Geo_ZGA Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 Tot de sare de lamaie stiam si eu, pusa cu apa calduta ca sa se dizolve mai rapid si lasat motorul pornit, sa circule bine. Dupa aia pusa apa dedurizata de vreo 2-3 ori, sa clateasca bine, si aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 calgon, o pastila, lasi sa se incalzeasca motorul si sa se deschida termostatul, dai o tura, 10-20 min clatesti de 2-3 ori cu apa de la robinet, (sa se deschida termostatul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RazvanLNI Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Merci frumos pentru sfaturi! Sigur e mizerie si in motor asa ca o sa bag niste otet in el si o sa-l pornesc cu circuitul de racire deschis, neconectat la radiator. Sa vedem ce o sa se intample )) O sa incerc si celelalte variante daca nu merge, eventual cu niste vin... va chem la un vin fiert eventual ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 Merci frumos pentru sfaturi! Sigur e mizerie si in motor asa ca o sa bag niste otet in el si o sa-l pornesc cu circuitul de racire deschis, neconectat la radiator. Sa vedem ce o sa se intample )) O sa incerc si celelalte variante daca nu merge, eventual cu niste vin... va chem la un vin fiert eventual ) Daca tot ai ganduri bune , atunci spala-l cu ginars ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 S-a intamplat saptamana trecuta: am pictat niste flacari pe aripa fata. A iesit mai bine decat ma asteptam, dar e departe de a fi profi. Asa ca am facut programare la aerografi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 24, 2015 Share Postat Iunie 24, 2015 (editat) brand new Michelin T63 Editat Iunie 24, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SyDemon Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 Azi n'am mesterit nimic la ea ...dar pt maine, sigur mi'am facut de lucru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 25, 2015 Share Postat Iunie 25, 2015 (editat) Azi n am bagat in seama motoarele, dar m am ocupat atent de scuter. I am desfăcut carburatorul bucati, curatat, montat, curatat filtrul de aer. Apoi demontat setul motor, maine ii cumpar piston, bolt, segmenti, rulment cu ace si sigurante. Cele demontate erau foarte uzate, abia ma mai tragea saracul. Acum golesc uleiul din rezervor, era ulei prista. De maine mergem doar pe motul 2t. Rodaj cum trebuie si 5 ani n am treaba. Scuterul e un peugeot vivacity. Maine aduc si ark'ul la sat. Ala e cu totul altceva . Editat Iunie 25, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Dintr-o pusculuita ( dap e o pusculita sub forma de cap de mort), vopsita in glow in the dark paint, lipit cite un led rosu pe fiecare ochi si prins in lanturi pe sissybar-ul meu, mi-am facut un stop aditional. Asta asa ca era weekend... A, si i-am mai schimbat si stopul original cu unul sub aripa pe leduri... Miine tre sa conectez toate firele si gata. revin cu poza cu dihania pe timpp de noapte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Lantul ala de pe sisi ....legi pasagera sa stea cuminte ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reverend Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Lantul ala de pe sisi ....legi pasagera sa stea cuminte ? pt ea as fi folosit sirma ghimpata...imi era frica sanu se intepe si altii de ea... ( de gagica) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iunie 28, 2015 Share Postat Iunie 28, 2015 Seara / noaptea / pe vreme mai innorata este in regula in mare parte. Dar ziua, cand bate lumina soarelui, cati iti vor vedea semnalizarile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banditbiker82 Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 mi-am montat stopul Foarte giugiuc bravo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 mi-am montat stopul foarte de efect! Numerele, la cat sunt de mari, ne strica toata frumusetea, dar daca facem abstractie de ele, f fain spatele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 las' ca la noi mai e cum e...la nemti, italieni sau englezi sunt lopeti de zapada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Esti sigur ? Italienii cel putin le au mici ! Mult mai mici decat noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Esti sigur ? Italienii cel putin le au mici ! Mult mai mici decat noi ! .......de numerele de inmatriculare vorbesti, asa-i colegu? la noi numai Sumudica are pwla mica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) Esti sigur ? Italienii cel putin le au mici ! Mult mai mici decat noi ! la noi tablitele "patrate" pt moto sunt mai mici decat cele ("patrate") pt auto PS- cred ca nr. ala B800 SBK este facut in Germania Editat Iunie 29, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 numerele gremane au altfel zerourile .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 Pai na, la mine cam au tendinta sa isi ia zborul numerele asa ca ma descurc cum pot jmecker, las' ca stiu eu )))) » Post actualizat in 29 Jun 2015 10:06 numerele gremane au altfel zerourile .... de ce ? difera zero "0" de "o" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) zerourile din germania sunt altfel stantate, nu se inchide cercul la B-800-SBK cercurile sunt inchise Editat Iunie 29, 2015 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 http://www.numerepersonalizate.ro/configurator/#.VZEdeBvtmko Daca vreti, faceti-va si voi numere...is ieftine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 29, 2015 Share Postat Iunie 29, 2015 (editat) "Aceste placi nu contin elemente de securizare. Au un caracter de amuzament. Prin plasarea unei comenzi pe site-ul nostru sunteti in intregime responsabili vis-a-vis de felul in care aceste placi vor fi folosite" Editat Iunie 29, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Azi am pus autocolantul pe mobra,eu zic ca arata bine,maine ii fac schimb de ulei si filtre si ii pun pinion de 45 (momentan are 48) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.