Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curatat contacte de impamantare de la releu, schimbat fise si capace de la bujiile, tras fire noi intre baterie, cadru, electromotor, curatat senzor pozitie vobrochen, scos un releu ars care totusi inca functioneaza, legat alimentare de la aprindere prin releu in loc de contact, killswitch si alte legaturi dubioase, si acuma porneste si merge in 2 (din 2).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca azi nu mai e chiar "azi", ieri i-am facut diverse... si bune, si rele... bune: am schimbat garnitura de la capacul ambreiajului, am pus baterie noua, alt releu regulator (care incarca bine), am schimbat si uleiul cu Bel Ray 15w50 (intra muult mai bine acum in viteze). Rele: s-a dus dracu' filetul din baia de ulei, de la busonul de scurgere (diseara se pune helicoil la Cesar) si am facut si pana pe fata... imediat dupa munca ma opresc la vulcanizare sa pun camera noua si/sau sa o vulcanizez pe cea sparta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata daca tot a plouat m-am apucat sa o reasamblez intr-o singura bucata. Am montat patina de lant noua pe bascula, am curatat toate garniturile ed praf si gresat rulmentii de la suspensia spate, montat lant nou, bascula la loc, roata spate, schimbat ulei + filtru, filtru aer.

Revin peste cateva zile cu mai multe poze :Dpost-7659-0-62103800-1397471144_thumb.jpg

Editat de Tesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sambata daca tot a plouat m-am apucat sa o reasamblez intr-o singura bucata. Am montat patina de lant noua pe bascula, am curatat toate garniturile ed praf si gresat rulmentii de la suspensia spate, montat lant nou, bascula la loc, roata spate, schimbat ulei + filtru, filtru aer.

Revin peste cateva zile cu mai multe poze :Dattachicon.gif10256044_701280793228579_1048820452_n.jpg

E modelul pe carburatie?In curand vreau sa ma trec si eu pe Varadero,caci pe vitezane incepe sa ma doara spatele....Nu sunt batran,am doar 25 de ani,dar la drumuri lungi si cu pasager,nu prea ma place vitezana...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e pe carburatie, urmeaza saptamana viitoare sa merg sa le reglez si pe alea. Din aceleasi considerente am ales si eu Vacadero. Am mers 2 ani pe un SV si dupa 200 de km ma dureau toate cele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da e pe carburatie, urmeaza saptamana viitoare sa merg sa le reglez si pe alea. Din aceleasi considerente am ales si eu Vacadero. Am mers 2 ani pe un SV si dupa 200 de km ma dureau toate cele.

Sun fan Suzuki,dar V-stromul,cu parere de rau,e mult sub Varadero...Deci,nu voi avea incotro...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Demontat, curatat, reglat nivel benzina, montat, reglat amestec la carburatorul din dreapta. Merge, parca. Eram pe 1 cilinfru mai mult azi. Ramana de vazut de ce cel pe dreapta cere doar juma de tur reglaj amestec, si cel pe stanga 1 jumate. Prea mult diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Roscata azi a primit :

Vopsea de par - Motul 300V 10w40

Cercel pentru buric - Filtru Ulei K&N

Un set de spumant si fixativ -Kit de curatare filtru de aer Pippercross

Pe maine sper sa vina:

O pereche de cercei rosii - bobbins pentru bascula (stander)

O poseta mica albastra - kit trusa medicala

O brosa de pus pe piept -Surub baie de ulei cu magnet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

crash pads custom pe fata din teflon, al doilea set, primul si-a facut treaba :D

 

attachicon.gif209676_525483017478155_1882545623_o.jpg

mandla design? :)

 

btw , azi am pierdut jumatatea reglabila a manetei de ambreiaj... 5 minute de 240...

Editat de superbec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am repus in functiune contactul de cric, kill-switch si alimentare de aprindere prin acele circtuituri (3 relee). Tot ce era stricat era (e) un releu mic care nu stiu cum a facut un scrut intre cele 2 pin-uri de la bobina, intr-un loc imposibil de accesat. Solutia temporara de tip Dorel a fost sa-l leg direct la baterie ca sa ard acel scurt. A iesit ceva fum, si momentan funcioneaza. Am sa caut un releu ca asta, dar nu stiu unde (nu caut neaparat sa fie gei..):

relaygei.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

I-am dat jos bateria si am pus o pe scuter. E atat de obosita incat nici asta nu l poate invartii de 2 ori in 10 sec. Panarama de baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...