B.B. Postat Decembrie 3, 2014 Share Postat Decembrie 3, 2014 Pistoanele au cota, se trece la urmatoarea daca cilindrul este alezat la cota respectiva, alezarea se face daca este ovalizat. Exista pistoane cota 1 si segmenti la fel.Crazydevil, ai comandat pistoane noi, dar segmenti nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 4, 2014 Autor Share Postat Decembrie 4, 2014 PAI DUCATI NU E DIESEL? hmmm Nu, nu e. Al meu e pe pacură, de aia şi scoate fum. » Post actualizat in 04 Dec 2014 07:45 Pistoanele au cota, se trece la urmatoarea daca cilindrul este alezat la cota respectiva, alezarea se face daca este ovalizat. Exista pistoane cota 1 si segmenti la fel. Crazydevil, ai comandat pistoane noi, dar segmenti nu? Am comandat pistoane cu tot cu segmenti. Azi le montez, doar ca am patit ceva ieri. Am venit cu avionul din Dk la Iaşi. În bagajul de cală am avut a doua camera, pistoanele, maşina de barbierit, subler, cheie dinamometrica, jeleuri, incarcator şi haine. Când am desfăcut bagajul, ma trezesc că-mi lipseşte camera, incarcatorul la telefon, jeleuri, maşina de barbierit, un spray... dar puteţi citi la mine pe feisbuc Dar tot am sa pun poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 » Post actualizat in 04 Dec 2014 07:45 Am comandat pistoane cu tot cu segmenti. Azi le montez, doar ca am patit ceva ieri. din cate s-au scris pe topicul asta tu tot nu te-ai prins ca nu trebuia sa cumperi nimic inainte sa desfaci motorul? ... poate doar un set de garnituri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 4, 2014 Autor Share Postat Decembrie 4, 2014 Ştie cineva care e distanţă intre piston si cilindru? » Post actualizat in 04 Dec 2014 18:04 Uite câteva poze. E ciudat uleiul găsit în cilindrul orizontal. » Post actualizat in 04 Dec 2014 18:09 După ce l-am desfăcut, pistonul e ok. Segmentii sunt ok dar par ceva cam moi fata de aia de pe pistonul nou. Uzură nu au asa tare. Cilindrul pare ok, pt ca minate uzură vizibilă. Mâine sper sa montez pistoanele noi si o verific. Uş mi lac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Tu chiar nu ai ce face ....a mai stricat un 916 acum strici si 998 u asta....nu te mai saturi...)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 (editat) Nu este normal acea cantitate de ulei in fata pistonului. Eu iti recomand sa demontezi supapele la acea chiuloasa,sa scoti arcurile si scaunul arcului de jos.dupa ce ai demontat,verifica foarte bine ghidul supapei si corpul chiuloasei unde este inserat ghidul. Posibil sa ai o fisura in chiuloasa. Zic si eu ca la Ducati nu ma prea pricep.. Editat Decembrie 4, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Ducati nu se dezminte. Omul nostru e chiar masochist (fara tenta sexuala). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Ştie cineva care e distanţă intre piston si cilindru? » Post actualizat in 04 Dec 2014 18:04 Uite câteva poze. E ciudat uleiul găsit în cilindrul orizontal. » Post actualizat in 04 Dec 2014 18:09 După ce l-am desfăcut, pistonul e ok. Segmentii sunt ok dar par ceva cam moi fata de aia de pe pistonul nou. Uzură nu au asa tare. Cilindrul pare ok, pt ca minate uzură vizibilă. Mâine sper sa montez pistoanele noi si o verific. Uş mi lac Mai stiu un motor care a trecut fix prin acelasi garaj Editat Decembrie 5, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 daca era chiulasa fisurata nu scapa compresie si facea antigelul urat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 5, 2014 Autor Share Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Tu chiar nu ai ce face ....a mai stricat un 916 acum strici si 998 u asta....nu te mai saturi...)) Ăla e alta poveste si o stim cu totii.» Post actualizat in 05 Dec 2014 07:31 Nu este normal acea cantitate de ulei in fata pistonului. Eu iti recomand sa demontezi supapele la acea chiuloasa,sa scoti arcurile si scaunul arcului de jos.dupa ce ai demontat,verifica foarte bine ghidul supapei si corpul chiuloasei unde este inserat ghidul. Posibil sa ai o fisura in chiuloasa. Zic si eu ca la Ducati nu ma prea pricep.. Nu ma gandesc la fisuri, iar dacă ar fi, ar fi pe ambele chiuloase. Ceea ce e absurd. Ducati nu se dezminte. Omul nostru e chiar masochist (fara tenta sexuala). Prin si pentru ce?» Post actualizat in 05 Dec 2014 07:35 daca era chiulasa fisurata nu scapa compresie si facea antigelul urat?Ar putea scapă prin cap pe undeva, dar nu cred. Uleiul de care zic sus, e posibil sa fie benzina din corpuuri, dar si segmentii aratau ciudat. O sa revin cu poze. Editat Decembrie 5, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Uite câteva poze. E ciudat uleiul găsit în cilindrul orizontal. Problema este la chiulasa. Balta aia de ulei nu ai s-o ai niciodata din cauza segmentilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 5, 2014 Autor Share Postat Decembrie 5, 2014 Uleiul din cilindru era de la un canal de pe chiuloasa. Când am desfăcut si desprins, s-a scurs în cilindru. Azi îl vom pune la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Uleiul din cilindru era de la un canal de pe chiuloasa. Când am desfăcut si desprins, s-a scurs în cilindru. Azi îl vom pune la loc. Asa se explica..bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 dar de comparator ati auzit? Asa, ochiometric e pipi-caca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 5, 2014 Autor Share Postat Decembrie 5, 2014 dar de comparator ati auzit? Asa, ochiometric e pipi-caca... Pentru ce? » Post actualizat in 05 Dec 2014 10:09 Asa se explica..bafta! Danke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 masori uzura cilindrilor, nu-mi spune ca vrei sa bagi ceva lere intre pistoane si cilindri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Serios, cum ati determinat ca nu exista uzura (ovalizare) la cilindri? Pistoanele noi ce cota sunt? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Pentru ce? » Post actualizat in 05 Dec 2014 10:09 micrometru de interior, de exterior, subler ... macar de curios ca sa sti cat este ovalizarea (diametrul maxim si cel minim), in manual ai limita maxima la cilindru, la piston, la piston+cilindru... etc... Banc : 2 blonde : - aseara am avut pe unu' cu scula de 18; -eu am avut pe unu' cu scula de 6 ; - hi, hi! hi, hi! ; - Nu hi, proasto ! fi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Cilindrul nu are uzura. nu are uzura? sau nu ai cu ce sau nu stii s-o masori? din poze se vede ca-i oglinda, nu cred ca n-a fost honuit din fabrica deci uzura trebuie sa aiba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 din poze se vede ca-i oglindaamintesc cat de happy am fost ca cilindrii la bemve erau oglinda Macar nu aveau zgriaturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 (editat) E una si aceeasi persoana care posteaza din greseala de pe 2 conturi, nu mai vorbiti la plural Editat Decembrie 5, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 totusi curiozitatea ma roade: cum v-ati dat seama ca nu au uzura cilindrii? cu unghia sa vezi daca n-are buza? ochiometrul? nu de alta dar e pacat de pistoanele alea noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Decembrie 5, 2014 Autor Share Postat Decembrie 5, 2014 (editat) Am sa ignor anumite comentarii si am sa fiu subiectiv. Am terminat de pus motorul si din ce observ nu mai scoate deloc fum. Cilindrii au uzură, dar e o uzură normala având în vedere ca motorul are 40.000km reali, si nu din aia reali gen vanzari. Mâine o voi porni iar si vom vedea cum se prezintă, pentru ca în seara asta nu o pot lasa sa mearga. Vecinii au dreptul la somn. Editat Decembrie 5, 2014 de Crazy-devil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Decembrie 5, 2014 Share Postat Decembrie 5, 2014 Trebuie sa ai rabdare de fier, eu as fi bagat carpe in tobe si tot as fii pornit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.