Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

Am demontat roțile pt schimb anvelope, dar aș vrea să și cosmetizez nițel jantele cu ocazia asta. O aventură suspendarea motocicletei în condițiile în care unul din foștii proprietari a văduvit-o de cricul central. 🤬

 

20230824_222433.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Și eu am schimbat ieri sufa de la troliu, am modificat cu centură de siguranță.

Btw, nici eu nu folosesc cric central, dar mi-am făcut o invenție tip spander pe care îl pun pe găurile cricului central, pentru momentele când am de lucru la amortizor sau pentru iarnă (să nu las anvelopa pe sol).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Am demontat roțile pt schimb anvelope, dar aș vrea să și cosmetizez nițel jantele cu ocazia asta. O aventură suspendarea motocicletei în condițiile în care unul din foștii proprietari a văduvit-o de cricul central. 🤬

 

20230824_222433.jpg

 

iti place sa traiesti periculos, n-ai macar un stander pt spate? si o ridicai de fata si sanatate?

 

@Lucian_M eu am un palan cu lant care il folosesc la saltat mobrele, mi l-a dat cineva pe 2lei si a fost una din cele mai bune investitii, impreuna cu traversa pe care il misc stanga dreapta sa pot lucra.

 

image.thumb.png.98c8c80d55bb07390ab52fc73a3f628c.png image.thumb.png.a9067f52f7e74e846732de7d3fd2fc92.png

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 35 minute, Cavaleru a spus:

n-ai macar un stander pt spate?

Am vreo 3, doar că pe stânga nu se așează nicicum pe tubul de cardan! Iar că să iasă roata trebuie ridicat mult spatele, altfel n-are loc de aripă.

Nu trăiesc periculos, fața e agățată cu palan cu lanț iar crocodilul e asigurat cu un bolț, oricum fiind prinsă de sus în față nu are cum să se răstoarne. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

@Lucian_M eu am un palan cu lant care il folosesc la saltat mobrele, mi l-a dat cineva pe 2lei si a fost una din cele mai bune investitii, impreuna cu traversa pe care il misc stanga dreapta sa pot lucra.

 

image.thumb.png.98c8c80d55bb07390ab52fc73a3f628c.png image.thumb.png.a9067f52f7e74e846732de7d3fd2fc92.png

Nu m-aș descurca fără troliul ăla, sub nicio formă. Chiar și cu mama elevatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 24 minute, Lucian_M a spus:

Nu m-aș descurca fără troliul ăla, sub nicio formă. Chiar și cu mama elevatorului.

eu le combin :) dupa pofta inimii 

 

E fain sa nu lucrezi aplecat, CNPul isi face simtita prezenta deja :D

Acum 52 minute, ENEOS a spus:

Am vreo 3, doar că pe stânga nu se așează nicicum pe tubul de cardan! Iar că să iasă roata trebuie ridicat mult spatele, altfel n-are loc de aripă.

Nu trăiesc periculos, fața e agățată cu palan cu lanț iar crocodilul e asigurat cu un bolț, oricum fiind prinsă de sus în față nu are cum să se răstoarne. 

 

ah da ca FJR-ul n-are si el o gaura in cardan ca la bmw sau vfr :D

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, ENEOS a spus:

O aventură suspendarea motocicletei în condițiile în care unul din foștii proprietari a văduvit-o de cricul central.

 

Am intalnit o gramada de mobre cu cricul central demontat, nu am inteles de ce... si vorbesc de mobre care ies din fabrica cu cric central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 45 minute, Nguyen a spus:

 

Am intalnit o gramada de mobre cu cricul central demontat, nu am inteles de ce... si vorbesc de mobre care ies din fabrica cu cric central.

ca au auzit ei ca ating cu cricu central pe curbe :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Nguyen a spus:

cricul central demontat, nu am inteles de ce

La FJR trebuie demontat ca să poți umbla la "oase" și gresa articulațiile alea, iar un șurub trebuie tăiat pt că nu e spațiu suficient să-l scoți fără să demontezi o grămadă. Cum în anunțul în urma căruia l-a cumpărat cel de la care am luat-o eu scria că s-au gresat articulațiile suspensiei spate probabil ăsta a fost motivul și o fi fost greu să pună altceva acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14 minutes ago, ENEOS said:

La FJR trebuie demontat ca să poți umbla la "oase" și gresa articulațiile alea, iar un șurub trebuie tăiat pt că nu e spațiu suficient să-l scoți fără să demontezi o grămadă. Cum în anunțul în urma căruia l-a cumpărat cel de la care am luat-o eu scria că s-au gresat articulațiile suspensiei spate probabil ăsta a fost motivul și o fi fost greu să pună altceva acolo...

In loc de surubul care a fost taiat nu se poate folosi un prezon cu doua piulite?Daca da, se poate reinstala cricul central, nu?

In aalta ordine de idei, dar on-topic, am demontat ptr curatare/spalare carenele si rezervorul de pe aia mica, F650, am uitat sa fac poze cu ea murdara, adica la cum arata cadrul inainte de spalare...Distractia a durat doua dupa-amiezi, saptamana trecuta, la sfarsit i-am facut si un mic polish prin partile esentiale, asa, doar de intretinere, si o gresare de lant.

DSC_0159.JPG

DSC_0160.JPG

DSC_0161.JPG

DSC_0162.JPG

DSC_0163.JPG

DSC_0164.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti trebuie neaparat cricul central gasesti si solutia/solutiile...

Am schimbat zilele trecute si bara suport ptr proiectoare. A fost comandata la polonezi, insa cromarea nu a fost tocmai reuzita, inflorise rugina prin unele locuri, am apelat la un amic si mi-a construit o replica din inox, "Laser frate!!!!":double-grin:

Cea veche arata cam asa:

DSC_0156.thumb.JPG.44a97a9dfab8ce1552f766557c25bbbe.JPGDSC_0157.thumb.JPG.71b89ed26668da8ea673e2d6e547188f.JPGDSC_0158.thumb.JPG.51c2119eec15867766ab769ade8c81f1.JPG

In timpul montajului si dupa arata asa:

DSC_0146.thumb.JPG.1718413e3605a65ede07c8a6b6e148ec.JPG

 

DSC_0148.thumb.JPG.294cd258d40f05918fc519bec4079e4e.JPG

 

DSC_0149.thumb.JPG.baa9bdb2b949f5405ef99479e4c0f5a5.JPG

 

DSC_0151.thumb.JPG.46054b10d59068afb19e36c2453e31a3.JPG

DSC_0150.thumb.JPG.e31bbea4539ab56af33ea7d29ca90ef8.JPG

 

DSC_0151.thumb.JPG.46054b10d59068afb19e36c2453e31a3.JPG

 

DSC_0152.thumb.JPG.8db5ce6403f903bb4414ca9be6a85942.JPG

 

 

DSC_0147.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 25.08.2023 la 23:17, Lup69 a spus:

Daca iti trebuie neaparat cricul central gasesti si solutia/solutiile...

Neapărat poate nu. Am găsit pe ebay dar nu îmi vine să dau ~100€ pe el. Loco (România) doar de generația 2, codul e diferit, habar n-am dacă s-o potrivi iar vânzătorul e de departe. În fine, am alte priorități.

Cred că pun înapoi aceleași anvelope, tura lungă pe care o pregăteam a trebuit s-o anulez din motive independente de voința mea 😖 Astea mai duc 1-2000 km, fața și mai mult. Mă mai gândesc. 

Cosmetică:

 

20230827_183928.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Acum 1 oră, Cavaleru a spus:

misto lucrarea in piele @shashka ce unelete ai folosit?

Sa stii ca nimic special. Preducea ,cutter, sula cizmarie, doua ace. Cred ca mai importanta e calitatea pielii, si sa-i freci cu ceva de lemn marginile. Cand freci marginile, cumva pielea se inmoaie. Iar pentru canturi, se bate la ciocan. Planul si masuratorile mai sunt importante. Oricum, pentru mine e prima lucrare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 ore, shashka a spus:

Sa stii ca nimic special. Preducea ,cutter, sula cizmarie, doua ace. Cred ca mai importanta e calitatea pielii, si sa-i freci cu ceva de lemn marginile. Cand freci marginile, cumva pielea se inmoaie. Iar pentru canturi, se bate la ciocan. Planul si masuratorile mai sunt importante. Oricum, pentru mine e prima lucrare

ms de lamuri, faina lucrarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, GoodKat a spus:

de ce

Pentru că mai au ceva viață în ele, cel mai probabil pot încheia sezonul cu ele și 🏍 nu intenționez s-o mai țin prea mult, iar investiția în anvelope noi nu se recuperează la vânzare - been there când am vândut celălalt FJR, Napoleon,  cu anvelopă față de ~2000 km și Road 6 nou nouț spate. Când am demontat roțile mă pregăteam pt o tură de vreo 5000 km, clar trebuiau anvelope noi. Pt mine oricum nu e mare brânză să înlocuiesc 2 anvelope, o pot face oricând în ~2h.

Am pregătit jantele cât am putut de bine, șlefuit, degresat, tot, ar trebui să fie ok. Oricum arată incomparabil mai bine decât înainte. Discurile nu s-au lăsat demontate, probabil încălzit și bătut bit spline în inbus-uri aș fi reușit, dar aveam nevoie de șuruburi noi. Deci...

20230828_183435.jpg

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Revin cu o intrebare despre o  honda cb 500f an 2022.

Am cumparat un set de bare de protecții modelul givi tn 1171.

Din desenul  primit de la ei nu prea se intalege cum se  montează. 

Pe dreapta m.am mai descurcat eu, dar pe stinga.efectiv  habar nu am punctul de prindere în spate. Dacă  îl fixez în partea din fata , în spate îmi da undeva în zona schimbătorului și acolo nu am nici un punct de prindere (un șurub ceva mai gros).

 Orice părere  e binevenita. 

Ms în avans

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 09.09.2023 la 10:28, reverend a spus:

Salut,

Revin cu o intrebare despre o  honda cb 500f an 2022.

Am cumparat un set de bare de protecții modelul givi tn 1171.

Din desenul  primit de la ei nu prea se intalege cum se  montează. 

Pe dreapta m.am mai descurcat eu, dar pe stinga.efectiv  habar nu am punctul de prindere în spate. Dacă  îl fixez în partea din fata , în spate îmi da undeva în zona schimbătorului și acolo nu am nici un punct de prindere (un șurub ceva mai gros).

 Orice părere  e binevenita. 

Ms în avans

 

ara poze nu putem decat sa dam la ghici un raspuns la intrebarea ta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cavaleru a spus:

 

ara poze nu putem decat sa dam la ghici un raspuns la intrebarea ta..

Rezolvat. Ms. E acelas sistem ca pe un cb 500x si am gasit un tutorial  pe utube pt asta.  Ms.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

Un schimb de lant si pinioane la o Aprilia Mana 850 pe care am cumparat-o recent, am luat setul standard cu pinioane 18/40. Aveam pinioanele bune dar lantul era uzat inegal, am zis mai bine sa schimb kit-ul complet:

 

20240501_122724.thumb.jpg.632b3f779f94cfde653b3354de995c3f.jpg

 

20240501_125936.thumb.jpg.bf7e23aab244ae9c2f882a75031c2561.jpg 20240501_152026.thumb.jpg.30581b1c709a5b8819e8cb6eb1a87191.jpg

 

Kit-ul de lant si pinioane a costat 480 lei, lant marca RK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...