Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

https://en.wikipedia.org/wiki/Sissy_bar

Nu era asa greu nu? Eu prefer sa-i spun spatar.

 

Asta am gasit si eu.

Ce vroiam de fapt este sa stiu de ce sissy bar si nu altceva.

 

Intre timp am gasit ce cautam:

 

"

Not sure how the term "sissy bar" ever came about. The origin of it was back when the riders use to strip any un-necessary items off their scoots to lighten them and hop them up to where they wouldn't start on one or two kicks. They'd push start them. A bar was constructed and fastened to the rear to facilitate the pushing. I'll take a wild guess that the greybeards back then referred to these as sissy bars 'cause an individual couldn't start his scoot by kicking it. The present use as a point to tye a bedroll off or keep momma's big behind from slipping off was a secondary benefit. Well...the bedroll thing was a benefit...

"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu, daca va apucati de vopsit / revopsit, faceti poze.

 

Eu, daca vad o motocicleta revopsita, ma duc cu gandul ca a fost tavalita rau de tot si de aia s-a gandit proprietarul sa o revopseasca. Asa ca... faceti poze de detaliu cu motorul inainte de revopsire si dupa. Daca e sa vindeti vreodata motocicleta v-ar putea ajuta la negociere, iar noul proprietar ar sta si el mai linistit ca si-a luat motocicleta buna nu una carpita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Intre timp am gasit ce cautam:

 

"

Not sure how the term "sissy bar" ever came about. The origin of it was back when the riders use to strip any un-necessary items off their scoots to lighten them and hop them up to where they wouldn't start on one or two kicks. They'd push start them. A bar was constructed and fastened to the rear to facilitate the pushing. I'll take a wild guess that the greybeards back then referred to these as sissy bars 'cause an individual couldn't start his scoot by kicking it. The present use as a point to tye a bedroll off or keep momma's big behind from slipping off was a secondary benefit. Well...the bedroll thing was a benefit...

"

E si asta o explicatie dar mi se pare mai logica ceea ce deriva din sister bar, adica nu ai vrea sa-ti pierzi "sora" pe drum ori in istoricul prezentat de tine apare ca un beneficiu in plus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic.

Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo.

Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era :) )

post-81862-0-38183600-1448882169_thumb.jpg

post-81862-0-81714600-1448882184_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca pret te apropii de o firma din Anglia care mi-a cerut 475, pana-n 500 Lire pe un vopsit in schema originala( mai puneai si transport piese). Mai cercetez, nu ma arunc cu capu-nainte mai ales ca vopseaua mea se tine relativ bine. Mai astept, mai strang bani, poate nu o mai vopsesc si iau alta. Cu motorul ala desfacut ai facut ceva? O idee noua?

As vrea, daca-mi este ingaduit, sa-l vad si eu. Ma intereseaza interiorul.

Schema coloristica originala e una, aerografia e alta, iar la aerografie creste pretul in functie de numarul de detalii si complexitatea lor, iar partea cea mai grea este ca produsul finit sa satisfaca cerintele clientului. In cazul meu a fost mult de munca, desi nu pare, pentru a iesi exact cum am dorit in privinta detaliilor (deformatie profesionala).

Pe de alta parte si o vopsea de calitate are alt pret, iar daca este o vopsea speciala deja pretul devine cam... mare.

 

Cu motorul nu am facut nimic deocamdata, este desfacut complet, in asteptarea viitorului buget. Momentan banii se duc pe Drag Star-ul sotiei (a intrat pe mana mecanicului), pe VX-ul meu,si pe inca vreo 3 proiecte neterminate. Spune-mi ce piese te intereseaza sa le vezi si le fac niste poze, nu-i greu, in limita timpului meu liber.

» Post actualizat in 30 Nov 2015 11:35

Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic.

Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo.

Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era :) )

Vezi aici http://www.cmsnl.com/yamaha-xvs650_model16860/, in functie de an, poti sa identifici piesa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

#ciuchi nu cred ca e d la șurub ....capacul se dă jos ...vezi link

http://ziariderblog.com/2012/02/v-star-650-neutral-switch-oil-leak-fix/

 

Da, cred problema asta am avut-o si eu - plastic neutral switch.

Eu am fost la mecanic sa se uite si nu am stat acolo sa vad ce desface. Mi-a aratat o bucatica de plastic triunghiulara pe care a inlocuit-o si a zis ceva de zona de pe unde a scos-o... Acum e destul de clar si link-ul pus de megrez m-a facut sa imi reamintesc

 

Stiam eu ceva - de aia am zis ca sub capacele alea cromate mai sunt niste garnituri, dar nu mai tineam minte exact despre ce e vorba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic.

Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo.

Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era :) )

 

Pai ... presupun ca nu era surub acolo. La fel am observat si eu la un moment dat ca e doar un filet, fara surub. Nu am aflat ce face sau de ce e acolo, dar asa e si la mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam baieti, se pare ca nu e surub acolo...

Am sa desfac capacele cromate zilele astea cum prind timp sa vad si chestia din link-ul lui @megrez magic.

Sper sa fie totusi ceva simplu... revin dupa ce desfac acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea.

IceLord, ai un motor foarte indraznet, subtil agresiv... Am citit multe posturi d-ale tale. Poate la anul sa ajung si eu prin zona ta.Multumesc.

S-auzim de bine! Ma duc sa ma plimb......PE JOS.

Ahoi!

 

Multumesc, motorul e cum il vad de la ani la ani. Dar in principiu ideea e sa fie altfel si uneori practic desi de multe ori ajung sa fac cateceva care e chiar tortura, iar cand altii vad se mira. Spre exemplu am mers pe sea cu arcuri 650km dintr-un foc anul trecut, am crezut ca raman cu urme dure. Dar lumea se mira si se intreba cum de pot!

Am multe idei in cap, dar prea putine inca devin realitate. Dar imi dau silinta sa realizez cat mai multe idei si asa o sa fac!

» Post actualizat in 30 Nov 2015 21:56

Baieti, revin cu problema cu scaparea de ulei... cred ca am depistat problema, dar am nevoie de putin ajutor de la cei cu 650 classic.

Dupa cum cedeti in pozele alaturate, sub capacul de ulei, se vede un filet in care banuiesc ca a fost un surub cu garnitura. Cred ca a fost slabit si usor usor l-am pierdut deoarece am gasit din nou ulei dedesupt, chiar in dreptul acelui filet si dupa cum se vede e bleasca si acolo.

Ma ajuta cineva sa-mi spuna unde-l gasesc, sau ce fel de surub era acolo? ( daca era :) )

Ahoi!

Din cate deduc eu ai nevoie de o saiba de diametru mai mare, un surub cu cap imbus si o garnitura de cauciuc pe care poti tu sa o faci dintr-o camera de bicicleta. (eu vad filet in poza)

In principiu gasesti la magazine cu specific de suruburi.

Acolo unde ai pus sageata rosie in poza, partea dreapta a sagetii e un surub cu saiba si garnitura asemanator. Ma gandesc ca e un surub de 6 cu cap imbus de 5.

Daca gresesc pot sa fiu corectat fara probleme!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca am depistat pe unde da ulei...

In primul rand, acel filet de care am pomenit mai sus e gol intr-adevar, nu este niciun surub acolo.

Am verificat si capacul acela alb de care ziceati voi mai sus... e ok si acolo.

Asta dupa ce am degresat si curatat bine peste tot.

Apoi am luat-o la o tura si am gasit buba. Am atsat si o imagine... sunt niste fire/o mufa care intra in capacul acela crom pe unde se baga si ulei... pe acolo imi da... prin mufa aia... da in sus si se prelinge p-acolo.

Ramane sa ma uit in carte si sa vad ce e acea mufa si ce garnitur sunt p-acolo. Trebuie dat jos cric, schimbator, apoi capacul sa pot avea acces.

post-81862-0-73263900-1448971710_thumb.jpg

Editat de Ciuchi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu motorul nu am facut nimic deocamdata, este desfacut complet, in asteptarea viitorului buget. Momentan banii se duc pe Drag Star-ul sotiei (a intrat pe mana mecanicului), pe VX-ul meu,si pe inca vreo 3 proiecte neterminate. Spune-mi ce piese te intereseaza sa le vezi si le fac niste poze, nu-i greu, in limita timpului meu liber.

Salut

DKW-Motorul desfacut, cam cati km crezi ca are? O estimare daca se poate. Daca poti pune si niste poze ar fi bine, poate observ ceva si astfel pot pune altfel problema.

Rulmentii in ce stare sunt? Au fost schimbati? Pinionul de a cincea(5) are rosaturi pe dantura? Rulmentul prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan are joc?

Intreb toate acestea deoarece ma gandesc ca acel fluierat-rontait care se aude intr-a cincea(5) sa nu fie de la rulmenti obositi sau de la acel rulment prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan .

Nu stiu cum sa explic mai bine pentru ca nu am cunostinte solide de mecanica.

Multumesc.

 

IceLord-......Spre exemplu am mers pe sea cu arcuri 650km dintr-un foc anul trecut, am crezut ca raman cu urme dure. Dar lumea se mira si se intreba cum de pot!..

Asta confirma aerul de SUBTIL agresiv,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-Motorul desfacut, cam cati km crezi ca are? O estimare daca se poate. Daca poti pune si niste poze ar fi bine, poate observ ceva si astfel pot pune altfel problema.

Rulmentii in ce stare sunt? Au fost schimbati? Pinionul de a cincea(5) are rosaturi pe dantura? Rulmentul prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan are joc?

Intreb toate acestea deoarece ma gandesc ca acel fluierat-rontait care se aude intr-a cincea(5) sa nu fie de la rulmenti obositi sau de la acel rulment prin care trece axul ce face legatura cu ansamblul pinion-cruce cardan .

Piesele din el sunt la service, dar din spusele mecanicului internele erau bune, numarul de km doar fostul proprietar il poate sti.

In cazul motorului tau as recomanda desfacerea lui, cel mai probabil pinionul de a 5-a nu calca cum trebuie sau una din furcile de la selector nu lucreaza corect.

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta confirma aerul de SUBTIL agresiv,

Ahoi!

Pur si simplu am vrut sa vad daca pot sa o fac :D si am facut-o , in anul 2014 am facut 13.000km pe sea cu arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele din el sunt la service, dar din spusele mecanicului internele erau bune, numarul de km doar fostul proprietar il poate sti.

In cazul motorului tau as recomanda desfacerea lui, cel mai probabil pinionul de a 5-a nu calca cum trebuie sau una din furcile de la selector nu lucreaza corect.

Salut

DKW-Ideea e ca nu vreau inca sa-l duc la sevice. Poate mai trebuie cercetat, rasucit. Sa nu fie de la ansamblul ax, arc elicoidal,pinion, disc cu rulment si garnitura, cruce cardan,

Daca furcile de la selector nu lucreaza bine, ar mai intra in viteza? A mea intra in viteza si nu sare de acolo decat daca vreau eu.

Acel "middle gear", cum am vazut pe ebay. Acolo daca-s rulmentii dusi cred ca se aude ceva, nu-i asa?

Sotia ta a scris un intrg articol referitor la metoda de abordare a reparatiilor vis-a-vis de motor. Motorul ei cum se prezinta? Din ce scria ea pe la pagina 186, daca nu ma insel, se apropie de ceea ce as vrea si eu sa fac. Revigorarea motorului si de ce nu o estetizare, dar in pasi marunti. Poate nu este nevoie sa desfac motorul.

IceLord- Din cate am citit ai mai desfacut pe la motor. Rulmentii din cutie functioneaza in ulei, crezi ca pot capata joc? Ala de la "middle gear" este afara, poate ar trebui uns sau schimbat.

S-aveti o zi buna

» Post actualizat in 03 Dec 2015 09:25

Ahoi!

Pur si simplu am vrut sa vad daca pot sa o fac :D si am facut-o , in anul 2014 am facut 13.000km pe sea cu arcuri.

Nu stiu cum ar fi sa calaresti pe sa cu arcuri. S-ar putea sa fie comod, dar daca spui ca te-a batut la fund.... Mi-aduc aminte ca avea tata o bicicleta cu asa arcuri la sa. Am incalecat-o si la prima groapa m-a aruncat.

Cand iei vreo gropita nu te salta din sa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi @Black_Star

L-am desfăcut, dar n-am avut treabă cu cutia de viteză. După logica mea având uleiul motorului care ii face ungerea nu ar trebui sa fie probleme cu ungerea, deteriorarea rulmenților se întâmplă datorită proastei folosiri. Dar nu-s în măsură să îmi dau cu părerea despre cutia de viteză pentru că nu am desfăcut-o, pentru că a funcționat normal.

» Post actualizat in 04 Dec 2015 08:42

Eu am optat pentru a fii mai "old school" e confortabilă dacă știi cum să fie setată și chiar arată bine ;) eu vreau să-mi pun șea cu arcuri și la HD. Dar bugetul momentan nu îmi permite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu imi amintesc ca pe aici pe undeva pe topic, mai in urma, se plangea cineva ca i s-a aprins engine check dupa un drum in afara localitatii mai lung, pe curbe, nu mai stiu cine.

 

NU dau banii pe prostii : nici cand dau banii pe kitul asta de filtru ulei, nici pe flansa supertorque pt "tevile" de intake dintre airbox si carburatoare, nici pe 6SigmmaKit - jet kit pt carburator stage 2 si stage 3 dupa ce dau banii pe Kuryakyn air charger box. Doar asa o sa am un xvs 650 care poate mai mult decat xvs 1100 stock.

 

 

Eu doar am pus informatiia aici si siteul unde era cel mai ieftin pt cei interesati. Cei interesati se vor informa singuri pe forumurile americane si vor decide singuri. Faptul ca lui "x" sau lui "y" nu ii trece temperatura motorului de 95 grade , bravo lor, nu este si cazul tuturor. Iar noi astia mai "tonti" care avem motoarele de putin timp si le supraturam sa avem o mai buna frana de motor , sa nu intram in fundul lui "gigel" cu "ford K" ( a se intelege buburuza de oras) care franeaza ca a vazut o denivelare minora de parca i-a iesit copilul in fata masinii..... noi astii avem poate nevoie de acest kit, ca nu suntem toti piloti de curse/nascuti invatati si trebuie sa invatam sa manuim noile motociclete iar in acest proces sa nu le stricam iremediabil.

 

Sau poate pentru cei care doresc filtrul in exterior doar pentru "the look"

 

Uite ca mie imi fierbe motorul sub mine, ca, de, sunt mai toanta si merg "varza" si supraturez motorul si se incinge si la 28 de grade noaptea dupa mers in grup sau dupa 100km de mers continuu in afara Bucurestiului.

 

Motorul nu are nimic, stilul meu de mers este problema si teva de esapament superioara care este din inox si se incinge mai tare. Fiind atat de aprope de picior a trebuit sa o bandajez, asa ca , caldura se retine si incinge in plus motorul. Nu am inca bani de Silvertail K02 momentan ($700 cu tot cu trasport si montaj)

 

Prefer sa dau $100-$120 si sa merg in continuare asa cum o fac cu siguranta mai mare ca nu voi cala motorul, in plus, acest kit este parte din planul meu de a marii puterea motorului mentionat mai sus. (asta cand o sa ma mai obisnuiesc cu manuirea lui)

 

Eu am cumparat motoreta asta pt a o reconstruii. Chiar daca nu e nevoie, la iarna, voi desface complet motorul si voi inlocuii toate piesele uzate si ii voi face si resegmentare (chiar daca nu e nevoie, sa o stiu eu cu motorul nou nout) Tot la iarna ii voi "daruii" kiturile de marire a puterii. Un motor care merge mai "aerisit" va dura si va merge bine mai mult timp.

 

Am avut motocicleta noua (€6000) si pot spune ca nu merita. Merita sa iei o motoreta mai cu probleme si sa ii dovedesti fostului proprietar ca, cu o investitie mai mica decat cat ai da pe o motocicleta noua, o poti readuce la viata si o poti face mai buna decat una nou-nouta.

 

Ce mai pui ca o faci si cu accesoriile si datele tehnice dorite (cu mai multi caluti, cu o racire mai buna, cu accesorii estetice custom, etc).

» Post actualizat in 04 Sep 2015 21:34

am zarit pe aici comparatii cu motoare de masini... ce comparam aici.. mere cu pere ?!

 

@DStar: eu nu am luat o motoreta de €3000+ , scopul nu a fost sa o cumpar si sa o pot conduce nemodificata imediat si sa fie perfecta. Idea a fost sa ii fac eu cat mai multe sa stiu ca sunt noi. Nu am gasit una cu motorul "inpachetat" complet la sub $1000 ci una cu motorul functional, cu probleme minore si probleme de look, la €1830 si in care voi investi €1170 -€1670, fara schimburile de consumabile incluse. Dar la final va fi intr-o stare de 1000 de ori mai buna decat una pe care o poti cumpara la €3000-€3500 direct.

 

Eu am dorit un DragStar nou insa nu imi placea nici unul de fabrica asa cum era, investitia era nejustificat de mare dupa pretul de nou sa fac ce imi doream si nu aveam nici o garantie ca dupa 5-7 ani nu aveam sa am probleme. Nu am aceasta garantii nici dupa o recontructie totala dar macar in cazul reconstructiei pretul acesteia plus pretul dat pe motoreta este net inferior si parca nu ma doare asa de tare daca dupa 5-7 ani tre sa ii mai fac niste schimburi de piese.

 

Eu am ajuns sa fiu genul care nu suporta sa vada motociclete facute "pamant" si incerc , dupa posibilitatile financiare, sa le readuc la viata. E simplu sa iei o motoreta noua, este infinit mai complicat sa o mentii noua desi faci km cu ea.

» Post actualizat in 04 Sep 2015 22:42

PS: Povestea clasica in 3 pasi "De lamotoreta noua la harb":

 

1. "X" cumpara motocicleta. O lustruieste in primul an ca pe "moastele sfinte", ii trece repede ca ii fug ochii dupa modelele mai mari si/sau mai noi. Merge cu ea multi km si mai uita sa ii verifice dupa perioda de 12 luni garatie (6000km) diverse, ca "e noua, n-are de ce sa aiba probleme". Nu ii face schimburile toate la timp, ii pune uleiul dupa 1000km de cand trebuia sa il schimbe de fapt ca i-a intarziat salariul dar nu s-a putut abtine sa mearga cu ea sau pur si simplu a uitat. Trec 3-4 ani. Apar primele probleme minore. Nu le rezolva "Da-o in colo ca merge si asa si oricum o schimb in 1-2 ani". Continua sa faca multi km fara sa arunce macar un ochi in manualul de service si sa ii verifice supape, jeturi si uzura generala a pieselor asa cum spune manualul. Se poarta cu motoreta de parca a fost facuta cu garantie pe viata la toate piesele si nu trebuie ajustate, shimbate etc. Problemele se agraveaza asa ca se hotaraste sa o dea. O "cosmetizeaza tehnic si vizual" ascunzand o parte din defectele tehnice mai ales. Spune ca are doar probleme minore dar ca o da la pret mai mic ca a vazut el vre-o "racheta" nou si o vrea.

 

2. O cumpara un "Y" care nu pre are bani, de, a fost ieftina si avea doar probleme minore. Nici un mecanic nu iti poate spune de la inceput toate problemele unei motociclete ca nu e "ghicitor" si "Y" nu are bani de reprezentanta (nu ca reprezentanta ar fi mai buna) si uite asa "Y" se "culca pe o ureche" ca motoreta are doar probleme cu care poate merge si asa. Faca primul drum de 500km si isi da seama ca parca nu trage cum trebuie, ca parca i se incinge prea mult , ca parca se aud niste zgomote noi la motor care nu ar trebuii sa se auda... etc. Se intorce la mecanic, mecanicul ii da verdictele, dar "Y" nu isi permite sa o faca ci doar sa ii amelioreze problemele cu solutii pur romanesti. "Y" in loc sa o vanda , sa caute un viitor proprietar care isi permite sa o repare, merge in continuare cu motoreta multi km. O tine la linia de plutire , cat sa functioneze, aspectul vizual se deterioreaza pt ca "Y" abia are bani sa o tina pe o linie de plutire cu partea tehnica si nu are bani de garaj iarna. Trage de motoreta pana la limita. La un moment dat se hotaraste ca nu mai "tine" si ca tre sa o vanda. Nu ii poate ascunde defectele tehnice toate iar vizualul nici atat.

 

3. In cel mai fericit caz ajunge sa o cumpere "Z" (de cele mai multe ori mai are inca 2-3 proprietari care o exploateaza fara macar schibul de ulei, cate un sezon pana ajunge la "Z"), clar sa o reconstruiasca, ca se vede clar din imagini ca e de investit, dar pretul este cat de cat corect. In acest stadiu, motoreta, este deja un harb sau un harb in devenire care inca functioneaza. De cele mai multe ori trece pe la "un prieten" care o vinde lui "Z" si care incearca sa ascunda starea generala a motoretei. "Z" va fi singurul proprietar al acestei motorete care de fapt "o iubeste" si se va ocupa cum trebuie de ea. Motoreta va renaste dupa 1-2 ani de investitii (depinde de starea financiara a lui "Z"). "Z" este un motociclist pasionat cu adevarat nu numai de mersul pe motociclete ci are si respect si pasiune pentru motorete si mai ales pt modelul motoretei in cauza. "Z" nu intelege cum cineva ar putea sa isi bata juc in asemenea hal de o astfel de "bijuterie mecanica" asa cum vede "Z" motoreta tocmai achizitionata. "Z" considera ca ar trebuii sa existe legi imotriva celor precum "X" si "Y".

Alexaa- Referitor la articolul de mai sus. Motorul meu merge bine. Dar, as dori intr-un viitor apropiat sa-i fac modificari. Cam aceleasi la care te-ai referit, de genu: evacuari, un chit exterior pentru filtru ulei, schimbat piese uzate prin motor si altele ce se vor ivi la desfacerea motorului. Am vorbit mai sus cu DKW despre ceva fluieraturi/ciripeli la viteza cincea. Am sa desfac cardanul sa vad daca nu sunt jocuri pe acolo, daca nu am uzuri la cupla pe caneluri, am sa verific acel "middle gear", crucea cardanica la iesirea din motor si apoi vad daca trebuie desfacut motorul.

Alexaa, ce face acel stage 2 pe care doresti sa-l montezi in carburator?

Am citit cate ceva pe unele site-uri, am vazut ceva pe you tube, dar nu cumva creste si consumul? Sigur, imi place sa am acceleratie/putere pe toate intervalele in care se deschide clapeta de acceleratie, motorul merge si el mai bine, se raceste mai bine,

Asa cum a scris si IceLord, mi-ar place sa socializam, undeva, candva. Poate cand o fi EXPOBIKE in aprilie (nu ala din Piata Constitutiei), poate pe la Arcul de Triumf miercurea, sau unde va mai intalniti cu DS-urile si sa vedem ce a iesit din proiectele noastre.

Cu stima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca nu vreau inca sa-l duc la sevice. Poate mai trebuie cercetat, rasucit. Sa nu fie de la ansamblul ax, arc elicoidal,pinion, disc cu rulment si garnitura, cruce cardan,

Daca furcile de la selector nu lucreaza bine, ar mai intra in viteza? A mea intra in viteza si nu sare de acolo decat daca vreau eu.

Acel "middle gear", cum am vazut pe ebay. Acolo daca-s rulmentii dusi cred ca se aude ceva, nu-i asa?

Sotia ta a scris un intrg articol referitor la metoda de abordare a reparatiilor vis-a-vis de motor. Motorul ei cum se prezinta? Din ce scria ea pe la pagina 186, daca nu ma insel, se apropie de ceea ce as vrea si eu sa fac. Revigorarea motorului si de ce nu o estetizare, dar in pasi marunti. Poate nu este nevoie sa desfac motorul.

Daca zgomotele apar doar in viteza a 5-a, problema este doar din cutia de viteze, cel mai probabil selectorul uzat pe partea de a 5-a, pinionul sau furca pentru a 5-a cu ceva probleme, cel putin asa vad eu problema. Dar este motocicleta ta si poti proceda dupa bunul tau plac.

Motorul de pe motocicleta sotiei va fi desfacut complet doar daca va fi cazul, si upgradat unde va fi nevoie.

Acel stage 2 in principiu asigura un raspuns mai liniar al acceleratiei, reducand zonele de lipsa de putere.

» Post actualizat in 06 Dec 2015 01:33

dar nu cumva creste si consumul?

Daca iti pastrezi stilul de mers consumul nu va creste semnificativ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca zgomotele apar doar in viteza a 5-a, problema este doar din cutia de viteze, cel mai probabil selectorul uzat pe partea de a 5-a, pinionul sau furca pentru a 5-a cu ceva probleme, cel putin asa vad eu problema. Dar este motocicleta ta si poti proceda dupa bunul tau plac.

Motorul de pe motocicleta sotiei va fi desfacut complet doar daca va fi cazul, si upgradat unde va fi nevoie.

Acel stage 2 in principiu asigura un raspuns mai liniar al acceleratiei, reducand zonele de lipsa de putere.

» Post actualizat in 06 Dec 2015 01:33

Daca iti pastrezi stilul de mers consumul nu va creste semnificativ.

Salut si multumesc DKW

Doar viteza cincea(5). Atunci cand merg cu a cincea, pe la 80Km/h se aude ciripitul, cresc viteza la 90-100Km/h si apoi reduc brusc gazul, dupa care accelerez din nou si ciripitul sacadat dispare. Se pare ca se echilibreaza ceva mecanic pe undeva si numai ciripeste.

O zi buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...