebuie doar vopseaua de calitate, si cineva pasionat de asa ceva. Cunosc pe cineva care se ocupa, si chiar ma gandeam si eu la un nou paint job, dar nu stiu exact cat cere. Aici in Polonia preturile sunt cam ca la noi... Intreb cu prima ocazie si revin cu detalii cand am. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_Star Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Salut RedRat,george_eu25 Sigur ca "da". D-aia am zis si eu preturi romanesti. 1200$ ,poate o mostenire? Dar sa recunoastem ca tuturor ne place o vopsea bine data, un luciu profund, altfel n-am mai cauta idei de customizare. Totusi daca as face rost de banii astia, la care mai pui transport piese dus/intors, mai bine vand ce am si trec la xvs 1100. RedRat scrii din Polonia? Am intrat pe OTOMOTO Poland si am vazut o groaza de motoare, unele aratau chiar foarte bine. Nu stiu cum stau cu kilometrii, in rest par OK. Polonezii sunt mari amatori de motociclism si din amintirile mele cam duri cu motoarele. Am auzit ca ar fi pe la Service Auto Tiriac un vopsitor bun. Este vorba despre cel care vopseste masinile de epoca ale lui Tiriac. Dar trebuie cineva sa-l cunoasca. Mai au cei de la HD Baneasa pe cineva care vopseste. Am reusit sa vad un HD revopsit in negru cu niste insertii de culoarea cuprului pe aripa spate. Acum ca ti-a sarit lacul ce faci? O vopsesti din nou? Se poate retusa fara sa se observe? ------------------------------- Am mai gasit o poza » Post actualizat in 29 Nov 2015 10:54Cum fac sa-mi apara si mie in "profile" casta : "send me a message". Am cautat prin "menu" dar nu am gasit(n-am cautat bine?). La voi de ce apare cand se da clik pe poza mica sau pe nume? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 (editat) Am auzit ca ar fi pe la Service Auto Tiriac un vopsitor bun. Este vorba despre cel care vopseste masinile de epoca ale lui Tiriac. Dar trebuie cineva sa-l cunoasca. Mai au cei de la HD Baneasa pe cineva care vopseste. Am reusit sa vad un HD revopsit in negru cu niste insertii de culoarea cuprului pe aripa spate. Sunt mai multi baieti care se ocupa. Vezi aici: /index.php?/topic/201661-custom-painting Din pacate este in sectiunea socialiste. Am avut norocul/indarjirea sa il gasesc la un moment dat, pentru ca nu e chiar la locul potrivit. Editat Noiembrie 29, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Nu e prost cine cere,e prost cine da! - zice o mare zicala! Cu 1200$ o vopsesc 10 ani la rand in fiecare an sau 4 ani in care ii fac aerografie de fiecare data! Da si nu prea, depinde foarte mult de cerintele clientului. Ca idee generala, cu vreo 5 ani in urma am dat aproximativ 600 E pe o vopsitorie completa si aerografie. toate bune si frumoase daca as fi cerut vopsele lucioase, dar am vrut un aspect cat mai vetust si elemente grafice mai atipice. In concluzie vopsitorul a muncit cam 3 saptamani la motocicleta, pentru elementele de pe rezervor s-au folosit 4 culori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Noiembrie 29, 2015 Share Postat Noiembrie 29, 2015 Ahoi! Eu mi-am facut airbrushul la un cost total de 300 euro, presupun ca acum poate e mai mult. Dar nu cred-ca mai mult de 400-500 euro depinde de complexitate si asta e iesit: Dupa care am revopsit totul si a fost cam 150 euro si asta a iesit: Sunt prieten si cu Marton Zoli (@Zoli Art) http://airbrushsite.com/index.php?l=1113568235 puteit sa intrati in legatura si cu el, e foarte priceput a vopsit si motocicletele de la concursul Rock FM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.