Sari la conținut

Accident Calarasi- Politia se scuza.


Edward Marian Gavrilă
 Share

Postări Recomandate

parerea mea este ca cei care ruleaza peste viteza legala in localitate si nu numai, cu mult peste, stiu la ce se expun mai ales ca multi nici nu au permis, unde intervine si factorul teama de a nu fi prins. Adevarat, nici Politia nu a procedat regulamentar pentru oprirea in trafic. Dar cati din noi nu am intalnit radaristi care sar din boscheti ca iepuri si vor sa te opreasca. Asa am patit eu. aveam 75 in localitate pe drum European si la intrare in localitate au sarit din boscheti. Mie la 75 mi-a fost greu sa opresc de urgenta, dar cand ai peste 100.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 577
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cu siguranță părinții știu de toate peripețiile lui și sunt curios de unde a avut ”puștiul” atâția bani să-și ia acel motor... Eu abia mi-am luat un scuter și acel că am strâns din dinți. Taică-său nu pare prea înstărit... Taică-meu nu m-a lăsat să trag mașina lui în curte de pe marginea drumului până nu am luat permisul, nu să îmi dea pe mână motor PUTERNIC și să-l călăresc fără permis.

 

Când aproape terminasem școala pentru A, mi-am luat scuterul actual dar m-am dus 50 de metri și înapoi în spatele blocului, nu am ieșit pe străzi printre mașini. Nu ne jucăm cu focul.

 

Responsabiliteatea este ceea ce lipsește celor ”care-o ard” fără permis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Obligaţiile poliţistului rutier la oprirea autovehiculelor




  • să aleagă un loc adecvat astfel încât să permită poziţionarea acestora în afara părţii carosabile, în parcări ori alte spaţii în care nu se stânjeneşte circulaţia. Pe timpul nopţii aceste locuri trebuiesc să fie de regulă, iluminate, evitându-se pe cât posibil, oprirea în locuri unde această manevră este interzisă prin lege;




  • să efectueze semnalul de oprire regulamentar cu braţul pe timp de zi, iar pe timp de noapte, cu bastonul iluminat sau reflectorizant, iar în lipsa acestuia prin balansarea în plan vertical a unui dispozitiv cu lumină de culoare roşie. În ambele situaţii poate folosi şi fluierul din dotare;




  • să se posteze în banda de circulaţie a vehiculului ce urmează a fi oprit, fără a depăşi însă axul longitudinal al drumului, iar noaptea cât mai aproape de acostamentul acestuia, în momentul executării semnalului de oprire. Aceste poziţii îi vor asigura protecţia şi vor permite conducătorului auto să observe din timp semnalul şi să oprească în condiţii de siguranţă;




  • la deplasarea pe motocicletă, să efectueze semnalul de oprire prin balansarea în plan vertical a braţului drept în timp ce se deplasează paralel cu autovehiculul care urmează a fi oprit;




  • pe autostrăzi, să efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul poliţiei, conducătorul autovehiculului fiind invitat să urmeze autovehiculul poliţiei până în prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu zis.



Pe celelalte categorii de drumuri în cazul când vehiculul ce urmează a fi oprit circulă în aceeaşi direcţie, echipajul trebuie să pună în funcţiune semnalele luminoase de culoare roşie şi albastră şi pe cele sonore, după care, de regulă, va circula în spatele autovehiculului vizat până când conducătorul acestuia se conformează semnalelor şi opreşte.


Oprirea se poate face şi prin punerea în funcţiune a dispozitivului cu mesaje variabile, care va fi setat pe poziţia ‘’Stop, Poliţia’’, sau cu braţul.


Dacă conducătorul auto vizat nu dă curs semnalelor efectuate, echipajul de poliţie rutieră va utiliza dispozitivul de amplificare a vocii, somându-l să oprească şi executând după caz şi semnalul regulamentar cu braţul, pe timp de zi, ori cu bastonul reflectorizant, pe timp de noapte.


Atunci când autovehiculul ce urmează a fi oprit circulă din sens opus, semnalul de oprire se va executa din vehiculul Poliţiei, pe fereastra din stânga, prin balansarea în plan vertical a braţului ori a bastonului reflectorizant.


După oprirea autovehiculului, unul dintre poliţişti va desfăşura procedura de constatare, în timp ce partenerul său îl va supraveghea pe conducătorul autovehiculului oprit şi pe restul ocupanţilor, fiind pregătit să intervină la nevoie în sprijinul colegului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ii vedea, lasa motocicleta la un prieten si venea pe jos? :)) Nu ma lamureste nimeni, daca, nestiind regulile de circulatie, intra in tine si te baga in spital, cu viteza si fara permis? Atunci ziceai ca politia nu si-a facut treaba, ca trebuia sa il opreasca, cu orice pret, fiindca era un pericol public

 

Crede cineva, in mod real, ca asta oprea la semnal? :))

 

Scrie si obligatiille motociclistului te rog, sa vedem ce a gresit:)

Editat de RPG.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sukhoi - situatia ta e alta. Ai permis(cred:P), si presupun ca nu o arzi cu 200, noaptea, in apropierea unei benzinarii, de unde ar putea sa iasa un sofer neatent.

Baiatul ala nu avea permis(nici macar B ) si era cu acceleratia in blana. Tehnic vorbind, e un infractor inconstient. De ce sa fiu de partea lui la faza asta? Poate traversam eu strada spre benzinarie, sa ma pis, noaptea la 2, n-aveam cum sa prevad ca vine de parca e strada lu' ma-sa, si ma omora pe mine!

 

Colegu, pentru că mâine o să te ia pe tine o mașină de Miliție la fel. Pe motivul că motocicliștii oricum nu opresc la semnal. O să pună mașina de-a curmezișul și după aia o să stai într-o cameră 2 pe 2 conectat la aparate că milițianul se crede Chuck Norris. De asta sunt îngrijorat.

 

Scria pe far că nu are permis? Veneam eu, cu 60, nu cu 200, tot nu aveam cum să opresc, nici unde să evit.

 

stoppingdistances-dry-conditions2508.jpg

 

sursa aici

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa de bine sunt pregatiti in scolile de politie, nu stiu sa-i dea seama cam ce inseamna o motocicleta in miscare, cum poate frana si in ce conditii un motor, etc. Cati politisti detin permis categoria A si cati au condus o motocicleta dupa ce au absolvit scoala ?? Unii au aceeasi optica ca si conservarii fata de motociclisti. Nu au procedat corect, nici legal si nici moral. Exact ce spunea un martor, acolo exista STOP si obligatoriu dreapta. De ce au iesit in centrul soselei cu viraj stanga? Daca-l stiau ca circula fara permis, altfel trebuia rezolvata situatia, chemat la politie la o discutie, sau oprit in trafic si conform legii _INFRACTIUNE, dosar penal, etc.

Tu ai ma permis? Ia mai citeste in Codul Rutier ce poate sa faca, legal, o masina de politie cu semnalele luminoase si acustice pornite. SA INCALCE ORICE REGULA DE CIRCULATIE cu exceptia celor referitoare la trecerea la nivel cu calea ferata!!! Iar daca tot esti la capitolul studiu, citeste si ce obligatie are conducatorul auto/moto la vederea si auzul semnalelor optice si luminoase ale Politiei. Vai de capul vostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca as fi deacord cu condusul asta fara permis....

 

Dar ar fi existst si posibilitatea ca baiatul asta sa isi fi luat permisul cu 1 zi inainte.

Si atunci, eu zic ca se incadreaza la omor din culpa nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te obliga nimeni sa vii nici cu 60, veneai cu cat te simteai tu confortabil, astfel incat, daca iti iesea un copil in fata(din exemplul tau), sa poti opri in conditii de siguranta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca ii vedea, lasa motocicleta la un prieten si venea pe jos? :)) Nu ma lamureste nimeni, daca, nestiind regulile de circulatie, intra in tine si te baga in spital, cu viteza si fara permis? Atunci ziceai ca politia nu si-a facut treaba, ca trebuia sa il opreasca, cu orice pret, fiindca era un pericol public

 

Crede cineva, in mod real, ca asta oprea la semnal? :))

 

Scrie si obligatiille motociclistului te rog, sa vedem ce a gresit:)

In USA cand o masina nu opreste, stii cum o opresc politistii? Cu focuri de arma? gresit! Cu benzi de cuie, masina se inteapa,iar cauciucurile se desumfla incetul cu incetul,programat,sa nu explodeze roata, si soferul e obligat sa opreasca. Nu-l omoara fara somatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea este vorba despre o poveste locala.

 

Degeaba incercati sa o judecati ca pe un incident in trafic pentru ca nu e asa.

 

In sat acolo oamenii se cunosc intre ei. Este foarte probabil ca idiotul cu motor sa nu fi fost prima data cand goneste de nebuni pe strazi.

Pun pariu ca Garcea s-a sesizat si i-a batut la usa, dar idiotul le-a ras in nas. Pun pariu ca Garcea a mai vrut sa-l opreasca, dar nu au avut cum.

 

Pun pariu ca acel Garcea nu ar sari cu masina in drum in fata oricarui motociclist. El avea treaba cu acel idiot pe motocicleta.

 

Btw. Garcea n-a depasit axul drumului cu masina. Daca idiotul cu motocicleta ar fi avut macar minima experienta ar fi ocolit pe contrasens. Dar el s-a infipt glont in masina. Fara frana fara incercare de ocolire. Ca el stia doar sa traga de accleratie. In rest nimc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios?...Ia uita-te tu pe Youtube, la milioanele de filmulete in care masinile de politie lovesc intentionat pe cel care nu opreste, pentru a il bloca. La ei asta e procedura standard, si se invata in scoli. Si daca ar fi cum zici tu, cu benzile alea, le folosesc pentru ca au. Ai nostri daca nu au fost dotati cu asa ceva e vina lor? :)

 

Eu nu treceam cu 200, noaptea, pe acolo, nu din cauza Militiei, cat din cauza ca imi putea iesi cineva din benzinarie fara sa se asigure

Editat de RPG.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ai ma permis? Ia mai citeste in Codul Rutier ce poate sa faca, legal, o masina de politie cu semnalele luminoase si acustice pornite. SA INCALCE ORICE REGULA DE CIRCULATIE cu exceptia celor referitoare la trecerea la nivel cu calea ferata!!! Iar daca tot esti la capitolul studiu, citeste si ce obligatie are conducatorul auto/moto la vederea si auzul semnalelor optice si luminoase ale Politiei. Vai de capul vostru!

Vezi cum vorbesti ...exprima-te cuvincios, daca nu stai lateral...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Obligaţiile poliţistului rutier la oprirea autovehiculelor

  • să aleagă un loc adecvat astfel încât să permită poziţionarea acestora în afara părţii carosabile, în parcări ori alte spaţii în care nu se stânjeneşte circulaţia. Pe timpul nopţii aceste locuri trebuiesc să fie de regulă, iluminate, evitându-se pe cât posibil, oprirea în locuri unde această manevră este interzisă prin lege;

  • să efectueze semnalul de oprire regulamentar cu braţul pe timp de zi, iar pe timp de noapte, cu bastonul iluminat sau reflectorizant, iar în lipsa acestuia prin balansarea în plan vertical a unui dispozitiv cu lumină de culoare roşie. În ambele situaţii poate folosi şi fluierul din dotare;

  • să se posteze în banda de circulaţie a vehiculului ce urmează a fi oprit, fără a depăşi însă axul longitudinal al drumului, iar noaptea cât mai aproape de acostamentul acestuia, în momentul executării semnalului de oprire. Aceste poziţii îi vor asigura protecţia şi vor permite conducătorului auto să observe din timp semnalul şi să oprească în condiţii de siguranţă;

  • la deplasarea pe motocicletă, să efectueze semnalul de oprire prin balansarea în plan vertical a braţului drept în timp ce se deplasează paralel cu autovehiculul care urmează a fi oprit;

  • pe autostrăzi, să efectueze semnalul de oprire exclusiv din autovehiculul poliţiei, conducătorul autovehiculului fiind invitat să urmeze autovehiculul poliţiei până în prima parcare, unde se trece la executarea controlului propriu zis.

Pe celelalte categorii de drumuri în cazul când vehiculul ce urmează a fi oprit circulă în aceeaşi direcţie, echipajul trebuie să pună în funcţiune semnalele luminoase de culoare roşie şi albastră şi pe cele sonore, după care, de regulă, va circula în spatele autovehiculului vizat până când conducătorul acestuia se conformează semnalelor şi opreşte.

Oprirea se poate face şi prin punerea în funcţiune a dispozitivului cu mesaje variabile, care va fi setat pe poziţia ‘’Stop, Poliţia’’, sau cu braţul.

Dacă conducătorul auto vizat nu dă curs semnalelor efectuate, echipajul de poliţie rutieră va utiliza dispozitivul de amplificare a vocii, somându-l să oprească şi executând după caz şi semnalul regulamentar cu braţul, pe timp de zi, ori cu bastonul reflectorizant, pe timp de noapte.

Atunci când autovehiculul ce urmează a fi oprit circulă din sens opus, semnalul de oprire se va executa din vehiculul Poliţiei, pe fereastra din stânga, prin balansarea în plan vertical a braţului ori a bastonului reflectorizant.

După oprirea autovehiculului, unul dintre poliţişti va desfăşura procedura de constatare, în timp ce partenerul său îl va supraveghea pe conducătorul autovehiculului oprit şi pe restul ocupanţilor, fiind pregătit să intervină la nevoie în sprijinul colegului.

Sa imi fie scuzata ironia, asta stie orice purtator de uniforma si nu vad rostul acestei postari.

Esti cumva de partea "infractorului"? Pot intelege ca iti pare rau de un suflet rebel care este pe punctul de a ne parasi. Hai sa ramanem in sfera rationamentului corect!

Sa cred ca tu nu opresti daca agentul de circulatie iti face semn din pozitie neregulamentara?

 

Drum bun!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti dai seama ce enormitati spui?!

Imi dau seama ca pare la prima vedere o mare enormitate. Dar pune-te in locul capului de creta si incearca sa gasesti alta metoda de a-l opri efectiv, stiind ca omul o arde nelegal si nu e la prima incercare.Gaseste o metoda viabila, nu utopie. Cea mai simpla cale pt militian e sa nu-si bata deloc capul, insa daca sint reclamatii ca riderul o ardea nelegal si suferea un accident, sau omora pe cineva, tot politistul era cel pedepsit pt ca nu a actionat in nici un fel.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazul asta este izolat si sigur nu se va mai intampa. Coincidenta a fost ca in acelasi moment sa fie in acelasi loc si motociclistul si Politia. Aceasta din urma sigur il stia de oie neagra, au vrut sa il opreasca dar lucrurile au iesit prost, de ambele parti. Sunt de acord ca fiecaruia i-se poate intampla ceva in trafic. Dar cand mai si contribui tu cu alti factori, in speta viteza, atunci iese ceva prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te duci? Lasa-ne!

Vorbesti despre niste lucruri pe care nici tu nu stii sa le interpretezi

 

Imi place argumentarea ta logica, self explaining:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La tara se stie foarte bine care cu care, cine cu cine, unde si cand. Daca vroiau neaparat sa-l prinda o faceau. Nu exista nici o motivatie sa ucizi un om. Asta a fost simplu o VENDETA. , ceva de genul: lasa ca-ti arat eu cine sunt, te fac eu pe tine,....

 

Cum il prindeau asupra faptului???

Si chiar pe bune il partiniti pe cimpanzeu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Btw. Garcea n-a depasit axul drumului cu masina. Daca idiotul cu motocicleta ar fi avut macar minima experienta ar fi ocolit pe contrasens. Dar el s-a infipt glont in masina. Fara frana fara incercare de ocolire. Ca el stia doar sa traga de accleratie. In rest nimc.

 

Garcea e un asasin. Aș vrea să spun că e un inconștient, că era târziu și omul a ieșit în misiune și a dat peste alt inconștient. Prost la prost trage. Dar nu pot să spun asta pentru că ăla e plătit din banii comunității să îi fie de folos. Ce a înțeles el din asta? A ieșit la vânătoare cu mașina de Miliție să îl omoare pe unul. Și acolo la ei în sat tot crimă cu premeditare se numește treaba asta.

 

Iar tragedia e că alți gabori de pe forum nu numai că încearcă să îl scoată pe ăsta basma curată, dar îl mai și admiră. Cu mâna la chipiu, fac ce au făcut toată viața, pupă inelul.

 

Imi dau seama ca pare la prima vedere o mare enormitate. Dar pune-te in locul capului de creta si incearca sa gasesti alta metoda de a-l opri efectiv, stiind ca omul o arde nelegal si nu e la prima incercare.Gaseste o metoda viabila, nu utopie. Cea mai simpla cale pt militian e sa nu-si bata deloc capul, insa daca sint reclamatii ca riderul o ardea nelegal si suferea un accident, sau omora pe cineva, tot politistul era cel pedepsit pt ca nu a actionat in nici un fel.

 

Frate, scrie clar în lege ce trebuie să faci. Nu scrie nicăieri că ai voie să îl omori că n-are permis. Nu ești în Vestul Sălbatic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l vad eu pe ala care condamna politia ca a exterminat un handicapat pe motocicleta dupa ce un alt cocalar pierde controlul moto si-i face masina ferfelitam fara asigurare, permis. Cite armate de avocati o sa-i trebuiasca ca sa recupereze daunele??? Unii dintre cei ce posteaza aici parca sint complet rupti de realitatea de zi cu zi. Parca traiesc int-o lume utopica, nu cea reala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un vecin tembel, mergea pe moto, fara permis. nu oprea la semnalul politistului, o lua pe camp.Evident ca politia s-a interesat, a aflat cine este, apoi l-au luat de mana si l-au dus la procuror. I-a aratat ala catusele sau ce i-a facut,ca s-a potolit, apoi a dat de permis si a luat A. Deci nu-i neaparata nevoie sa omori un om ca sa-i faci dosar penal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l vad eu pe ala care condamna politia ca a exterminat un handicapat pe motocicleta dupa ce un alt cocalar pierde controlul moto si-i face masina ferfelitam fara asigurare, permis. Cite armate de avocati o sa-i trebuiasca ca sa recupereze daunele??? Unii dintre cei ce posteaza aici parca sint complet rupti de realitatea de zi cu zi. Parca traiesc int-o lume utopica, nu cea reala.

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cazul asta este izolat si sigur nu se va mai intampa. Coincidenta a fost ca in acelasi moment sa fie in acelasi loc si motociclistul si Politia. Aceasta din urma sigur il stia de oie neagra, au vrut sa il opreasca dar lucrurile au iesit prost, de ambele parti. Sunt de acord ca fiecaruia i-se poate intampla ceva in trafic. Dar cand mai si contribui tu cu alti factori, in speta viteza, atunci iese ceva prost.

Cazul nu este izolat, se va mai intampla. Mie mi s-a intamplat si abia am scapat cu viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De aceea se ajunge aici la CRIMA INTENTIONATA, se aplica legea celui mai tare, cel care este platit sa fie mai intelept nu o face, de de ? Este complicat sa fie pe locul doi. Cum au facut cu asta care a circulat cu 110 km/h, asa pot face si cu unul care circula cu 49 km/h, are tobe goale si apare in satul RASCAIETI unde circula o motocicleta la 2 ani...se sperie GARCEA si iese in fata in 3 sec conform regulamentului!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l vad eu pe ala care condamna politia ca a exterminat un handicapat pe motocicleta dupa ce un alt cocalar pierde controlul moto si-i face masina ferfelitam fara asigurare, permis. Cite armate de avocati o sa-i trebuiasca ca sa recupereze daunele??? Unii dintre cei ce posteaza aici parca sint complet rupti de realitatea de zi cu zi. Parca traiesc int-o lume utopica, nu cea reala.

 

Frate, ești în lumea ta. Îți repet ca la proști, pentru ultima oară, dacă lucrezi la miliție nu faci ce vrea mușchiul tău ci respecți procedurile și legea. Datoria ta e să veghezi la respectarea ei și să constați când e încălcată, nu să extermini handicapați și cocalari cu mașina.

Editat de sukhoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...