Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am dat-o afara din casa, intr-un final (da, stiu ca e iunie)... cu vreo luna inainte ma apucasem sa schimb ambreiajul (placi si arcuri TRW) si am lasat-o demontata, duminica am pus-o la loc, am completat ulei (urmeaza si schimb), curatat filtrul de aer si uns si pornita. I-am facut rca si urmeaza itp. Plus o spalare si intretinerea obisnuita... curatate si gresate cablurile, lantul, reglat frana spate...

post-69984-0-69923000-1528805986_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te- a ajutat si belita aia mica ? :)

E belit, că e băiețel. Da, și-a băgat și el coada pe acolo, zbânțuitul.

 

Dispozitivul ăla e tare de folos, la mine funcționează cum trebuie. A costat 5 euro (sau 10, nu rețin exact) de pe Louis.de.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa nu fac alt topic, daca vreau sa schimb evacuarea stock de la er6n cu una de la..orice firma, avand in vedere ca nu exista doar slip-on si toate sistemele sunt cu headere cu tot, am nevoie sa fac remap/sa pun power commander? Am inteles ca alea cu O2 sensor ca a mea, in anumite limite, se pot adapta unei schimbari de evacuare dar nu stiu daca se pot adapta unui sistem full, nu numai slip-on.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum sa nu existe numai slip-on ... e motocicleta fermecata sau ii trebuie toba verde brotacel neaparat?

Er6N are toba sub motor, jos pe burta(finala cu catalizator inauntru), doar two brothers vad ca fac slip-on si nu stiu sa se vanda in RO si nu au catalizator. Restul toate sunt full systems cu galerii dintre care doar akra are catalizator ca optiune din cate am vazut. Ramane intrebarea totusi, si as adauga si in cazul cat vs de-cat.

 

As vrea sa ramana ceva cu catalizator totusi, am eu o iubire pt ursu' polar.

» Post actualizat in 18 Jun 2018 19:50

Deocamdata imi face cu ochiul asta https://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_prod/178955 Scorpion Serket Taper Full System

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

potriveste o toba acolo , arunci banii de pomana, nu ai cum sa faci un bicilindru paralel sa se auda bine ... de performanta nici nu se pune problema ...fara PC/remap o sa mearga si mai prost

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

potriveste o toba acolo , arunci banii de pomana, nu ai cum sa faci un bicilindru paralel sa se auda bine ... de performanta nici nu se pune problema ...fara PC/remap o sa mearga si mai prost

Uite ca am mai cautat, e dintr-o singura bucata cu tot cu galeriile, cred ca d-asta gasesc 95% numai sisteme full

 

http://www.kawasakioriginalparts.com/road-bikes.html?blockref=99912-1747.B-07&machineid=5564&year=2015&model=ER650FFF&country=XX

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cwratat + reglat + uns lantul, schimbat ulei si filtre (aer + ulei). Oare filtrul asta sa fie explicatia consumului de +7 l/100km inregistrat cand m-am dus la Seawolves..?

post-5325-0-64403300-1529605856_thumb.jpg

post-5325-0-34043600-1529605882_thumb.jpg

post-5325-0-24877100-1529605901_thumb.jpg

post-5325-0-55772200-1529605916_thumb.jpg

post-5325-0-14824900-1529605934_thumb.jpg

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta spune ca, punand furtunul jos, tot ce intra prin el curge direct pe cel de jos. Gaura de scurgere e mare si nu sta lichidul acolo. Gresit sau corect, lantul iese (super)bec :D De uns (inca) il ung cu spray.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Experienta spune ca, punand furtunul jos, tot ce intra prin el curge direct pe cel de jos. Gaura de scurgere e mare si nu sta lichidul acolo. Gresit sau corect, lantul iese (super)bec :D De uns (inca) il ung cu spray.

Sună logic ce spui, voi încerca și eu. Ungerea o fac cu ulei, am un recipient cu care îl torn.

» Post actualizat in 26 Jun 2018 21:48

M-a lovit hărnicia azi. Îmi pregătesc motorul pentru concediu, are și suport de termos, frâne servisate (inclusiv lichid nou), parbriz nou etc.

A mai tăiat cineva schimbătorul? Abia ce l-am hăcuit pentru tispoc nou. Urmează să termin și talpa cricului.

post-92464-0-02308600-1530049685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cauciucuri noi, acum trebuie sa dau rotile jos ca sa le duc la vulcanizare:

 

post-95358-0-61348500-1531237281_thumb.jpg

 

Am schimbat si tobele, o sa pun poze mai tarziu, cele vechi erau reparate de mine si se auzeau destul de bine dar au avut de suferit dpdv estetic pt ca erau cromate.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...