Sari la conținut

Cluj, 12.06.2015, Iclod


frankone
 Share

Postări Recomandate

De astia nu prea imi este mila. O cauta cu lumanarea. Daca si eu patesc la fel nu as vrea ca oamenii sa spuna "vai sarucul de el era un om bun"

Dar in schimb imi pare foarte rau de cei care ajung statistica din cauza neatentiei altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 184
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

 

Asemenea mesaje sunt si pe pachetele de tigari si ghici ce, n-am auzit pe nimeni sa se lase de fumat din cauza asta. Asa si cu viteza.

Plus ca mortul nostru nu era chiar genul academic ca sa-i dea de gandit un panou. Abia l-a convins tirul ala.

Da, intradevar, nimeni nu se lasa de fumat, dar prin asta isi scurteaza doar viata lui, pe cand viteza scurteaza si viata altora, nevinovati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-mi fie cu iertare, dar indraznesc un RIP si pentru aceasta victima, chiar de si-a facut-o cu mana lui...Daca avea permis tot motociclist se cheama ca era, fie el si interlop. Nu toti motociclistii sunt sfinti !

Sa lasam pe Dzeu sa il judece acum, pana mai ieri l-or fi judecat legile lumesti, sa nu fim rai! Eu nu ma bucur ca a murit ! L-a furat viteza si placerea... asa cum uneori incearca sa ne fure si pe noi. Cateodata reuseste... cateodata nu !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da cum de nu sare nici un motociclist adevarat cu remarca : aveau politistii (sau ziaristii) radar in coor sa stie ei ca circula motociclistul cu 200 Km/h..

D-zeu sa-l ierte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu sunt in domeniu, nu am vazut cu ochii mei acest lucru, dar din auzite zicese ca acul ramane blocat la viteza care o avea in momentul impactului. De o fi asa, nu stiu. Poate de aici sa ajuns la concluzia legata de viteza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viteza se poate calcula doar la finalizarea expertizei de catre specialisti. In mod sigur niciun martor nu poate "relata" viteza cu care se deplasa. Cert este ca a avut o viteza suficient de mare incat sa nu poata evita un CAMION care vira la dreapta, pe raza unei localitati. Si nu cred ca manevra soferului de camion a fost una atat de brusca si imprevizibila incat sa surprinda un motociclist. Avand in vedere cele relatate in articolele din presa eu tind sa cred ca raposatul nu era motociclist ci doar un proaspat posesor de "racheta" care a vrut sa impresioneze babele din localitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Nu sunt in domeniu, nu am vazut cu ochii mei acest lucru, dar din auzite zicese ca acul ramane blocat la viteza care o avea in momentul impactului. De o fi asa, nu stiu. Poate de aici sa ajuns la concluzia legata de viteza.

Si daca o fi bord digital (ca majoritatea mobrelor de 10 ani incoa'), ce ne facem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba pare simpla, apoi se complica... dar in final am dezlegat misterul... Vad si o curba acolo, e drept nu foarte dificila, larga, usor de abordat... Eu cred ca motociclistul a venit din curba aia, cat putea sa aibe acolo, poate 120 km ( e drept, mult in localitate) ca doar nu era pilot profesionist ? A fost surprins de camionul care de pe banda 2 cu semnal sau fara, a virat brusc dreapta sa intre pe o strada laterala de pe banda 2. Baiatul ala de vorbeste primul in film, pare a fi fost in camion caci zice: noi am auzit..., noi...deci ori nu se pricepe... ori caute sa acopere soferul asa cum fac uneori pasagerii. Va intreb si ma intreb, un viraj dreapta se face de pe banda a doua cea de langa ax sau nu!? Daca motocilistul are vina lui, drumul bun, viteza in plus si apoi a fost surprins de camion virand de pe banda doi sau mai grav, de pe contrasens banda doi...nu au o vina comuna in cazul asta ? Soferul scapa chiar daca omul a fost ,interlop' dar daca nu era si eram noi astialalti...!? E drept, motocilistul trebuia sa mearga preventiv pana la limita franarii in siguranta si sa ia in calcul chestii de gen... ce te surprind...mai ales ca in localitate se pot intampla accidente de felul asta ! Alta chestie... nu vad urme de franare, el a vrut sa evite prin stanga camionului avand viteza peste limita legala si surprins de catre camionul ce vira de pe banda 2 sau 2 contrasens, dar nu a reusit, motocilistul fiind pozitionat sigur pe prima banda la iesirea din viraj si atunci a lovit camionul fiind aruncat in lateral stanga asa cum se vede din poza. Bag mana in foc ca asta a fost filmul tragediei ! Intrebarea este : scapa camionagiul fara pata din acest accident, pe noi asta ne intereseaza, caci e evident ca soferul nu a respectat legea iar omul ala a murit si datorita lui, fiindca nu cred ca a procedat legal la acel viraj! Va spun adeseori... ca de fac o greseala doi insi si nu respecta codul rutier in acelasi timp, se intampla dezastrul ca in cazul de fata ! Cand doar unul greseste mai e o sansa, dar cand gresesc ambii parteneri la trafic uite rezultatul ! Sa presupunem ca motociclistul avea doar un pic peste viteza legala sau ca soferul vira de pe banda 1 poate se putea evita tragedia asta.

O fandare mai puternica spre stanga, un countersteering, arunca motocilistul la viteza lui mare si la experienta lui, in casa din stanga sau stalp, nu cred ca era asa expert sa o indrepte iarasi pe drum dupa fandare, sau mai stii...?

post-19651-0-92055100-1434169363_thumb.jpg

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

No comment!.

 

In Germania pe drumurile lor aveau postate benner-e pe care scrie uramtoarul anunt: Atentie, viteza ucide. Tu poti fi urmatorul!

mai nou am auzit ca vor sa scoata o lege prin care l o bliga pe fabricantul de motociclete sa scrie langa busonul de la rezervor

ATENTIE !!! FOLOSIND ACEASTA MOTOCICLETA POTI MURI.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau motociclitul poate dauna grav sănătății...

Ce ma ataca treaba asta...citiți prin diverse fițuici ca era "interlop" si judecați repede.

 

Pentru mine nu e ciudat ca era el un golan, pentru mine e ciudat cum pielea mea se urca atâția fătălăi pe motociclete de la o vreme?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa e in domeniul aeronautic (folosind acest aparat poti muri)

la fel si la parasute (YOU RISK SERIOUS INJURY OR DEATH EACH TIME YOU USE THIS OR ANY PARACHUTE SYSTEM, BY DOING SO YOU WILL BE DEEMED TO HAVE EXPRESSLY AND IMPLIEDLY ASSUMED THIS RISK)

dar nu pe rezervor ci in manualul de utilizare, din cate stiu.

practic e un risc asumat pentru persoanele care folosesc dispozitivele respective

la moto, problema e ca odata cu tine, poti lua si unii nevinovati... ( si cu avionul sau cu parasuta la fel, dar procentual sansa e mult mai mica)

referitor la virarea unui camion de pe banda 1 la dreapta, trebuie gandita putin treaba asta inainte sa o postezi. pai care e raza de bracare la un camion comparativ cu a unui autoturism sau a unei motociclete? cred ca in afara de ghidonul motocicletei (al bicicletei) si probabil un volan de autoturism n-ai prea incercat sa conduci si nici nu prea stai sa analizezi lucrurile. ar trebui sa fim mai obiectivi putin, unii dintre noi..

Editat de flaviu57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

propun programul "un motor pentru fiecare interlop"

de preferat vitezana de prin 2000, cazuta "de pe cric", 2 urme pe asfalt, coji de cauciucuri tot de prin 2000

 

dupa cum se vede pe camionul din cazul de fata paguba prea mare nu fac

 

:))))

Mi ai facut ziua!

Pana la urma, a intrat in spatele camionului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca toată lumea știe ca un camion nu virează ca un turism, sau nu.

Da banui ca ii trebuie o raza mai mare, dar totusi legea ce spune au alt regim, pot vira de pe contrasens sau banda a doua? Doar intreb cunoscatorii care au condus si altceva decat trotineta, bicicleta, motocicleta si autoturism asa ca mine. Daca legea nu spune nimic special pentru categoria lui si nu cred sa spuna..., daca asa s-au intamplat lucrurile, omul e vinovat si elcaci a contribuit la moartea acestui om care inainte de a fi ,interlop' a fost un homosapiens si avea si el dreptul la viata... Nu vreau ca fiind pe banda unu sa vina unul din asta in paralel pe doi si sa ma ia cu el in viraj brusc dreapta sau eu stiu... stanga, daca sunt in unghiul mort si el si-a adus aminte ca acolo are treaba !

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da banui ca ii trebuie o raza mai mare, dar totusi legea ce spune au alt regim, pot vira de pe contrasens sau banda a doua? Doar intreb cunoscatorii care au condus si altceva decat trotineta, bicicleta, motocicleta si autoturism asa ca mine. Daca legea nu spune nimic special pentru categoria lui si nu cred sa spuna..., daca asa s-au intamplat lucrurile, omul e vinovat si elcaci a contribuit la moartea acestui om care inainte de a fi ,interlop' a fost un homosapiens si avea si el dreptul la viata... Nu vreau ca fiind pe banda unu sa vina unul din asta in paralel pe doi si sa ma ia cu el in viraj brusc dreapta sau eu stiu... stanga, daca sunt in unghiul mort si el si-a adus aminte ca acolo are treaba !

 

Mai da o si in ma sa de treaba, un camion nu franeaza din scurt si se lanseaza in viraj, franeaza din timp, incetineste, se inscrie pe trasa lent, astea toate se vad daca belesti ochii la trafic, vezi niste stopuri de frana aprinzandu se etc.

Dar traficul ala trebuie "citit" .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kevinn astea le stiu si eu, dar daca camionul franase din timp, nu avea viteza mare, se pregatea de viraj, dar l-a executat de pe banda a doua sau contrasens ilegal ..!? Are vina sau nu ? Vad pozitionat camionul pe banda doi, deci de acolo a virat de pe doi. Astept lamuriri, ce spune legea de pe care banda vireaza stanga sau dreapta ?

Ca in Romania fiecare face ce vrea sau cum ii e mai usor asta e alta poveste...Acum ma uit la chestionare pentru examen, sa vad cum apar camioanele in acele desene si de pe ce benzi executa virajul !

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e poza de pe dejeanul.ro

11289946_912192092157207_1222662653_n.jp

nu mi se pare sa fi fost pe contrasens cu camionul. panglica galbena si gri de pe sosea e traiectoria urmata de motociclist (sau motocicleta) dupa impact.

din cate stiu legea spune ca trebuie sa te asiguri din toate sensurile la schimbarea directiei de deplasare (e valabil pentru orice vehicul, nu doar pentru camioane, tiruri, etc)

insa ce poti face cand tu te deplasezi cu maxim 5km/h ca sa iei virajul, te-ai asigurat ca din spate nu vine nimeni (mai ales ca e curba acolo unde a fost accidentul) te angajezi in viraj si te trezesti cu unul in spate? ce poate fi ilegal in toata treaba asta?

si nu cred ca legea spune ca e obligatoriu sa faci virajul de pe o anumita banda, motivul e evident-raza diferita de bracare.

din cate stiu, cine loveste in spate e vinovat de nepastrarea distantei pentru evitarea oricarui pericol.

si din nou logic, daca pastrezi distanta nu prea ai cum sa te bagi in cel din fata ta.

ziceam in topicul cu accidentul de la sag, ca uneori poate fi pisica neagra, ceasul rau, etc si ca nimeni nu merge legal in Romania, in 80% din timp.

dar una e sa mergi 70-80 in localitate, cand ai vizibilitate si drum liber si alta e s-o arzi printre coloanele de la semafor cu aceeasi viteza.

iar conducatorul motocicletei avea experienta cu evenimentele rutiere (nu e la prima abatere), insa chiar si daca ai noua vieti, tot se termina la un moment dat.

nu il cunosc personal, probabil a fost o persoana care nu merita asta, insa in trafic iti asumi niste riscuri. cu moto mai multe.

Editat de flaviu57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozitia camionului e suspect, intradevar. E si un camion relativ mic, fara semicermorca, nu are nevoie de foarte mult spatiu.

Poate mobristul voia sa trece de camion pe banda 1 (camion mergand pe banda 2, banda 1 fiind liber). Si cand a vazut ca camionul vireaza, a incercat sa-l evita prin stanga. Cine stie. Noi dam cu presupusul, investigatie de la politia rutiera ar trebui da rezultate mai fiabile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi se pare foarte clar ce s-a întâmplat: camionul a vrut să intre într-o curte pe dreapta. Şoseaua fiind îngustă iar intrarea din scurt, a intrat cu boltă, făcând iniţial stânga spre banda 2 apoi brusc dreapta. Ăla de pe motoretă mergea mai repede decât îi permitea talentul şi experienţa, nu s-a prins sau/şi nu a văzut din timp (observaţi că s-a întâmplat într-o curbă) ce a vrut să facă ăla cu camionul şi a încercat să-l evite prin stânga, in extremis. N-a mai apucat şi s-a lovit de colţul stânga spate al autoutilitarei.

În rest, se pare că băieţaşu pe două roţi n-avea nici permis de cat. A.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca era un interlop care sarea cu sabia la oameni,duca-se. RIP.

Mai sa fie...si eu doream sa ma apuc acum la batranete de laido...si de tir sportiv cu arma si cu arcul... Ce treaba are ,,munca omului ca si interlop'' cu accidentul, avocatii nu comit accidente sau procurorii... ? Omul jumate a pierit pe mana lui, jumate pe a soferului... Omul a gresit ca nu a anticipat o situatie ca asta, punct! Mai interesant este daca avea permis, acte la motor, de cand detinea motorul. Avea ITP valabil, asigurare, era in regula cu alcoolemia, prafurile... etc.etc.

Ce simplist judecati, e interlop bine ca a murit ! Sa aflam cauzele, sa tinem cont de ele, sa salvam alte vieti si bunuri materiale...!

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai sa fie...si eu doream sa ma apuc acum la batranete de laido...si de tir sportiv cu arma si cu arcul... Ce treaba are ,,munca omului ca si interlop'' cu accidentul, avocatii nu comit accidente sau procurorii... ? Omul jumate a pierit pe mana lui, jumate pe a soferului... Omul a gresit ca nu a anticipat o situatie ca asta, punct! Mai interesant este daca avea permis, acte la motor, de cand detinea motorul. Avea ITP valabil, asigurare, era in regula cu alcoolemia, prafurile... etc.etc.

Ce simplist judecati, e interlop bine ca a murit ! Sa aflam cauzele, sa tinem cont de ele, sa salvam alte vieti si bunuri materiale...!

Totul este atitudine fata de viata, fata de ceea ce ti-e permis sa faci in viata. A nu avea numar,a nu avea ITP, a nu avea asigurare, a fugi de Politie, a bate oamenii ca esti tu camatar, toate astea sunt semne ale unui dispret fata de orice lege, fata de ceilalti oameni care sunt pentru el doar niste fraieri, niste victime bune de umilit.

Asta e. Atitudine de viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...