Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

O experienta deosebita, un "civil" parcurgand cateva tururi pe motocicleta de Moto3 a lui Miller :) Cred ca a fost ceva restrans organizat de KTM (bine, faceau si teste). Prima testata este "production racer", a doua e specificatie "Rookies Cup", iar ultima e modelul de uzina KTM Moto3 a lui Jack Miller. Motociclistul este un vlogger englez de pe youtube.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

O experienta deosebita, un "civil" parcurgand cateva tururi pe motocicleta de Moto3 a lui Miller :) Cred ca a fost ceva restrans organizat de KTM (bine, faceau si teste). Prima testata este "production racer", a doua e specificatie "Rookies Cup", iar ultima e modelul de uzina KTM Moto3 a lui Jack Miller. Motociclistul este un vlogger englez de pe youtube.

 

 

Pare foarte, foarte fun. Ma intristeaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Programul pre-sezon, inainte de prima cursa (Qatar - 29 Martie).

 

FEBRUARY:

Official MotoGP Test: Sepang, Malaysia 4-7 February
Official Moto2/Moto3 Test: Valencia, Spain 10-12 February
Official Moto2/Moto3 Test: Jerez, Spain 17-19 February
Official MotoGP Test: Sepang, Malaysia 23-26 February

MARCH:

Official Moto2/Moto3 Test: Jerez, Spain 3-5 March
Official MotoGP Test: Losail, Qatar 6-9 March OR 13-16 March

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki sustine ca noul test de la Valencia cu A.Esp si M.Vin a adus alti timpi mai buni decat cei ai lui Randy din ultima cursa.

 

Parerea mea e ca nu sunt la nivelul lui Ducati de la inceputul sezonului 2014. Ramane de vazut pe finalul curselor ce se intampla cu modelul GSXRR, daca va avea un avantaj fiind dupa spusele lui Esp ca ar usor de manevrat, in comparatie cu Desmosediciul lui A.Iann si Dovi.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, toate echipele vin cu motociclete specificatie 2015 inca de la testul din Valencia, iar cei de la Ducati care stiau de mult ca prototipul curent e o petarda si trebuiau sa isi indrepte toata atentia catre noul prototip, nu l-au terminat nici macar pentru a-l testa in Februarie. Pai ce sanse sa ai, cand ceilalti deja au imbunatatit variantele cu care au venit la Valencia, le vor aduce si mai multe imbunatatiri dupa testul din Februarie de la Sepang, iar tu Ducati nici macar nu ai terminat de fabricat motocicleta pe care ai de gand sa o folosesti in 2015. "Dall'Igna confirmed that the highly anticipated GP15 was still in the development and manufacturing phase" (motogp.com).

 

Sa il vezi pe Aleix pe Suzuki, ce probleme o sa ii puna lui Dovi prin a doua jumatate a sezonului :)

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca ducati va aduce cel mai bun motor anul acesta.vor avea rezultate mult mai bune.

Nu motorul este problema acolo, niciun pilot nu s-a plans de el.

 

Da, toate echipele vin cu motociclete specificatie 2015 inca de la testul din Valencia, iar cei de la Ducati care stiau de mult ca prototipul curent e o petarda si trebuiau sa isi indrepte toata atentia catre noul prototip, nu l-au terminat nici macar pentru a-l testa in Februarie. Pai ce sanse sa ai, cand ceilalti deja au imbunatatit variantele cu care au venit la Valencia, le vor aduce si mai multe imbunatatiri dupa testul din Februarie de la Sepang, iar tu Ducati nici macar nu ai terminat de fabricat motocicleta pe care ai de gand sa o folosesti in 2015. "Dall'Igna confirmed that the highly anticipated GP15 was still in the development and manufacturing phase" (motogp.com).

14.3 este testul pe care Ducati il face cu noile imbunatatiri si disponibil la vanzare echipelor satelit. 15 va fi modelul finalizat pentru sezonul in curs, asta daca pilotii il vor accepta.

 

Sa il vezi pe Aleix pe Suzuki, ce probleme o sa ii puna lui Dovi prin a doua jumatate a sezonului :)

mai degraba de la jumatatea fiecarei curse..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, toate echipele vin cu motociclete specificatie 2015 inca de la testul din Valencia, iar cei de la Ducati care stiau de mult ca prototipul curent e o petarda si trebuiau sa isi indrepte toata atentia catre noul prototip, nu l-au terminat nici macar pentru a-l testa in Februarie. Pai ce sanse sa ai, cand ceilalti deja au imbunatatit variantele cu care au venit la Valencia, le vor aduce si mai multe imbunatatiri dupa testul din Februarie de la Sepang, iar tu Ducati nici macar nu ai terminat de fabricat motocicleta pe care ai de gand sa o folosesti in 2015. "Dall'Igna confirmed that the highly anticipated GP15 was still in the development and manufacturing phase" (motogp.com).

 

Sa il vezi pe Aleix pe Suzuki, ce probleme o sa ii puna lui Dovi prin a doua jumatate a sezonului :)

 

Schimbarea trebuia facuta, chiar daca initial asta se traduce printr-un handicap. Pentru 2015, Honda si Yamaha vor avea niste evolutii ale motocicletelor din 2014. De-asta "baza" era gata de test de pe la jumatea sezonului trecut. Sa dezvolti un prototip cu care mergi in competitie (GP14.x) si in paralel sa creezi un proiect complet nou (GP15) e destul de complicat. Nu ar fi surprinzator daca s-ar bate cu Suzuki la inceput de 2015, avand in vedere ca baietii aia dezvolta (doar) motocicleta aia de vreo 2 ani incoace. Problematic ar fi daca s-ar bate cu Suzuki si ar fi departe de podium la sfarsit de 2015.

 

In other news, se pare ca Yamaha a facut in sfarsit rost de sponsor principal.

 

yamaha-abarth.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbarea trebuia facuta, chiar daca initial asta se traduce printr-un handicap. Pentru 2015, Honda si Yamaha vor avea niste evolutii ale motocicletelor din 2014. De-asta "baza" era gata de test de pe la jumatea sezonului trecut. Sa dezvolti un prototip cu care mergi in competitie (GP14.x) si in paralel sa creezi un proiect complet nou (GP15) e destul de complicat. Nu ar fi surprinzator daca s-ar bate cu Suzuki la inceput de 2015, avand in vedere ca baietii aia dezvolta (doar) motocicleta aia de vreo 2 ani incoace. Problematic ar fi daca s-ar bate cu Suzuki si ar fi departe de podium la sfarsit de 2015.

 

Da, intr-un fel ai dreptate... nu e usor sa dezvolti actuala motocicleta si sa creezi alta in paralel. E adevarat. Dar cei de la Ducati s-au miscat tot timpul mult mai greu decat Honda sau Yamaha. Au fost atatea teste la care ceilalti veneau cu update-uri majore, iar Ducati venea cu vreun rezervor putin diferit si aia era :) Dovi declara la un anumit test mai demult, ca are doar vopseaua schimbata pe carene, si tot asa. Acum la fel, mi se pare tarziu sa vii cu o motocicleta complet noua abia la sfarsitul lui Februarie. Dar ma rog, nu stim noi ce se intampla in spatele usilor... ne dam si noi cu parerea despre ceea ce vedem, dar cunoastem mult prea putin ;)

 

In other news, se pare ca Yamaha a facut in sfarsit rost de sponsor principal.

 

Hmmm... asta era de acum vreo 7 ani, cand Fiat era sponsorul principal. De un an de zile, Yamaha are un acord cu Movistar.

Editat de Jorge Lorenzo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, intr-un fel ai dreptate... nu e usor sa dezvolti actuala motocicleta si sa creezi alta in paralel. E adevarat. Dar cei de la Ducati s-au miscat tot timpul mult mai greu decat Honda sau Yamaha. Au fost atatea teste la care ceilalti veneau cu update-uri majore, iar Ducati venea cu vreun rezervor putin diferit si aia era :) Dovi declara la un anumit test mai demult, ca are doar vopseaua schimbata pe carene, si tot asa (...)

A fost in mare parte (dar nu exclusiv) o problema de fonduri. De cand au fost preluati de catre Lamborghini iar VW Group a decis sa investeasca in aprtea de motorsport lucrurile au inceput sa se miste. Eu cel putin asa vad.

Hmmm... asta era de acum vreo 7 ani, cand Fiat era sponsorul principal. De un an de zile, Yamaha are un acord cu Movistar.

Da, se pare ca Abarth nu va fi sponsor al echipei Yamaha, ci doar sponsor personal al lui Rossi.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, se pare ca Abarth nu va fi sponsor al echipei Yamaha, ci doar sponsor personal al lui Rossi.

 

 

Din aceasta cauza motogp ul il doreste pe Rossi pe pista, sponsorii din spatele fiecarui pilot aduc bani si devin platitori de bilete sau abonamente tv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yamaha va avea noua cutie seamless la testele oficiale de la Sepang 2 (23-26 februarie). Între timp, testerul Yamaha face ture la greu cu această cutie cu care Kouichi Tsuji speră ca piloții lui să-i poată veni de hac lui Marquez în acest sezon.

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...