Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut,

Cine imi poate spune daca este ok sa pun un filtru de aer k&n la o Yamaha XVS650A Classic sau mai bine sa continui cu filtre clasice. Multumesc!

Ahoi!

Cum zice și colegul @Vlad58 ai nevoie de mai multe, dacă vrei să crești performanțele un astfel de filtru implică și eventual o schimbare de carburator, eșapament și automat un filtru sport (K&N) altfel filtru acesta e doar pentru economie de bani. Eu folosesc K&N la Sportsterul meu pentru că nu vreau să schimb în fiecare sezon filtrele, pur și simplu îl cu*ăț cu spary special (cu*ațare și ungere) iar cu timpul vreau să cresc de la 883cc la 1250cc care implică schimbare de eșapament, carburator, ambreaj și eventual cutie de viteze cu 6 rapoarte, ceea ce financiar înseamnă încă odată valoarea actuală a motocicletei.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa cresc performantele, ma gandeam doar ca bu fac peste 2000 km pe an si as fi vrut sa mai reduc din costuri cu schimbul filtrului de aer, dar in acelasi timp nu vroiam sa ii fac ceva la motor....

» Post actualizat in 10 May 2017 11:57

Sa intrleg ca este ok, nu? Sau costurile sunt cam aceleasi....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa-i filtru stock, daca pui K&N trebuie sa umbli si la carburatoarele. Eu am trecut prin circul asta cu Drag Star-ul sotiei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa te complici, ramai la filtrul clasic. Daca faci 2000 km/an, mergi linistit cativa ani cu el, nu e nevoie sa-l schimbi anual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu vrei sa te complici, ramai la filtrul clasic. Daca faci 2000 km/an, mergi linistit cativa ani cu el, nu e nevoie sa-l schimbi anual.

Corect!

 

@manzotti6 Daca umbli asa de putin iti recomand ca inainte sa-l pui la iernat desfaci si scoti filtrul dupa care il cureti prin al sufla cu un pistol de aer comprimat ca sa scoti mizeria de peste sezon si poti sa-l folosesti linistit cel clasic 2-3 ani.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vreau sa cresc performantele, ma gandeam doar ca bu fac peste 2000 km pe an si as fi vrut sa mai reduc din costuri cu schimbul filtrului de aer, dar in acelasi timp nu vroiam sa ii fac ceva la motor....

» Post actualizat in 10 May 2017 11:57

Sa intrleg ca este ok, nu? Sau costurile sunt cam aceleasi....

 

Poti sa-i pui linistit filtru K&N, nu trebuie sa schimbi nimic la motor. E putin mai scump, dar in 3 ani ti-ai scos banii. K&N-ul e "valabil" 50.000 de km. Multi nu fac atat in zece ani. Dupa care se curata cu uleiul lor special, si iara e valabil.

 

Ca sa nu mai zic ca economisesti si niste benzina folosindu-l.

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai inteleg nimic.... Ori sa iau, ori sa nu iau......Cred ca mai bine stau linistit si folosesc pe cele clasice....Nu as vrea sa am probleme cu moto din cauza unui amarat de filtru....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai inteleg nimic.... Ori sa iau, ori sa nu iau......Cred ca mai bine stau linistit si folosesc pe cele clasice....Nu as vrea sa am probleme cu moto din cauza unui amarat de filtru....

Ahoi!

 

Nu faci mare economie la benzina, recomandarea mea e sa ramai la cele clasice!

 

Nu se simte diferenta, e vorba de 100ml de benzina la 100km (dar daca faci trafic urban e degeaba) din ce ne-ai zis ca ce si cum o folosesti eu pot sa iti zic ca nu se merita investitia.

 

Eu folosesc la Sportsterul meu de 883cc filtru K&N si nici nu se vede sa fie consumul mai mic il am din 2014 si fac pe sezon moto cu el cam 13.000 - 15.000km.

Dragstarul de 1100cc are filtru classic umblu pe el de cand il am, mai exact din 2010 si de cand am Sporster fac cu el cam 4000-5000km pe sezon, inainte sa am Sporsterul faceam 13.000-15.000km.

 

Ca consum la Harley Davidson Sportster 883cc 4L-4,5L per 100km (cu filtru K&N) si la Yamaha Dragstar 1100cc 4,5L-5L per 100 km (cu filtru classic) (conteaza si stilul de condus plus daca conduci urban sau extraurban)

 

Cu stima Dan!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Cred ca trebuie sa schimb releul de incarcare...

Am ajuns acasa cu bateriam umflata, mai sa explodeze, si un miros de canal de prin zona electricelor...

 

Dupa ce s-a racit am verificat bateria, si are 13.19v.

Am decis sa cumpar baterie noua, dar nu stiu cum este mai bine... sa testez cu asta umflata releul? sau sa pun pe cea noua? Din cate am inteles 14.9v ar trebui sa fie voltajul max la turatie, si daca releul este mort poate ajunge si la 20v.

 

Voi cum ati proceda?

 

Si... unde exact este releul asta? Sub Baterie? (cred trebuie sa dau jos toble in cazula asta...) schimbul este relativ usor nu? o mufa are si cam atat?

Moto este un XSV1100 Custom din 2002

 

Mersi,

Costin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!
Vezi că e sub esapament sub baterie este o carcasa dupa esapament, ai încărcarea prea mare, schimbă releul cat mai repede si nu mai umbla cu ea, eventual să faci măsurători de voltaj. Din ceea ce ne zici tu ai incarcarea prea mare, deci e dus releul!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un coleg care vinde Dragstar de 650 accesorizat ,din 1997,xenon,necazuta, tobe inox + tobe originale , schimbat ulei,baterie noua,anvelope noi. 3350 Euro.Negociabil in Ploiești. Info la 0740269609. Poate e interesat cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am un coleg care vinde Dragstar de 650 accesorizat ,din 1997,xenon,necazuta, tobe inox + tobe originale , schimbat ulei,baterie noua,anvelope noi. 3350 Euro.Negociabil in Ploiești. Info la 0740269609. Poate e interesat cineva?

Ahoi!

Eventual si poze!

Aici este postul pentru vanzari de chopper, crusier si custom - /index.php?/topic/217077-bursa-vc-pt-choppercustomcuiserpowercruiser/page-95

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Vezi că e sub esapament sub baterie este o carcasa dupa esapament, ai încărcarea prea mare, schimbă releul cat mai repede si nu mai umbla cu ea, eventual să faci măsurători de voltaj. Din ceea ce ne zici tu ai incarcarea prea mare, deci e dus releul!

 

Mersi! Se pare ca trebuie sa dau tobele jos...

Am masurat tensiunea la borne si era aproape 18v... asta cu socul tras la jumate (nu cred ca este relevant dar nah)

Astazi imi vine releul nou :) si ma apuc de surubarit.

 

Și după ce îl schimbi, repoziționează-l. În față, sau undeva aerisit. Altfel îți va prăji bateria din nou.

 

Trebuie sa vad daca pot. Nu stiu cat de lung este cablul.

» Post actualizat in 19 May 2017 11:20

Si am primit coletul:

 

 

post-70239-0-00165100-1495192801_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi! Se pare ca trebuie sa dau tobele jos...

Am masurat tensiunea la borne si era aproape 18v... asta cu socul tras la jumate (nu cred ca este relevant dar nah)

Astazi imi vine releul nou :) si ma apuc de surubarit.

 

 

 

Trebuie sa vad daca pot. Nu stiu cat de lung este cablul.» Post actualizat in 19 May 2017 11:20Si am primit coletul:

 

 

Ahoi!

Clar e dus releul, nu mai porni motocicleta, o vei strica mai tare.

Nu o să îți ajungă cablul să repoziționezi releul în altă parte! La mine e tot acolo de ani buni și nu sunt probleme.

Cum ar trebui să ai voltaj sănătos:

1. Motocicleta oprită cam 12:50v - 12.80v

2. Cu motocicleta la relanti și far aprins 12.80v - 13.50v

3.Cu accelerația mare cam 14:20v - 14:50v.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

Clar e dus releul, nu mai porni motocicleta, o vei strica mai tare.

Nu o să îți ajungă cablul să repoziționezi releul în altă parte! La mine e tot acolo de ani buni și nu sunt probleme.

Cum ar trebui să ai voltaj sănătos:

1. Motocicleta oprită cam 12:50v - 12.80v

2. Cu motocicleta la relanti și far aprins 12.80v - 13.50v

3.Cu accelerația mare cam 14:20v - 14:50v.

 

Salut!

 

Am reusit sa schimb. Desi piesa nu imi inspira incredere.

Inca nu am bateria noua, asa ca am folosit-o pe cea veche sa testez, si nu a sarit de 14.5v.

 

De repozitionat as fi vrut dar nu e destul de lung cablul, si nu am avut cum sa prelungesc. Lacasul ala are ceva gauri pe interior, banuiesc ca este cat de cat ventilat. De asemenea, moto acum are peste 50.000km si piesa veche este OEM, banuiesc sa e bine acolo unde este daca a rezistat atat.

 

Acum urmeaza sa cumpar baterie, si sper sa fie ok, macar sezonul asta. Daca pica piesa din nou, o sa iau OEM.

 

Apropo... Voltmetru se conecteaza la borne?

post-70239-0-34900400-1495267945_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai inteleg nimic.... Ori sa iau, ori sa nu iau......Cred ca mai bine stau linistit si folosesc pe cele clasice....Nu as vrea sa am probleme cu moto din cauza unui amarat de filtru....

 

Probleme la motor nu o sa ai. Pe ala l-am folosit doi ani fara nici un reglaj la motor sau carburator.

 

Reglaje faci daca incepi sa dai gauri in toba, in cutia de aer, etc. Pana cand nu ai gauri, esti ok.

 

Eu zic ca merita investitia din plin si fara beneficiul economiei de benzina. Aia a fost cireasa de pe tort, cu o diferenta destul de mare, de vreo 20km in plus la un plin.

 

Filtre de hartie eu nu mai cumpar veci. Pentru tine nu stiu, tu decizi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am reusit sa schimb. Desi piesa nu imi inspira incredere.

Inca nu am bateria noua, asa ca am folosit-o pe cea veche sa testez, si nu a sarit de 14.5v.

 

De repozitionat as fi vrut dar nu e destul de lung cablul, si nu am avut cum sa prelungesc. Lacasul ala are ceva gauri pe interior, banuiesc ca este cat de cat ventilat. De asemenea, moto acum are peste 50.000km si piesa veche este OEM, banuiesc sa e bine acolo unde este daca a rezistat atat.

 

Acum urmeaza sa cumpar baterie, si sper sa fie ok, macar sezonul asta. Daca pica piesa din nou, o sa iau OEM.

 

Apropo... Voltmetru se conecteaza la borne?

Ahoi!

Din cand in cand poti sa masori voltajul bateriei.

Da, se masoara pe bornele de la baterie.

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum faceti voi pe curbe, dar eu cand i-am adus acasa motocicleta nevestei am atins dupa cativa km cu scaritele pe jos ...(are comenzi avansate si scarite largi unde pui tot piciorul, nu stiu denumirea exacta ) . Am observat ca pe spate guma se consuma cam 2/3 din total, deci pana in margine nu o sa ajunga niciodata din cauza scaritelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum faceti voi pe curbe, dar eu cand i-am adus acasa motocicleta nevestei am atins dupa cativa km cu scaritele pe jos ...(are comenzi avansate si scarite largi unde pui tot piciorul, nu stiu denumirea exacta ) . Am observat ca pe spate guma se consuma cam 2/3 din total, deci pana in margine nu o sa ajunga niciodata din cauza scaritelor.

 

Talpile alea sunt pentru americanii care se dau pe autostrazi. Eu le-am dat jos de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...