TETEA. Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Cu ajutorul unui prieten mai priceput am verificat si reglat (unde a trebuit) jocul culbutorilor la GSXF-ul din dotare. La un moment dat am crezut ca n-o mai vad pusa la un loc nici intr-o saptamana. Pana la urma am reusit si sunt bucuros ca am facut-o si pe asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 16, 2016 Share Postat Aprilie 16, 2016 (editat) Dat jos ambele roti, gresat rulmenti (avea dreptate colegul care mi-a zis sa-i desfac si sa-i gresez, chiar daca erau noi), reglat iar lant, curatat si uns lant. Editat Aprilie 16, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Aprilie 20, 2016 Share Postat Aprilie 20, 2016 (editat) ieri am transformat sv-ul din dotare din S in N. mai am de pus parbrizul si de facut mici finisaje, dar "greul" e facut. partea buna e ca toate modificarile sunt "plug&play", poate redeveni S imediat Editat Aprilie 20, 2016 de gogO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) Geo: interesant standerul spate din poza nr.1 si 3 bun pont la nevoie! Editat Aprilie 21, 2016 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 21, 2016 Share Postat Aprilie 21, 2016 (editat) Din pacate cel de la care am luat 'micuta' de 600 a avut dreptate: la ea a lucrat un mecanic cel putin retardat. Am gasit niste surburi puse de-an boulea, unele lipsa in locuri cheie si niste plastice puse ilogic si ele (sub carena centrala in loc de deasupra). Asa ca e logic sa para ciudat unghiul dintre furca si carena fata, pt. ca aceasta carena fata era indreptate spre... stele si tragea dupa ea si carenele laterale, deci... normal ca a fost nevoie sa taie din ele. In aceasta pozitie initiala, cablul de ambreiaj cu semighidonul loveau in bord. Dupa schimbarea pozitiei in cea originala, rezervorul de lichid de frana atingea in cadrul care tine carena centrala. Asta pt ca era pus si ala pe dos. Macar am rezolvat problemele astea si o pot folosi in oras. Totusi cadrul inca e stramb, orice i-as face , insa nu asa rau decat parea. Mai am de schimbat uleiul si de intins si uns lantul. Am probat si standerele si sunt de calitate (nu am avut proprietate personala asa ceva pana acum asa ca m-am bucurat ca le-am luat si pe ele la un pret decent) si husa luata cu 5$. Sper sa imi intre si pe aia mare ca am luat 2... Editat Aprilie 21, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Am montat (aseara) alarma de la colegul @Cap0ne, a mers usor si repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 Azi am segmentat motorul la ktm 525,schimbat semeringurile de supape plus refacut scaunsle la supape.Cand am pornit motorul scotea mult fum,dupa o tura in cartier nu mai scotea.M-am speriat cand am vazut fumul ala.Am crezut ca nu am pus ceva bine .Am schimbat si lantul de distributie impreuna cu patinele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 23, 2016 Share Postat Aprilie 23, 2016 unde ai reconditionat chiulasa? de mult caut un loc serios, sa ma pot baza in caz ca desfac vreun motor de auto/moto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 In bucuresti sunt doua locuri,in baneasa in spate la apicola si la intersectie la gara filaret ,sunt multe service-uri si acolo e si un atelier de rectificari,eu acolo am facut ,a fost 150 de lei schimbat semeringuri supape si rectificat scaune supape.asta la un monocilindru cu 4 supape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 24, 2016 Share Postat Aprilie 24, 2016 Atunci sunt cel putin 3 ateliere in Buc.! Utilajele + lucratorii de la Caprita (RIP) sunt la Rune, in incinta Sema Park. Eu fac la ei de ani buni si totdeauna a fost OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Am uitat de Caprita,stiam ca au atelierul pe la Domenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 La baneasa am facut mai multe chiulase, au functionat ok cam toate - dar la ultimul am mai gasit cat un surub care nu era strans bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 25, 2016 Share Postat Aprilie 25, 2016 Am uitat de Caprita,stiam ca au atelierul pe la Domenii Utilajele + lucratorii de la Caprita (RIP) sunt la Rune, in incinta Sema Park. Capisci? La Domenii, intr-una dintre locatiile care i-au apartinut lui Cornel Caprita, e parca un Bosch service, atelierul de rectificari nu mai exista acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chitcanul Postat Aprilie 28, 2016 Share Postat Aprilie 28, 2016 Mi-am taiat tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Mi-am taiat tobele. nu mai puteai sa canti la ele?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pitesti2010 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Cred ca le scazusera productia de praf de pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Cred ca le scazusera productia de praf de pe ele. din contra , daca a taiat tobele inseamna ca avea supraproductie, suprafata mai mare... praf mai mult cum piata e in cadere iar cererea din ce in ce mai mica ,a ales micsorarea spatiului de productie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovibac Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 weekend-ul trecut am montat un radiator suplimentar pentru regulatorul de tensiune pentru o Honda Magna VF750C 1995. trebuie ajustari multe pana la o forma finala buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 weekend-ul trecut am montat un radiator suplimentar pentru regulatorul de tensiune pentru o Honda Magna VF750C 1995. trebuie ajustari multe pana la o forma finala buna Nu era mai simpla montarea unui cooler direct pe el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Am băgat un rezervor la electroliza. Sunt foarte curios cum iese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 azi am observat ca scoate iar fum dupa ce am segmentat si am schimbat semerngurile la supape si i-am refacut si scuanele la supape.Motorul e un ktm 525,ma ia cu capul de nervi.Totul a fost facut ca in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia! Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 am masurat erau in cotele din manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 Multa lume inlocuieste segmentii fara sa masoare cilindrii si pistoanele, inclusiv canalele... Sunt curios cat de "ca in manual" a fost facuta reparatia! Eu astazi am avut un mic ragaz si am terminat reconditionarea topcase-ului, un Givi Maxia vechiut si care isi arata varsta. Capacul il vopsisem acum ceva timp, astazi am slefuit si polishat plasticele rosii, am pus colant reflectorizant nou sub ele si am asmablat totul la loc. Arata intr-un mare fel acum! Baga o poza. Ce tip de spray ai folosit ca sa adere bine pe plastic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Aprilie 29, 2016 Share Postat Aprilie 29, 2016 (editat) Tot - tot? Ovalitate + conicitate cilindri, masurat in cate 3 puncte si pe 2 directii perpendiculare, latimea si forma canalelor de segmenti, joc in ghidurile supapelor? Ca daca totul e ca la carte, segmentii nu sunt parnai si nu a "plecat" vreun siering de supapa n-ar prea trebui sa scoata fum... N-a fost spray ci vopsea auto, am dat cu plastofix inainte. Oricum suprafata e zgrunturoasa, am frecat cu o laveta speciala de matuit plastice, iar vopseaua baza e nitro, adera oricum pe plastic, ca si majoritatea sprayurilor de altfel. La cat era de ars de soare vopsirea a fost singura solutie sa-l fac sa arate decent si l-am facut gri metalizat, aproape de una dintre culorile mobrei, nici nu se mai incinge in halul in care o face negrul. Editat Aprilie 29, 2016 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.