Sari la conținut

Ktm 690 enduro R


Postări Recomandate

Acum 56 minute, yuk a spus:

de alea zic pt ca vrei mici. 

Fain este ăla de far pe care il pune R/G in turnul lor. 4200 lumen 😁. Are radiator.

 

numerele pe care le pun vanzatorii nu au nici o relevanta, de obicei sunt maxime teoretice pentru tipul ala de led la puterea maxima, eventual pe la -40 de grade

teste comparative sau review-uri, in cel mai rau caz puterea absorbita (speri ca e reala, multi dau aici cat suporta regulatorul in loc de cat trage dioda, sau cat poate trage dioda cu racire activa dar e setat mai jos regulatorul) si iei in considerare ca la echilibru termic, in aplicatii auto/moto, un led decent cu racire pasiva iti da cam 60 lm/w

 

problema proiectoarelor mici e ca orice nu are radiator o sa fie mult mai slab, led-urile pierd mult din fluxul luminos cand se incing (rolul regulatorului e sa tina curentul constant in timp ce caderea de tensiune de pe dioda scade cu cresterea temperaturii)

pe langa asta proiectorul mic o sa aiba o lupa mica, deci distributie mai proasta a luminii

 

oricum ar fi, e un compromis, si cum piata e noua si nereglementata fiecare spune ce poveste vrea

Editat de prafrau
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, prafrau a spus:

 

numerele pe care le pun vanzatorii nu au nici o relevanta, de obicei sunt maxime teoretice pentru tipul ala de led la puterea maxima, eventual pe la -40 de grade

teste comparative sau review-uri, in cel mai rau caz puterea absorbita (speri ca e reala, multi dau aici cat suporta regulatorul in loc de cat trage dioda, sau cat poate trage dioda cu racire activa dar e setat mai jos regulatorul) si iei in considerare ca la echilibru termic, in aplicatii auto/moto, un led decent cu racire pasiva iti da cam 60 lm/w

 

problema proiectoarelor mici e ca orice nu are radiator o sa fie mult mai slab, led-urile pierd mult din fluxul luminos cand se incing (rolul regulatorului e sa tina curentul constant in timp ce caderea de tensiune de pe dioda scade cu cresterea temperaturii)

pe langa asta proiectorul mic o sa aiba o lupa mica, deci distributie mai proasta a luminii

 

oricum ar fi, e un compromis, si cum piata e noua si nereglementata fiecare spune ce poveste vrea

este o firmă care face proiectoare video. Au si modelul 2003 tot mini, dar cu un balast care presupun ca este radiatorul.

Ăla de far, cu radiator de 4200 lumen chiar este fain, am avut. Ungaria sau Cehia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, yuk a spus:

este o firmă care face proiectoare video. Au si modelul 2003 tot mini, dar cu un balast care presupun ca este radiatorul.

Ăla de far, cu radiator de 4200 lumen chiar este fain, am avut. Ungaria sau Cehia.

 

nu e locul sa ne contrazicem, dar stiu o singura firma care se ocupa de hardware de videoproiectie in cehia si e in moravia

baietii vad ca ar fi de langa praga

 

nu am avut produse de la ei, nu cunosc, modelul 2002 chiar ma gandesc sa-l cumpar, arata bine

ramane ideea, nu dati cu numere in domeniul asta ca sunt mai inexacte ca puterea si greutatea unei motociclete italienesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut.Mi a venit si mie rândul sa îmi pice ambreiajul 690 MY 2019 10 000 km. Problema e ca am kit OEM de reparație pentru pistonul de jos cu piston nou , o ring uri, etc, doar ca s a stricat filetul unde intra conducta in corpul pompei . Cineva care a trecut pe Oberon sau rekluse are o pompa buna sau defecta? Practic îmi trebuie carcasa ca sa o echipez cu piston si tot ce trebuie. Vorbesc de cilindrul slave de jos , nu cel de pe ghidon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai bine iti iei oberon, rekluse sau sigutech.

Inca nu mi-a picat ca sa am carcasa disponibila, dar vreau sa imi comand preventiv de la sigutech.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salut. Postez aici pentru că am probabil cele mai multe șanse de a primi un răspuns pertinent.

A pus careva protecții de basculă pe 690 Adventure/Enduro? Mă refer la chestii din-astea:

 

image.thumb.png.55781a7d2b4c050ed47a1640538cfc4d.png

 

Întreb pentru că am scotocit tot internetul și nu am găsit protecții dedicate pentru acest model, doar pentru modelele KTM/Husqvarna mai mici (125-500) care au bascula puțin diferită. Menționez că am 701 SM, dar sunt sigur că bascula este fix aceeași la 690 SMC R/Adventure/Enduro.

 

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 16.03.2021 la 17:17, danok a spus:

:) exact asa am facut, ca ma complicam prea mult. Am mers pe Oberon.

De unde l-ai luat ? un link daca se poate?

La 17.04.2021 la 0:20, PzKpfW a spus:

Salut. Postez aici pentru că am probabil cele mai multe șanse de a primi un răspuns pertinent.

A pus careva protecții de basculă pe 690 Adventure/Enduro? Mă refer la chestii din-astea:

 

image.thumb.png.55781a7d2b4c050ed47a1640538cfc4d.png

 

Întreb pentru că am scotocit tot internetul și nu am găsit protecții dedicate pentru acest model, doar pentru modelele KTM/Husqvarna mai mici (125-500) care au bascula puțin diferită. Menționez că am 701 SM, dar sunt sigur că bascula este fix aceeași la 690 SMC R/Adventure/Enduro.

 

Merci.

Nu am pus dar sunt interesat, daca aflii ceva nu te sfii sa shareuiesti. :)

IMG_20210417_154212.thumb.jpg.4f9d38bb805f66613304fa18666204ea.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 20.04.2021 la 0:05, ERU a spus:

De unde l-ai luat ? un link daca se poate?

Nu am pus dar sunt interesat, daca aflii ceva nu te sfii sa shareuiesti. :)

IMG_20210417_154212.thumb.jpg.4f9d38bb805f66613304fa18666204ea.jpg

de pe cafetwin.it . A ajuns in cateva zile. Mi se pare ca merge mai usor decat originalul.

Câteva poze de ieri sa mai animam topicul

 

 

9CEACE01-1977-4175-A2C5-F1AC91BCF834.jpeg

6BCECF91-34CB-47A8-920F-8B5DEF53BE05.jpeg

DCCB3EC9-40C7-476B-A7E7-5F730A52FDF2.jpeg

5F07EAFE-E1D4-485B-B32E-67B01E7D9BB5.jpeg

EDCDAA9A-0078-45AF-9631-8F4531CE1672.jpeg

1F3E8203-D5DB-495C-BD43-FBF750864F89.jpeg

14E2C9D4-7AAC-4D3D-87D0-7A2FE6A47FF4.jpeg

11591D76-F33D-41B3-931D-F951CC159B05.jpeg

D00C9753-8182-44F1-B9C2-B88A33773AA2.jpeg

654EF349-B2B6-47EF-97B0-9DE71D6670DD.jpeg

C9983945-BE3A-40C1-82E0-7ABF9FB34C48.jpeg

BE187613-12E2-43F1-B5F8-920E1A494032.jpeg

064BA904-DF6F-4772-B332-E5B86121DD95.jpeg

9C18158B-4A6B-40D8-89D0-3C5E55DC1DE1.jpeg

90B558AF-B04B-49D2-B30D-302C3C15D9EF.jpeg

BF69BF92-4FD5-470C-8E3F-F376166FCBAE.jpeg

6592D449-DE37-416C-916E-153035BE563E.jpeg

C07CB10D-FBEC-4E4B-989B-A0E61F237DBB.jpeg

2840D3B0-44F8-45A6-A375-6E701F8D34F1.jpeg

6F1DC1CD-4FA2-4C8A-92C0-C439014FA683.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa plimbare, dar parerea mea e sa renunti la topcaase-ul ala daca iti plac genul asta de drumuri. Nu va avea o viata lunga si e posibil sa strici si prinderile de pe subcadru, care este in fapt rezervorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faine locuri! Sa te tot plimbi pe acolo.
Ai gume e07+ parca- cele de fabrica? curios ce zici de ele in noroi, eu tragand concluzia ca acolo nu fac fata; dar tu ai si motor mai usor, sigur influenteaza cumva 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, hora09 a spus:

Faine locuri! Sa te tot plimbi pe acolo.
Ai gume e07+ parca- cele de fabrica? curios ce zici de ele in noroi, eu tragand concluzia ca acolo nu fac fata; dar tu ai si motor mai usor, sigur influenteaza cumva 

Greutatea este de departe cel mai important factor in ceea ce priveste capacitatile de trecere prin teren accidentat ale unei motociclete.

Si daca tot m-am bagat in seama pun si eu cateva poze.

IMG_20210417_135334.thumb.jpg.2a9c8b86f6a37b091584cd8bd72eb171.jpg  IMG_20210417_135339.thumb.jpg.150665eb590dde1953e9919bc42da39e.jpg  IMG_20210417_154202.thumb.jpg.f73b14f3f43872aa503487381ec3dfbe.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'dreq cum veniti voi cu pozele astea, sunt la lucru, se uita astia urat la mine daca ma plimb cu erectii pe aicea :D
Foarte curios sa merg cu 690 pe coclauri, sigur o sa am o mica revelatie.
Pana una alta si eu ma bucur de un 690, nu mai repet, e scris aicea deja  aici de jucaria mea de imprumut.

Din nou 690 este fun fun fun, fix motocicelta de distractie si voie bune, fara sa iei lucrurile prea in serios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.04.2021 la 10:58, hora09 a spus:

Ai gume e07+ parca- cele de fabrica? curios ce zici de ele in noroi, eu tragand concluzia ca acolo nu fac fata; dar tu ai si motor mai usor, sigur influenteaza cumva 

 

Doua slabiciuni are e07 - iarba si noroiul ala care se lipeste :)

Pe iarba, mai ales pe urcare, daca nu e ceva mai moale pamantul de dedesubt aluneca in draci. Iar pe noroi se incarca si cam greu il mai descarci.

In rest e o guma foarte ok (cel putin in primele mii de km), mai ales daca bagi si mult asfalt, care m-a scos din niste chestii din care eram aproape sigur ca nu va face fata :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe a mea motocicleta gumele astea fac fata cu brio la nisipi, paduri cu nisip, pietris, pamant - cam astea intalnesc cel mai des pe unde umblu.
Pe sosea sunt excelent fata de ce m-as fi asteptat de la ele la cum arata, chiar si pe ploaie.

Cand am fost in alte zone unde terenul era cu noroaie dinalea lipicioase - gata, sunt depasite instant.
Urmatorul set daca merg pe gume cu buget decent ar fi E-07 ENDURO sau E-10 ENDURO

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, hora09 a spus:

Pe a mea motocicleta gumele astea fac fata cu brio la nisipi, paduri cu nisip, pietris, pamant - cam astea intalnesc cel mai des pe unde umblu.
Pe sosea sunt excelent fata de ce m-as fi asteptat de la ele la cum arata, chiar si pe ploaie.

Cand am fost in alte zone unde terenul era cu noroaie dinalea lipicioase - gata, sunt depasite instant.
Urmatorul set daca merg pe gume cu buget decent ar fi E-07 ENDURO sau E-10 ENDURO

Salutare,

Inceara si modelul asta https://endurotyres.com/product/michelin-tracker-combo-deal/.

Eu am un 640 si le-am prins la reducere....;)

 

Ride on !!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba merg eu in fiecare zi cu moto la lucru cu gumele alea? :) Plus ca pana ies inafara asfaltului, merg intre 30min pana la 2 ore de mers, dupa si intors.
Sa nu pun in calcul ca as traversa cateva zile tari ca sa ajung la teren si mai misto.

Sunt sigur ca rupe gura targului pe off, da nu cred ca se pliaza pe ceea ce fac de fel, acela fiind acel "50/50"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce halesc E07 personal o sa iau Anakee Wild si pe spate cred. Acum am pe fata Wild (e07 pt fata mi se pare ca sux in afara asfaltului).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu s-ar putea sa nu astept sa le termin. Personal imi plac gumele de le Mitas E09 Dakar spate iar fata desi nu imi place m-am descurcat mereu cu ea, acum am inteles ca au scos E 12 respectiv E13 nu mai stiu care e pentru fata dar am de gand sa o incerc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 27.04.2021 la 10:42, ERU a spus:

Frumoasa plimbare, dar parerea mea e sa renunti la topcaase-ul ala daca iti plac genul asta de drumuri. Nu va avea o viata lunga si e posibil sa strici si prinderile de pe subcadru, care este in fapt rezervorul.

Da ai dreptate, il am aproape gol, cu un rucsac mic inauntru. In general merg si prin Bucuresti  si tin acolo casca si manusile. Intr-o tura de cateva zile, l-am incarcat pana la refuz butelie, acumulator, compresor, etc si evident ca s-a rupt cu tot cu suport si l-am pierdut pe drum

La 27.04.2021 la 10:58, hora09 a spus:

Faine locuri! Sa te tot plimbi pe acolo.
Ai gume e07+ parca- cele de fabrica? curios ce zici de ele in noroi, eu tragand concluzia ca acolo nu fac fata; dar tu ai si motor mai usor, sigur influenteaza cumva 

Sunt cele din fabrica. Au un comportament acceptabil, pe spate am pus tubliss si ne mai jucam cu presiunea. Ca si comparatie am avut pe un motor similar Michelin Anakee Wild, care erau decente pe noroi, dar pe strada f zgomotoase si la viteza mica iti dadeau o vibratie verticala de la crampoane. E-07 au o dunga continua pe mijloc si nu au aceste probleme. Vorbim de soft enduro, nu alte extreme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...