Sari la conținut

Jud. Giurgiu, 22.05.2015 - Pavel Eduard Stefan


Madalin29
 Share

Postări Recomandate

Baiatul avea A2 de aproximativ un an si detinea o motocicleta marca suzuki gsr600. A depasit o duba si nu a mai apreciat distanta pana in curba si a mers pe frana pana a cazut motocicleta intr-o parte si el s-a izbit cu capul de o podisca de beton.

19-20 ani , permis A2, moto GSR600, experienta spre 0 = RIP

nu mai e nimic de zis

 

condoleante familiei !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totul s-a intamplat in comuna Podisoru judetul Giurgiu. Baiatul avea A2 de aproximativ un an si detinea o motocicleta marca suzuki gsr600. A depasit o duba si nu a mai apreciat distanta pana in curba si a mers pe frana pana a cazut motocicleta intr-o parte si el s-a izbit cu capul de o podisca de beton. Ambulanta care a venit de la 10 km distanta, dupa jumatate de ora de la primul apel nu a mai putut doar sa constate decesul. Asta e Romania zilelor noastre, mori cu zile. Odihneste-te in pace, Pavel Eduard Stefan!!

 

Ambulantele nu vin de la spital, vin de la statiile de ambulante, care sunt pe langa unele spitale si unele dispensare, nu langa toate.

Stai tu calm ca nu joaca aia barbut acolo in timp ce moare cate unul in sant, dar la ce am vazut in ultimul timp pe aici oricum lucreaza din greu pentru toti gaust raiderii care se prind ca sunt in ilegalitate pe drum public si decid in ultima clipa sa iasa cu agregatele la arat.

 

In rest, da, treaba lui ca nu stia sa franeze sau sa ia curbe, treaba lui cu ce viteze o ardea sau daca avea permis pentru motorul cu care mergea. Dar nu o dati in diverse ca a murit cu zile din cauza ambulantei. A murit fiindca a gresit cu prea multe chestii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi nu inteleg ca,corpul uman este fragil si pana la moartea fizica nu-i decat un pas.Instinctul de conservare lipseste cu desavarsire unora..

 

eh, lasa... nu mai conteaza. mori cu zile!

 

 

imi pare rau de baiat dar a murit pe barba lui si din vina lui. atat! terminati cu prostiile si nu mai dati vina pe niste oameni supra-munciti si sub-platiti ca fac si ei ce pot, cum zicea cineva mai sus...nu stau la barbut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aplica zicala ca: "Orice maimuta poate conduce o motoreta cu peste 200km in linie dreapta , insa poate avea o problema mare la aparitia unei curbe" . Incepatorii care nu stiu sa ia curbele, din instinct, adica sa aibe antrenament pt asa ceva, la prima curba, chiar larga, larga, se duc drept. Toti merg insa pe prezumtia ca lor nu li se intimpla.

 

PS: am mai spus si in alt topic de la accidente: eu ma numar printre cei patiti insa traiesc doar datorita norocului.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau un zona.acolo exista o succesiune de curbe.prima la dreapta destul de blanda,urmatoarea la stanga(in care a cazut) nici nu poate fii considerata curba.soferul dubei a considerat ca avea viteza prea mare.curbele alea pot fii luate cu masina cu 80-100 la ora.rip.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stau un zona.acolo exista o succesiune de curbe.prima la dreapta destul de blanda,urmatoarea la stanga(in care a cazut) nici nu poate fii considerata curba.soferul dubei a considerat ca avea viteza prea mare.curbele alea pot fii luate cu masina cu 80-100 la ora.rip.

Si iar recapitulam : pruncul de la Timisoara s-a dus pe o portiune de drum in acelasi gen . O serpuire usoara a drumului . Feciorul din Arad s-a sfarsit la capatul unei linii drepte . Baiatul din Galati , la fel . O serpuire a soselei . Tineri si toti la capat drum . Pacat .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul ăsta, înseamnă că lipsește ceva din ”the big picture”.

 

Peste tot în lume există începători, curbe, motoare - unele mai puternice decât altele. Probabil că peste tot în lume zmeii lipsiți de experiență cad. Unii se ridică doar cu orgoliul belit, alți își ling rănile mai mult sau mai puțin timp, pe alții îi ia SMURD-ul, pe alții medicina legală.

Dar când mor prea mulți începători pe drum drept, ceva merge prost în sistem...

 

Anul trecut, în vară, când Pascotă & FreeRiders au organizat sesiunea de la Vik Power, de la Arad, în afară de câțiva începători (2-3 câți eram cu toții) toți ceilalți pricepeau cu datul pe mobre. S-au dat tare, au făcut show.

Însă pentru noi, începătorii, a fost o lecție foarte bună. Ai acolo curbe câte vrei, largi, închise, succesive, fără trafic pe contrasens și fără capete de pod, în care poți încerca să intri cu orice viteză. Nu a fost nimeni admonsestat, nu a râs nimeni de noi, ba am primit sfaturi!

Genul ăsta de acțiune trebuie organizat și, într-o formă sau alta, impus prin măsuri cu caracter stimulativ. De exemplu, participi la un astfel de curs, primești o reducere la RCA. Există măsura asta în țări cu apă caldă...

Ca să nu mai zic de exersatul de unul singur, în parcările supermarketurilor, goale, sâmbăta/duminică dimineața.

 

Școlile moto pot și trebuie să organizeze mai mult decât ”opturi/jaloane/evitare/ridică mâna stângă” în poligon și câteva ieșiri în traseu. Poate fi o sursă de bani pentru ei să implici toți cursanții în programe mai complexe, de tipul școală-permis + cursuri inițiere post permis + 1,2...,n alte completări de skilluri, la tarife stimultative.

 

Până în momentul în care vor apărea astfel de inițiative, selecția naturală va lucra cu succes. Unele victime chiar nu vor avea vreo vină, alta decât motociclismul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E greu sa convingi un incepator, mai ales pe vitezana, ca are peste 60% sanse sa moara sau sa faca un accident cu urmari dureroase. Omul, prin natura lui, nu poate concepe ca tocmai el o va pati, chiar daca-i spun 10 oameni ce periculos este datul pe mobra.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi tocmai, dacă-i spun doar, nu crede. Poate dacă vede tragedii din astea, combinat cu mesaje de îndrumare, sfaturi de conduită, propuneri, s-ar putea să înțeleagă...

 

Mai ales pentru combinația (relativ mortală!) de care vorbim - începători+vitezane.

Dar, pe de altă parte, existența acestei combinații este tocmai rezultatul infatuării, aroganței, uneori lipsei de creier... Iar unde nu-i creier, mesajele nu au unde să ajungă, din păcate...

Noi vorbim, încercăm să identificăm problemele, să le găsim soluții, dar ”combinația” nu e interesată: tocmai a trecut pe sub fereastra biroului un reisăr, cu motorul în limitare, pe un bulevard foarte circulat, într-un echipament...ce-i ăla echipament???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aplica zicala ca: "Orice maimuta poate conduce o motoreta cu peste 200km in linie dreapta , insa poate avea o problema mare la aparitia unei curbe" . Incepatorii care nu stiu sa ia curbele, din instinct, adica sa aibe antrenament pt asa ceva, la prima curba, chiar larga, larga, se duc drept. Toti merg insa pe prezumtia ca lor nu li se intimpla.

 

PS: am mai spus si in alt topic de la accidente: eu ma numar printre cei patiti insa traiesc doar datorita norocului.

 

Cred ca oricine care a luat vreodata o curba cu bicicleta la viteza mai mare, poate sa ia o curba si cu motocicleta, dar, sa intelegi cum functioneaza counter-steeringul, nu are decat cum sa ajute.

Recomand si Twist of the Wrist.

Cand ti-e frica de o curba, apasa mai tare pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si iar recapitulam : pruncul de la Timisoara s-a dus pe o portiune de drum in acelasi gen . O serpuire usoara a drumului . Feciorul din Arad s-a sfarsit la capatul unei linii drepte . Baiatul din Galati , la fel . O serpuire a soselei . Tineri si toti la capat drum . Pacat .

 

Si de vina sunt mereu conservarii cei rai, starea proasta a drumurilor, ambulanta si cauciucurile vechi. Si eu sunt de acord cu cine zicea mai sus ca e imposibil sa ii bagi in cap unui copil ca i se poate intampla si lui, pana i se intampla. Si eu am fost un copil prost si de multe ori inca mai sunt dar am avut bulan cu carul sa nu lovesc un stalp, o bordura, un cap de pod de cate ori m-am tavalit.

 

Sora-mea pe de alta parte si-a luat permisul in Australia si nu l-a primit pana nu au pus-o aia la examen pe circuit sa vada pe stopul ei cand franeaza. Adica daca stie sa abordeze o serie de curbe. Si cu toate astea a tavalit si ea mobra de cateva ori pana a aflat ca toata lumea o pateste.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne fereste sa ajunga si permisele de port arma sa se dea precum cele de conducere ca atunci sa vezi festival . Va trebui sa convingi prostul sa nu se uite pe teava cand vine glontul ca face buba .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Majoritatea vorbesc in necunostinta de cauza. E trist cand moare cineva drag iar cei din exterior incep sa comenteze fara sa aibe habar de cum conducea el motocicleta sau de cate mii de ori a parcurs el drumul acela sau ce anume i.a luat gandul de la drum si in ce circumstante s.a intamplat tragedia....cu atat mai putin se stie ce fel de om era si ce prieten adevarat putea fi oricui....

Cei din exterior privesc pe cel cazut ca pe un nepriceput, neexperimentat..iar ei cred ca au experienta fiindca sunt inca teferi si in viata... din ce trec anii si apar generatii noi pe doua roti, discare incet si solidaritatea motociclistilor.

Baiatul avea 19 ani, Edi...cum il stiam toti, accidentul s.a intamplat in Podisoru intr.o curba la stanga (imediat dupa acea curba urma una stransa la dreapta), nu stie nimeni cum s.a intamplat exact pt ca nu exista martori, decat cei din duba... se pare ca soferul dubei s.a jucat cu viata lui Edi..asa cum si in sezonul trecut cand s.au mai intalnit in trafic, se baga in fata lui cand incerca sa il depaseasca,sau alte idiotenii de genul (multi dintr.e voi probabil cunoasteti genul de soferi in trafic). Duba fiind defapt de la o firma de transport marfa ce aproviziona magazinele din zona, soferul este acelas din sezonul trecut. Nu au sens detalii in plus...nimic nu il va mai aduce inapoi...

Din respect pentru familia lui, va rog sa va abtineti de la comentarii cei care nu au habar despre ce a fost vorba....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Majoritatea vorbesc in necunostinta de cauza. E trist cand moare cineva drag iar cei din exterior incep sa comenteze fara sa aibe habar de cum conducea el motocicleta sau de cate mii de ori a parcurs el drumul acela sau ce anume i.a luat gandul de la drum si in ce circumstante s.a intamplat tragedia....cu atat mai putin se stie ce fel de om era si ce prieten adevarat putea fi oricui....

Cei din exterior privesc pe cel cazut ca pe un nepriceput, neexperimentat..iar ei cred ca au experienta fiindca sunt inca teferi si in viata... din ce trec anii si apar generatii noi pe doua roti, discare incet si solidaritatea motociclistilor.

Baiatul avea 19 ani, Edi...cum il stiam toti, accidentul s.a intamplat in Podisoru intr.o curba la stanga (imediat dupa acea curba urma una stransa la dreapta), nu stie nimeni cum s.a intamplat exact pt ca nu exista martori, decat cei din duba... se pare ca soferul dubei s.a jucat cu viata lui Edi..asa cum si in sezonul trecut cand s.au mai intalnit in trafic, se baga in fata lui cand incerca sa il depaseasca,sau alte idiotenii de genul (multi dintr.e voi probabil cunoasteti genul de soferi in trafic). Duba fiind defapt de la o firma de transport marfa ce aproviziona magazinele din zona, soferul este acelas din sezonul trecut. Nu au sens detalii in plus...nimic nu il va mai aduce inapoi...

Din respect pentru familia lui, va rog sa va abtineti de la comentarii cei care nu au habar despre ce a fost vorba....

 

Mai degraba te abtii tu de la acuze nefondate la adresa unui om. Daca ai aduce vreun fel de dovada altfel ar fi vazuta chestia. Pana atunci politia stabileste ce a fost acolo.

 

La 19 ani si cu categoria gresita de permis nu poate fi vazut altfel decat ca lipsit de experienta. Fiindca na, ideea de experienta e relativa, peste 10 ani si tu o sa o vezi altfel.

 

Si lasa vrajeala cu solidaritatea, nu ma intereseaza sa fiu solidar cu absolut orice persoana care are 2000 de euro sa-si ia un motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si lasa vrajeala cu solidaritatea, nu ma intereseaza sa fiu solidar cu absolut orice persoana care are 2000 de euro sa-si ia un motor.

 

Subscriu!

 

 

SOLIDARITÁTE s. f. Faptul de a fi solidar (cu cineva sau cu ceva); sentiment care îi determină pe oameni să-și acorde ajutor reciproc. – Din fr.solidarite.

 

Poti fi solidar cu cineva care gandeste ca tine, cu care imparti valori similare, asemenea ție. Poti fi solidar cu cineva care, pana la proba contrară, e incadrabil in cele spuse la început.

Dacă apare, însă, proba contrară, generată de abaterea de la principiile comune, solidaritatea nu mai ține. Se poate transforma, cel mult, în compasiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici nu ma asteptam sa aibe cineva respect.... din cele spuse se sustrage ca idee principala exact punctul sensibil..."vrajeala" ?...

Asfalt uscat baieti, fie ca voi sa fiti feriti de idioti in trafic, sa nu mai ajunga nimeni subiect de discutie pe aici. Iar experienta voastra sa isi spuna cuvantul in cele mai constranse situatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Respectul se câștigă, nu se acordă așa, din principiu, oricui.

Am fost învățați de părinți să-i respectăm pe cei mai în vârstă. Ulterior am descoperit că nu toți cei în vârstă sunt demni de respect. Selecția o facem, fiecare, după valorile proprii.

 

Cred că singurul respectul care e implicit e în fața morții. În cazul ăsta, puștiul ăsta a plătit prețul suprem pentru greșeala lui. Nu are sens să-l judecăm, o va face Altcineva.

Dar are sens să tragem niște învățăminte, să tragem niște semnale de alarmă, poate alții nu vor mai face aceeași greșeală.

 

Fie ca noi toți - inclusiv tu - să fim feriți de idioți în trafic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...