Kinkey Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Sunt de acord cu tine Denis, dar din pacate foarte multi nu gandesc asa. Aseara eram la o terasa langa mine, si au venit mai multi motociclisti pe care ii cunosc mai mult sau mai putin. Cand le-am povestit s-au uitat la mine ca la un prost si mi-au zis ca nu am pe ce sa dau banii, cand foarte bine pot sa ma dau pe autostrada sau pe Cheia sau in alte locuri unde nu trebuie sa dau 50-70-100 de euro doar pt acces, nemaivorbind de restul cheltuielilor. Educatia incepe de mic, dar multi duc lipsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Si strada are farmecul ei....pentru plimbare. Din pacate multi o confunda cu circuitul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 10, 2014 Autor Share Postat Septembrie 10, 2014 Aseara eram la o terasa langa mine, si au venit mai multi motociclisti pe care ii cunosc mai mult sau mai putin. Cand le-am povestit s-au uitat la mine ca la un prost si mi-au zis ca nu am pe ce sa dau banii, cand foarte bine pot sa ma dau pe autostrada sau pe Cheia sau in alte locuri unde nu trebuie sa dau 50-70-100 de euro doar pt acces, nemaivorbind de restul cheltuielilor. Nu pune la suflet. Multi nu cunosc beneficiile mersului pe circuit, sunt ignoranti, refractari sau, in cele mai multe cazuri, si-ar dori insa nu-si permit financiar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george05 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Corect, mersul pe circuit costa, mersul la curse costa si mai mult iar mersul `tare` costa foarte mult. Important si imbucurator este ca exista interes. Oricum, o data cu deschiderea acestui circuit, va incepe o noua etapa pentru motorsportul autohton iar de acum inainte, iubitorii vitezei/ dependentii de adrenalina, nu vor mai avea nicio scuza sa mai rupa strazile in doua. » Post actualizat in 10 Sep 2014 08:10 Poza si comentariul de mai jos asta e tot ce-am putut gasi pe pagina lor de facebook. https://www.facebook.com/MotorParkRomaniaAdancata?fref=ts Scuze isi vor gasi in continuare cei care nu doresc cu adevarat sa intre pe circuit.noi,cei din ardeal,in mod cert nu vom merge la Adancata in detrimentul Hungaro,Pano,Euroring.cei care nu merg nici acolo,vor spune ca sunt prea departe toate.cei din moldova la fel.dupa ce va fi gata si cel de la mures,tot va fi probabil prea scump pt "doritori".si lista poate continua...eu personal sper sa fie cat mai popuplat noul circuit,si cat de multe track-day-uri,cursuri de pilotaj,etc.poate asa se vor mai trezi unii si altii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 (editat) in cele mai multe cazuri, si-ar dori insa nu-si permit financiar. denis nici eu nu dau afara din casa cu banii pentru circuit si cauciuce dar prefer sa nu fac o plimbare pe cheia si sa merg o zi pe circuit! Editat Septembrie 10, 2014 de Eusebiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 multe din regulile de mai sus ar trebui sa fie obligatorii pentru noi nu sa ne fie impuse!cum se face un textil la un lowside de 40km/h? Pot eu sa-ti spun cum se face un costum textil la un lowside la 100 km/h. Inca il mai port. Asta e si motivul pentru care revin cu rugamintea adresata cuiva mai apropiat circuitului de a posta conditiile minime care trebuie indeplinite pentru accesul la trackdays. Am vazut estimari bazate pe regulamentele altor circuite insa nimic concret pentru Adancata. Deci, exceptand casca, cizme, manusi, costumul trebuie sa fie musai din piele sau merge si textil? Daca e piele trebuie musai dintr-o bucata sau merge si din doua? Casca terbuie sa fie integrala sau e acceptat si flip-up? Mobra trebuie pregatita in vre-un fel special sau merge si street legal? Accesul e permis numai cu SS-uri sau merge orice are 2 roti? (la asta parca s-a raspuns mai devreme). In contextul in care sunt genul care face turing pe un dual sport si sunt echipat pentru asta vreau sa-mi dau seama daca pot accede la circuit sau sunt "impotmolit" la Amckart pana fac rost de cele necesare. Serios, chiar nu pot sa cred ca nu e cineva care sa alcatuiasca un FAQ cu cele de mai sus. In fond e primul circuit cu staif din tara iar regulamentul ar trebui sa fie o prioritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bakajin Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 Contactează-l pe Mistode. El are o legătură mai apropiata cu prorpietarul și poate stabili aspectele astea. Poți presupune din start că cerințele sunt similare cu AMCKart. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 mistode e organizatorul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 (editat) multe din regulile de mai sus ar trebui sa fie obligatorii pentru noi nu sa ne fie impuse! Exact! Adica cine are de gand sa se duca la circuit, ar trebui sa stie ca nu are cum sa intre in blugi si adidasi. Dupa parerea mea: - Ca si echipament, obligatoriu ar fi echipament complet - casca integrala, manusi, cizme, costum (ori combinezon dintr-o bucata, ori pantaloni+geaca) din piele. - Motocicleta - sa aiba cauciucuri in stare buna (sa nu fie tocite, crapate, foarte vechi), franele sa functioneze corect, sa nu piarda lichide, evident sa nu aiba fisuri in cadru sau alte bombe cu ceas montate pe sub carene. (in mod normal, nici pe strada nu ai voie sa circuli cu un vehicul care nu indeplineste conditiile astea). In rest, faruri acoperite sau alte chestii de genul asta, sunt detalii care nu conteaza daca sunt sau nu obligatorii, avand in vedere ca le rezolvi oricum in cateva minute la fata locului. Editat Septembrie 11, 2014 de Jorge Lorenzo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristilvk Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 orice om normal , cu capul pe umeri pune siguranta pe primul loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Septembrie 11, 2014 Share Postat Septembrie 11, 2014 orice om normal , cu capul pe umeri pune siguranta pe primul loc... Thanks for the video ! Sunt sigur ca multi uita sa scoata antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 13, 2014 Autor Share Postat Septembrie 13, 2014 Iaca ca ajunsei si eu la pista de la Motor Park, intr-un cuvint, foarte tare. Lume multa pe acolo, muncitori, basculante, se lucra de zor pentru a amenaja donele de degajare. Zona din capatul linii drepte ( cea mai periculoasa portiune de circuit ) fiind aproape gata. Pista in configuratia actuala ( 3200 m ) este dominata de linia dreapta care, la lungimea de 960 m, este gigantica. Partea tehnica este prietenoasa la modul ca este fluida, nu necesita accelerari sau frinari bruste. Citeva curbe de viteza mica ( o bucla si iesirea in linia dreapta ) pot reprezenta un challenge pentru cei mai neatenti deoarece sunt in contra panta. Asfaltul actual pare ca nu ofera o aderenta ridicata. La trackday-ul din 27, in functie si de temperatura de afara, cred ca o alegere buna sunt pneurile medium sau chiar soft. Una peste alta, am ramas foarte placut impresionat de acest proiect. Unul cu un potential enorm care merita sprijinul tuturor iubitorilor de motorsport. Acum ca am vazut si live despre ce este vorba, sunt si mai nerabdator sa mergem acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Thanks for the video ! Sunt sigur ca multi uita sa scoata antigelul. Salut .. de ce trebuie scos antigelul?? chiar nu stiu ..de aia intreb...ca sa stiu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Salut .. de ce trebuie scos antigelul?? chiar nu stiu ..de aia intreb...ca sa stiu..... Este alunecos. In caz ca se sparge instalatia de racire si ajunge pe asfalt, e periculos. Se merge doar cu apa distilata in instalatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dandan Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 Este alunecos. In caz ca se sparge instalatia de racire si ajunge pe asfalt, e periculos. Se merge doar cu apa distilata in instalatie. Ok. multumesc frumos de explicatie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 Oamenii aia chiar sunt pusi pe treaba. Isi doresc ca evenimentele care vor urma ( 26 - auto trackday, 27-28 moto trackday, 2 octombrie moto trackday, 3-5 etapa rosbk ) sa se desfasoare in cele mai bune conditii posibile. Pe pista se pun cauciucuri, se toarna pietris si in general se lucreaza pe toate portiunile de degajare. Se munceste fervent la boxe, se pregateste turnarea asfaltului din fata lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 deeeeci sa inteleg ca pe 27 ne putem baga la un track day fara probleme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 La cit de determinati par cei de acolo, asa se pare. Ce nu cred ca va fi gata la trackdays sunt boxele insa, pista si zonele de singuranta fiind cele mai importante, nu cred ca asta reprezinta un impediment care sa ne dea inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 zonele de siguranta sunt importante! putem sta si langa mobre nu neaparat in boxe ) deeeeeeeeci ne bagam pe 27? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 eu cred ca o sa zic pas pana la anul, astept asfaltul de uzura si sa iau o motoreta pt asa ceva, am si ajuns cu gpracer-ul la indicatorii de uzura... poate ne strangem insa sa vedem rosbk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 zonele de siguranta sunt importante! Corect, siguranta e pe primul loc. Confortul, celelalte facilitati mai pot astepta. putem sta si langa mobre nu neaparat in boxe ) E loc berechet sa montam corturile. deeeeeeeeci ne bagam pe 27? Eu deja exersez trasele )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 in weekend o sa merg si eu sa vad ce se intampla ,o sa revin cu informatii si poze de la fata locului ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eusebiu Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Corect, siguranta e pe primul loc. Confortul, celelalte facilitati mai pot astepta. E loc berechet sa montam corturile. Eu deja exersez trasele )) aseara am vazut si eu filmuletul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Septembrie 17, 2014 Autor Share Postat Septembrie 17, 2014 Cam asa se prezenta pista ieri ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Septembrie 17, 2014 Share Postat Septembrie 17, 2014 Cata alergatura o sa iasa acolo, mi-e frica de-acuma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.