Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Si mie imi place. O sa investesc intr-un scaunel de ala cu role, sa nu mai rup genunchii si gleznele. Poate gasesc ceva cu surub (melc) si 3-4-5 picioare. Daca nu, imi fac eu ceva din fier, doar burete imi mai trebuie. Mai e de lucru pe langa motor, dar pana pe 31 mare lucru nu mai fac, am o inspectie foarte importanta. Dupa aia- liber la mestereala si plimbareala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMWs1000RR Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 Eu inca nu ies. Am facut doar cateva ture anul asta. Din 27 vreau sa fac si rca ul si sigur se mai incalzeste. La cum e asfaltul acum nu ma incanta. E cam "prost" motorul pe modul race. )) Pana nu sunt 30 de grade il tin pe "ploaie". Hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 15, 2017 Share Postat Martie 15, 2017 La cati cai am eu, se descurca de minune. Al tau e din alta liga. Vineri o sa fie frig, insa trebuie sa merg la ITP. Se anunta vreo 14 grade, iau echipamentul de scandal si ii dau bice. Aparatorile montate acum cateva saptamani fac o treaba de minune, e placut de condus chiar daca temperaturile nu-s fantastice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Mi-am vopsit cu "Plasti dip" varianta romaneasca - "Sprai vopsea cauciucata", protectia de plastic a furcii. Era decolorata si arata destul de aiurea. Am dat vreo 5-6 straturi, a iesit o textura interesanta, de cauciuc, e mai dura asa... Sa vedem cat rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Am montat un LED in lampa pentru numar. E mai placuta lumina, desi LED-ul are lupa frontala, deci fascicolul "bate" inainte, nu in laterale. O sa-i pun si un staniol in partea superioara, cu toata ca nu prea e nevoie, dar oricum trebuie data jos lampa, un piciorus de plastic abia se mai tine. Aceleasi LED-uri sunt si in far, lumineaza pozitia de nu-i adevarat. Vorba unui coleg de forum, poti sa intinzi cortul noaptea la lumina pozitiilor. Nu l-am crezut initial. A, si-am mai bagat un kil de vaselina cu PTFE in butucul cheii de contact si al incuietorii seii. Parca se misca ceva mai usor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Stai sa vezi cand vaselina aia se va umple de praf si cateii se vor bloca in "pamantul" format! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Endurache Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Stai sa vezi cand vaselina aia se va umple de praf si cateii se vor bloca in "pamantul" format! Asa este. Si de la WD40 se intampla la fel. Am patit eu. Solutia a fost sa dau cu si mai mult WD40 ca sa spal mazga aia. La butuci ar trebui folosit ulei/spray special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 16, 2017 Share Postat Martie 16, 2017 Laaaasa, bag WD40 peste o vreme, suflu cu aer comprimat. Nu s-a blocat la fostul Kawasaki, nu se blocheaza nici la asta. Eventual, ca sa spal bine, dau cu spray de frane, suflu bine, dau cu spray de care trebuie (cu grafit, din ce stiu eu, am si de ala, dar mi-o fost lene sa ma duc pana in atelier). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 17, 2017 Share Postat Martie 17, 2017 Eu mai dau ce WD40 pe tobele, miroase interesant cand e inchinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Bar-risers. M-am chinuit un pic, mi-au ajuns la fix cablurile si conducta de frana. Alta pozitie, alta viata. Una din cele mai bune investitii la motor. Da, stiu, sunt cam... comod. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DArtagnan Postat Martie 18, 2017 Share Postat Martie 18, 2017 Bar-risers. M-am chinuit un pic, mi-au ajuns la fix cablurile si conducta de frana. Alta pozitie, alta viata. Una din cele mai bune investitii la motor. Da, stiu, sunt cam... comod. Ai ridicat ghidonul mai sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Bar-risers. M-am chinuit un pic, mi-au ajuns la fix cablurile si conducta de frana. Alta pozitie, alta viata. Una din cele mai bune investitii la motor. Da, stiu, sunt cam... comod. Vezi cand virezi sa nu forteze, te trezesti cu ele rupte sau ca-ti accelereaza motorul cand iei de ghidon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 19, 2017 Share Postat Martie 19, 2017 Ai ridicat ghidonul mai sus? Nu se observă? » Post actualizat in 19 Mar 2017 10:01 Vezi cand virezi sa nu forteze, te trezesti cu ele rupte sau ca-ti accelereaza motorul cand iei de ghidon. Cum am scris, e ok, nu forțează nimic, voi mai umbla la cabluri când montează meșterul rulmenții la jug. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Martie 23, 2017 Share Postat Martie 23, 2017 Astazi am tras chiulul de la serviciu ca sa ma plimb si sa incerc sa fac ceva cu scartaitul de la frane. Am cautat vaselina cuprata de cateva zile si nimeni pe nicaieri nu mai avea. Am luat vaselina pt sistemul de frane de la un magazin auto si m-am apucat sa curat eteieri, placute si tot de pe acolo. Spatele scartaia de fiecare data, dar culmea, fata era plina de mizerie. Am dat o tura de proba sa iau bere, nu mai scartaie nimic Am dat alarma jos pt ca nu mai merge din iarna, am conectat-o la o baterie explodata ce o am prin casa, dar cu vreo 7 v in ea, alta surpriza, merge alarma. M-am mai invartit putin si acum nu mai merge. Trebuie sa imi dau seama ce are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Ieri am schimbat filtrul de benzina la f4i. Filtrul original e foarte scump, 50-60E. Am pus Mann MWK 44. E putin mai mare decat originalul, dar intra. Mai trebuie si o bucata de furtun de 8mm. https://catalog.mann-filter.com/EU/eng/catalog/MANN-FILTER%20Katalog%20Europa/Fuel%20Filter/MWK%2044 Filtrul a costat 50 RON, 1m de furtun gates pentru benzina 18 RON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Eu mi-am vopsit carenele negre din lateral. Cu timpul s-au crapat. MI le-a reparat un coleg cu fibra de sticla iar eu le-am smirgheuit si le-am vopsit. Desi am facut aceats aoperatie in beci, tot a intrat miros si in casa. M-a cam certat sotia dar...au iesit foarte bine. Nu am poze ca sunt inca in beci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Bine ca ai net sa postezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Nu... Eu sunt la calculator... Carenele sunt acolo » Post actualizat in 26 Mar 2017 15:27 E prima data cand vopsesc cu spray-ul. Totusi, ma uimeste ceva....dupa ce am vopsit am vazut si niste crapaturi pe care nu le-am vazut inainte . Totusi, ce moto...in Brasov a nins ca naiba...Sper ca pe joi o iau si eu din service si fac o tura: Predeal-Rasnov-Poiana Brasov-Brasov....e traseul meu de suflet....scurt, virajat, drumul bun.... » Post actualizat in 26 Mar 2017 15:28 Abia asptept sa postez aici dupa ce imi pun si priza USB pe ghidon, ca sa folosesc sjcam-ul la fiecare iesire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Dupa mari eforturi, (schimbat cateva bujii, desfacut-curatat carburatorul, dat curent de la camion, beut vreo duzina de beri) am reusit sa-l pornesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Legat de pornire: oare benzina isi pierde calitatile mai repede daca sta peste iarna in firg sau la caldura? Mie mi-a pornit destul de greu acum cateva zile, desi iarna a stat la caldura. Oare daca o lasam in frig nu pornea deloc? Bateria era full (a fost in casa + redresor) iar temperatura de afara (ca a stat 2 zile afara, inainte sa o pornesc) era de vreo 10-12 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 (editat) Cred ca e vorba de condens. Asta cu toate ca motorul meu a stat peste iarna intr-un hol (neincalzit), rezervorul pe jumatate, fara aditivi, iar dupa 3 luni a pornit la sfert. Nu glumesc. E posibil sa fi avut ceva apa (condens) in instalatie. Editat Martie 26, 2017 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Eu am dus-o in noiembrie in Predeal. A stat 1-2 zile afara, apoi baietii au bagat-o la caldura. Cand am luat-o a stat tot asa, 1-2 zile afara. Nu i-am facut un test de compresie, este totuși veche (94). Mi se pare ciudat modulul in care a pornit: greu, si cand a inceput sa invarta, statea jos in ture. Cand am atins acceleratia, a dat sa moara asa ca am lasat-o. In vreo 10 secunde si-a revenit. Apoi a mers corect. A avut aditiv... Ceva mai mult decat scria pe recipient (cam dublu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Aerul tare la munte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebibv Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Mda... Bine ca am aduso ca am avut emotii. Urmeaza: - capetele de ghidon (pur si simplu am pierdut unul). Nu sunt prea mandru de mine ca le-am luat de pe ebay, insa au fost ieftine. Sper sa nu o scap niciodata, nici macar de pe loc - prize USB cu voltmetru (tot china) - carenele (din pacate nu am suruburi adecvate....) Sper sa iasa din service pe joi si sa am timp sa bobinez la ea. Nu stiu insa daca at trebui sa o vopsesc. Nu stiu cum e mai apreciata la vanzare: proaspat vopsita sau cu mici defecte, dar vosea originala...Probabil ca va urma si vanzarea peste 2 ani ca la anul e programata masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mangusta Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Mi-am schimbat bujia! Mare realizare, stiu! )) Am cumparat bujie, cumparat cheie... Cea veche arata ca naiba, cine stie cand a fost schimbata sau daca a fost... Totusi nu simt diferenta. PS. Cu ocazia asta le-am schimbat si la masina (prima oara in aproape 7 ani si 150mii km, ca am tot uitat), nici la asta nu simt diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.