petru_xxl Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Aseara cand altii umblau cu colinda eu imi cumparam motor )), ZZR-1100 am vrut ceva sport touring mai oldschool (zic asta din cauza bugetului, nu ca nu mi-ar place ceva mai nou) asa ca am luat mobra de la un prieten. Urmeaza sa o bag intr-o revizie totala in viitorul apropiat iar cu ocazia asta sa ii descopar "secretele", momentan am parcurs 2 km pe ea nu pot spune prea multe. Am citit despre problema pistonului 4 cu ungerea si problema cutiei, daca cineva mai stie "secrete" despre mobrele astea nu ezitati sa ma anuntati si pe mine. P.S. Oala din imagini tine de cald la o teava de pompa, are un scop in viata ei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Decembrie 25, 2015 Admin Share Postat Decembrie 25, 2015 Cam alea au fost problemele lor. Verifica si mergi tot timpul cu uleiul la nivel maxim. Verifica si traseul de evacuare, la imbinarile cu finalele poate aparea rugina pe interior si tobele se pot rupe. In rest motorul este bulletproof, ca orice lucru facut in anii aia! Sta ca un tanc pe sosea, mai greoaie pe curbe, dar extrem de confortabila. Sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Frumos cadou de Craciun! Sa te bucuri de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ernorban Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Pare un motor intretinut. Sa te poarte multi km fara probleme si fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 bine ai venit in lumea carenatilor petrule...la cati mai multi km fara incidente...si cat mai multe cauciucuri uzate pe Mestecanis si Tihuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Prima impresie : este mare. Foarte mare, enorma. Poate si unghiurile din care ai facut pozele isi spun cuvantul, dar in orice caz ... Asfalt uscat si km cat mai multi iti doresc. Hai cu sezonul ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hornet H Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Arata bine.multi km si sa te bucuri de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Celentano Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Felicitari pt achizitie. Arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 e mare dar frumoasa. Arata modern pt un motor din 1993 ! Astazi ai fi putut iesi putin cu ea ca a fost vreme frumoasa in Suceava (vad ca esti din Radauti). si maine va fi! Sa te duca multi km! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlfaMoto Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Chiar ca nu arata a motor din '93, daca ii faci un polish calumea la carene si evntual gasesti un far aftermarket o sa fie si mai si. Have fun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Felicitari pentru achizitie! Sa o stapanesti sanatos! Intradevar este foarte mare si foarte grea, in oras este un chin! La drum lung se schimba treaba insa si acolo poti avea ceva probleme daca esti mai inalt, eu la 194 cm ma cam chinuiam cu parbrizul standard! Nu e mare problema, la 120km/h stau cu cotul stang proptit in rezervor si nu ma deranjeaza nimic dar peste aceasta viteza trebuie sa ma lipesc de rezervor! Se incinge foarte rau in oras, nu e motoreta de condus in pantaloni scurti, e foarte grea si se simte greutatea cand mergi cu pana la 20 km/h! In rest, trage ca un bou, de la ture joase si are o mica treapta cand ajungi la 4000 rpm, apoi trage ca mai multi boi! In rest pot doar sa spun ca mi se pare o mobra facuta sa ingjita km muuuulti! Ps: da-mi un pm daca ai nevoie de manual! Numai bine si sarbatori fericite tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 25, 2015 Autor Share Postat Decembrie 25, 2015 Multumesc tuturora pentru gandurile bune. Am o motocicleta desfacuta pe elevator, deabia astept sa o termin si sa o bag pe a mea la revizuit, ii trebuie furca servisata, sincronizat carburatoare (ca la carte, cu jocuri la supape, bujii, etc.), schimbul de ulei, filtru de aer, de benzina, antigelul, un check total. Se aude o bataie minora de la alternator totusi, sunt curios ce ar putea fi, in rest am incalzit-o putin astazi intra in ture bine, nu scoate fum, in principiu e ok, baiatul de la care am luat-o a pedalat toata vara cu ea, motorul functioneaza ok. Nu am iesit deoarece am avut o "discutie" la o bere cu dansa, poate maine o tura scurta, evit sa o mai scot pana nu ii fac verificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alinache Postat Decembrie 25, 2015 Share Postat Decembrie 25, 2015 Bataia aia de la alternator cica este de la detensionarea lantului la alternator! Problema foarte cunoscuta la vacuta asta! Niste baieti chiar au inventat un remediu http://kwickstand.net/Hyper-Formance.com/Tensioner_Tamer.html, altii au nascocit o baie de ulei care cica ajuta uleiul sa urce mai repede in rampa si ar preveni sau macar intarzia uzura prematura la biela 4 ( MrTurbo Oil Pan parca se numea)! Imi cer scuze pentru greselile gramaticale dar de vreo 2 zile il tot caut pe Mos Craciun prin niste sticle de bere si parca tot nu il gasesc, sau nu vreau sa il gasesc! Cand ma trazvesc mai scriu aici ce mai stiu si eu! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Link corect: http://kwickstand.net/Hyper-Formance.com/Tensioner_Tamer.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Felicitari pt ''cadou''! Sa ai noroc de ea si sa faceti multi km impreuna fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 Poti sa ne spui cat ai dat pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 26, 2015 Autor Share Postat Decembrie 26, 2015 Multumesc de link-uri, cand eram mai micut 17 ani ) am avut o Jawa care avea probleme cu lantul, era intins, i-am construit dintr-o patina de lant de distributie de mercedes un intinzator, problema era ca avea o vajaiala cand turai motorul. Oricum alta alternativa nu vad pentru lantul ala decat un intinzator sau altul nou. Am sa desfac sa vad cat de grava e problema si daca imi permite am sa ii construiesc un intinzator, am patine de la distributie de gsx daca se incadreaza lantul pe ea e super ok. Cat am dat pe ea? Am cumparat-o pe 24 deoarece cine detinea mobretul a avut o nenorocire pe data de 23, i-a ars casa (de la cosul centralei) si avea nevoie de bani, asa ca am vandut Inazuma mea (pret promotional de Craciun) dusa si la om acasa vreo 50-60 km la 0 grade am (mers pe ea, nu a fost o experienta placuta) asta tot pe 24 ), ce pot spune este ca am facut schimb de mobrete Inazuma pe ZZR + deranjul meu pe 24 care a meritat din plin consider ca am facut 2 oameni fericiti de craciun, printre care si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 deci cum s-ar spune tu esti un fel de mos craciun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 26, 2015 Autor Share Postat Decembrie 26, 2015 Sunt craciun, mos esti tu . ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Decembrie 26, 2015 Share Postat Decembrie 26, 2015 craciun zici...hmmm...si unde ti-e instalatia?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Decembrie 29, 2015 Autor Share Postat Decembrie 29, 2015 A ajuns astazi si bateria, ce baterie avea pe ea m-a lasat in peco ). A pornit totul ok, am bagat o tura pana in peco sa alimentez si sa ii fac o proba, ajungand in peco am alimentat iar dupa ce am pus contact a murit, scule la mine nu aveam asa ca am chemat un prieten si am adus alta bateri e si a pornit sfert, am probat incarcarea 14,5 dar cand m-am uitat la bateria veche nu mai avea acid deloc in ea, curioasa treaba cum a murit deodata. Ce am urat tot timpul in viata asta a fost cand am ramas fara curent, asa ca am tot cumparat baterii noi sa fiu sigur de o treaba. Am sa o activez mai incolo, nu se merita acum, ma gandesc ca la fel cum sta pe stand la vanzare asa poate sa stea si la mine in casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Decembrie 29, 2015 Share Postat Decembrie 29, 2015 Intinzatorul are un mecanism format dintr-o tija, placuta, si arc, care teoretic au rol de stabilizarea, dar nici la a mea (gpz cu motor foarte semanator) nu functioneaza cum trebuie. Mai exista un hack - se poate limita cursa la patina prin aduagare de o tevusa peste tija aceea subtire. La mine se aude mai urat cand motorul nu merge rotund. Alternator este cu excitatie, nu sufera de defectiuni des inalnite la alte motociclete (releu ars, mufe arse, stator ars), nu cred ca o sa ai probleme de incarcare. Baterie insa, daca e cu ventilatie (cu intretinere) trebuie verificat din cand in cand, altfel ramana uscat.. S-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Ny Postat Ianuarie 2, 2016 Share Postat Ianuarie 2, 2016 (editat) Motorul arata foarte bine. Carburatoarele daca nu sunt restrictionate,plus un kit Dynojet o faci....racheta(nu ca nu ar fi deja). Probleme de ungere la pistoanele 3-4 ,daca nu au aparut in primii 20.000 km, atunci nu este rost sa-ti faci griji. Oricum aceste 'necazuri' au existat, in general, la primele modele © fabricate intre anii 1990- 1993. Piese gasesti destule pe ebay (sh) , ori noi, pe site-ul Web!ke. Cunosc persoane care au mobrele de foarte multi ani, unii cu cate 100.000 de mile la bord si inca sunt foarte multumiti de ele. Motorul daca a fost intretinut, nu te va face de rusine si spun asta pentru ca detin si un zzr 1400 din 2013. Fac comparatie si te pot asigura, ca la ora actuala este o afacere buna sa cumperi un zzr 1100. Este ieftina (daca pot spune asta), isi merita fiecare banut. Pe mobile.de pretul unui zzr 1100, in conditii bune, este intre 2500 euro si 3.500.....plus drumul si inmatricularea se poate face socoteala. Asa ca.....sa o stapanesti cu placere si sa te bucuri de ea! Editat Ianuarie 2, 2016 de Dan Ny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Ianuarie 2, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 2, 2016 Multumesc de sfaturi, bateria din pacate nu a fost buna asa ca i-am facut retur, oricum am luat-o de la service-ul de unde lucrez asa ca nu a fost problema, era mai inalta, am crezut ca nu o sa fie probleme, dar nu mi-a fost pe plac pur si simplu, am dat comanda de o Varta exact dupa codul ei YTX14-BS am gasit doar AGM pe codul asta, nu cred ca v-a fi o problema in afara faptului ca trebuie sa imi cumpar si un redresor , Bosch C7 ) si impreuna cu bateria cica imi da si o lanterna e la promotie, am luat-o de pe emag, astept pe saptamana asta sa vad ). » Post actualizat in 06 Jan 2016 13:38Vai de viata ei de lanterna, bine ca e buna bateria, acum sunt satisfacut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 10, 2016 Share Postat Ianuarie 10, 2016 Foarte frumoasa. Sa te bucuri de ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.