9470m Postat Iunie 16, 2018 Share Postat Iunie 16, 2018 Ca sa nu fac alt topic, daca vreau sa schimb evacuarea stock de la er6n cu una de la..orice firma, avand in vedere ca nu exista doar slip-on si toate sistemele sunt cu headere cu tot, am nevoie sa fac remap/sa pun power commander? Am inteles ca alea cu O2 sensor ca a mea, in anumite limite, se pot adapta unei schimbari de evacuare dar nu stiu daca se pot adapta unui sistem full, nu numai slip-on. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 cum sa nu existe numai slip-on ... e motocicleta fermecata sau ii trebuie toba verde brotacel neaparat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 (editat) cum sa nu existe numai slip-on ... e motocicleta fermecata sau ii trebuie toba verde brotacel neaparat? Er6N are toba sub motor, jos pe burta(finala cu catalizator inauntru), doar two brothers vad ca fac slip-on si nu stiu sa se vanda in RO si nu au catalizator. Restul toate sunt full systems cu galerii dintre care doar akra are catalizator ca optiune din cate am vazut. Ramane intrebarea totusi, si as adauga si in cazul cat vs de-cat. As vrea sa ramana ceva cu catalizator totusi, am eu o iubire pt ursu' polar. » Post actualizat in 18 Jun 2018 19:50 Deocamdata imi face cu ochiul asta https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/178955 Scorpion Serket Taper Full System Editat Iunie 18, 2018 de 9470m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 18, 2018 Share Postat Iunie 18, 2018 potriveste o toba acolo , arunci banii de pomana, nu ai cum sa faci un bicilindru paralel sa se auda bine ... de performanta nici nu se pune problema ...fara PC/remap o sa mearga si mai prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
9470m Postat Iunie 19, 2018 Share Postat Iunie 19, 2018 potriveste o toba acolo , arunci banii de pomana, nu ai cum sa faci un bicilindru paralel sa se auda bine ... de performanta nici nu se pune problema ...fara PC/remap o sa mearga si mai prost Uite ca am mai cautat, e dintr-o singura bucata cu tot cu galeriile, cred ca d-asta gasesc 95% numai sisteme full http://www.kawasakioriginalparts.com/road-bikes.html?blockref=99912-1747.B-07&machineid=5564&year=2015&model=ER650FFF&country=XX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 (editat) Cwratat + reglat + uns lantul, schimbat ulei si filtre (aer + ulei). Oare filtrul asta sa fie explicatia consumului de +7 l/100km inregistrat cand m-am dus la Seawolves..? Editat Iunie 21, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 Nu cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 21, 2018 Share Postat Iunie 21, 2018 Nu cumva ai montat greșit furtunele de la Kettenmax? Stânga și jos pentru c#ratare, dreapta pentru ungere. Cât despre filtru, al tău arata chiar ok, al meu avea un kil de faună printre cute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 (editat) Experienta spune ca, punand furtunul jos, tot ce intra prin el curge direct pe cel de jos. Gaura de scurgere e mare si nu sta lichidul acolo. Gresit sau corect, lantul iese (super)bec De uns (inca) il ung cu spray. Editat Iunie 22, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 (editat) Cauciucuri noi » Post actualizat in 22 Jun 2018 06:32. Editat Iunie 22, 2018 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iunie 22, 2018 Share Postat Iunie 22, 2018 Experienta spune ca, punand furtunul jos, tot ce intra prin el curge direct pe cel de jos. Gaura de scurgere e mare si nu sta lichidul acolo. Gresit sau corect, lantul iese (super)bec De uns (inca) il ung cu spray. Sună logic ce spui, voi încerca și eu. Ungerea o fac cu ulei, am un recipient cu care îl torn. » Post actualizat in 26 Jun 2018 21:48 M-a lovit hărnicia azi. Îmi pregătesc motorul pentru concediu, are și suport de termos, frâne servisate (inclusiv lichid nou), parbriz nou etc. A mai tăiat cineva schimbătorul? Abia ce l-am hăcuit pentru tispoc nou. Urmează să termin și talpa cricului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iulie 10, 2018 Share Postat Iulie 10, 2018 Cauciucuri noi, acum trebuie sa dau rotile jos ca sa le duc la vulcanizare: Am schimbat si tobele, o sa pun poze mai tarziu, cele vechi erau reparate de mine si se auzeau destul de bine dar au avut de suferit dpdv estetic pt ca erau cromate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SONYC Postat Iulie 11, 2018 Share Postat Iulie 11, 2018 Schimbat ulei furca, alta viata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 Am doi ani de la ultimul schimb, plânge jamba dreaptă, pute uleiul ăla de-ți mută nasul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petre81. Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 plânge jamba dreaptă, Asta e bine, inseamna ca inca mai ulei in jamba, cand nu o sa mai curga va trebui sa te ingrijorezi mai tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Așa e. Trebuie făcută revizia, stau cu simeringurile de ulei de mai bine de o luna in sertar. Măcar am arătat interes cumparandu-le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 In sfarsit am apucat sa schimb bujiile si antigelul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Iulie 24, 2018 Share Postat Iulie 24, 2018 Cat costa antigelul ala "rosu"? Poti te rog sa faci o pza la eticheta? Ma interesa ce compatibilitati are cu anzigelurile OEM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 1, 2018 Share Postat August 1, 2018 Am mesterit alt suport pentru sistemul de ungere a lantului. Deocamdata e in teste. Cred ca o sa il dau jos ca sa il vopsesc. Nu e problema daca e mai lat, mai merge acolo un intrerupator, la nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat August 2, 2018 Share Postat August 2, 2018 (editat) E un pic de inginerie, dezvoltată în trei ani. Ungatorul e pentru vânzare, dar nu în varianta asta, deocamdată e in teste.varianta EFIS V4 e la vânzare cu 50 lei. Caută EFIS oiler pe YouTube. Editat August 2, 2018 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 4, 2018 Share Postat August 4, 2018 I-am facut "decat" baie, dupa ploile din ultima perioada era cam in picatele. Cum, ziceti ca nu se merge pe ploaie?!? Hmm, nu stiam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voolkhan Postat August 11, 2018 Share Postat August 11, 2018 Buna seara la toata lumea. Eu mi-ám facut de lucru azi cu airbox-ul la F 650, ca nu mi s-a parut in regula niciodata sistemul asta cu filtru de burete......si demult ma gandesc sa fac o adaptare astfel incat sa folosesc un filtru de hartie. folosind manualul Clymer am tot demontat.....am dat jos airboxul si acum toate cele( inclusiv motorul..) stau in garaj pentru urmatorea data cand ma voi ocupa de modificare. Cu ocazia asta am dat jos si bateria de carburatoare cu gandul sa gasesc un mecanic sa se ocupe de ele, in ideea ca se face nush ce sincronizare dupa demontare/curatare/remontare. Citind manualul, acolo am vazut niste valori pentru suruburile de amestec...faci asa si ar trebui sa fie ok...deci care e faza cu sincronizarea? p.s. m-am luat de airbox pentru ca mi se pare cam mare consumul desi a consumat constant in trei sezoane , de cand o am, cam 6/100.....nu locuiesc in zona de campie si indiferent cat vrei sa mergi la consum tot dai la deal....relieful fiind destul de "agitat".... Multam frumos oricui va cheltui timp cu postarea mea. si pentru orice idee.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 12, 2018 Share Postat August 12, 2018 (editat) Faza cu sincronizarea e sa mearga echilibrat, adica sa ai aceeasi depresiune in fiecare dintre galerii, in aval de carburator. Reglajul ala din manual nu are treaba decat cu amestecul si oricum e doar punctul de plecare. Editat August 12, 2018 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voolkhan Postat August 12, 2018 Share Postat August 12, 2018 adica......daca tot am dat jos carburatoarele. ar fi cel mai bine sa ajunga la un mecanic. » Post actualizat in 12 Aug 2018 16:39am inteles ideea. pacat de munca, altfel........ asa, in afara de consum, nu am avut ce sa reprosez carburatiei......probabil si ala e normal in conditiile date de exploatare, dar....stiti cum e......sa faci tu cu mana ta ceva.....(un fel de a spune, din moment ce merge la mecanic!) oricum , sunt niste mobre extraordinare...avand in vedere varsta, si tehnologia......jos palaria!.....sper sa ( nu) am batai de cap si cu RT-ul cat am avut si cu F-ul....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Octombrie 23, 2018 Share Postat Octombrie 23, 2018 Am nevoie de un sfat . Mi am luat un ktm si pe perioada iernii vreau sa il mai bibilesc in special pe partea de estetica . Motor ,roti , bascula , unde,se vede mai accentuata nu atata uzura cat trecerea timpului peste el . In consecinta nu vreau sa le vopsesc cii sa le polisez cu o pasta . Daca a incercat cineva si poate spune concret cum a iesit si care sunt materialele ar fii ideal ca sa merg la fix nu pe incercate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.