Sari la conținut

Delimitari


myk3y
 Share

Postări Recomandate

@suciucfi: 1. ma bucur sa vad ca mai e cineva din alba pe forumu` asta :rolleyes: (in afara de George). sper sa ne vedem prin oras

2. in legatura cu un post de`al tau legat de tuning - da, cheltui multi bani ca sa obtii 20 km/h in plus, dar e o anumita satisfactie pe care achizitionarea unui enduro second stock nu ti`o da. tuning nu inseamna neaparat viteza maxima ci si sprint si mai ales tuning vizual.

 

@vlaaad&suciucfi: sunt multi la noi in oras care folosesc ciorapi de dama in loc de filtru :banana:. unul din ei chiar a desfacut setul dupa vreo luna de mers cu ciorap si era absolut impecabil...ca sa nu mai zic de vechea mobra cu filtru din tabla gaurita :kali:)

 

legat de delimitari. s`a tot precizat ca la motoarele minarelli (si nu numai) principalele limitari sunt la carburator (un fel de saiba care limiteaza cursa acceleratiei sau o chestie care limiteaza cantitatea de amestec ce intra in motor), la variator (o saiba ce nu lasa fuliile sa se apropie prea tare) si la toba (o teava infundata ce iese din cot si la unii se prelungeste si in cot). bineinteles ca la unele scutere pot fi limitarile in alte locuri, de ex CDI. (am scris treaba asta pt ca tot timpul intreaba cate unul la care ii greu sa citeasca vreo 2 pagini in urma)

 

@deltamg: daca delimitezi CDI-ul iti va creste numarul de turatii ce il atinge motorul. cu cat mai multe turatii cu atat mai multa miscare, deci mai multa uzura ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 348
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@suciucfi: 1. ma bucur sa vad ca mai e cineva din alba pe forumu` asta :rolleyes: (in afara de George). sper sa ne vedem prin oras

2. in legatura cu un post de`al tau legat de tuning - da, cheltui multi bani ca sa obtii 20 km/h in plus, dar e o anumita satisfactie pe care achizitionarea unui enduro second stock nu ti`o da. tuning nu inseamna neaparat viteza maxima ci si sprint si mai ales tuning vizual.

 

@vlaaad&suciucfi: sunt multi la noi in oras care folosesc ciorapi de dama in loc de filtru :banana:. unul din ei chiar a desfacut setul dupa vreo luna de mers cu ciorap si era absolut impecabil...ca sa nu mai zic de vechea mobra cu filtru din tabla gaurita :kali:)

 

legat de delimitari. s`a tot precizat ca la motoarele minarelli (si nu numai) principalele limitari sunt la carburator (un fel de saiba care limiteaza cursa acceleratiei sau o chestie care limiteaza cantitatea de amestec ce intra in motor), la variator (o saiba ce nu lasa fuliile sa se apropie prea tare) si la toba (o teava infundata ce iese din cot si la unii se prelungeste si in cot). bineinteles ca la unele scutere pot fi limitarile in alte locuri, de ex CDI. (am scris treaba asta pt ca tot timpul intreaba cate unul la care ii greu sa citeasca vreo 2 pagini in urma)

 

@deltamg: daca delimitezi CDI-ul iti va creste numarul de turatii ce il atinge motorul. cu cat mai multe turatii cu atat mai multa miscare, deci mai multa uzura ;)

Salutari nu te contrazic legat de tuning si cu adevarat satisfactiile sunt mari dar dupa cate mi-am dat seama tuningul facut pe bajbaite este daunator motorului (nu ma refer la modificarile ce se pot face la "rece" acea vestita saiba sau ....).In ce priveste tuningul exterior sunt pro si sunt de acord cu el (tinte de imaginatie si gust)

 

Am vrut si eu sa vad daca are saiba aceea dar dupa cum ziceam nu stiu cu ce sa desfac (sa intepenesc fulia)Inafara de acest lucru si eventual un filtru de aer sport nu o sai fac altceva nimic.Cine aduce piese pt.scutere in ALBA sti pe cineva?

Sper ca nu devenim off topic.

 

 

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blochezi cu o cheie poptita intr-o gaura de pe margine. Este bine sa te ajute cineva ca sa poti trage cu putere de cheie (preferabil o tubulara in capatul unei chei cu bratul mai lung).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pui pe cineva sa tina strans cu un patent de curea chiar sub ambreiaj si tu desfaci fulia. :rolleyes:

Editat de brick23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte simplu :rolleyes:: mergi la vulcanizarea de langa barabant, chiar langa depozitul viva, si il rogi pe baiatul de acolo sa vina cu cheia pneumatica sa`ti desfaca. acolo am desfacut si eu.

de piese si service se ocupa George, sta in cetate langa liceul sportiv, Sandu (nu prea aduce piese da` poate ai noroc - si`a mutat atelierul in barabant) si am inteles ca si Vartei ar avea(sta in micesti - maine sper sa ajung pe la el sa vad de o toba). si sa nu uitam de Haplea :banana:

daca iti trebuie numai filtru da`mi un PM :kali:

Editat de vladut_ab
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte simplu :banana:: mergi la vulcanizarea de langa barabant, chiar langa depozitul viva, si il rogi pe baiatul de acolo sa vina cu cheia pneumatica sa`ti desfaca. acolo am desfacut si eu.

de piese si service se ocupa George, sta in cetate langa liceul sportiv, Sandu (nu prea aduce piese da` poate ai noroc - si`a mutat atelierul in barabant) si am inteles ca si Vartei ar avea(sta in micesti - maine sper sa ajung pe la el sa vad de o toba). si sa nu uitam de Haplea :kali:

daca iti trebuie numai filtru da`mi un PM ;)

 

Salve VLADUT .Sa inteleg ca ai tu, FILTRU?Ma intereseaza zi un pret si da-mi un nr de tel. sau ceva!Daca daca mergi dupa toba zi-mi si mie dupa aceea cam de ce preturi vorbim.In treaba te rog si de o curea cam la ce pret este.A si inca o chestie saiba aia minune (distandierul)de pe fulia din fata cea cu rolele nu se vede in mod normal intre fuli eu nu o vad si nici nu o simt sa fie acolo. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai putea sa faci altceva .... scoti capacu de la transmisie ...scoti bendixu ( rotitza ai zimtzata intre motoras si "roata" aia mare dintata de la variator) ..... pui capacu la loc in 2-3 suruburi .... dai la pedala sa porneasca scuteru ... scoti cu grija capacu ... turezi scuteru si te uiti daca se ridica cureaua la maxim :rolleyes:

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai acea saiba, limitatorul se gaseste in spatele variatorului. Este un fel de capac prins in 3 suruburi are acopera rolele. Vezi poze si explicatii aici

Editat de Clodius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ai acea saiba, limitatorul se gaseste in spatele variatorului. Este un fel de capac prins in 3 suruburi are acopera rolele. Vezi poze si explicatii aici

 

Am inteles aspectele si referitor le distantier si la restrictia de pe role.Ziceai de a bloca cu o cheie dar nu am pre inteles.Hai sa zicem ca in carcasa de aluminiu gasim un loc dar partea cealalta in palele de pe fulie.Eu am ciupit una asa sunt fff subtiri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve VLADUT .Sa inteleg ca ai tu, FILTRU?Ma intereseaza zi un pret si da-mi un nr de tel. sau ceva!Daca daca mergi dupa toba zi-mi si mie dupa aceea cam de ce preturi vorbim.In treaba te rog si de o curea cam la ce pret este.A si inca o chestie saiba aia minune (distandierul)de pe fulia din fata cea cu rolele nu se vede in mod normal intre fuli eu nu o vad si nici nu o simt sa fie acolo. :rolleyes:

 

chestia sta in felul urmator: eu am filtru da` nu`l dau pt ca nu am altul. baga id`u meu (vlahdutzu) ca sa iti dau detalii unde gasesti. ca sa nu fiu off-topic postez aici raspunsul la intrebarea cu shaiba vietii. deci limitarea aia din fabrica (care e si mai groasa) se simte daca pui mana..ma rog depinde cat de gros ti`e degetul (spatiul acolo ii destul de mic). mai este inca o saiba (grosime de 1mm) care limiteaza si ea si pe care nu ai cum s`o simti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.

Mi-am delimitat si eu de curand scuterul si mai mult de 8-10km/h nu am castigat (vmax = 55km/h). Delimitarea a constat in schimbarea bucsei de la variator (???) si a jiclorului, componente pe care le-am primit la cumpararea scuterului.

Puteti sa-mi spuneti si mie de ce se comporta ca si cum ar fi in continuare limitat si daca CDI-ul ar putea fi cauza? Stiti pe cineva care s-ar baga sa-i modifice CDI-ul?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Mi-am delimitat si eu de curand scuterul si mai mult de 8-10km/h nu am castigat (vmax = 55km/h). Delimitarea a constat in schimbarea bucsei de la variator (???) si a jiclorului, componente pe care le-am primit la cumpararea scuterului.

Puteti sa-mi spuneti si mie de ce se comporta ca si cum ar fi in continuare limitat si daca CDI-ul ar putea fi cauza? Stiti pe cineva care s-ar baga sa-i modifice CDI-ul?

Multumesc

ai terminat de facut rodajul la scuter ca sa-l delimitezi? cati km ai cu el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cine este interesat in a lucra ca livrator de pizza pentru "PHD by Pizza Hut" este invitat sa depuna CV la magazinul din Calea Vitan nr.23D sau in Calea Dorobanti 5-7 (Pizza Hut). Ne puteti contacta si pe www.PHDpizza.ro sau la telefon 021 201 17 60 sau 0749 099 041.

 

Multumim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va rog sa ma ajutati si pe mine,sunt incepator in scutere,am cumparat recent o honda dio 3,si nu fuge mai mult de 55km/h pe loc drept[are 49cm3],intrebarea mea e daca are limitator si unde e? cine se pricepe si poate sa ma ajute il rog frumos sa ma lamureasca.

multumesc! :rolleyes:

post-38084-1211291606_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o yamaha neo's si, am gasit o limitare (cred) unde se prinde toba de motor, galeria (cred ca asa ii zice) nu este rotunda, este obturata, o fi vreo limitare?

putin ajutor? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foloseste "search" sau uite-te prin paginile mai vechi ale acestui topic :crack: :lol:

m-am uitat si am vazut in ce consta limitatoarele,am observat ca sunt multiple posibilitati de a limita un scuter;acum ce sa fac ,sa ma apuc sa-l desfac tot sa caut?eu am intrebat daca stie cineva daca acest model[HONDA DIO 3] e limitat si unde,am desfacut la variator si nu are nici o limitare[nici saiba si nici siguranta in spatele bilelor de tragere],atunci unde? e daca are!?Dupa mine zic ca ar fi limitat ca am vazut pe you toube sprint la 80km/h cu acest model,desi pe bord are numai 60km/h,si turatia motorului e pe undeva la 8000de rot/min,ce ziceti?e vre-unul expert? poate sa ma ajute cineva? ,ms!

post-38084-1211901394_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa-l desfaci pe tot, doar sa te uiti la carburator si dupa "firul roz", pt ca la variator zici ca te-ai uitat.

Are un vecin o Honda Shadow 50. Mi-a zis ca ar fi limitata la CDI, asa ca s-ar putea sa fii nevoit sa-l schimbi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are legatura directa cu delimitarile dar cred ca aici e cel mai bine sa postez pt ca e tot in sfera asta. Astazi am fost sa fac revizia de 500km (la 570km) si nush ce au facut ei pe acolo au schimbat un ulei pe la variator etc, dar concluzia e ca accelereaza muuult mai bine. E posibil sa fi fost vreo limitare in primii 500km. Si ca o chestie putin pe langa subiect, imi scartaie frana spate dar aia de la service au zis ca e ok ca nu are nimic... vrajeli de genul asta, chiar e ok sau nu ar trebui sa faca asa, mentionez ca in primii 100km nu a scartait nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...