Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

articolul era din martie 2021, anul trecut, iar aceste negocieri au fost purtate in 2020!!

a trecut mai bine de un an de atunci , ce mai conteaza ce a vrut KTM.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ioio_viola a spus:

Daca ii cumparau, ii ingropau, asa cum au ingropat toate brandurile care au ajuns sub umbrela lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singurul brand pe care l-au îngropat a fost Husaberg. În rest, Husqvarna trece probabil prin cea mai bună perioadă din istorie - atât în ceea ce privește vânzările cât și expunerea. Mult mai bine decât în perioadele în care au fost deținuți de către Cagiva sau BMW. Subiectiv, și la design stau foarte bine.

 

Cu Gas Gas rămâne de văzut, achiziția s-a făcut abia în 2019. Deocamdată clar au parte de mai multă publicitate și succes în motorsport decât au avut vreodată. Și WP o duc foarte bine de când au fost cumpărați de către KTM.

 

Dacă VWG se decide vreodată să vândă Ducati (deși cred că pericolul iminent a trecut), tot pe mâna chinezilor sau indienilor ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil. Dar la fel ca la Moto3, va fi o rebrandurire de KTM-uri din rațiuni de marketing. Nu mi se pare exclus de exemplu ca Tech3 să ajungă să fie "Tech3 CF Moto Factory Racing". La fel cum "Gas Gas" a câștigat Dakar-ul.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, apriliacluj a spus:

las' ca o sa intre si CF Moto in cativa ani in competitie....

 

https://www.motogp.com/en/news/2022/01/24/cfmoto-racing-prustelgp-reveal-their-first-moto3-machines/404016

 

V.01.modified.jpg

 

 

https://www.pruestelgp.com/en/#Bike

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, PzKpfW a spus:

 

Da, la asta mă refeream :) 

 

Este ceva obișnuit pentru KTM - la Moto3 cel puțin.

 

image.thumb.png.40f5fd69c792f61fd41cb14dd817afd0.png image.thumb.png.af3262b832285749249ea77d3a59043c.png

 

Alți chineji, tot cu KTM:

 

qjmotor-avintia-1641326313.jpg?itok=OIwg

 

https://www.visordown.com/news/racing/motogp/qj-motor-set-become-sixth-brand-join-2022-moto3-grid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

https://www.crash.net/motogp/news/996273/1/suzuki-no-plans-front-rideheight-device-top-speed-discussion

 

Suzuki has no plans to follow Ducati's lead and introduce a front ride-height system for MotoGP this season, but 'know how to do it'.

Suzuki's MotoGP project leader and team manager Shinichi Sahara says the factory currently has no plans to introduce a front ride-height system on the GSX-RR.

Analysis of front fork position during last week's Sepang test showed that Ducati, which developed the original rear holeshot/ride height system, is now also able to lower the front of its bike on corner exit.

That lowers the centre of gravity even further, aiding acceleration and top speed through improved anti-wheelie.

As with the introduction of wings and the swingarm 'tyre cooler', Ducati's MotoGP rivals have already been forced to play catch-up by developing a rear holeshot/ride-height device of their own.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ioio_viola a spus:

https://www.crash.net/motogp/news/996273/1/suzuki-no-plans-front-rideheight-device-top-speed-discussion

 

Suzuki has no plans to follow Ducati's lead and introduce a front ride-height system for MotoGP this season, but 'know how to do it'.

Suzuki's MotoGP project leader and team manager Shinichi Sahara says the factory currently has no plans to introduce a front ride-height system on the GSX-RR.

Analysis of front fork position during last week's Sepang test showed that Ducati, which developed the original rear holeshot/ride height system, is now also able to lower the front of its bike on corner exit.

That lowers the centre of gravity even further, aiding acceleration and top speed through improved anti-wheelie.

As with the introduction of wings and the swingarm 'tyre cooler', Ducati's MotoGP rivals have already been forced to play catch-up by developing a rear holeshot/ride-height device of their own.

Poate se gândesc la modul "am luat un campionat, o lăsăm moale următorii 5-10 ani?"

 

Toți nu mai știu ce să facă să câștige .1km/h și Suzi o arde cu "știu dar nu vreau", dubios dar treaba lor, nu am acțiuni la ei.

Acum 3 ore, PzKpfW a spus:

Suzuki n-are nevoie pentru că n-au destul power să ridice fața.

 

/s

O fi uitat sa spună și asta :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 ore, PzKpfW a spus:

Singurul brand pe care l-au îngropat a fost Husaberg. În rest, Husqvarna trece probabil prin cea mai bună perioadă din istorie - atât în ceea ce privește vânzările cât și expunerea. Mult mai bine decât în perioadele în care au fost deținuți de către Cagiva sau BMW. Subiectiv, și la design stau foarte bine.

 

Cu Gas Gas rămâne de văzut, achiziția s-a făcut abia în 2019. Deocamdată clar au parte de mai multă publicitate și succes în motorsport decât au avut vreodată. Și WP o duc foarte bine de când au fost cumpărați de către KTM.

 

Dacă VWG se decide vreodată să vândă Ducati (deși cred că pericolul iminent a trecut), tot pe mâna chinezilor sau indienilor ajung.

Pe Husaberg l-au ingropat si la propriu si la figurat. A fost cel mai solid concurent pentru ei.

In ceea ce priveste Huqvarna, Gas Gas, traim intr-un univers relativist, altfel spus, depinde din ce sistem de referinta  privesti lucrurile. Daca te referi la logo-urile pictate pe plasticele motocicletelor, da, ai dreptate, sunt mai vizibile. Nu pe strada, ci prin unele competitii. Vezi MotoGP, Dakar, etc. Dar ca producatori de motociclete, de facto!!!! au incetat sa mai existe. Au fost reduse la niste sectii/ateliere de ansamblat K(k)TM-uri, pe care apoi firma muma le eticheteaza in functie de necesitatile pietei si de anumite strategii numai de ei stiute. In motoretele alea nu mai exista tehnologie Gas Gas sau Husqy...

Basca, datorita "standardelor de calitate" KTM, brandurile cu pricina sunt compromise total.

Cam asta ar fi si soarta Ducati, daca ar fi preluati de austrieci.

Acum 5 ore, Doctor X a spus:

Asadar, Moto3 a devenit (quasi) monomarca... :)

Aprilia a prezentat azi motocicleta pentru 2022: https://everythingmotoracing.com/2022/02/10/motogp-aprilia-unveil-2022-rs-gp/

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Înainte să-i critici din taste și în necunoștință de cauză, încearcă o Husqvarna făcută de către Cagiva sau BMW pe la începutul anilor 2000, în Italia; în afara faptului că nu mai aveau nicio treabă cu marca suedeză originală, toată lumea fuge acum de motocicletele respective tocmai datorită lipsei "standardelor de calitate" despre care vorbești. În același sens, ar fi fost o "plăcere" să cumperi și să întreții un Gas Gas acum câțiva ani, pe vremea când se zbăteau constant să supraviețuiască - nimeni nu importa, foarte puțini aduceau piese, servisarea se făcea după ureche sau în spatele blocului.

 

Faptul că cei de la KTM duc piața de enduro spre monopol este adevărat. Într-o lume ideală Husqvarna ar fabrica motociclete interesante pe cont propriu în Suedia, iar Gas Gas în Spania. În lumea reală însă măricle astea ar fi fost acum doar la muzeu fără KTM.

 

1 hour ago, xt600 said:

Moto3 a devenit (quasi) monomarca

 

A cui să fie vina aici? Tot a celor de KTM, pentru că investesc în competiție și furnizează motociclete probabil. La fel cum face Ducati la MotoGP. Ar trebui probabil să se retragă ambele mărci din competiție și să rămână grilele goale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, PzKpfW a spus:

Înainte să-i critici din taste și în necunoștință de cauză,

 

 

A cui să fie vina aici? Tot a celor de KTM, pentru că investesc în competiție și furnizează motociclete probabil. La fel cum face Ducati la MotoGP. Ar trebui probabil să se retragă ambele mărci din competiție și să rămână grilele goale.

Colegu' ti-am prezentat faptele. Si faptele arata ca dupa achizitie, acesti producatori au incetat sa existe,de facto. Asta ar fi si soarta Ducati.

Cine a sustinut ca Huqvarna sau Gas Gas ar fi monumente de calitate? De fapt,arata-mi un singur brand european care se ridica la un nivel onorabil. Toate sunt cu probleme. 

 

Vina nu este a celui care cere,  ci a celui care da. In cazul de fata, Dorna, care permite asa ceva. S-a ajuns la paradoxul in care desi pe grila sunt 6 branduri, in realitate sunt doar doua. Dorna trebuia sa impuna prin regulament ca fiecare constructor sa participe la competitie cu propria tehnologie. De fapt asta ar trebui sa fie si ratiunea de a fi a acestei competitii, nu o grila plina  cu aceeasi mobra, pictata altfel. Lucru valabil si  pentru clasa MotoGp, unde regulamentul ar trebui sa specifice ca fiecare constructor poate sa participe cu maxim 4 (patru) motociclete pe grila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când BMW a vândut Husqvarna nu s-a înghesuit nimeni să-i cumpere. La fel, când Gas Gas stătea să pună lacătul pe ușă n-a sărit nimeni să-i ajute financiar. Păreri divergente: unii preferă să vadă motociclete cu marca Husqvarna și Gas Gas doar în cărți. Eu prefer să am posibilitatea să merg pe ele, chiar dacă sunt făcute pe platforme tehnice de KTM, și cu design/identitate de marcă specifice.

 

20 minutes ago, xt600 said:

Dorna trebuia sa impuna prin regulament ca fiecare constructor sa participe la competitie cu propria tehnologie.

 

Cu logica asta, la Moto3 ar fi două echipe și patru piloți.

 

21 minutes ago, xt600 said:

Lucru valabil si  pentru clasa MotoGp, unde regulamentul ar trebui sa specifice ca fiecare constructor poate sa participe cu maxim 4 (patru) motociclete pe grila.

 

Iar cu logica asta ar fi doar 10 echipe pe grilă anul ăsta, cu 20 de piloți.

 

image.thumb.png.47311f17f2617fb2dd9cd432ea612215.png

 

Da. Păi eu votez pentru grila actuală, cu 12 echipe și 24 de piloți.

 

Și nu prea înțeleg de unde este scoasă cifra asta, patru. De ce patru și nu două? Sau trei? Sau opt?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, PzKpfW a spus:

 

 

Și nu prea înțeleg de unde este scoasă cifra asta, patru. De ce patru și nu două? Sau trei? Sau opt?

Nu trebuie sa rezolvi operatii cu siruri, integrale sau determinanti. Aritmetica simpla: o echipa de uzina si o echipa satelit, fiecare cu cate doua motociclete. Patru motociclete inseamna costuri pe care si le poate permite oricare dintre constructorii implicati in competitie,in acest moment.

 

Nici eu nu inteleg de ce neaparat 24. De ce nu 20, 22 sau 26, 28, etc? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 14 minute, xt600 a spus:

Nu trebuie sa rezolvi operatii cu siruri, integrale sau determinanti. Aritmetica simpla: o echipa de uzina si o echipa satelit, fiecare cu cate doua motociclete. Patru motociclete inseamna costuri pe care si le poate permite oricare dintre constructorii implicati in competitie,in acest moment.

 

Nici eu nu inteleg de ce neaparat 24. De ce nu 20, 22 sau 26, 28, etc? 

Te faci și tu că nu s decât 10 pe grila.

Primii 10, restul nu contează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai mulți piloți = mai mult șou. Mi se pare elementar.

 

22 minutes ago, xt600 said:

Patru motociclete inseamna costuri pe care si le poate permite oricare dintre constructorii implicati in competitie,in acest moment.

 

Spune-le și celor de la Suzuki sau Aprilia - deși parcă italienii au avut ceva tentative serioase; Suzuki nu poftește. Pentru ei cifra ideală pare să fie "2". Sau chiar 1 (vezi sezonul 2011). Orice limitare ar fi deci subiectivă și nu ar face decât să reducă spectacolul. La cât mai multe motociclete, zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, therocketscientist1 a spus:

Noroc cu Ducati si KTM ca altfel echipele de client pedalau si acum cu mobre spec 2018, 2019 daca erau toate pe mana Yamaha si Honda.

adevarat.

singurul dezavantaj e ca s-au dus in sus costurile. dar pana acum e in regula, avem din ce in ce mai multe moto "la zi" pe grila.

 

 

 

^si cine nu-si permite / nu considera necesar = nu o face.

 

cum zice colegu mai sus de suzi si aprilia.

din pacate inseamna progres poate mai lent in "dezvoltare"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@xt600...pai ce vina are Ducati sau Ktm ca Suzuki ,Aprilia(as zice si Yamaha dar la ei pr e de alta natura) nu vor/pot sa investească ?...iar ptr Dorna cu cat mai multe cu atat mai bine...

Pe vremea cand Ducati era saraca in Mgp si Honda era cu 3 moto de uzina...sa plans cineva?

Editat de Buggy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...