apriliacluj Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 dpmdv nici pe astia 2 nu prea ii merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Deci "căpitanul" Aleix câștiga doar 750k pe an? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 da si acum la prelungire ar fi primit si el 2M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Acum 46 minute, Doctor X a spus: Deci "căpitanul" Aleix câștiga doar 750k pe an? abia anul trectu a inceput sa vina rezultate calumea. totusi, vezi ca sunt destui cu 2-300k deci se putea mult mai rau zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Aprilia set to partner with RNF to field satellite MotoGP bikes in 2023. RNF and Aprilia are close to finalising a deal that will see the Malaysian outfit become the Noale-based brand's satellite MotoGP team from next year. It is still unclear whether Yamaha will compete next season with just two bikes, which on paper will be Fabio Quartararo and Franco Morbidelli, or whether they will team up with another team in view of the void left by Suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Hehe, ar fi interesant sa-i ia pe cei 2 abandonați de suzi Cred ca li s-ar potrivi yamaka, ca stil de pilotaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Problematica pe care o ridică articolul e mai degrabă faptul că Yamaha a pierdut din nou o echipă client. Tech3 în 2019, acum RNF. Trebuie să vină cu un efort mai susținut (să finanțeze o echipă client practic) pentru a avea 4 motociclete pe grilă la anul. 10 minutes ago, danypop said: sa-i ia pe cei 2 abandonați de suzi Poate Rins. Mir nu ar accepta motocicletă de client. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Nu acceptă dacă are de ales. Sa vedem Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Acum 31 minute, danypop a spus: Hehe, ar fi interesant sa-i ia pe cei 2 abandonați de suzi Cred ca li s-ar potrivi yamaka, ca stil de pilotaj Pai Yamaha e zgârciți și tu vrei sa ia 2 piloți buni și să facă și echipă nouă de client? LoL Unde mai pui că datele de la echipa de client = 0, ca și datele de la Morbi Eu cred că vor merge pe 2 moto 1 an cel puțin. economisesc bani și oricum q merge bine, ia titlul iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 si Acum 32 minute, frigider a spus: economisesc bani și oricum q merge bine, ia titlul iar. si colegul Damager da berile! a zis?, a zis!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 42 minutes ago, danypop said: Nu acceptă dacă are de ales. Umbla HRC după el încă de anul trecut. Honda de uzină sau Yamaha de client? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Honda e absolut praf, praf, praf. Măcar la yamaka e o mobra care funcționează decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tourist1 Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 I-au nenorocit Ducati si KTM pe japonezi cu politica pe care o au in legatura cu materialul de concurs oferit echipelor de client. Foarte bine le-au facut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Perfect de-acord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Acum 1 oră, danypop a spus: Honda e absolut praf, praf, praf. Măcar la yamaka e o mobra care funcționează decent Între Honda pe care și MM se chinuie și Yama pe care Q rupe fâșul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Clar. Performanta o vezi la cea mai bine clasată mobra, nu la cea mai proastă(acolo și pilotul poate fi problema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 1 hour ago, therocketscientist1 said: I-au nenorocit Ducati si KTM pe japonezi cu politica pe care o au in legatura cu materialul de concurs oferit echipelor de client. Foarte bine le-au facut! Exact. 1 hour ago, danypop said: Honda e absolut praf, praf, praf. Măcar la yamaka e o mobra care funcționează decent Yamaha funcționează doar cu Quartararo. E adevărat însă și că nu mai sunt alte etaloane relevante (poate Morbidelli...) acolo deocamdată. Dar e vorba de o echipă de uzină vs una de client. Da, Honda e în gaură iar. Qatar a fost foc de paie se pare. Dar au perspectivă (motocicletă nouă) și mai ales buget (poate cel mai mare din MotoGP). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Acum 3 ore, apriliacluj a spus: si si colegul Damager da berile! a zis?, a zis!! Am zis, am zis. ma indoiesc ca o sa le dau daca nu vin astia de la yamaha cu ceva senzational. dar, sunt un pic surprins de pozitia lui qua, avand in vedere ca din ce in ce mai multi spun ca ar fi motorul de anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 (editat) Acum 12 ore, apriliacluj a spus: dupa MM e cel mai bine platit!! daca 8-10M e putin, atunci imi bag brisca in cwoaie RidersBase SalaryPer Race FeesConstructorContract Marc Marquez$14 million$750,000Honda2024 Pol Espargaro$3.5 million$184,500Honda2022 (optional) Franco Morbidelli$3 million$157,000Yamaha2023 Fabio Quartararo$6 million$316,000Yamaha2022 (optional) Jack Miller$3 million$157,000Suzuki2022 (optional) Alex Rins$3 million$157,500Suzuki2022 (optional) Joan Mir$6 million$316,000Suzuki2022 (optional) Aleix Espargaro$750,000$40,500Aprilia2022 (optional) Maverick Vinales$10 million$540,000Aprilia2022 (optional) Miguel Oliveira$625,000$32,500KTM2022 (extended) Brad Binder$500,000$26,500KTM2024 Enea Bastianini$375,000$19,000Ducati2022 (extended) Andrea Dovizioso$1.25 million$55,000Yamaha2022 (extended) Darryn Binder$250,000$13,500Yamaha2022 (new contract) Fabio Di Giannantonio$375,000$19,000Ducati2022 (extended) Luca Marini$300,000$15,000Ducati2022 (new contract) Marco Bezzecchi$250,000$13,500Ducati2022 (new contract) Jorge Martín$1 million$52,500Ducati2022 (extended) Takaaki Nakagami$500,000$26,500Honda2022 (extended) Álex Márquez$1 million$52,000Honda2022 (extended) Raúl Fernández$250,000$13,500KTM2022 (new contract) Remy Gardner$250,000$13,500KTM2022 (new contract) ...dar cica acum la prelungire a primit doar 2M hahahaha Nu stiu ce sa zic despre salariul lui Maveric.... La Yamaha, avea un salariu in jur de 8 milioane, parca. Nu cred ca Aprilia i-a dat 10 milioane. Mai ales in conditiile in care a plecat de la Yamaha. Daca da, atunci proasta afacere au facut! Chiar si 2 milioane este mult pentru el.. Editat Mai 27, 2022 de xt600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Acum 9 ore, PzKpfW a spus: Problematica pe care o ridică articolul e mai degrabă faptul că Yamaha a pierdut din nou o echipă client. Tech3 în 2019, acum RNF. Trebuie să vină cu un efort mai susținut (să finanțeze o echipă client practic) pentru a avea 4 motociclete pe grilă la anul. Poate Rins. Mir nu ar accepta motocicletă de client. Mutarea de la tech3 la petronas nu a fost una tocmai rea. au avut doar de castigat..... chiar si un campion mondial. sunt curios daca de data asta o sa o ia in barba sau iar scot ceva din joben.... deci nu stiu ce ar mai putea sa scoata... decat sa vina cu suzuki yamaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 Acum 9 ore, PzKpfW a spus: Problematica pe care o ridică articolul e mai degrabă faptul că Yamaha a pierdut din nou o echipă client. Tech3 în 2019, acum RNF. In primul rand nu stim daca RNF a fost cea care a plecat sau Yamaha nu a mai vrut sa reinoiasca contractul cu RNF. Tind spre a doua varianta. Pentru Yamaha, parteneriatul cu RNF nu a fost unul profitabil. Razlan nu are nici experienta, nici bani, iar echipa (cel putin oamenii care conteaza) este formata cu angajati de la Yamaha. Yamaha are doua posibilitati: fie isi formeaza echipa B, pe locul lasat liber de Suzuki, fie negociaza cu Rossi si Ducati si aduc Mooney in ograda proprie. Ultima este o varianta mai complicata, atat din punct de vedere contractual, cat si a politicii de piloti. Ma indoiesc ca Rossi va renunta la pilotii lui si la independenta fata de uzina, in alegerea acestora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Mai 27, 2022 Share Postat Mai 27, 2022 (editat) Acum 12 ore, apriliacluj a spus: si si colegul Damager da berile! a zis?, a zis!! A zis. Ce ziceau englezii: Cică e done deal Miller 2 ani la KTM. Poate face clic și iese campion? Ref moto yama satelit: cine vrea acum o Yamaha de client? Șanse mari să rămână cu 2 moto Yamaha. Comic rău în FP2 după Red flag - chiar glumeau englezii înainte să iasă gen "ia sa vedem daca mai au mături de vrăjitoare" și au ieșit aia cu măturile de vrăjitoare, ireal. Și ăla cu suflător de frunze mic Părea că o să le ia o oră să curețe. Acum 3 ore, xt600 a spus: Nu stiu ce sa zic despre salariul lui Maveric.... La Yamaha, avea un salariu in jur de 8 milioane, parca. Nu cred ca Aprilia i-a dat 10 milioane. Mai ales in conditiile in care a plecat de la Yamaha. Daca da, atunci proasta afacere au facut! Chiar si 2 milioane este mult pentru el.. Cică Mav se cam gândea să renunțe, când cu despărțirea de Yamaha. Banii nu sunt o problemă, a câștigat bine la Yamaha. Dar plm, Aprilia I a dat o șansă, sa vedem. Editat Mai 27, 2022 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danypop Postat Mai 28, 2022 Share Postat Mai 28, 2022 https://www.motorcyclesports.net/articles/i-fear-that-marc-marquez-who-was-incredibly-superior-to-everyone-will-not-be-seen-again-luca-cadalora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Mai 28, 2022 Share Postat Mai 28, 2022 Are mare dreptate: https://www.motorcyclesports.net/articles/i-don-t-think-it-s-fair-that-some-riders-are-competing-on-very-low-wages-marc-marquez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Mai 28, 2022 Share Postat Mai 28, 2022 Acum 10 ore, xt600 a spus: Are mare dreptate: https://www.motorcyclesports.net/articles/i-don-t-think-it-s-fair-that-some-riders-are-competing-on-very-low-wages-marc-marquez Mda, dar nici să stea el în concediu medicinal prelungit și să ia milioane nu e fair! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.