Sari la conținut

Cluj, 12.06.2015, Iclod


frankone
 Share

Postări Recomandate

prea multa FILOZOFIE....

MOTOCICLISMUL este un lucru SIMPLU

"TE BUCURI DE DRUM CU CE AI SUB KOR SI INVARTI ROTILE"

restul evenimentelor.... soare ploi munte mare oameni animale accidente bucurie tristete VOR VENI DE LA SINE PE PARCURSUL DRUMULUI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 184
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ cuki Fii atent ! Matematica de clasa a doua spune ca... 2015 - 2007 (in 2007 martie am iesit cu motorul) = 8. Rezulta doar 8 ani nici macar 10...si le-am prins atat de repede... De, mai mersesem in anii 80 pe mobra 50 dar nu se pune..ca era visinie la culoare.

Userii astia multi... sunt din cei ce muta treceri de pietoni dupa accidente sau din cei ce tin de sase interlopilor de gen...or fi cei de i-au agresat pe baietii din Galati prin Braila... sau din cei ce privesc in alta parte si nu vad contraventiile in trafic chiar sub nasul lor... !? Tu esti ceva purtator de cuvant al lor...de ce vorbesti in numele lor, nu sunt majori ?

Eu am facut niste supozitii, am ridicat niste intrebari, am presupus ca...pentru a lamuri lucrurile... nu pentru a ma da destept sau mai destept ca tine. In final lucrurile s-au lamurit !

P.S. Esti chiar soferul sau esti coleg cu el !? Nu ca m-ar interesa...

Editat de fast_arrow
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Eu am ajuns la o singura concluzie, citind intreg topicul si anume: un cimpanzeu, in comparatie cu tine este inginer frate ! Punct !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt motoveteran caci nu imi permit anii vechime sa fiu, dar sunt simpatizant al acestui club respectabil...Din bun simt nu particip la acele sedinte, sa nu ma amestec in treburile interne... si tot din bun simt nu apar in cadru la pozele de grup decat arareori si la insistentele celorlalti participanti la intalniri, tocmai sa nu fiu acuzat de unul ca doru ca vreau sa ii uzurp calitatea! Am tot fost intrebat si invitat la ele...prefer o plimbare ca si anul asta pe Rarau...sau in alte locatii... Prima data m-am dus din curiozitate, apoi pentru ca in timp am ajuns sa ii cunosc si imi sunt dragi, gust glumele si povestile lor, sunt oameni cu bun simt !

doru e mai altfel... nu stiu ce a patit. Am inteles ca a castigat o cursa de viteza pe vremuri...nu sunt pasionat de curse, nu e zeul meu. Nu sunt sigur. dar ii cred. Eu privesc spre viitor, nu ma intereseaza ce, cine, cand a facut... eu evaluez omul de la momentul cand il cunosc...si uite a picat examenul...desi avea note bune.

Oricum omul asta face mare deserviciu acelui club prin atitudinea lui...si datorita faptului ca nu e delegat sa vorbeasca in numele intregului club. Isi inchipuie ca el este clubul, nu e asa! Nu vreau sa amestecam clubul cu faptul ca un om pe care l-am cunoscut foarte putin m-a dezamagit. Ce as putea invata de la un om care scoate doua cuvinte pe ora si trebuie sa fii foarte atent, sa intelegi ce zice...? Am vorbit anul asta cu Sarpe om placut si mecanic priceput, mi-a facut reala placere si chiar am prins multe lucruri privind mecanica. Am fost sfatuit tocmai de cei cativa cu care am vorbit zilele astea, sa nu mai ii dau apa la moara sa il las in plata domnului...ma consum degeaba, asa e ! Daca am intebari, nu ma pricep la ceva, am cu cine discuta, nu ii duc doru... tehnologia de condus o stapanesc suficient. Eu zic sa-i punem punct aici, ne-am distrat destul, am obosit si noi si telespecatorii... iar Dafinel se intoarce pe partea ailalta ca era topicul lui...Permiteti-mi chiar sa ma retrag.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io, de lene, citii ultimele pagini, si nu retin, tot de lene, cine se lauda ca a luat permisul cu maximul de puncte, 26 din ...si 22 din...PLM cifre.

Ha, ba nene, ai nimerit 26 de raspunsuri la tot atatea intrebari, din sute cate sunt in legislatie, si asta te face SOFER, experienta nu se masoara in ani de permis sau in raspunsuri la permis!

 

Revenind la topic, sa-mi dau si eu cu parerea, mortul e de vina, de aci din VL asa se vede, cine loveste din spate e de vina, clar.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt motoveteran caci nu imi permit anii vechime sa fiu, dar sunt simpatizant al acestui club respectabil...Din bun simt nu particip la acele sedinte, sa nu ma amestec in treburile interne... si tot din bun simt nu apar in cadru la pozele de grup decat arareori si la insistentele celorlalti participanti la intalniri, tocmai sa nu fiu acuzat de unul ca doru ca vreau sa ii uzurp calitatea! Am tot fost intrebat si invitat la ele...prefer o plimbare ca si anul asta pe Rarau...sau in alte locatii... Prima data m-am dus din curiozitate, apoi pentru ca in timp am ajuns sa ii cunosc si imi sunt dragi, gust glumele si povestile lor, sunt oameni cu bun simt !

doru e mai altfel... nu stiu ce a patit. Am inteles ca a castigat o cursa de viteza pe vremuri...nu sunt pasionat de curse, nu e zeul meu. Nu sunt sigur. dar ii cred. Eu privesc spre viitor, nu ma intereseaza ce, cine, cand a facut... eu evaluez omul de la momentul cand il cunosc...si uite a picat examenul...desi avea note bune.

Oricum omul asta face mare deserviciu acelui club prin atitudinea lui...si datorita faptului ca nu e delegat sa vorbeasca in numele intregului club. Isi inchipuie ca el este clubul, nu e asa! Nu vreau sa amestecam clubul cu faptul ca un om pe care l-am cunoscut foarte putin m-a dezamagit. Ce as putea invata de la un om care scoate doua cuvinte pe ora si trebuie sa fii foarte atent, sa intelegi ce zice...? Am vorbit anul asta cu Sarpe om placut si mecanic priceput, mi-a facut reala placere si chiar am prins multe lucruri privind mecanica. Am fost sfatuit tocmai de cei cativa cu care am vorbit zilele astea, sa nu mai ii dau apa la moara sa il las in plata domnului...ma consum degeaba, asa e ! Daca am intebari, nu ma pricep la ceva, am cu cine discuta, nu ii duc doru... tehnologia de condus o stapanesc suficient. Eu zic sa-i punem punct aici, ne-am distrat destul, am obosit si noi si telespecatorii... iar Dafinel se intoarce pe partea ailalta ca era topicul lui...Permiteti-mi chiar sa ma retrag.

Nu te-a acuzat nimeni ca esti motoveteran, Motoroker ti-a zis doar ca esti batran si nu ti se mai scoala. Ti-am tradus eu ca vad ca iar nu intelegi si o iei pe campii cu explicatii! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Referitor la Clubul Motoveteranilor, ii rog pe toti cei care au facut ironii mai mari sau mai mici la adresa acestui club, sa manifeste mai mult respect fata de oamenii care, unora dintre ei, ar putea sa le fie parinti sau chiar bunici. Ideal ar fi sa fiti on topic si sa aduceti argumente pro sau contra la subiectul discutat, fara insinuari jignitoare sau jigniri directe la adresa unor participanti la aceasta discutie sau a altora din afara ei, chiar daca nu sunteti de acord cu opiniile lor.

2. Discutiile si analiza cauzelor in urma unui accident, sunt intotdeauna necesare pentru a invata din greselile altora. E cel mai ieftin si nedureros mod de a capata experienta. Deci discutia subiectului in sine e foarte utila, bineinteles atat timp cat se discuta serios si punctual la subiect.

3. Referitor la acest accident, evident e vina motociclistului. Cu siguranta nu scrie in lege ca autocamioanele pot sa se incadreze pe banda doi pentru a vira la dreapta, ci e valabil si pentru aceste autovehicule art. 107 din HG 1391 (Reg. de aplicare a OUG 195/2002):

"Art. 107. – (1) La intersecţiile prevăzute cu indicatoare şi/sau cu marcaje pentru semnalizarea direcţiei de mers, conducătorii de vehicule trebuie să se încadreze pe benzile corespunzătoare direcţiei de mers voite, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie şi sunt obligaţi să respecte semnificaţia indicatoarelor şi marcajelor.
(2) La intersecţiile fără marcaje de delimitarea benzilor, conducătorii vehiculelor ocupă în mers, cu cel puţin 50 m înainte de intersecţie, următoarele poziţii:
a) rândul de lângă bordură sau acostament, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre dreapta;
b. rândul de lângă axa drumului sau de lângă marcajul de separare a sensurilor, cei care vor să schimbe direcţia de mers spre stânga. Când circulaţia se desfăşoară pe drumuri cu sens unic, conducătorii de vehicule care intenţionează să vireze la stânga, sunt obligaţi să ocupe rândul de lângă bordura sau acostamentul din partea stângă."


Dar nu modul in care a facut virajul la dreapta camionul este cauza accidentului.

Aceiasi lege prevede ca:

"Art. 123. – Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h, în localităţi, sau 50 km/h în afara localităţilor, în următoarele situaţii:
...................
b. în curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mică de 50 m;"

iar OUG 195/2002 zice ca:
"Art.48. - Conducătorul de vehicul trebuie să respecte regimul legal de viteză şi să o adapteze în funcţie de condiţiile de drum, astfel încât să poată efectua orice manevră în condiţii de siguranţă." (de exemplu depasirea unui camion)
"Art.51. - Conducătorul unui vehicul care circulă în spatele altuia are obligaţia de a păstra o distanţă suficientă faţă de acesta, pentru evitarea coliziunii."
ca sa nu mai vorbim de:
"Art.23. - (1) Dreptul de a conduce un autovehicul sau tramvai pe drumurile publice îl are numai persoana care posedă permis de conducere valabil, corespunzător categoriei ori subcategoriei din care face parte vehiculul respectiv, sau dovada înlocuitoare a acestuia cu drept de circulaţie."

Cauzele principale ale acestui accident sunt nerespectarea prevederilor legale referitoare la viteza si la distanta dintre vehicule. Dar de unde sa cunoasca aceste reguli daca el nici macar permis de conducere nu avea, iar daca le cunostea, oricum nu erau pentru el ci pentru ceilalti fraieri.

In afara de orele de Legislatie Rutiera, la scolile de soferi serioase, se preda si disciplina Conducere Preventiva si Ecologica, unde printre altele se invata ca un camion care semnalizeaza intentia de a vira la dreapta, poate reprezenta un factor de risc deoarece datorita gabaritului si pentru a se putea incadra in dimensiunile drumului, camionul va vira in prima faza spre stanga.
Dar cum toti smecherii gandesc ca scoala e doar pentru fraieri si ei sunt mai presus de orice, iata ca se mai intampla ca realitatea sa ii contrazica din cand in cand.

Tragedia acestui accident este ca un om a murit si nu se mai poate spune despre el decat Dumnezeu sa-l odihneasca.
Partea pozitiva este ca nu a mai facut si alte victime nevinovate.

S-auzim numai de bine!

Editat de Toni
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fast-arrow, ne cunoastem de când ai zis tu. Iti dau un sfat: forumul asta e ca nisipurile miscatoare: cu cat te zbati mai mult, cu atât te afunzi. Spune ce ai de spus si nu mai da replica, nu are rost. Mergi pe motorul ala al tau "de copil" intr-o luna, cat nu merg "meseriasii" intr-un an si e suficient. Eu asa fac si ma simt excelent, fac sex in fiecare noapte etc. Sănătate si erectii consistente tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fast-arrow, ne cunoastem de când ai zis tu. Iti dau un sfat: forumul asta e ca nisipurile miscatoare: cu cat te zbati mai mult, cu atât te afunzi. Spune ce ai de spus si nu mai da replica, nu are rost. Mergi pe motorul ala al tau "de copil" intr-o luna, cat nu merg "meseriasii" intr-un an si e suficient. Eu asa fac si ma simt excelent, fac sex in fiecare noapte etc. Sănătate si erectii consistente tuturor

Pai si noi? Ne lasi sa ne uitam la filme? Viteza netului meu nu e un punct forte.. :(

Editat de alecscosmi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26- A- 2006 si 24- B- 1993 la sala, poligon fara nici o greseala la ambele... B-ul luat traseu din a doua incercare in loc necunoscut ca si trafic, cartier, pentru mine si anume... trecut la volan de la semafor Iancului cu Pantelimon si parcurs doua intersectii spre Cora Pantelimon Asta dupa zece zile in care nu am mai luat nici o ora, iar examenul s-a nimerit cu acelasi examinator de ma picase prima data... culmea ! Prima data m-a picat pe drept, oprisem in fata trecerii de pietoni cu vreo 8 - 10 metri pe Calea Vacaresti. La examen categ. A nu am dat traseu, dar il dau acum cu fiecare drum parcurs prin Bucuresti si tara...Daca e vreun politist pe aici, care poate verifica si confirma veridicitatea celor spuse, ii sunt recunoscator... nu sunt multi in situatia mea...Am doar doua accidente din vina mea, unul am intrat in spatele la o masina in Piata Charles de Gaulle pe o lapovita si erau inca pietrele cubice, al doilea am schimbat banda catre semaforul de la Budapesta sa prind verde si am acrosat o masina aflata in unghiul mort venind din spate pe banda ei. Ambele accidente cu masina au fost din graba..si nepastrarea distantei... neadaptarea vitezei la conditiile de drum si vreme. Cu motorul inca nu am accidentat pe nimeni si sper sa nu o fac. Dumirit !

Ca sa inlaturam dubiile si mistourile fara rost, chiar rog un coleg politist daca are posibilitatea... sa ne ajute si sa confirme sau infirme cele spuse de mine ! Merci.

 

Vad ca suferi rau de tot...vezi ca baietii te inteapa doar, doar te spargi.

» Post actualizat in 23 Jun 2015 21:16

Are vreunul dintre voi meleonul de km ? sau sunt singurul ? :nono: :mexicanwave:

Editat de ktor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...alt modest!

 

ma da acri sunt unii..

sI sa stii ca am fost modest...poate foarte modest..daca spuneam adevarul ca sunt 2 meleoane ?

 

:)

 

pfoaa,, da de gluma nu stiti ?

 

P.S. A, stiu ca te oftici, ca de fapt ai si tu ceva km..600-700 k , da ai mei sunt cu spatele.. :cheers:

Editat de ktor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

futere cum pe fiecare topic, mai ales la accidente, se gasesc unii sa-si incheie socotelile personale :)

Una peste alta, nea caisa avea slick-uri sau am baut eu prea multa tzuica aseara?

Si pana la urma avea permis sau nu?

Apropo de viteza...cand faceam eu scoala (in UK) era unul cu permisul anulat ca a fost prins cu 120MPH pe autostrada (noaptea la 2, autostrada iluminata, nici drek pe acolo ...doar un Lexus "civil" cu luminite albastre-n bot, aparut ca din pamant :) ), amenda de l-a usturat curu`....and so on. Facea scoala din nou, isi vanduse vitezana ca sa-si ia naked :)))

Daca in RO, pe autostrada esti prins cu 190kmh ce patesti ca si motociclist ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca esti prins de spatele unui camion si te cheama Dafinel, mori. Daca esti prins de un stalp de iluminat public langa podul de la IRA, iara mori... Daca te prinde militia iti ia plasticul vre-o trei luni si te scutura bine de niste marunti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...