Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am segmentat motorul la ktm 525,schimbat semeringurile de supape plus refacut scaunsle la supape.Cand am pornit motorul scotea mult fum,dupa o tura in cartier nu mai scotea.M-am speriat cand am vazut fumul ala.Am crezut ca nu am pus ceva bine .Am schimbat si lantul de distributie impreuna cu patinele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In bucuresti sunt doua locuri,in baneasa in spate la apicola si la intersectie la gara filaret ,sunt multe service-uri si acolo e si un atelier de rectificari,eu acolo am facut ,a fost 150 de lei schimbat semeringuri supape si rectificat scaune supape.asta la un monocilindru cu 4 supape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La baneasa am facut mai multe chiulase, au functionat ok cam toate - dar la ultimul am mai gasit cat un surub care nu era strans bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am uitat de Caprita,stiam ca au atelierul pe la Domenii

 

 

Utilajele + lucratorii de la Caprita (RIP) sunt la Rune, in incinta Sema Park.

Capisci? La Domenii, intr-una dintre locatiile care i-au apartinut lui Cornel Caprita, e parca un Bosch service, atelierul de rectificari nu mai exista acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca le scazusera productia de praf de pe ele. :)

din contra , daca a taiat tobele inseamna ca avea supraproductie, suprafata mai mare... praf mai mult :) cum piata e in cadere iar cererea din ce in ce mai mica ,a ales micsorarea spatiului de productie :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

weekend-ul trecut am montat un radiator suplimentar pentru regulatorul de tensiune pentru o Honda Magna VF750C 1995. trebuie ajustari multe pana la o forma finala buna

Nu era mai simpla montarea unui cooler direct pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia!

Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia!

Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum!

Baga o poza.

Ce tip de spray ai folosit ca sa adere bine pe plastic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot - tot? Ovalitate + conicitate cilindri, masurat in cate 3 puncte si pe 2 directii perpendiculare, latimea si forma canalelor de segmenti, joc in ghidurile supapelor? Ca daca totul e ca la carte, segmentii nu sunt parnai si nu a "plecat" vreun siering de supapa n-ar prea trebui sa scoata fum...

N-a fost spray ci vopsea auto, am dat cu plastofix inainte. Oricum suprafata e zgrunturoasa, am frecat cu o laveta speciala de matuit plastice, iar vopseaua baza e nitro, adera oricum pe plastic, ca si majoritatea sprayurilor de altfel. La cat era de ars de soare vopsirea a fost singura solutie sa-l fac sa arate decent si l-am facut gri metalizat, aproape de una dintre culorile mobrei, nici nu se mai incinge in halul in care o face negrul.

Editat de john17
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca mi s-a bulit pompa de benzina sau ceva pe acolo...am umblat ( ghidat tel de andu :) ) pe la sigurante, am dat jos bateria si suportul de baterie, am verificat un releul ce comanda pompa... la draq, chiar l-am decapsulat ( si arata f ok si curat in interior ), releul ( care zicea andu ca ar fi principala cauza in astfel de cazuri, merge...

mai ramane ca varianta pompa sau ceva ( gen fir, contact ) pana la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...