Lucian_M Posted February 23 Share Posted February 23 Mi-a mai zis cineva același lucru și inclin să cred că aveți amândoi dreptate. Ce sfeclă am avut în c#r când le-am desfăcut... Pe astea noi le-am dat cu pastă de cupru și le-am strâns la 11 Nm (așa scrie la GSR600 2006). Pe principiul: dacă m-am fript cu ciorbă, suflu și în iaurt. Oricum, nasoală experiență (motor cald, wd40, cheie de bujii de calitate, nu panaramă din alimentară)- chiar îmi venea să le las in pace. Am avut mare bulan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted March 7 Share Posted March 7 On 2/23/2023 at 10:44 PM, Lucian_M said: Că tot ai zis de bujii, cam ce vârstă/km au bujiile astea? O oră m-am chinuit cu ele, m-am stresat maxim, abia s-au desfăcut, scârțâiau la deșurubare. Cred ca au 70-80000km si 7-8 ani vechime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted March 7 Share Posted March 7 bujiile de fabrica ale cotetzului mai mult ca sigur! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted March 7 Share Posted March 7 In bord, respectivul GSR600 are 39.000 km. După cum arată mobra, tind să cred că sunt reali. Omul o spală foarte des (4-5 ori pe săptămână, își permite), cu spumă, dar și așa mi-e greu să cred că s-au făcut așa din cauza spălărilor. Totuși în 2007 scotea Suzuki mobre echipate din fabrică cu Iridium? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cristian C. Posted March 8 Share Posted March 8 Acum 5 ore, Lucian_M a spus: In bord, respectivul GSR600 are 39.000 km. După cum arată mobra, tind să cred că sunt reali. Omul o spală foarte des (4-5 ori pe săptămână, își permite), cu spumă, dar și așa mi-e greu să cred că s-au făcut așa din cauza spălărilor. Totuși în 2007 scotea Suzuki mobre echipate din fabrică cu Iridium? Am avut un cbr 600 rr din 2007 cu 50.000km când i-am schimbat bujiile. Aratau exact la fel. Mi au spus la service ca exista riscul sa se rupa-sparga, erau coapte, ce sa mai. Tot iridium.. originale de altfel. Da, este posibil sa fie dotare din fabrică. La rr doar iridium era opțiunea din manual. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted March 8 Share Posted March 8 Omul își îngrijește (estetic) mobra, iar pentru intervenții o aduce la mine. De bujii a zis că uitase, și-a adus aminte anul ăsta că trebuie schimbate, bine că le-am putut desfileta. Așadar, in ordine: am depus efort fizic intens pentru a aduce bateria (și cheia) din casă, șmirghel, perie, șurubelniță și vaselină dielectrică din garaj, montat bateria, dat la demaror, a pornit rapid, fără să se bâlbâie. 119.xxx km și încă mai duce. https://youtube.com/shorts/9c3R5YpeCe0?feature=share Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobiletron Posted April 5 Share Posted April 5 Un banal schimb de ulei Motul plus filtru Mahle si bujii Denso pentru Bandit-ul meu. Desi o sa notez undeva pun ca reminder pentru mine schimb facut la 38.200km. Maine ar trebui sa-mi vina si filtrul de aer si pentru ca va trebui sa-i dau rezervorul jos voi schimba si filtrul de combustibil. Palnia printata 3D s-a dovedit a fi foarte utila: Mai jos un cadavru de BMW R80, o lucrare la care m-am bagat aiurea ca sa ajut pe cineva. Mobra adusa din Belgia dar tiganita pe alocuri de parca si-ar fi facut veacul in Romania: Au batut in piulita: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reverend Posted May 19 Share Posted May 19 Servus. Am si eu o problema si am zis sa intreb aici dupa ce am cotrobait prin Google. Se da urmatoarea motocicleta: Honda cb500f an 2022. De o luna tot ma chinui sa cobor farul (led) ca acum imi lumineaza doar satelitii lui Musk si imi iau flashuri de la masini. In manual imi arata ceva dar parca e desenat de un copil de 3 ani. Am gasit info pt cb 500x model nou, si pt cb 500f dar numai modelul mai vechi. Pt cb500f anul 2022, info 0. Cineva vreo idee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted May 22 Share Posted May 22 din telescoape nu l-ai coborat? doar suspensia spate ai lasat-o jos? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reverend Posted May 25 Share Posted May 25 La 22.05.2023 la 7:41, apriliacluj a spus: din telescoape nu l-ai coborat? doar suspensia spate ai lasat-o jos? Da. Corect. Doar suspensia. Asa au făcut cei de la motomus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
apriliacluj Posted May 26 Share Posted May 26 ia coboara-l si din telescoape!! mai castigi cativa cm sanatosi si de acolo! il poti face si tu acasa, nu e mare was ist das, niste chei si un subler iti trebuie!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted May 26 Share Posted May 26 Întâi o jamba, apoi cealaltă, nu slăbite ambele simultan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cavaleru Posted May 26 Share Posted May 26 e greu sa faci asta singur in fata blocului trebe si un cric auto sub moto, inca o persoana sa o tina, mai ales daca nu ai experienta... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted May 26 Share Posted May 26 Dacă îi spui că trebuie strânse șuruburile la vreo 25 Nm, l-ai terminat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geologu Posted May 26 Share Posted May 26 Dar farul ăla nu se reglează? Întreb și eu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted May 26 Share Posted May 26 Eu zic să pui o roată de scuter, mai mică Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geologu Posted May 26 Share Posted May 26 (edited) Acum 31 minute, Geologu a spus: Dar farul ăla nu se reglează? Întreb și eu. Adică așa: Te-ai uitat după pinionul ăla și nu l-ai găsit? Edited May 26 by Geologu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
reverend Posted 5 hours ago Share Posted 5 hours ago Rezolvat. Ms de răspunsuri. La 26.05.2023 la 10:03, Geologu a spus: Adică așa: Te-ai uitat după pinionul ăla și nu l-ai găsit? E greșit în manual. Am fost la honda și mi.au arătat alt pinion care e aproape imposibil de accesat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.