Sari la conținut

Noul BMW G 310 R


Postări Recomandate

Nu inteleg comparatia cu yamaha dar pot face una cu ceva similar:

 

Kawasaki Z300 - 5200 EUR (cu ABS)

 

Z300 40 hp @ 11000 rpm vs BMW 34 hp @ 9.500 rpm

Z300 27 Nm @ 10,000 rpm vs BMW 28 Nm @ 7.500 rpm

Z300 170 kg la plin vs BMW 158,5 kg la gol

Z300 2 cilindri vs BMW 1 cilindru.

 

Nu pot uita descrierea unui coleg cu un monocilindru la o viteza mai mare de 150km/h - citez: "Simt ca atirn tinindu-ma intr-o singura mina de un balcon la etajul 8 cu vint peste 70km/h" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asta da, ca si R3 de la yamaha au motorasul mai mare, un pic mai puternic si greutatea la locul ei. Ce nu-nteleg la ei este rezervorul acela de doar 14l, vad ca ABS-ul au reusit sa-l puna.

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg comparatia cu yamaha dar pot face una cu ceva similar:

 

Kawasaki Z300 - 5200 EUR (cu ABS)

 

Z300 40 hp @ 11000 rpm vs BMW 34 hp @ 9.500 rpm

Z300 27 Nm @ 10,000 rpm vs BMW 28 Nm @ 7.500 rpm

Z300 170 kg la plin vs BMW 158,5 kg la gol

Z300 2 cilindri vs BMW 1 cilindru.

 

Nu pot uita descrierea unui coleg cu un monocilindru la o viteza mai mare de 150km/h - citez: "Simt ca atirn tinindu-ma intr-o singura mina de un balcon la etajul 8 cu vint peste 70km/h" :)

 

Totul depinde de prețul la care se va vinde G 310. E normal ca Z300 să aibă putere mai mare, e motor cu 2 cilindri și se turează mai mult. Probabil G 310 va avea cuplu mai bun la turații medii, că ăsta e punctul forte al monocilindrului. În rest, sunt comparabile în toate cele. G 310 va avea probabil 172 kg la plin. Deci vor fi tot pe acolo.

 

Cum se descurcă la viteze mari nu prea depinde de câți cilindri are, ci de putere și de protecția la vânt. Bine, probabil un monocilindru va vibra mai mult la turații mari.

 

Nici eu nu înțeleg vehemența asta cu "e un gunoi". E o motocicletă normală în categoria ei, probabil și prețul va fi tot în media categoriei sau puțin peste (că deh, BMW). Cineva zicea mai sus că nu înțelege de ce ar face BMW așa ceva. Păi pentru același motiv pentru care orice companie produce ceva: ca să câștige bani! Sper că nu e pe aici cineva care își face iluzii că motivațiile unor companii sunt altele, mai nobile. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cineva zicea mai sus că nu înțelege de ce ar face BMW așa ceva. Păi pentru același motiv pentru care orice companie produce ceva: ca să câștige bani!

 

Cine credea in urma cu ceva timp ca BMW va produce masini cu trei cilindri si tractiune fata? Atata timp cat iese profit si cat lumea cumpara (deci lumea vrea acele produse) de ce nu?

Asta nu inseamna ca seriile consacrate 3, 5, 7 au fost afectate negativ cu ceva. Si Mercedes a facut clasa A si Audi are A1 in program, asta nu inseamna ca un "septar", un S sau un A8 si-au pierdut din prestigiu.

 

La fel si la moto... daca fac G310 nu inseamna ca GS, RT sau K vor disparea sau vor fi afectate cu ceva negativ.

 

Ce cred insa este ca datorita lui BMW G310 se va ridica stacheta si in clasa respectiva, concurenta va trebui sa tina pasul si toata lumea are numai de castigat.

Daca nu gresesc pe undeva, un exemplu bun este RR-ul care a venit cu ABS racing, TC etc etc si, desi toti Rossi comentau ca nu-ti trebuie asa ceva, japonezii au trebuit sa se trezeasca din somn si sa ofere asa ceva. La fel ca si in clasa GS unde nu erau in stare sa ofere nici macar manere incalzite.

Editat de KHK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, domle... Cine mai crede ca bmw a fost un blazon... e un romantic expirat!

...Acum si Snagov fabrica marlboro... Nu conteaza, bani sa iasa !

 

post-882-0-77634200-1448449244_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, domle... Cine mai crede ca bmw a fost un blazon... e un romantic expirat!

...Acum si Snagov fabrica marlboro... Nu conteaza, bani sa iasa !

 

Depinde ce înseamnă blazon :) Pentru mine, blazonul BMW Motorrad înseamnă în primul rând calitate. Și deocamdată nu avem motive să credem că G 310 R este o motociclietă proastă - în segmentul ei, evident. În rest, dacă vorbim subiectiv...

 

R10-Side-2.jpg

BMW_C1_red.jpg1958-BMW-Isetta-300-Coupe-Green-PO.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma intereseaza mai putin blazonul, am avut onda, acum am o kawa ( "gunoi" daca tot segmentul de 300 sint gunoaie din principiu). In mare, care va fi mai fiabila aceea va fi mai buna din topul celor de la 300. :)

PS. Sint motorete perfecte pentru incepatori!

Editat de Contabil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la isetta ca o greseala facuta de bmw ,gindestete in ce perioada a fost facuta si de ce .de scutere ma abtin sa comentez .un producator care a plecat de la zero si a ajuns in top nu are de ce sa se intoarca inapoi. Iar eu nu am spus ca motocicletele de 300cmsunt gunoaie.sunt foarte bune pentru incepatori si pentru oras ( ca si bicicletele cu motor saufara) dar daca vorbim de o companie de top care fabrica motociclete e cu totul alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la isetta ca o greseala facuta de bmw ,gindestete in ce perioada a fost facuta si de ce .de scutere ma abtin sa comentez .un producator care a plecat de la zero si a ajuns in top nu are de ce sa se intoarca inapoi. Iar eu nu am spus ca motocicletele de 300cmsunt gunoaie.sunt foarte bune pentru incepatori si pentru oras ( ca si bicicletele cu motor saufara) dar daca vorbim de o companie de top care fabrica motociclete e cu totul alta discutie.

 

Nu am nimic cu Isetta - ba din contră. La fel ca motocicleta prezentată pe acest topic, mi se pare că a fost un lucru bun pentru BMW și a urmat cam aceeași logică de piață. Iar acum a ajuns chiar obiect de colecție. Însă tu nu cred că ai elogii la adresa modelului :)

 

Apoi, nu știu ce înseamnă pentru tine marcă de top. Dacă e vorba de definiția generală (un brand care se face cunoscut prin diferite succese, expunere și implicit, profit), cred că BMW Motorrad este acum o marcă de top mai mult ca oricând: au cea mai variată gamă din istorie, succesul cel mai mare în vânzări, iar calitatea nu a (prea?) luat-o în jos. Ceea ce nu mai este în schimb, este o marcă relativ exclusivistă, de nișă. Nu prea văd însă legătura între orientarea către un singur segment de piață și conceptul de marcă de top: până la urmă, modelele care au făcut blazonul cunoscut (seria K, seria RT, seria GS, etc.) se comercializează în continuare. Ceea ce se întâmplă de fapt este diluarea brand-ului BMW Motorrad, lucru cu care fan-boy-ii nu se împacă :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista si alte companii care pot face asa motociclete gen hiosung .asa o motocicleta trebuie sa fie ieftina ca atunci cind un incepator o da pe jos in parcare sa nu il coste 1000e.asta e ordinea fireasca : mobra mica siieftina dupa care vezi ce iti trebuie ca de altfel e plin la accidente ci ss de 600 fara casca si in papuci.mie mi se pare ca sunt pt copii avuti care nu pot fi vazuti pe o chinezarie sau poate sunt eu hater.

» Post actualizat in 25 Nov 2015 19:07

Isetta a fost o necesitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii de la BMW, daca au ajuns sa se implice in acest segment, stiu foarte bine ce fac, zic eu. Daca "privim" lucrurile de la "nivelul" 1200 cmc normal ca ceva nu se potriveste cu blazonul BMW dar cred ca si un incepator sau unul cu bani mai putini se poate bucura de brandul BMW. Timpul va dovedi daca au avut dreptate sau nu dar de aici pana la "rusine" si "gunoi" mi se pare cam deplasat. Pe de alta parte s-ar putea sa fie un pericol pentru celelalte marci pe acest segment de piata dar totul depinde de pret, daca nu va fi prohibitiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,asa e. Nu te contrazic . Dar e acelas lucru a si cum ai aparea,la o intilnire de "bogatani" si arunci si tu cheia pe masa cu emblema de mercedes linga cheile celelalte tot de mercedes dar tu ai a class cind toti au s class.ce nu inteleg eu e de ce au nevoie sa acopere toate pietele ,toate nisele. E clar ca stiu sa faca mobre . Au dovedit-o cu boxeru ,dupa cu ss-ul .acum s-au apucat de scutere si de mobre mici.doar pt bani .poate ca doar vor sa ofere si altor nise comfort si siguranta . Cine stie. Eu sunt de alta parere: daca sti sa faci un bine fa-l pe ala si du-l la nivel de arta .atunci o sa fi si bogat si respectat . Daca nu se incurca borcanele. Sunt multi oameni instariti care nu isi mai cumpara bmw sau mercedes din cauza altor posesori care fac de ris marcile prin comportament si stil de condus.eu ramin la parerea mea .un gunoi. Cum cel mai apreciat boxer e bmw nu honda ,cel mai apreciat v transversal e guzii nu honda ,cel mai apreciat v e Harley nu honda dar 4 linie cum face honda yamaha sau, kava nu face nimeni.poate bmw dar ei sunt pe treaba asta.da ,ok sunt si multe modele reusite si de la unii si de la altii dar mie mi se pare ca iti alegi motocicletele bazat pe alte criteri decit masinile.nu conteaza ce emblema are pe cheie ,conteaza ce te face pe tine fericit ,pe care te simti mai bine,in functie si de nevoile si pretentiile pe care le ai de la ea.si atunci cind o gasesti si dai o caruta de bani pe nu ar trebui sa fie si calitativa nu un gunoi indian.

 

 

Ca sa nu patesca ca Ferrari Lamborghini si altii care au fost cumparati de Fiat respectiv Volkswagen, care nu au ajuns bogati ci falimentari.

» Post actualizat in 25 Nov 2015 20:30

Nu inteleg comparatia cu yamaha dar pot face una cu ceva similar:

 

Kawasaki Z300 - 5200 EUR (cu ABS)

 

Z300 40 hp @ 11000 rpm vs BMW 34 hp @ 9.500 rpm

Z300 27 Nm @ 10,000 rpm vs BMW 28 Nm @ 7.500 rpm

Z300 170 kg la plin vs BMW 158,5 kg la gol

Z300 2 cilindri vs BMW 1 cilindru.

 

Nu pot uita descrierea unui coleg cu un monocilindru la o viteza mai mare de 150km/h - citez: "Simt ca atirn tinindu-ma intr-o singura mina de un balcon la etajul 8 cu vint peste 70km/h" :)

 

Am facut o comparatie un pic gresita [scuzele mele]. Din insuficiente cunostiinte, am confundat Ninja de 250 cu Ninja de 300. Sa fiu sincer nu m-am gandit ca exista 2 modele de Ninha cu cilindree asa de apropiate si sincer nu ma pasioneaza de loc mobrele de strada.

 

 

Asta e filmuletul, care a stat la baza comparatiei.

 

Referitor la colegul cu monocilindrul, ei bine exista monocilindre si monocilindre, personal m-am dat cu destul de multe din zona 600~800 cmc si pot sa spun ca nici unul nu se compara cu rotaxul de pe F650GS, actualul G650GS.

» Post actualizat in 25 Nov 2015 20:34

 

 

Interesanta mobra, as vrea sa stiu cate kg are motorul/propulsorul. Exista vre-o sansa de un miniTenere cu 130 kg?

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exagerand, e ca si cum Ferrari ar face un " Logan" la Chisinau...

 

Eu aș compara-o mai repede cu un Porsche 914, sau "Porsche-le omului sărac". Disgrația mărcii pentru puriști, a fost o poartă deschisă unei clientele mai... comune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... sa vedem ce iese din chestia cu "Made in India"...

 

post-882-0-58810800-1448641494_thumb.jpg

- Daca ajungem la Berlin... bemweu' se va fabrica nu numai in ural...

 

post-882-0-10213000-1448641672_thumb.jpg

- Repede, kameraden felcer... Herr BMW nu se simte prea bine!

 

Bangalore Motoren Weke

post-882-0-62534500-1448641894_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevar graiesti !

...Cu cel putin doua 'mici' completari... :)

 

1. 世界寶馬=最好的摩托車是有效的!

2. ... दुनिया में मान्य बीएमडब्ल्यू = सबसे अच्छा मोटरसाइकिल रहता है! :cheers:

Editat de Dan Nastase
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevar graiesti !

...Cu cel putin doua 'mici' completari... :)

 

1. 世界寶馬=最好的摩托車是有效的!

2. ... दुनिया में मान्य बीएमडब्ल्यू = सबसे अच्छा मोटरसाइकिल रहता है! :cheers:

Da, dar si : האופנוע הכי טוב בעולם ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-882-0-91561900-1448712480_thumb.jpg

 

Motocicleta BMW concept de Mehmet Doruk Erdem

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Am citit undeva ca pretul incepe de la 5000 euro !

 

Nu, cred ca va fi ceva mai mult. Atata costa KTM 390 Duke si, potrivit unor surse BMW, G310R va costa mai mut decat 390.

Oricum, ne dam degeaba cu parerea, in curand vor aparea informatiile oficiale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, cred ca va fi ceva mai mult. Atata costa KTM 390 Duke si, potrivit unor surse BMW, G310R va costa mai mut decat 390.

Oricum, ne dam degeaba cu parerea, in curand vor aparea informatiile oficiale.

 

Nu știu despre ce surse vorbești și s-ar putea să greșesc, dar consider că BMW-ul ar trebui să fie mai ieftin, deoarece KTM-ul este superior BMW-ului din toate punctele de vedere la care mă pot gândi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...