Hosszu Toll Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) 212 kg / 95 hp. » Post actualizat in 04 Nov 2014 11:15 Editat Noiembrie 4, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 why? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 un fel de S1000XR vad bine sau is jante turnate de 17 pe fata /spate, cu tubeless? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 sau un fel de multistrada.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) ....iarasi o sa creasca preturile la LC8 Editat Noiembrie 4, 2014 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 212kg la gol? Atat are si 1190 Adv. Cam mult.Vad ca e ceva mai orientata touring si va fi probabil ceva mai ieftina. In rest nu vad nisa motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 parca e un SMT cu un sport de confort.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTOFLASH.ro Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 (editat) KTM a dezvaluit noul 1050 Adventure! Motorul V2 creaza 95 CP. Noul model se alatura gamei Adventure: 1190, 1190R si 1290. Uitati-va la puterea dezvoltata, da, 95 CP, asta inseamna ca poate fi limitat la 35 kw si pilotat de catre detinatorii de permis categoria A2. Noul 1050 Adventure vine cu acceleratie ride-by-wire, sistem de control al tractiunii si optional, kit de restrictionare. Suspensia este WP iar franele Brembo. 1050 Adventure a fost dezvaluit astazi la Salonul Moto EICMA din Milan. Sursa: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/eicma:_ktm_1050_adventure.html Editat Noiembrie 4, 2014 de MOTOFLASH.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.burlacu Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Și, întâmplător sau nu, au uitat să menționeze data la care va ieși pe poarta fabricii ca model de serie și de asemenea prețul... puțin prea asemănător cu abordarea Honda (cu noua africană)... s-ar zice că se așteaptă unii pe ceilalți... după cotitură Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Nu cred ca viitorul Africa Twin si 1050 Adventure bat spre aceeasi nisa: primul va fi un "big enduro" adevarat, derivat din mobreta lor de rally-raid (CRF450), usurel si fara nicio intentie de touring. KTM-ul pesemne ca renunta tocmai la ceva hardcoreala pentru veleitati de touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ce greutate are? Daca e la fel de greu ca 1190 nu-i vad sensul. De la 95 de cai restrictionare la 35kW [adica aprox 48 de cai], cred ca e o greseala pe undeva. Noua Africana ?? asta e calul lui Mos Craciun nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Ce greutate are? Daca e la fel de greu ca 1190 nu-i vad sensul.Nici eu. Dar probabil va fi mai ieftina. De vazut cu cat. Noua Africana ?? asta e calul lui Mos Craciun nu ?Nu. Dar nu mai e V2, ci parallel twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 why? Pt ca WeeStrom. Asa se intâmpla face unu o tâmpenie si se iau toti dupa el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Pt ca WeeStrom. Asa se intâmpla face unu o tâmpenie si se iau toti dupa el. Vor trebui sa lase pretul bine de tot jos ca sa se bata cu Suzi. Mai repede cu Yamaha FJ-09 (un fel de urmas al TDM-ului) sau chiar Triumph Tiger 800 XRx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Noiembrie 4, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 4, 2014 Vor trebui sa lase pretul bine de tot jos ca sa se bata cu Suzi. Mai repede cu Yamaha FJ-09 (un fel de urmas al TDM-ului) sau chiar Triumph Tiger 800 XRx. 12.695 Euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 KTM a dezvaluit noul 1050 Adventure! Motorul V2 creaza 95 CP. Noul model se alatura gamei Adventure: 1190, 1190R si 1290. Uitati-va la puterea dezvoltata, da, 95 CP, asta inseamna ca poate fi limitat la 35 kw si pilotat de catre detinatorii de permis categoria A2. Noul 1050 Adventure vine cu acceleratie ride-by-wire, sistem de control al tractiunii si optional, kit de restrictionare. Suspensia este WP iar franele Brembo. 1050 Adventure a fost dezvaluit astazi la Salonul Moto EICMA din Milan. Sursa: http://www.motoflash.ro/stiri/modele-noi/eicma:_ktm_1050_adventure.html mai este deschis un topic cu fix acelasi subiect. e drept ca nu face reclama aceluiasi site... /index.php?/topic/720036-ktm-1050-adventure/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 Un adventure touring KTM de 1000cc la 12.000? Eu cred ca-i bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 4, 2014 Share Postat Noiembrie 4, 2014 incerc sa inteleg de ce-i zice adventure..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 212kg la gol? Atat are si 1190 Adv. Cam mult. KTM are un mod aparte de a exprima greutatea: fara benzina dar cu restul de lichide. Da, conform KTM, 1190 Adv si 1050 Adv au exact aceeasi greutate. Cu plinul facut (23L) are 230kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 KTM are un mod aparte de a exprima greutatea: fara benzina dar cu restul de lichide. Da, conform KTM, 1190 Adv si 1050 Adv au exact aceeasi greutate. Cu plinul facut (23L) are 230kg. asta cu greutatea n-o inteleg. umbla cineva cu rezervoru gol? de ce nu dau greutatea finala (cu toate lichidele)? ready to run. inteleg, mai pui crash bar pe ea, lumini, cutii, se adauga la kg, e treaba ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 incerc sa inteleg de ce-i zice adventure..... Aventura incepe la cca 10 min dupa ce il infigi in noroi . » Post actualizat in 05 Nov 2014 11:37 De exemplu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 asta cu greutatea n-o inteleg. umbla cineva cu rezervoru gol? de ce nu dau greutatea finala (cu toate lichidele)? ready to run. pentru ca un model poate veni din fabrica cu rezervor de 15l si altul cu 30. de aici rezulta o diferenta destul de mare doar din benzina, ceea ce nu releva greutatea reala a motocicletei » Post actualizat in 05 Nov 2014 12:04 Aventura incepe la cca 10 min dupa ce il infigi in noroi . » Post actualizat in 05 Nov 2014 11:37 De exemplu de infipt in noroi poti s-o faci si cu hayabusa, si tot un fel de aventura e eu ma intrebam de ce-i spune adventure acestui model de ktm mi se pare orice numai adv nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 pentru ca un model poate veni din fabrica cu rezervor de 15l si altul cu 30. de aici rezulta o diferenta destul de mare doar din benzina, ceea ce nu releva greutatea reala a motocicletei » Post actualizat in 05 Nov 2014 12:04 de infipt in noroi poti s-o faci si cu hayabusa, si tot un fel de aventura e eu ma intrebam de ce-i spune adventure acestui model de ktm mi se pare orice numai adv nu Pai pt ca unii cu cucu mic care nu au fost capabili sa faca o mobra de ADV [si aici ma refer la Suzi] s-au dus la departamentul de marketing. Uitati baieti avem chestia asta, si nu stim cum dreq sa facem sa o vindem. S-au scarpinat aia in cap, vitezana nu era, nici de naked nu era buna si oricum motorul avea doar juma din cilindrii, ar merge de un chopper ca are pistoanele in V da e cam inalta. Gata stiu a zis unu, ii zicem ADVENTURE si ca sa nu se prinda astia facem niste poze misto cu noroi pe ea, si cu cramponate, gasim noi ceva oricum trebe doar pt poza. E si daca incapabilii vand bine pe motiv ca i-au zis ADVENTURE s-au gandit aia de la KTM da ce ma noi nu putem sa punem niste roti turnate si sa o facem mai de strada, scriem si noi adv pe ea si vindem de rupem. Simplu nu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Ba, da destept esti....si n-ai nici capu' mare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Noiembrie 5, 2014 Share Postat Noiembrie 5, 2014 Pai pt ca unii cu cucu mic care nu au fost capabili sa faca o mobra de ADV [si aici ma refer la Suzi] s-au dus la departamentul de marketing. Uitati baieti avem chestia asta, si nu stim cum dreq sa facem sa o vindem. S-au scarpinat aia in cap, vitezana nu era, nici de naked nu era buna si oricum motorul avea doar juma din cilindrii, ar merge de un chopper ca are pistoanele in V da e cam inalta. Gata stiu a zis unu, ii zicem ADVENTURE si ca sa nu se prinda astia facem niste poze misto cu noroi pe ea, si cu cramponate, gasim noi ceva oricum trebe doar pt poza. E si daca incapabilii vand bine pe motiv ca i-au zis ADVENTURE s-au gandit aia de la KTM da ce ma noi nu putem sa punem niste roti turnate si sa o facem mai de strada, scriem si noi adv pe ea si vindem de rupem. Simplu nu . La faza cu noroiul vezi ca o confunzi cu "mareatza Africa Twin real adventure mega concept super offroad pe care trebuia s o lansam acum da nu am apucat asa ca o lansam poate la anu". Oare CRFul de Dakar are DTC? sau astia la Honda sunt mai destepti si testeaza invers... mai intai pe public si daca face fata dau voie si la HRC sa foloseasca. back on topic... pentru ca marketing. GSA ti pare mai adventure decat 1050? Este in realitate un concept prost inteles dar care are super putere de vanzare pentru ca e inspirational. Pui si un pro rider sa faca scheme cu ea si gata, se vinde ca painea calda. Mai nasol e cand riderul obisnuit da cu nasul de realitate (daca da). 1050 vrea sa inlocuiasca 990SMT in gama travel de la KTM care are un mare following in special in UK si Australia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.