Sari la conținut

ZZR-1100


petru_xxl
 Share

Postări Recomandate

Aseara cand altii umblau cu colinda eu imi cumparam motor :))), ZZR-1100 am vrut ceva sport touring mai oldschool (zic asta din cauza bugetului, nu ca nu mi-ar place ceva mai nou) asa ca am luat mobra de la un prieten. Urmeaza sa o bag intr-o revizie totala in viitorul apropiat iar cu ocazia asta sa ii descopar "secretele", momentan am parcurs 2 km pe ea nu pot spune prea multe. Am citit despre problema pistonului 4 cu ungerea si problema cutiei, daca cineva mai stie "secrete" despre mobrele astea nu ezitati sa ma anuntati si pe mine.

 

 

P.S. Oala din imagini tine de cald la o teava de pompa, are un scop in viata ei :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • Admin

Cam alea au fost problemele lor. Verifica si mergi tot timpul cu uleiul la nivel maxim. Verifica si traseul de evacuare, la imbinarile cu finalele poate aparea rugina pe interior si tobele se pot rupe. In rest motorul este bulletproof, ca orice lucru facut in anii aia! Sta ca un tanc pe sosea, mai greoaie pe curbe, dar extrem de confortabila.

Sa te bucuri de ea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prima impresie : este mare. Foarte mare, enorma. :crack:

Poate si unghiurile din care ai facut pozele isi spun cuvantul, dar in orice caz ...

Asfalt uscat si km cat mai multi iti doresc. Hai cu sezonul !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru achizitie! Sa o stapanesti sanatos!

Intradevar este foarte mare si foarte grea, in oras este un chin! La drum lung se schimba treaba insa si acolo poti avea ceva probleme daca esti mai inalt, eu la 194 cm ma cam chinuiam cu parbrizul standard! Nu e mare problema, la 120km/h stau cu cotul stang proptit in rezervor si nu ma deranjeaza nimic dar peste aceasta viteza trebuie sa ma lipesc de rezervor! Se incinge foarte rau in oras, nu e motoreta de condus in pantaloni scurti, e foarte grea si se simte greutatea cand mergi cu pana la 20 km/h! In rest, trage ca un bou, de la ture joase si are o mica treapta cand ajungi la 4000 rpm, apoi trage ca mai multi boi!

In rest pot doar sa spun ca mi se pare o mobra facuta sa ingjita km muuuulti!

 

Ps: da-mi un pm daca ai nevoie de manual!

 

Numai bine si sarbatori fericite tuturor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc tuturora pentru gandurile bune.

 

Am o motocicleta desfacuta pe elevator, deabia astept sa o termin si sa o bag pe a mea la revizuit, ii trebuie furca servisata, sincronizat carburatoare (ca la carte, cu jocuri la supape, bujii, etc.), schimbul de ulei, filtru de aer, de benzina, antigelul, un check total.

 

Se aude o bataie minora de la alternator totusi, sunt curios ce ar putea fi, in rest am incalzit-o putin astazi intra in ture bine, nu scoate fum, in principiu e ok, baiatul de la care am luat-o a pedalat toata vara cu ea, motorul functioneaza ok.

 

Nu am iesit deoarece am avut o "discutie" la o bere cu dansa, poate maine o tura scurta, evit sa o mai scot pana nu ii fac verificarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bataia aia de la alternator cica este de la detensionarea lantului la alternator! Problema foarte cunoscuta la vacuta asta! Niste baieti chiar au inventat un remediu http://kwickstand.net/Hyper-Formance.com/Tensioner_Tamer.html, altii au nascocit o baie de ulei care cica ajuta uleiul sa urce mai repede in rampa si ar preveni sau macar intarzia uzura prematura la biela 4 ( MrTurbo Oil Pan parca se numea)!

 

Imi cer scuze pentru greselile gramaticale dar de vreo 2 zile il tot caut pe Mos Craciun prin niste sticle de bere si parca tot nu il gasesc, sau nu vreau sa il gasesc! Cand ma trazvesc mai scriu aici ce mai stiu si eu!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de link-uri, cand eram mai micut 17 ani :)) am avut o Jawa care avea probleme cu lantul, era intins, i-am construit dintr-o patina de lant de distributie de mercedes un intinzator, problema era ca avea o vajaiala cand turai motorul.

Oricum alta alternativa nu vad pentru lantul ala decat un intinzator sau altul nou. Am sa desfac sa vad cat de grava e problema si daca imi permite am sa ii construiesc un intinzator, am patine de la distributie de gsx daca se incadreaza lantul pe ea e super ok.

 

Cat am dat pe ea? Am cumparat-o pe 24 deoarece cine detinea mobretul a avut o nenorocire pe data de 23, i-a ars casa (de la cosul centralei) si avea nevoie de bani, asa ca am vandut Inazuma mea (pret promotional de Craciun) dusa si la om acasa vreo 50-60 km la 0 grade am (mers pe ea, nu a fost o experienta placuta) asta tot pe 24 :)), ce pot spune este ca am facut schimb de mobrete Inazuma pe ZZR + deranjul meu pe 24 care a meritat din plin :) consider ca am facut 2 oameni fericiti de craciun, printre care si eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajuns astazi si bateria, ce baterie avea pe ea m-a lasat in peco :)).

 

A pornit totul ok, am bagat o tura pana in peco sa alimentez si sa ii fac o proba, ajungand in peco am alimentat iar dupa ce am pus contact a murit, scule la mine nu aveam asa ca am chemat un prieten si am adus alta bateri e si a pornit sfert, am probat incarcarea 14,5 dar cand m-am uitat la bateria veche nu mai avea acid deloc in ea, curioasa treaba cum a murit deodata. Ce am urat tot timpul in viata asta a fost cand am ramas fara curent, asa ca am tot cumparat baterii noi sa fiu sigur de o treaba.

 

Am sa o activez mai incolo, nu se merita acum, ma gandesc ca la fel cum sta pe stand la vanzare asa poate sa stea si la mine in casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intinzatorul are un mecanism format dintr-o tija, placuta, si arc, care teoretic au rol de stabilizarea, dar nici la a mea (gpz cu motor foarte semanator) nu functioneaza cum trebuie.

Mai exista un hack - se poate limita cursa la patina prin aduagare de o tevusa peste tija aceea subtire.

La mine se aude mai urat cand motorul nu merge rotund.

 

Alternator este cu excitatie, nu sufera de defectiuni des inalnite la alte motociclete (releu ars, mufe arse, stator ars), nu cred ca o sa ai probleme de incarcare.

Baterie insa, daca e cu ventilatie (cu intretinere) trebuie verificat din cand in cand, altfel ramana uscat..

 

S-o stapanesti sanatos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul arata foarte bine. Carburatoarele daca nu sunt restrictionate,plus un kit Dynojet o faci....racheta(nu ca nu ar fi deja). Probleme de ungere la pistoanele 3-4 ,daca nu au aparut in primii 20.000 km, atunci nu este rost sa-ti faci griji. Oricum aceste 'necazuri' au existat, in general, la primele modele © fabricate intre anii 1990- 1993. Piese gasesti destule pe ebay (sh) , ori noi, pe site-ul Web!ke. Cunosc persoane care au mobrele de foarte multi ani, unii cu cate 100.000 de mile la bord si inca sunt foarte multumiti de ele.

Motorul daca a fost intretinut, nu te va face de rusine si spun asta pentru ca detin si un zzr 1400 din 2013. Fac comparatie si te pot asigura, ca la ora actuala este o afacere buna sa cumperi un zzr 1100. Este ieftina (daca pot spune asta), isi merita fiecare banut. Pe mobile.de pretul unui zzr 1100, in conditii bune, este intre 2500 euro si 3.500.....plus drumul si inmatricularea se poate face socoteala. Asa ca.....sa o stapanesti cu placere si sa te bucuri de ea!

Editat de Dan Ny
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi, bateria din pacate nu a fost buna asa ca i-am facut retur, oricum am luat-o de la service-ul de unde lucrez asa ca nu a fost problema, era mai inalta, am crezut ca nu o sa fie probleme, dar nu mi-a fost pe plac pur si simplu, am dat comanda de o Varta exact dupa codul ei YTX14-BS am gasit doar AGM pe codul asta, nu cred ca v-a fi o problema in afara faptului ca trebuie sa imi cumpar si un redresor :P, Bosch C7 :)) si impreuna cu bateria cica imi da si o lanterna e la promotie, am luat-o de pe emag, astept pe saptamana asta sa vad :)).


» Post actualizat in 06 Jan 2016 13:38

Vai de viata ei de lanterna, bine ca e buna bateria, acum sunt satisfacut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...