crazyzly Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 Cred ca se refera la cuzineti, nu bucsi. Cu Athena am avut si eu probleme, primul a curs la scurt timp dupa montaj, al 2lea la vreo 2 luni. Am pus OEM Yamaha (NOK), impreuna cu un set nou de cuzineti, si nu mai sunt probleme Atasez schita cu partea de jos (pahar) al telescopului. Te rog sa-mi specifici, la care parte (nr.) te-ai gandit Geo_ZGA cand ai scris cuzineti si la care parte (nr.) teai gandit Doru1900 cand ai mentionat bucsi. Sper sa se vada schita: 4=simering pt. ulei 6=simering pt. praf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 Cred ca piesa 2 e cuzinetul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 Cred ca piesa 2 e cuzinetul si crezi ca si acela are rol in scurgerea uleiului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 pai pentru unii amortizoarele sant o taina! si o sa ramana asa! daca unii nu stiu ce rol are un cuzinet fie el in amortizor, cum sa stie ce face in motor? iar uleiul se plimba si el pe acolo ca nu are ce face dar cateodata dispare atunci ghinion! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Ianuarie 23, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2016 pai pentru unii amortizoarele sant o taina! si o sa ramana asa! daca unii nu stiu ce rol are un cuzinet fie el in amortizor, cum sa stie ce face in motor? iar uleiul se plimba si el pe acolo ca nu are ce face dar cateodata dispare atunci ghinion! Mai Doru1900, tu stiai toate aceste lucruri cand te-ai nascut? Vorbesti de parca tu esti cel mai bun expert, ce repara telescoape! Da, e adevarat, pentru mine amortizorul e o taina. Stiu, ca uleiul are drumul lui in tub si in afara ei. Recunosc ca altii se pricep mult mai bine la amortizoare decat eu. Am deschis acest subiect pentru ca sa spuneti pareri, eventual sa ma ajutati cu niste sfaturi, nu ca sa-ti ascult parerea, daca pentru unii va fii sau este o taina amortizorul! » Post actualizat in 23 Jan 2016 17:38 Mai Doru1900, tu stiai toate aceste lucruri cand te-ai nascut? Vorbesti de parca tu esti cel mai bun expert, ce repara telescoape! Da, e adevarat, pentru mine amortizorul e o taina. Stiu, ca uleiul are drumul lui in tub si in afara ei. Recunosc ca altii se pricep mult mai bine la amortizoare decat eu. Am deschis acest subiect pentru ca sa spuneti pareri, eventual sa ma ajutati cu niste sfaturi, nu ca sa-ti ascult parerea, daca pentru unii va fii sau este o taina amortizorul! Si i-ti multumesc ca ai mentionat si piesele acelea. Iar am invatat ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fiziflash Postat Ianuarie 23, 2016 Share Postat Ianuarie 23, 2016 crazyzly> omule sincer daca iti bagai nasul in motor si veneai spunand ca s-a gripat, sau a troncanit ceva, si nu mai merge, te-as fi criticat. Insa faptul ca ti-ai bagat nasul la amortizoare : BRAVO TIE. Nu ti-a iesit din prima? So what? Cand ai invatat sa mergi crezi ca ti-a iesit din prima? I-a intreaba-i pe ai tai cate izbe ti-ai luat. Desfa, vezi unde ai gresit, refa! Pana iti iese. este IMPOSIBIL sa nu iti iasa. Exista si varianta sa mergi la mecanici insa asa nu vei invata niciodata. Plus ca de diferenta de bani poti pune gaz la vara. Cu siguranta este bine ca avem mecanici care fac treaba aceasta bine din prima. Pt oamenii care nu au timp/chef/dispozitie sa se apuce a desface, si carora le place doar sa se plimbe si sunt dispusi sa plateasca pentru asta. Asta nu inseamna ca ei gresesc. Dar nu inseamna nici ca tu ai gresit! Vezi ca sunt si pe youtube tutoriale unde iti arata pas cu pas cum se schimba uleiul in amortizoare. Priveste, invata, incearca si iti va iesi! spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Ianuarie 24, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2016 crazyzly> omule sincer daca iti bagai nasul in motor si veneai spunand ca s-a gripat, sau a troncanit ceva, si nu mai merge, te-as fi criticat. Insa faptul ca ti-ai bagat nasul la amortizoare : BRAVO TIE. Nu ti-a iesit din prima? So what? Cand ai invatat sa mergi crezi ca ti-a iesit din prima? I-a intreaba-i pe ai tai cate izbe ti-ai luat. Desfa, vezi unde ai gresit, refa! Pana iti iese. este IMPOSIBIL sa nu iti iasa. Exista si varianta sa mergi la mecanici insa asa nu vei invata niciodata. Plus ca de diferenta de bani poti pune gaz la vara. Cu siguranta este bine ca avem mecanici care fac treaba aceasta bine din prima. Pt oamenii care nu au timp/chef/dispozitie sa se apuce a desface, si carora le place doar sa se plimbe si sunt dispusi sa plateasca pentru asta. Asta nu inseamna ca ei gresesc. Dar nu inseamna nici ca tu ai gresit! Vezi ca sunt si pe youtube tutoriale unde iti arata pas cu pas cum se schimba uleiul in amortizoare. Priveste, invata, incearca si iti va iesi! spor Fiziflash, nu m-as baga in situatii in care stiu ca nu pot face fata. La amortizor, care tot e o piesa complexa, vazand tutoruale si citind manualul motocicletei, am avut curajul sa ma bag. Dar ceva nu asa a iesit cu am gandit si am apelat la motociclism.ro Mersi ca ma incurajezi. Bine ca mai sunt unii ca tine, cei ce incurajeaza omul care nu stie dar vrea sa stie. Asa si am sa fac: desfac, refac, ma uit, iar desfac iar refac, etcetc pana cand va fi ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 24, 2016 Share Postat Ianuarie 24, 2016 Vezi ca la o furca sunt foarte importanti cuzinetii,scurgerea de ulei asa mare e de la ei,simeringul de ulei nu lasa sa treaca o pelicula foarte subtire de ulei,multi cand incepe sa curga schimba doar simeringurile de ulei si praf.Desfa si verifica cuzinetii,sa nu aiba zgarieturi pe ei sau interiorul paharului in locul unde vin montanti.Fiecare jamba are cel putin 2 cuzineti unul care vine in pahar si celalalt care vine in capatul sabiei » Post actualizat in 24 Jan 2016 19:33 Cuzinetul e acel inel de cca 1 cm latime si are o taietura pe latimea lui » Post actualizat in 24 Jan 2016 19:34 Si da piesa 2 este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Exista si varianta sa mergi la mecanici insa asa nu vei invata niciodata. Plus ca de diferenta de bani poti pune gaz la vara. Nu si daca muncesti de trei ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Ianuarie 25, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2016 Vezi ca la o furca sunt foarte importanti cuzinetii,scurgerea de ulei asa mare e de la ei,simeringul de ulei nu lasa sa treaca o pelicula foarte subtire de ulei,multi cand incepe sa curga schimba doar simeringurile de ulei si praf.Desfa si verifica cuzinetii,sa nu aiba zgarieturi pe ei sau interiorul paharului in locul unde vin montanti.Fiecare jamba are cel putin 2 cuzineti unul care vine in pahar si celalalt care vine in capatul sabiei » Post actualizat in 24 Jan 2016 19:33 Cuzinetul e acel inel de cca 1 cm latime si are o taietura pe latimea lui » Post actualizat in 24 Jan 2016 19:34 Si da piesa 2 este Mersi de info. Am sa verific si acela. Dar inainde de a schimba simeringurile nu am avut probleme cu curgerea uleiului. Din aceasta cauza sper sa nu fie nici o problema cu cuzinetii numai ci simeringuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 Cine stie ,poate nu ai mintat bine ,mai desfa o data,eventual faci si niste poze si postezi aici » Post actualizat in 25 Jan 2016 10:53 Am vrut sa zic montat si a iesit mintat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 25, 2016 Share Postat Ianuarie 25, 2016 As vrea sa-mi explice si mie cineva cum functioneaza un amortizor si de ce? ca poate nu le stiu pe toate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2016 As vrea sa-mi explice si mie cineva cum functioneaza un amortizor si de ce? ca poate nu le stiu pe toate! ia o carte si citeste.... cum functioneaza amortizorul si de ce. poate o sa stii pe toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 nimeni nu ma poate ilumina? asa de curiozitate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 nimeni nu ma poate ilumina? asa de curiozitate! /index.php?/topic/715817-despre-suspensii/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 ms . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyzly Postat Ianuarie 26, 2016 Autor Share Postat Ianuarie 26, 2016 nimeni nu ma poate ilumina? asa de curiozitate! Multumesc Doru1900 pentru linkul lui Cesar! La F650 nu sunt posibilitati de reglaj preload, rebound, compresia. Oricum sunt informatii utile pt.mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adria1977 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Proba practica: am inceput sa schimb uleiul din telescoape si la unul dintre ele nu reusesc sa scot capacul (dopul) din capat. Siguranta a fost scoasa, dar nu reusesc sa imping capacul (dopul) din capat sub nicio o forma. Am scos uleiul din telescop, asta sa fie cauza de nu vrea sa iasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Daca vorbedti de dopul din capatul tubului cromat, ala are tendinta sa se gripeze. Tre sa dai cu sparay degripant si sa il lovesti cu un ciocan, tare, ca sa il disloci. Daca nu merge, eu am patit.o, atunci tre sa sudezi ceva pe el si sa il smulgi afara. » Post actualizat in 19 Mar 2016 21:19 Mai poti incerca sa incingi capatul cromat, cu o torta sa.l poti dilata un pic. Treaba asta tre sa o faci cu uleiul scurs din amortizor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 Mai poti incerca sa incingi capatul cromat, cu o torta sa.l poti dilata un pic. Treaba asta tre sa o faci cu uleiul scurs din amortizor. Chestia cu arzatorul nu as incerca-o risti sa sara cromul (asa am patit eu cand am vrut sa dau jos un roninet intepenit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 (editat) Si daca sare, ce? Nu are nic pe dracu, oricum nu se vede portiunea aia, e prinsa in jugul superior. Io am incins.o o gramada, si tot nu a sarit...dar nici nu am reusit sa scot dopul. Pana la urma cineva mi.a dat gaura filetata , a bagat un surub si a smuls. Dupa aia a astupat gaura cu sudura. Editat Martie 19, 2016 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Martie 19, 2016 Share Postat Martie 19, 2016 (editat) Si daca sare, ce? Nu are nic pe dracu, oricum nu se vede portiunea aia, e prinsa in jugul superior. Io am incins.o o gramada, si tot nu a sarit...dar nici nu am reusit sa scot dopul. Pana la urma cineva mi.a dat gaura filetata , a bagat un surub si a smuls. Dupa aia a astupat gaura cu sudura. asta spune multe despre calitatea lucrarilor facute de tine , mai urmeaza sa ne spui cat de bine se indreapta un cadru folosind barosul ... Editat Martie 19, 2016 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 prima chestie si cea mai importanta: ->Slabesti jugul si te asiguri ca nu tine pe zona dopurilor. -> poti incerca cu caldura - pentru asta folosesti un feon industrial (50 lei la brico) si niste bun simt - sa nu incalzesti excesiv. -> daca nu goleai furca puteai sa efectuezi ceva pompaje - ajuta la scos . Poti si acum - pui mobra pe o parte, bagi ulei pe la surubu de golire, pui surub si te lasi pe furca de tz ori. Ar trebui sa scuipe dopul afara » Post actualizat in 20 Mar 2016 07:05logica e ff simpla aici. Siguranta sau filetul tin dopul acolo sa nu sara in mers cand se comprima furca. Fara ele - puf Daca nu merge singur - cheama un prieten maai gras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 asta spune multe despre calitatea lucrarilor facute de tine , mai urmeaza sa ne spui cat de bine se indreapta un cadru folosind barosul ... Ei bine, uneori un ciocan mai mare face minuni. Cat priveste calitatea lucrarilor facute de mine, n-ai tu treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Martie 20, 2016 Share Postat Martie 20, 2016 contribuiti la subiect. Restul - despre ciobanelile lui Alex- mergeti pe topicul lui. Clientii merita sa stie parerea despre "nu se vede" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.