Sari la conținut

Mortal Arad :(


xsebi
 Share

Postări Recomandate

Gigi nu este capion la datul prin oras, dar este motociclist? Eu aici bateam si ma refeream la faptul ca motociclisti nu sunt doar cei care detin carnet.

Ai dreptate.

Gigi e motociclist pe pista si infractor in oras.

Dar exemplul tau este mai degraba o exceptie, decat o regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 91
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

MOTOCICLÍST, -Ă, motocicliști, -ste, s. m. și f., adj. 1. S. m. și f. Persoană care conduce o motocicletă; sportiv care practică motociclismul. 2. Adj. Care aparține motocicliștilor (1) sau motociclismului, privitor la motocicliști sau la motociclism; care folosește motocicleta. – Din fr. motocycliste.
Sursa: DEX '09 (2009) |

 

deci calmati-va, termenul e folosit corect si daca e vorba de o persoana care conduce fara a avea permis corespunzator si daca e vorba de Marc si daca e vorba de oricare dintre noi..."For the Colonel's Lady an' Judy O'Grady / Are sisters under their skins !" :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mir cum pana acum nu a observat nimeni DE CE a cazut.Daca ar fi facut scoala si s-ar fi interesat cat de cat,ar fi stiut ce este o anvelopa SLICK ,pe care o avea montata pe spate.

 

Ar fi stiut ca o anvelopa SLICK ,chiar si incalzita bine,pe sosele publice este interzisa tocmai pentru ca nu este curat luna ca pe circuit,si la orice strop de balega sau praf te-ai dus dracu.

 

Uite de aceea "a derapat sub roțile unei autoutilitare. Tânărul a murit pe loc." (citat din ziar)

Editat de Old School Rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

las ca nici anvelopa de pe fata nu pare de secolul asta.

sunt curios daca pe camion, la fel a facut vreo 5-6 drumuri fara permis....asa sa vada cum e.

natura isi vede de treaba ei.

Editat de COObra
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judecand dupa poze , nu cred ca anvelopa a fost cauza . Motocicleta este praf in partea superioara si stalpii parapetului sunt intacti . Cred ca a fost vorba de o curba luata prea tare si frana fata . In fine , batem in taste si ne minunam de greselile altora . Raman la parerea ca nimeni nu merita asa ceva . Nici macar cei fara permis .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stalpii sint intacti pentru ca a intrat direct in ala cu microbusul . Dar crede-ma ca daca ai viteza (si nu nu trebuie sa fie foarte mare) si te-ai tavalit pe asfalt si ajungi la stapii parapetului , te-au taiat aia ca pe branza... Autostrada pare sigura comparativ cu un drum national dar din anumite privinte nu e ...

Era o parere pe baza pozelor . Daca ar fi dat in parapet si dupa aceea sa ricoseze in microbus , poate ar fi fost altul deznodamantul .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mir cum pana acum nu a observat nimeni DE CE a cazut.Daca ar fi facut scoala si s-ar fi interesat cat de cat,ar fi stiut ce este o anvelopa SLICK ,pe care o avea montata pe spate.

 

Ar fi stiut ca o anvelopa SLICK ,chiar si incalzita bine,pe sosele publice este interzisa tocmai pentru ca nu este curat luna ca pe circuit,si la orice strop de balega sau praf te-ai dus dracu.

 

Uite de aceea "a derapat sub roțile unei autoutilitare. Tânărul a murit pe loc." (citat din ziar)

Mie mi se pare doar o anvelopa foarte foarte tocita, parca are niste santuri pe margine, dar nici poza nu e foarte buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, nu inteleg cum a intrat sub microbuz, pe contrasens... Din cauza vitezei a ratat intrarea pe sensul lui catre autostrada (la dreapta) si a iesit pe breteaua de iesire de pe sensul opus? Daca e asa, acolo, de obicei, e restrictie de 40 sau 60 si pentru cei care ies de pe autostrada si pentru cei care se pregatesc sa intre. Dar poate nu-mi dau eu seama unde s-a petrecut tragedia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci n-are nicio legatura cu autostrada sau cu banda de accelerare/decelerare... Pur si simplu a intrat prea tare in curba (daca aia se poate numi curba) si s-a dus. Diind dupa indicatorul de cedeaza trecerea sigur era si restrictie de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platim cu timpul nostru, deja au inceput controalele in Arad.

nu am nimic cu CONTROALELE!!!!!

in schimb nu suport PANDACI rutieri care in loc sa fluidizeze circulatia stau ascunsi si te PANDESC sa faci boroboate....

 

daca controalele la permis, rca, itp ar fi facute CUM trebuie pana acum unii dintre cei CAZUTI' ar fi fost INCA in viata!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca controalele la permis, rca, itp ar fi facute CUM trebuie pana acum unii dintre cei CAZUTI' ar fi fost INCA in viata!!!!!!

 

Adauga si un control tehnic minim al mobrelor, nu doar al actelor. Multi circula cu niste epave, in cunostinta de cauza sau nu...

 

Dar controale in trafic ar trebui facute la orice agregat care circula pe drumurile publice, indiferent de numarul de roti!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Politia ar trebui sa fie mai prezenta pe strazi si sa se implice. Nu prea ii vezi decat in intersectiile aglomerate. Si asta doar la anumite ore cand e trafic.

Aseara in intersectia Moinesti cu Bd Timisoara ( in Bucuresti ) . Eram in mijlocul intersectiei pe linia de tramvai cand ma trezesc cu unul plecat pe rosu fix in fata mea . Claxon, faruri , etc... Degeaba , a intrat in intersectie si si-a continuat drumul nestingherit. Nu la intimidat nici macar masina de politie care era pe banda din stanga mea.

Mi-a parut rau ca n-am reusit sa-l blochez cumva si sa-l inhate politia.

M-a uimit faptul ca politia si-a continuat drumul de parca nimic nu s-ar fi intamplat.

Trist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A gresit, a platit. Bine ca nu au mai trebuit si altii sa plateasca din cauza lui.

poate cineva sa-mi explice cum ar fi putut sa plateasca altul din cauza lui?

ceva exemple cu motociclisti care au omorat oameni din masini sau din statiile de autobuz, sau de pe trotuar?

nu in show-uri si competitii...

» Post actualizat in 21 Apr 2015 11:47

Adauga si un control tehnic minim al mobrelor, nu doar al actelor. Multi circula cu niste epave, in cunostinta de cauza sau nu...

 

Dar controale in trafic ar trebui facute la orice agregat care circula pe drumurile publice, indiferent de numarul de roti!

adauga si inca 1 000 de euro in medie la salarii...

sa putem si noi sa mergem cu scule de 3 - 4 ani...

si fa control si la farurile masinilor... ca multi au niste lumini de i-ash bate cu faru-n cap...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate cineva sa-mi explice cum ar fi putut sa plateasca altul din cauza lui?

ceva exemple cu motociclisti care au omorat oameni din masini sau din statiile de autobuz, sau de pe trotuar?

nu in show-uri si competitii...

» Post actualizat in 21 Apr 2015 11:47

adauga si inca 1 000 de euro in medie la salarii...

sa putem si noi sa mergem cu scule de 3 - 4 ani...

si fa control si la farurile masinilor... ca multi au niste lumini de i-ash bate cu faru-n cap...

 

Ce legatura au salariile aici? Mersul pe motocicleta costa. Daca nu-ti permiti sa intretii agregatul, inseamna ca iti pui in pericol tie (si, mai ales, celor din jur) viata. De ce? E simplu.

Celor din jur? Da, exemple mai jos.

 

Poti calari o motocicleta de 10-20-30 ani, in perfecta stare de functionare, cum poti avea un fier de 2 ani, varza din punct de vedere tehnic. Nu vechimea e relevanta, ci starea tehnica. Asta trebuie verificat.

post-79922-0-00943700-1429617319_thumb.jpg

post-79922-0-53617100-1429617319_thumb.jpg

Editat de blorin
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate cineva sa-mi explice cum ar fi putut sa plateasca altul din cauza lui?

ceva exemple cu motociclisti care au omorat oameni din masini sau din statiile de autobuz, sau de pe trotuar?

nu in show-uri si competitii...

Ai uitat de pasager?

Acum vreo 2 ani, in vara, pe DN1 parca, se numea... Ionut (?), meserias din ceea ce spuneau cei care l-au cunoscut. Viteza foarte mare, i-a intors in fata un om in varsta cu o Dacia 1300. El mort pe loc, fata din spate stare foarte grava, nu stiu daca a scapat, si daca nu ma insel si soferul a decedat, nu sunt sigur...Cred ca mai e topic-ul pe undeva pe aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce legatura au salariile aici? Mersul pe motocicleta costa. Daca nu-ti permiti sa intretii agregatul, inseamna ca iti pui in pericol tie (si, mai ales, celor din jur) viata. De ce? E simplu.

pai... starea economica a tarii are o mica legatura cu parcul moto... zic eu...

Celor din jur? Da, exemple mai jos.

astea sunt exemplele pe care le voiam...

doua neacordari de prioritate.

germania si italia parca...

Poti calari o motocicleta de 10-20-30 ani, in perfecta stare de functionare, cum poti avea un fier de 2 ani, varza din punct de vedere tehnic. Nu vechimea e relevanta, ci starea tehnica. Asta trebuie verificat.

da. asa si fac aia din tari cu apa calda...

» Post actualizat in 21 Apr 2015 12:23

Ai uitat de pasager?

Acum vreo 2 ani, in vara, pe DN1 parca, se numea... Ionut (?), meserias din ceea ce spuneau cei care l-au cunoscut. Viteza foarte mare, i-a intors in fata un om in varsta cu o Dacia 1300. El mort pe loc, fata din spate stare foarte grava, nu stiu daca a scapat, si daca nu ma insel si soferul a decedat, nu sunt sigur...Cred ca mai e topic-ul pe undeva pe aici.

si asta e un exemplu "asteptat" de mine...

tot neacordare de prioritate.

m-am "bucurat" daca se poate zice asa...

in general aia cu masini omoara si scapa...

mai rar, extrem de rar o patesc si ei. gigantic de extrem de rar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt exemplele pe care le voiam...

doua neacordari de prioritate.

» Post actualizat in 21 Apr 2015 12:23

si asta e un exemplu "asteptat" de mine...

tot neacordare de prioritate.

m-am "bucurat" daca se poate zice asa....

 

Incearca sa privesti lucrurile si dintr-o alta perspectiva: ce viteza aveau motocicletele in momentul impactului in situatiile de mai sus?

 

Ce inseamna sa te asiguri?

Inveti de la parinti, cand ai 3-4 ani: te uiti in stanga, te uiti in dreapta (bine, invers daca esti in UK&so!), daca vine vreun vehicul astepti sa treaca, apoi treci tu.

Simplu, daca vehiculele se deplaseaza cu viteza normala, ai timp de reactie (un reflex perfectionat in timp)!

 

Dar daca vine un OZN, cu de trei/patru ori viteza normala? Timpul tau de reactie dispare, desi aparența, văzând o luminiță acolo, departe (asta în cazul în care există vreo lumină, că am vazut și fără, deși e obligatorie), spune că ai timp berechet. Și atunci e POC și, de cele mai multe ori, RIP.

 

Cine e vinovatul? Greu de stabilit cu exactitate: OZN-istului i-a lipsit instinctul de conservare, ceea ce l-a bagat 6feet under. Soferului i-a lipsit reflexul potrivit. Unul moare. Unul (poate) nu.

Deja nu mai are importanță cine a fost vinovat. Putea fi evitat? DA.

Șoferul, daca OZN-ul zbura cu viteza maxim admisă, evita accidentul. OZN-istul, asemenea.

Care a fost factorul determinant? VITEZA.

 

Acum, legat de starea tehnica a parcului moto&auto in Ro, aceasta e, într-adevăr, determinată de situația economică a țării, dar ar trebui controlată de/prin autoritati.

Ai posibilitatea să întreții un vehicul in mod corespunzător, îl poți folosi oriunde. Nu ai această posibilitate, îl folosești doar în afara drumurilor publice. E dur, dar necesar.

Dar nu stiu cum determina situatia economica a țării condusul fără permis și/sau vehicule neinmatriculate sau cu viteza peste limita admisă.

 

Faptul că nu au fost prea multe accidente cu pietoni nevinovați, loviți de mobre scăpate de sub control, e sub semnul Providenței, prietene. Se poate întâmpla oricând, oriunde. Poti fi tu pietonul, copilul tău sau altcineva drag ție. Atunci ce vei spune?

A fost un accident la începutul sezonului cu un motociclist care s-a varsat într-o curbă, iar fierul a ajuns in stația de tramvai/autobuz. Chiar trebuia să fie cineva acolo, în acel moment?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai frate ca tu esti Gica contra... anul trecut, prin toamna parca, s-a infipt un reisar din asta (cu permis totusi) in spectatorii de la curse ilegale. Plus inca unul acum 1-2-3 ani de s-a infipt intr-un scuar cu pasagera in spate, ca facea wheely sau ceva de genul... plus multi altii care s-au infipt in masini, stalpi, pereti de case etc.

Si "neacordarea" asta de prioritate... tu vorbesti serios? Ai pretentia ca un sofer sa te vada si sa-si dea seama in cat timp ajungi langa el, cand tu rulezi cu 200+ km/h? Hai sa fim seriosi... si nu-mi spune ca aia de au rupt masina in 2 mergeau cu 70-90

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...