Sari la conținut

Postări Recomandate

As vre sa vin si eu la o intalnre dar acusica nu pot pentru ca mi s-au bulit stuturile de admisie.Au fost vechi si au crapat in asa fel incat cand o pornesc se umfla ca un plaman ce respira si im e frica sa nu pocneasca.Trebuie sa imi cumpar o pereche noi si sa le schimb.

Vad ca ne-a cam lovit pe toti defectele, tocmai acum in sezon, dar nu ne putem supara pe mobre, mai cad si ele.

Va salut si poate ne vedem la intrunirea de la Mamaia, acolo o sa vin cu banditul.

Numai bine la toata lumea si spor la reparatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vizitator tdx

Salutare! Luni merg o fuga prin capitala si v-as ruga sa-mi dati o idee de unde sa cumpar consumabile(ulei, placute, simeringuri) la un pret rezon. De asemeni v-as ruga sa-mi spuneti daca as putea gasi undeva niste cauciucuri second(atat pot investi acum) mai urgent pt spate cu dot bun si care sa fie in buna stare. Multumesc anticipat. Astfalt uscat tuturor motociclistilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Luni merg o fuga prin capitala si v-as ruga sa-mi dati o idee de unde sa cumpar consumabile(ulei, placute, simeringuri) la un pret rezon. De asemeni v-as ruga sa-mi spuneti daca as putea gasi undeva niste cauciucuri second(atat pot investi acum) mai urgent pt spate cu dot bun si care sa fie in buna stare. Multumesc anticipat. Astfalt uscat tuturor motociclistilor!

Ahoi!

Incearca la domu' el are anvelope SH 0723992427 sau 0745863588 - Liviu.

 

Consumabile la Metricmotion (Razvan) 0723649225

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult IceLord pentru amabilitate si promptitudinea in raspunsuri!

NPC \m/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator tdx

Multumesc foarte mult Ice Lord am rezolvat cu anvelopele, sper sa le am martea viitoare, urmeaza luni uleiul(ceva recomandari k am vazut mai multe pareri pe forum vara e mai bun 10w40 sau 20w50? si eventual ce producator ca sa asigure o ungere buna si sa nu se incinga motorul prea tare) filtrul si simeringurile pt furca(se schimba toate si cele de praf si de ulei sau numai de ulei dak am o mica urma de ulei pe dreapta fara urme de zgarieturi?) ulei cardan(daca e nevoie sa completez, oricum o sa-l impart cu alti cunoscuti) ulei furca, si foarte important placutele (dak are cineva o sugestie ca nu prea ma pricep as dori unele fiabile in timp) Astfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu auzisem pana acum de bel ray asta... acum l-am gasit pe ceva site, motonetro.ro... n-am gasit 20W50, dupa ala ma uit si eu acum, am avut 10W40 si parca l-as schimba... ma gandesc chiar la un 10W50, poate o sa putem circula tarziu in toamna... eu pana acum am folosit motorex, la inceput mi-a placut, acum se incalzeste ca dracu si nu am decat vreo 3000 de km cu el... oricum, bel ray e un pic cam scump, 280 de lei 4 litri...

 

@tdx, vezi pe niste pagini mai in spate despre problema cu uleiul... si mie imi curge, e din cauza unui surub care tine capacul filtrului de ulei, s-a cam dus filetul si nu mai strange cum trebuie... curge foarte putin insa si parca in ultima vreme s-a oprit

 

numa' bine & doamne-agiuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu auzisem pana acum de bel ray asta... acum l-am gasit pe ceva site, motonetro.ro... n-am gasit 20W50, dupa ala ma uit si eu acum, am avut 10W40 si parca l-as schimba... ma gandesc chiar la un 10W50, poate o sa putem circula tarziu in toamna... eu pana acum am folosit motorex, la inceput mi-a placut, acum se incalzeste ca dracu si nu am decat vreo 3000 de km cu el... oricum, bel ray e un pic cam scump, 280 de lei 4 litri...

 

@tdx, vezi pe niste pagini mai in spate despre problema cu uleiul... si mie imi curge, e din cauza unui surub care tine capacul filtrului de ulei, s-a cam dus filetul si nu mai strange cum trebuie... curge foarte putin insa si parca in ultima vreme s-a oprit

 

numa' bine & doamne-agiuta

 

 

REcomand cu caldura produsele de pe www.moto-gear.ro

Am cumparat ulei MOTUL 15W50 cu 50 lei litru si sunt extrem de multumit de felul in ncare merge moto!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator tdx

Multumesc, am observat ca atunci cand se incalzeste motorul curge. apoi se opreste sper sa se rezolve si sa nu fie ceva grav As avea o intrebare cum vi se par aceste motoare sunt fiabile? Intreb pt ca motorul fiind racit cu aer banuiesc ca se uzeaza mai repede. Dar cardanul cum se comporta in timp? As vrea sa verific uleiul si am vazut pe forummai multe recomandari nu stiu exact care e indicativul am vazut doua 80w90 si 75w140.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, am observat ca atunci cand se incalzeste motorul curge. apoi se opreste sper sa se rezolve si sa nu fie ceva grav As avea o intrebare cum vi se par aceste motoare sunt fiabile? Intreb pt ca motorul fiind racit cu aer banuiesc ca se uzeaza mai repede. Dar cardanul cum se comporta in timp? As vrea sa verific uleiul si am vazut pe forummai multe recomandari nu stiu exact care e indicativul am vazut doua 80w90 si 75w140.

e posibil sa fi patit cea am patit si eu. unul din suruburi sa fie ras si sa nu stranga suficient de tare! Nu cred ca e ceva grav.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator tdx

Bizzah te-as ruga un nr de tel in cazul in care o sa fie nevoie de acea garnitura. Dar daca e cum a zis lake_of_tears cum se poate rezolva? in fine vedem ce e si va tin la curent poate voi fi si eu macar putin de folos celorlalti dragstaristi incepatori.



Pai cum ai rezolvat spitfiredragos ai strans sau ai inlocuit surubul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un surub mai lung, lungit si filetul si pus pe el doua saibi GROVER care sa preseze si mai mult acel capac al filtrului de ulei! Merge ceas, nu mai da nicio picatura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Eu am folosit Castrol 20w40 pana acuma si am fost multumit, singura nemultumire e ca daca ajung prin orase mari si stau mult in trafic se aprinde becul de ulei. In concluzie nu il recomand celor care fac trafic urban. Anul asta am zis sa incerc Bel Ray 20w50 si cel mai ieftin l-am gasit la Metricmotion (Razvan) parca 170lei 4L, nu mai stiu exact.

 

Ulei mineral e cel bun pentru motoare cu racire pe aer!

Sunt curios ce stie 20w50 Bel Ray, la sf.de sezon trag concluzia.

 

Cu scapari de ulei bubele asa cum zic baietii trebuie cautate pe la surube si garnituri, iar la furca clar trebuie schimbate simeringurile.

 

Pentru cei curiosi de weekendul viitor ma gasiti la 0744 47 53 52 !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bizzah te-as ruga un nr de tel in cazul in care o sa fie nevoie de acea garnitura. Dar daca e cum a zis lake_of_tears cum se poate rezolva? in fine vedem ce e si va tin la curent poate voi fi si eu macar putin de folos celorlalti dragstaristi incepatori.

 

Pai cum ai rezolvat spitfiredragos ai strans sau ai inlocuit surubul?

ai pm :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am in al meu motul 3000 mineral 20w50. Sunt multumit de el. Am avut înainte motul 5100 10w40. Cu 10w40 era ceva mai silentioasa cutia, insa am pus 20w50 pentru ca asa am văzut în carte. Si nici in oraş nu mi se aprinde becul de la ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator tdx

Salutare multumesc pt sfaturi am apelat la Liviu si mi-a trimis deja cauciucurile le primesc sapt viitoare, iar pe la Razvan trec luni sa rezolv celelalte achizitii. Ce proiectoare recomandati pt Drag Star, mie mi-a zis cineva ca se potrivesc cele clasice de pe lada, si se gasesc la rusi la pret bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am facut multe poze pe unde am fost, si ma gandeam sa postez cateva si aici :) Asta este facuta in Zalesie Górne, Polonia

post-70239-0-05301000-1368949688_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator tdx

Nu au venit inca sunt 250 lei amandoua dunlop mi se pare pt fata e nou pt spate mai folosit dar in poze arata bine se distingea f bine profilul omul a zis uzura 5 maxim 10 % dar cand le primesc va informez sper sa vina maine si tot maine merg la Razvan pt consumabile am observat ca spun cei de pe forum k in cartea tehnica a motorului scrie ca se utilizeaza ulei mineral 10W50, altii spun ca au utilizat semisintetic 10W40 nici eu nu sunt hotarat sa vedem ce argumente mai apar. Salutare tuturor si va doresc o vara cu cat mai multi km pe motor fara nici un incident!



In legatura cu scurgerea de la ulei era de la capacul filtrului daca mai pateste cineva sa verifice acolo. Doua suruburi din cele trei aveau filetul ras am inteles ca au fost fortate de cineva care nu cunoaste ca in interior la un moment dat e plin si capul surubului nu mai are unde sa se duca. Mecanicul a spus ca va incerca sa puna suruburi identice cu filet la ambele capete si sa le stranga rezonabil apoi sa le prinda cu solutie din aceea rosie care blocheaza suruburile si sa le stranga ulterior se pare ca da putin si pe la busonul scurgere ulei intrucat acea garnitura din cauza temperaturii devine rigida in timp si am inteles k se inlocuieste la fiecare schimb. Daca am gresit cu ceva in explicatii rog sa ma corectati vreau doar sa stie si altii prin ce am trecut sa nu se sperie k eu am auzit pareri k e motorul dus, ca tyrebuie segmentare ceeace va dati seama ce costuri si manopera implica.



Salutare revin cu detalii despre problemele cu motorul. Scurgerea de ulei s-a rezolvat deocamdata cu putin gaschet negru nu mai da nici o picatura si se pare ca in partea stanga se prelingea din dreapta e o solutie de moment pana gasesc alta mai de durata. Oricum recomand tuturor ca atunci cand schimba uleiul sa atentioneze mecanicul sa nu stranga nebuneste suruburile ci doar atat cat e necesar la mana, la fel si la busonul de ulei (ca o paranteza am patit la masina au strans antifurturile cu pistolul cu aer, s-a rupt antifurtul care le desfacea su le-am mai dat jos doar cu sudura pe prezoane foarte greu) ca sunt multi care se dau mecanici dar nu au habar. din cate am inteles e boala dragstarurilor cu acele suruburi de la filtrul de ulei. Mi-au venit cauciucurile foarte prompt nu par imbatranite dar am o singura nemultumire au dotul sters intentionat cu sarma incalzita. Judecati voi daca e ok. In ceeace priveste consumabilele am luat ulei bel ray de la Razvan-Metricmotion, simeringuri ulei furca, placute frana, ulei furca si cardan omul e super ok mi le-a adus repede, mi-a dat sfaturi, lamuriri, recomand. Toate bune si astfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in legatura cu DOT-ul..............cine l-a sters este un om de o calitate jalnica. Trebuia de la bun inceput sa te informeze despre faptul ca sunt cam vechi, nu mai zic de faptul ca trebuia sa le arunce, nu sa se joace cu viata cuiva . Mergi cu atentie si fa niste teste de aderenta, vezi cum se comporta...........asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Sper din tot sufletul sa nu treceti prin ce am trecut eu saptamanile astea.

 

Daca la pornire aveti urmatoarea problema: - un CLANK mare metalic si se aprinde becul de compresie sa stiti ca sunteti aproape de ceeace am patit eu.

 

Ca cireasa de pe tort sa fie si mai faina in motor a mai fost umblat dinainte de a fii eu proprietar si au dereglat toate marcajele, si nu se potriveau nici de a nabii cu manualul. O gramada de nervi credeti-ma:

- post-25613-0-76543000-1369255468_thumb.jpg o nepotrivire

- post-25613-0-33097500-1369255508_thumb.jpg alta

- post-25613-0-30440900-1369255529_thumb.jpg alta

- au mai fost si altele dar cumva le-am rezolvat cu ajutorul catorva oameni priceputi si pe aceasta cale le multumesc.

 

Vreau sa-i multumesc si lui Razvan de la (metricmotion) un om de nota +++10 care m-a ajutat mult, nespus de mult. Ma bucur ca in sunt in tara si oameni de calitate.

 

Liviu (cel cu anvelopele fara dot) un om care are topic cu vanzari de anvelope AICI - /index.php?/topic/693353-vand-cauciucuri-moto-noi-si-sh/ si credeti-ma ca nu sunt oameni nemultumiti (cel putin eu asta am constatat) in plus deja am multe anvelope cumparate de la el si n-am ce sa-i reprosez. El mi-a mentionat ca el asa le achizitioneaza cu DOT-ul deja taiat, iar anvelopele care mi le-a trimis sunt intr-o stare decenta si la preturi decente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi!

 

Sper din tot sufletul sa nu treceti prin ce am trecut eu saptamanile astea.

 

Daca la pornire aveti urmatoarea problema: - un CLANK mare metalic si se aprinde becul de compresie sa stiti ca sunteti aproape de ceeace am patit eu.

 

Ca cireasa de pe tort sa fie si mai faina in motor a mai fost umblat dinainte de a fii eu proprietar si au dereglat toate marcajele, si nu se potriveau nici de a nabii cu manualul. O gramada de nervi credeti-ma:

- attachicon.gif13050096.jpg o nepotrivire

- attachicon.gif13050098.jpg alta

- attachicon.gif13050100.jpg alta

- au mai fost si altele dar cumva le-am rezolvat cu ajutorul catorva oameni priceputi si pe aceasta cale le multumesc.

 

Vreau sa-i multumesc si lui Razvan de la (metricmotion) un om de nota +++10 care m-a ajutat mult, nespus de mult. Ma bucur ca in sunt in tara si oameni de calitate.

 

Liviu (cel cu anvelopele fara dot) un om care are topic cu vanzari de anvelope si credeti-ma ca nu sunt oameni nemultumiti (cel putin eu asta am constatat) in plus deja am multe anvelope cumparate de la el si n-am ce sa-i reprosez. El mi-a mentionat ca el asa le achizitioneaza cu DOT-ul deja taiat, iar anvelopele care mi le-a trimis sunt intr-o stare decenta si la preturi decente.

Salutare, pana la urma ce ai patit ca eu ma uit in pozele alea ca curca-n lemne? de la ce venea clank-ul?

 

Edit:

 

Nu sunt puse corect pinioanele si distributia? daca da, cum a mers pana acum?

Editat de Nocturnus85
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pana la urma ce ai patit ca eu ma uit in pozele alea ca curca-n lemne? de la ce venea clank-ul?

 

Edit:

 

Nu sunt puse corect pinioanele si distributia? daca da, cum a mers pana acum?

Ahoi!

Clank-ul vine de la faptul ca rulmentul post-25613-0-25924000-1369307651_thumb.jpg care e la kitul de pornire (starter clutch ii zice in engleza parca) e pe duca, nu vreau sa va sperii dar e un semn ca ii se apropie sfarsitul si se aprinde lumina de la compresie (bec-ul galben/portocaliu care e situat in bord din rezervor).

 

La mine in motor a mai fost umblat de catre fostul propietar (un italian) si nu stiu ce mecanici au lucrat in italia ca au bulversat toate aceste semne si nu au tinut cont de ele cand l-au asamblat la loc si acuma cand am avut eu de furca cu el mi-a dat multe batai de cap pentru ca nu reuseam sa potrivesc punctele respective conform manualului de reparatie si nu reuseam sa facem syncron intre cilindri si lanturile de distributie si pornire ca toate sunt legate intre ele, plus ca sunt roti zimtate intermediare. Iar toate acestea ne-au dat ceva de furca, mai avem putin si desfaceam complet motorul ca sa-l refacem pentru a corespunde totul. Intr-un final am gasit cum ar veni fara sa respectam punctele si l-am montat si a functionat perfect.

 

Va salut!

Un nou posesor de dragstar 1100 classic,as vrea sa aduc ghidonul mai aproape,cam ce risere credeti ca s-ar potrivi?(ghidonul este cel stock)

Ahoi!

Bun venit in randul posesorilor de dragstar.

Cu privire la problema ta cea mai simpla solutie ar fii sa-ti iei un alt ghidon si in acelasi timp cea mai ieftina. Din moment ce vrei sa pui risere trebuie sa iti cumperi alte cabluri de acceleratie, furtune de frana, cablu de ambreaj si choke (asta e valabil si pentru ghidon daca e mare modificarea). Prima oara iti recomand sa faci niste masuratori ca sa vezi cam cat iti permit cablurile sa le intinzi, mai ales cand virezi stanga si dreapta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...