Sari la conținut

Postări Recomandate

Probabil gasesti mufa pe ebay, problema e sa identifici pinii. In general, sunt 3 fire albe sau galbene de la stator, 1 rosu la baterie, 1 negru la masa. Al 6lea e posibil sa fie tot rosu, ori + pe contact, ori + suplimentar pt accesorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Ms geo de raspuns. E clar, nu ma bag. Acum intrebarea e, am cum sa o duc pe roti la mecanic? Au ba? E la 2 km de mine, daca ma ambitionez o duc si impinsa:)) am vazut ca porneste cu socul la maxim, dar daca il slabesc, moare. Sau risc sa stric ceva? Si ar fi mai bine sa o rezolv cu platforma? Ooof,ma ia cu dureri de cap, din cauza ca n am habar de nici o culoare :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea e... voltaj prea mare sau prea mic? Daca e voltajul mic, incarci bateria full si pleci cu ea direct asa, 2 km ii faci intr-un minut. Daca e voltajul mare, eu iti recomand sa nu o mai pornesti, risti sa fierbi bateria si sa arzi diverse la electric.

Nu cred ca merita platforma pt 2 km...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, n am cu ce sa masor, nici cu ce incarca bateria. Ambele accesorii urmau a fi cumparate, asta e. Nici pricepere n am sa verific, ma rog, mare branza nu e. Asadar, urmeaza sa o imping pana la service, maine sau poimaine. O sa transpir nitel. Dar pentru 100 ron cat e platforma, beau niste beri:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am scos la vanzare VStarul. Nu tin neaparat sa-l dau repede, dar daca exista vreun amator discutam. Mororul este unicat in felul sau. Comentarii despre pret sau alte pareri nu sunt interesat sa aud. Stiu ce am, stiu ce vand :)

 

numai bine tuturor !

 

 

/index.php?/topic/739865-yamaha-v-star-650-classic/

Ahoi!

Am corectat eu anuntul, din 2013 in 2003, sper ca nu e problema!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ma pregateam de o plimbare azi, scot mobra, o pornesc, o las sa se incalzeaza. incepe sa se auda un carait constant...gasesc sursa. Releul. Vechiul proprietar a vazut pe forum, ca e o problema frecventa, si am unul de rezerva. Caraiala se intensifica, moare motorul. Ii dau o scheie iar cu soc, porneste, caraiala, moare. Imi zic, e clar, nu o mai chinui. Aduc din casa releul, arata asa:

https://s31.postimg.org/r3khakza3/67109520_2_1000x700_releu_incarcare_regulator_no.jpg

Cod YHC SH650D-11 G6.5.9, caut pe net, e ce trebuie.

Acum problema e ca: releul nou are in mufa, 6 pini + 3 dungi de plastic-a se dedea in foto. Releul vechi, nu are dungile alea, si numai 5 pini. Mufa ce intra in releul vechi, nu merge pe cel nou.

Intrebarea mea este, pot sa o descurc eu? gasesc pe undeva mufa aia, sa o schimb? sau e incurcata treaba, si mai bine ma duc la service?

Multumesc.

Salut,

revin si cu foto, poate mai sunt care au de schimbat, sau au in plan, si nu au observat.

Repet, piesa e ce trebuie, codul e corect.

image_147253.jpgimage_147254.jpgimage_147255.jpgimage_147256.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala murdar e cel de pe mobra ta? Ia un spray de contacte (sau macar un wd40), un betisor de urechi si curata bine pinii. La fel si la mufa care intra in el, curata bine interiorul unde sunt contactele. Cu asa mizerie, nu e de mirare ca ai probleme... contactele trebuie sa fie in permanenta curate, un contact imperfect creeaza numai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de sfat. Luat spray de contacte, m am gandit ca nu e bine ca e plin de jeg... maine le curat si pun contact, sa vad daca face acelasi sunet. Poate scap usor..

Ca paranteza, ce piese/contacte mai sunt de tipul asta ce ar necesita curatare? Semnalizari, kill switch ul, pornirea, borne baterie...altceva? Ca o sa le iau la rand..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms de sfat. Luat spray de contacte, m am gandit ca nu e bine ca e plin de jeg... maine le curat si pun contact, sa vad daca face acelasi sunet. Poate scap usor..

Ca paranteza, ce piese/contacte mai sunt de tipul asta ce ar necesita curatare? Semnalizari, kill switch ul, pornirea, borne baterie...altceva? Ca o sa le iau la rand..

Pai... toate mufele, bornele bateriei, contactele de pe releul de pornire, cel de pe electromotor, comenzile de pe ghidon in interior (trebuie desfacute ca sa faci o treaba buna).

Atentie cu spray-ul de contacte, ataca vopseaua si plasticul. O mufa nu conteaza ca dai pe ea, dar sa nu dai pe alte parti ale mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atentie cu spray-ul de contacte, ataca vopseaua si plasticul.

 

Nu stiam asta. De bagat la cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina! Sa o stapanesti sanatos, fara evenimente! Mona, face parte din femeile mai ieftine... :D sray contact, tub mare, 15 ron. Deci nu e mare drama...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu face mai nimic spirtul, fie el cu asistenta sau fara. Daca vrei sa folosesti ceva casnic, da-i cu detartrant, dar trebuie clatit cu apa multa dupa aceea. Nu glumesc, am curatat instalatia electrica de la viroaga asa, dar o aveam scoasa de pe mobra si am aruncat-o in cada :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vând ursul:

Yamaha Dragstar 1100 XVS 1100

Tocmai am schimbat uleiul și filtru de ulei, parbiz, comenzi avansate, esapament MCJ si sunet deosebit (se pot seta silentios si deschis) scut de protectie la blocul motor, portbagaj, vopsea custom, ambreaj de pornire schimbat, piese vopsite în câmp electrostatic, anvelopa spate noua, ghidon nou. Stare buna de functionare, 82.000 (km reali) detalii la telefon intre orele 13-23
NU FAC SCHIMBURI!

Video:

Pret: 4000 euro

Ofer detalii celor interesati la 0744475352

post-25613-0-63067100-1469002109_thumb.jpg

post-25613-0-01324700-1469002111_thumb.jpg

post-25613-0-64514100-1469002113_thumb.jpg

post-25613-0-25312400-1469002115_thumb.jpg

post-25613-0-94511500-1469002116_thumb.jpg

post-25613-0-06719400-1469002118_thumb.jpg

post-25613-0-20211800-1469002119_thumb.jpg

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor la vanzare Lord :)

 

In alta ordine de idei, ceva este neclar pentru mine cu vitezele

1-4 e ok, dar ma ingrijoreaza a 5-a. de obicei schimb pe la 70-90, depasiri pe autostrazi chair 100. Cand schimb 4->5 pe la 70-80 trepideaza dubios mobra, mai ales simt la comenzi, si am impresia ca nu e cuplat complet ceva (parca tureaza in gol putin).

Nu stiu daca are legatura, dar am 15W50 si de vreo 2 ori mi a sarit din a 5-a in a 4-a fara acordul meu imediat dupa ce am schimbat in a 5-a :P

 

Ceva idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spor la vanzare Lord :)

 

In alta ordine de idei, ceva este neclar pentru mine cu vitezele

1-4 e ok, dar ma ingrijoreaza a 5-a. de obicei schimb pe la 70-90, depasiri pe autostrazi chair 100. Cand schimb 4->5 pe la 70-80 trepideaza dubios mobra, mai ales simt la comenzi, si am impresia ca nu e cuplat complet ceva (parca tureaza in gol putin).

Nu stiu daca are legatura, dar am 15W50 si de vreo 2 ori mi a sarit din a 5-a in a 4-a fara acordul meu imediat dupa ce am schimbat in a 5-a :P

 

Ceva idei?

 

 

Da, vibreaza pe la 70-80-90. S-a mai vorbit despre asta, cei mai multi ne-am ingrijorat cand am observat prima data. Asa e, ne-am obisnuit.

 

Cu faptul ca iti iese din viteza a 5-a, cam naspa. Poate pinionul de a 5-a e uzat, sau poate are legatura cu ambreiajul. Un mecanic poate stie mai multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, vibreaza pe la 70-80-90. S-a mai vorbit despre asta, cei mai multi ne-am ingrijorat cand am observat prima data. Asa e, ne-am obisnuit.

 

Cu faptul ca iti iese din viteza a 5-a, cam naspa. Poate pinionul de a 5-a e uzat, sau poate are legatura cu ambreiajul. Un mecanic poate stie mai multe.

 

Mersi, atunci stau linistit :)

O sa duc mobra la service oricum, trebe sa centrez roata fata, si atunci o sa rog mecanicul sa se uite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Mulțumesc frumos @RedRat au fost curioși dar mulți m-au înnebunit cu schimburi....

» Post actualizat in 22 Jul 2016 12:34

Acea vibrație există și la mine, m-a speriat și pe mine la început, dar după 40.000km îmi dau seama că așa e ea. Cu treapta a V-a îți recomand să se uite cineva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi duc mobra in service... sa vedem. Better safe than sorry.


» Post actualizat in 26 Jul 2016 09:33

Am fost o saptamana cu logodnica in concediu, am documentat portiuni din drum.

O sa fie cateva parti, iar acum am terminat cu prima.

Cand o sa am tot materialul o sa deschid un topic la calatorii, pana atunci... postez cate ceva aici :)

Vizionare placuta! Sper sa nu fie prea plictisitor...

 

 

 

post-70239-0-78994500-1469525491_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...