Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Eu inca nu ies. Am facut doar cateva ture anul asta. Din 27 vreau sa fac si rca ul si sigur se mai incalzeste. La cum e asfaltul acum nu ma incanta. E cam "prost" motorul pe modul race. :)))

Pana nu sunt 30 de grade il tin pe "ploaie". Hai noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

La cati cai am eu, se descurca de minune. Al tau e din alta liga. Vineri o sa fie frig, insa trebuie sa merg la ITP. Se anunta vreo 14 grade, iau echipamentul de scandal si ii dau bice. Aparatorile montate acum cateva saptamani fac o treaba de minune, e placut de condus chiar daca temperaturile nu-s fantastice.

post-92464-0-72539700-1489610541_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am vopsit cu "Plasti dip" varianta romaneasca - "Sprai vopsea cauciucata", protectia de plastic a furcii. Era decolorata si arata destul de aiurea.

Am dat vreo 5-6 straturi, a iesit o textura interesanta, de cauciuc, e mai dura asa... :)

Sa vedem cat rezista.

post-38165-0-51731400-1489687196_thumb.jpg

post-38165-0-30768200-1489687197_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat un LED in lampa pentru numar. E mai placuta lumina, desi LED-ul are lupa frontala, deci fascicolul "bate" inainte, nu in laterale. O sa-i pun si un staniol in partea superioara, cu toata ca nu prea e nevoie, dar oricum trebuie data jos lampa, un piciorus de plastic abia se mai tine. Aceleasi LED-uri sunt si in far, lumineaza pozitia de nu-i adevarat. Vorba unui coleg de forum, poti sa intinzi cortul noaptea la lumina pozitiilor. Nu l-am crezut initial.

A, si-am mai bagat un kil de vaselina cu PTFE in butucul cheii de contact si al incuietorii seii. Parca se misca ceva mai usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai sa vezi cand vaselina aia se va umple de praf si cateii se vor bloca in "pamantul" format!

Asa este. Si de la WD40 se intampla la fel. Am patit eu. Solutia a fost sa dau cu si mai mult WD40 ca sa spal mazga aia. La butuci ar trebui folosit ulei/spray special.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Laaaasa, bag WD40 peste o vreme, suflu cu aer comprimat. Nu s-a blocat la fostul Kawasaki, nu se blocheaza nici la asta. Eventual, ca sa spal bine, dau cu spray de frane, suflu bine, dau cu spray de care trebuie (cu grafit, din ce stiu eu, am si de ala, dar mi-o fost lene sa ma duc pana in atelier).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bar-risers. M-am chinuit un pic, mi-au ajuns la fix cablurile si conducta de frana. Alta pozitie, alta viata. Una din cele mai bune investitii la motor. Da, stiu, sunt cam... comod.

Ai ridicat ghidonul mai sus?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bar-risers. M-am chinuit un pic, mi-au ajuns la fix cablurile si conducta de frana. Alta pozitie, alta viata. Una din cele mai bune investitii la motor. Da, stiu, sunt cam... comod.

 

Vezi cand virezi sa nu forteze, te trezesti cu ele rupte sau ca-ti accelereaza motorul cand iei de ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ai ridicat ghidonul mai sus?

Nu se observă?

» Post actualizat in 19 Mar 2017 10:01

 

Vezi cand virezi sa nu forteze, te trezesti cu ele rupte sau ca-ti accelereaza motorul cand iei de ghidon.

Cum am scris, e ok, nu forțează nimic, voi mai umbla la cabluri când montează meșterul rulmenții la jug.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am tras chiulul de la serviciu ca sa ma plimb si sa incerc sa fac ceva cu scartaitul de la frane.

Am cautat vaselina cuprata de cateva zile si nimeni pe nicaieri nu mai avea.

Am luat vaselina pt sistemul de frane de la un magazin auto si m-am apucat sa curat eteieri, placute si tot de pe acolo. Spatele scartaia de fiecare data, dar culmea, fata era plina de mizerie.

Am dat o tura de proba sa iau bere, nu mai scartaie nimic :)

 

Am dat alarma jos pt ca nu mai merge din iarna, am conectat-o la o baterie explodata ce o am prin casa, dar cu vreo 7 v in ea, alta surpriza, merge alarma. M-am mai invartit putin si acum nu mai merge. Trebuie sa imi dau seama ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am schimbat filtrul de benzina la f4i. Filtrul original e foarte scump, 50-60E.

Am pus Mann MWK 44. E putin mai mare decat originalul, dar intra. Mai trebuie si o bucata de furtun de 8mm.

https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Fuel%20Filter/MWK%2044

 

Filtrul a costat 50 RON, 1m de furtun gates pentru benzina 18 RON.

 

 

post-60901-0-65223800-1490512162_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am vopsit carenele negre din lateral. Cu timpul s-au crapat. MI le-a reparat un coleg cu fibra de sticla iar eu le-am smirgheuit si le-am vopsit. Desi am facut aceats aoperatie in beci, tot a intrat miros si in casa. M-a cam certat sotia dar...au iesit foarte bine. Nu am poze ca sunt inca in beci :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu... Eu sunt la calculator... Carenele sunt acolo :)

» Post actualizat in 26 Mar 2017 15:27

E prima data cand vopsesc cu spray-ul.

Totusi, ma uimeste ceva....dupa ce am vopsit am vazut si niste crapaturi pe care nu le-am vazut inainte :(.

 

Totusi, ce moto...in Brasov a nins ca naiba...Sper ca pe joi o iau si eu din service si fac o tura: Predeal-Rasnov-Poiana Brasov-Brasov....e traseul meu de suflet....scurt, virajat, drumul bun....

 

» Post actualizat in 26 Mar 2017 15:28

Abia asptept sa postez aici dupa ce imi pun si priza USB pe ghidon, ca sa folosesc sjcam-ul la fiecare iesire.

post-91113-0-87122100-1490541928_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de pornire: oare benzina isi pierde calitatile mai repede daca sta peste iarna in firg sau la caldura?

Mie mi-a pornit destul de greu acum cateva zile, desi iarna a stat la caldura. Oare daca o lasam in frig nu pornea deloc?

Bateria era full (a fost in casa + redresor) iar temperatura de afara (ca a stat 2 zile afara, inainte sa o pornesc) era de vreo 10-12 grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e vorba de condens. Asta cu toate ca motorul meu a stat peste iarna intr-un hol (neincalzit), rezervorul pe jumatate, fara aditivi, iar dupa 3 luni a pornit la sfert. Nu glumesc.

 

E posibil sa fi avut ceva apa (condens) in instalatie.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am dus-o in noiembrie in Predeal. A stat 1-2 zile afara, apoi baietii au bagat-o la caldura. Cand am luat-o a stat tot asa, 1-2 zile afara.

Nu i-am facut un test de compresie, este totuși veche (94).

Mi se pare ciudat modulul in care a pornit: greu, si cand a inceput sa invarta, statea jos in ture. Cand am atins acceleratia, a dat sa moara asa ca am lasat-o. In vreo 10 secunde si-a revenit. Apoi a mers corect. A avut aditiv... Ceva mai mult decat scria pe recipient (cam dublu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda... Bine ca am aduso ca am avut emotii.

 

Urmeaza:

- capetele de ghidon (pur si simplu am pierdut unul). Nu sunt prea mandru de mine ca le-am luat de pe ebay, insa au fost ieftine. Sper sa nu o scap niciodata, nici macar de pe loc :)

- prize USB cu voltmetru (tot china)

- carenele (din pacate nu am suruburi adecvate....)

Sper sa iasa din service pe joi si sa am timp sa bobinez la ea.

 

Nu stiu insa daca at trebui sa o vopsesc. Nu stiu cum e mai apreciata la vanzare: proaspat vopsita sau cu mici defecte, dar vosea originala...Probabil ca va urma si vanzarea peste 2 ani ca la anul e programata masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am schimbat bujia! Mare realizare, stiu! :))) Am cumparat bujie, cumparat cheie... Cea veche arata ca naiba, cine stie cand a fost schimbata sau daca a fost... Totusi nu simt diferenta.

 

PS. Cu ocazia asta le-am schimbat si la masina (prima oara in aproape 7 ani si 150mii km, ca am tot uitat), nici la asta nu simt diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...