Sari la conținut

Postări Recomandate

Va multumesc tuturor de explicatii! Ma simt mult mai atras de xvs 650,sper sa gasesc unul care sa fie rezonabil.Se simte mult diferenta dintre unul din 98 si unul din 2001?Sunt pe punctul de a imi cumpara motorul si trebuie sa iau o decizie.

 

Adica varianta Custom? E o alegere buna, mai sportiv si mai ieftin cu cativa banuti.

 

3 ani diferenta. Cativa km, ceva rugina - ce sa fie? Este o motocicleta foarte fiabila - din experienta mea. Rugina se rezolva (numai vezi sa nu fie gauri), motorul/cutia/suspensia sa fie ok.

» Post actualizat in 29 Dec 2015 23:53

La a mea nu este acelasi sistem de prindere a amortizorului cu arcul de cadru. Stiam de acea metoda si eram pregatit pt ea, voiam sa ma apuc de gaurit dar am vazut ca arcul cu amortizorul nu au aceeasi inclinatie la mine ci sunt mult mai verticale, de aceea cautand mai mult am observat ca jugul ( ma refer la partea inferioara a sistemului unde sunt prinse amortizorul si arcul ) este prins pe o tabla ce face parte din cadru intr-una dintre cele doua gauri pe care le are, aceasta fiind aproximativ la o diferenta de 5 cm de cealalta gaura care vine in jos, ambele gauri fiind puse una deasupra celeilalte.

De aceea m-am gandit ca cea mai simpla metoda ar fi pur si simplu sa o las la gaura de mai jos.

Mi-am cumparat si un arc de Yamaha Warrior care este mult mai tare decat ce am eu in acest moment pe ea, fiind de aceeasi dimensiune.

Azi ma apuc de treaba, dar intr-o prima faza o sa o las doar mai jos prin metoda descrisa mai sus si abia dupa ce o montez la loc daca va mai fi nevoie schimb si arcul, eu urmand a o calari doar solo.

Voi face bineinteles si niste fotografii.

» Post actualizat in 28 Dec 2015 10:49

Gata am facut ceea ce voiam dar efectul a fost exact invers decat cel asteptat, adica s-a mai inaltat. Singura solutie pe care o intrevad acum este micsorarea arcului mai tare pe care l-am luat si montarea lui in locul celui vechi.

Astea sunt pozele cu ceea ce voiam sa fac.

Prima este cu cele doua gauri despre care am vorbit din partea de jos a cadrului iar cea de-a doua reprezinta prinderea superioara a amortizorului de cadru, adica unde este diferenta fata de ceea ce apare pe net si din cate se poate observa nu am nici cum si nici unde sa dau o alta gaura.

Oricum ar fi nu ma las ca oricum am desfacut-o pe toata si pana la urma o las eu mai jos asa cum mi-am propus printr-o metoda sau alta.

 

 

Aici eu zic pas. Abia acum am observat ca ai 1100. Dar, daca gasesti o solutie, suntem interesati sa o vedem. Succese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gata am facut ceea ce voiam dar efectul a fost exact invers decat cel asteptat, adica s-a mai inaltat. Singura solutie pe care o intrevad acum este micsorarea arcului mai tare pe care l-am luat si montarea lui in locul celui vechi.

Astea sunt pozele cu ceea ce voiam sa fac.

Prima este cu cele doua gauri despre care am vorbit din partea de jos a cadrului iar cea de-a doua reprezinta prinderea superioara a amortizorului de cadru, adica unde este diferenta fata de ceea ce apare pe net si din cate se poate observa nu am nici cum si nici unde sa dau o alta gaura.

Oricum ar fi nu ma las ca oricum am desfacut-o pe toata si pana la urma o las eu mai jos asa cum mi-am propus printr-o metoda sau alta.

Cauta pe net Yamaha DragStar lowering kit, si vezi ce trebuie sa schimbi sau sa modifici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vazusem tot ce inseamna kit de lasat mai jos dar eu voiam si credeam ca este ceva mai simplu, cel putin asa mi se parea la prima vedere, adica fara sa dau jos tot sistemul arc - amortizor de pe motor, dar cred ca pana la urma nu voi avea incotro. Mai ramane sa ma gandesc pana la primavara cand voi reveni cu niste fotografii ca de asta vara de cand am luat-o am modificat-o foarte mult si abia astept sa ma dau cu ea. Ceea ce imi mai ramasese de facut era sa o las putin mai jos dar am destul timp sa ma gandesc la asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vazusem tot ce inseamna kit de lasat mai jos dar eu voiam si credeam ca este ceva mai simplu, cel putin asa mi se parea la prima vedere, adica fara sa dau jos tot sistemul arc - amortizor de pe motor, dar cred ca pana la urma nu voi avea incotro. Mai ramane sa ma gandesc pana la primavara cand voi reveni cu niste fotografii ca de asta vara de cand am luat-o am modificat-o foarte mult si abia astept sa ma dau cu ea. Ceea ce imi mai ramasese de facut era sa o las putin mai jos dar am destul timp sa ma gandesc la asta.

Ahoi si La Multi Ani, An Nou Fericit cu multi km si fara evenimente negative!

 

Uite poze cu dragstarul meu lasat jos (fara nimic pe spate)

post-25613-0-56178200-1451654271_thumb.jpgpost-25613-0-99101600-1451654272_thumb.jpgpost-25613-0-23991900-1451654274_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Drag Star-ul sotiei a inceput anul cu operatie pe cord, trebuiesc schimbate:

-stator (jumatate din infasurari arse)+ releu incarcare (se inlocuieste cu unul MOSFET).

-ambreiaj (se va schimba cu cel de pe motorul donat)

-perechea de pinioane de a 5-a

-set complet de garnituri +simeringurile necesare.

Cauza supraincalzirii = sorbul din baia de ulei infundat cu pulbere din placile de ambreiaj si resturi de plastic de la izolatia firelor de pe stator, altul decat cel actual, pe motor sunt semne evidente ca s-a mai umblat la/in el.

In rest, motorul se prezinta foarte bine, in ciuda ''servisarii'' la care a fost supus in trecut, iar dupa RK-ul asta va mai avea viata lunga. S-au dat chiulasele la planat pentru o mica marire de compresie, de la 9.0:1 cat zice producatorul la un 9.3/9.5:1.

Restul, pe parcurs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din start am luat in calcul acest aspect. Oricum thx.

Neplacerea la la axa cu "scame" amplasata in chiulasa este ca atunci cand se intinde lantul sau se modifica distanta carter chiluasa se devanseaza timing-ul de deschidere a supapelor.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

DKW- Asta-i raspunsul pe care-l asteptam. Multumesc. Voi verifica si sorbul de ulei.

S-auzim de bine!


» Post actualizat in 23 Jan 2016 10:43

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

DKW- Asta-i raspunsul pe care-l asteptam. Multumesc. Voi verifica si sorbul de ulei.

S-auzim de bine!

Inca o data:

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

Sunt o gramada de repere identice Virago-Drag Star, motorul in sine este unul de Virago cu ceva modificari, de exemplu chiulasele sunt la fel, difera doar dimensiunea radiatoarelor (aripioarele) de racire.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

DKW- Asta-i raspunsul pe care-l asteptam. Multumesc. Voi verifica si sorbul de ulei.

S-auzim de bine!

» Post actualizat in 23 Jan 2016 10:43

Inca o data:

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

RECOMAND SI EU ACEST SITE!

Am avut o problema cu grupul diferential in toamna.Ma costa pinionul de atac si coroana 500 E,piese second bineinteles .Aceste piese nu se gasesc de cumparat noi,ci tot grupul diferential,ce costa 1037 $ + transport.

Norocul meu a fost ca am gasit la vremea aia site-ul acesta,si am rezolvat problema . Am cumparat de la cineva din Brasov un grup de Virago 535.Am schimbat pinionul si coroana ,si am scapat doar cu 450 lei.

p.s.- atentie cum coborati de pe trotuar.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

p.s.- atentie cum coborati de pe trotuar.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

 

Bine de stiut, nu de alta, dar, cred eu, ca si de la o groapa mai adanca in care poti nimeri cu roata spate se poate intampla acelasi lucru.

» Post actualizat in 06 Feb 2016 22:47

Salut

Pentru cei ce au probleme cu transmisia finala, cardanu.

http://650ccnd.com/webslinger/Mods/RearEnd/XV535Reardriveswapfor650Vsta.pdf

 

Merci mult, e bine ca l-ai gasit tu si l-ai pus aici.

 

Il gasisem si eu, inainte, dar nu l-am mai postat datorita reactiilor refractare pe care le au unii la postarile mele pe aici. De parca ii oblig sa faca ce zic eu, nu le vad ca un sfat.

Editat de Alexaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Am uitat sa postez aici ca imi vind si eu Dragstarul meu.(URSUL)

Ofer detalii celor interesati la 0744475352 intre orele 14-23 (Dan)

Pret 4000 euro.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

Curios, la 535 ai o "siguranta", pinionul din motor care transmite miscarea la cardan nu este solidar cu axul pe care vine crucea, cuplajul cu acesta facandu-se cu o bucsa cu arc, ar trebui sa preia socurile cat si sa limiteze momentul transmis de cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s.- atentie cum coborati de pe trotuar.Eu am plecat tare de pe trotuar,si si cand roata de pe spate a sarit de pe bordura pe asfalt ( eu fiind cu mana in gaz) s-a rupt pinionul de atac din grup...

Greseala.

Tendinta este ca motorul sa se ridice cand bagi mana in gaz, combinat cu o schimbare brusca de unghi a pozitiei basculei, ceva cedeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut....Spuneti-mi si mie va rog care e grosimea ghidonului la Dragstar 650 custom (nu stiu daca e diferenta fata de classic).As vrea sa schimb manerele si am vazut la cineva modelul asta.Mi-a placut ca si calitate si cum se simtea....Ideea e ca nu stiu daca merg pe Dragstar.Mai trebuie sa ma uit dupa altceva in afara de diametrul ghidonului??

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-BARRACUDA-7-8-Motorcycle-Handle-bar-CAPS-Handlebar-Grips-CNC-22MM-Universal-Street-Racing/32381012832.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut....Spuneti-mi si mie va rog care e grosimea ghidonului la Dragstar 650 custom (nu stiu daca e diferenta fata de classic).As vrea sa schimb manerele si am vazut la cineva modelul asta.Mi-a placut ca si calitate si cum se simtea....Ideea e ca nu stiu daca merg pe Dragstar.Mai trebuie sa ma uit dupa altceva in afara de diametrul ghidonului??

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-BARRACUDA-7-8-Motorcycle-Handle-bar-CAPS-Handlebar-Grips-CNC-22MM-Universal-Street-Racing/32381012832.html

La al meu de 1100 e de 25mm e posibil sa fie tot asa si la cele de 650, dar totusi ma pot insela! (cele din anunt sunt de 22mm) asa ca grija mare!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut....Spuneti-mi si mie va rog care e grosimea ghidonului la Dragstar 650 custom (nu stiu daca e diferenta fata de classic).As vrea sa schimb manerele si am vazut la cineva modelul asta.Mi-a placut ca si calitate si cum se simtea....Ideea e ca nu stiu daca merg pe Dragstar.Mai trebuie sa ma uit dupa altceva in afara de diametrul ghidonului??

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-BARRACUDA-7-8-Motorcycle-Handle-bar-CAPS-Handlebar-Grips-CNC-22MM-Universal-Street-Racing/32381012832.html

 

Classicul meu are ghidon de 1" adica 25 mm. Pe un alt forum am gasit ca ar fi 7/8, adica 22 mm. Ma gandesc ca e un model mai nou. Cel mai simplu e sa masori cu un subler, e una din astea doua.

 

Manerul din stanga e simplu, doar diametrul conteaza.

 

La manerul din dreapta trebuie sa se potriveasca gaurile pentru cablul de acceleratie. Pe linkul tau am vazut ca are 3 inele. Doua dintre ele seamana cu cel de la Dragstar, deci unul dintre ele ar trebui sa mearga. Eventual trimite-i un mesaj si intreaba-l pe vanzator daca e bun pt xvs 650 anul xxxx .

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Aship iti dai seama ca ala zice ca merge la orice doar ca sa le vanda ! O sa masor,dar motorul e in garaj,cu husa pe el si impachetat bine ! Ma gandeam sa va intreb ca e mai usor sa va intreb pe voi !

 

Ala nu vrea sa aiba clienti nemultumiti. Citeste regulile la aliexpress, ca alea nu sunt in garaj.

 

Iar noua ne e mai usor sa te ignoram de acum incolo, daca ti-e lene sa faci o masuratoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta am si intrebat.....Multam Icelord!

Cu placinte!

Si eu iti recomand o masuratoare cu subler, pentru eliminarea oricarei nelamuriri!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...