Sari la conținut

Accident Paralela 45


Guzuman
 Share

Postări Recomandate

Corect!

Dar ce inseamna motocicleta nepregatita? Daca faci pana pe drum inseamna ca nu e pregatita?

Motocicleta a fost cum trebuie cu exceptia penei pe spate descoperita in feribot, la intoarcere.

Si a mai fost si tavalita ... si tot a fost ok.

 

Insa nu vad relevanta fata de subiectul topicului.

Acum nu eram obosit sau ceva asemanator; presiunea a fost verificata la iesire din Targoviste...

tu clar ai o MEMORIE SELECTIVA!!!!!!!

ai cazut in sensul giratoriu de la BYALA pentru ca AVEAI 0,9 in anvelopa spate IN LOC DE 2,9

si pentru ca pana cand nu te am pus la restaurant seara sa verifici pe net cat trebuie sa ai presiunea nici nu stiai!!!!

ASTA INSEAMAN MOTOCICLETA NEPREGATITA!!!!!

ce DOT au anvelopele de pe moto ....acum te iau ca JAGI......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 361
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si daca sunt anvelopele originale ale mobrei, conteaza cu ceva pt tine? Stiu ca esti cel mai mare motociclist in viata, dupa Dan Magadan, dar nu cred ca e cazul sa-l judeci pe Kosh despre ce a facut el asta vara, pe topicul unui accident de acum. Nu s-a nascut nimeni invatat... si, din pacate, cam toti invatam din greselile proprii, nu din ale altora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cazut pentru ca veneam prea tare si era nisip/namol pe portiunea unde am franat. Veneam prea tare crezand ca e drum drept.

Nici n-ai idee cat aveam eu la ora cand am vazut semnul de giratoriu :rusinica:

 

Si inca ceva: anvelopa mai moale inseamna ca tine mai bine la frana fiind contact patchul mai mare. Nu-i asa?

Zic si eu acum, nu ma pricep la "chestii d'astea".

 

PS: vezi ca-ti iau cate-o bere ori de cate ori dai cu batu' in balta.

Abia dimineata ne-am apucat noi de verificat presiuni prin anvelope.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot nu ai spus ce motocicleta ai avut inainte. Sunt curios pentru ca ai spus ca Busa ia curbele stranse mai greu, ca trebuie pregatite etc. Pozitia ghidonului: sprijinit in maini ca la

 

vitezana sau ghidon gen touring ca la naked-uri. Distanta intre axele rotilor, wheelbase, are si ea influenta in dificultatea sau usurinta de a lua curbele.(Busa o are cam mare)

 

P.S. Teoria spune ca forta de frecare depinde doar de apasarea normala si de calitatea suprafetelor in contact si nu de marimea acestora.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un ZX6R 2000, de prin 2008 - l-am dat in 2013, parca.

Am mai mers pe ZX10R 2006 si un R1 2008, nu mult, cat sa-mi fac o parere.

E mai cuminte busa. Cel putin asa mi s-a parut mie.

 

Busa nu ia curbele ca ZX6R-ul adica, din ce-am observat eu, trebuie sa fii atent, e mai lunga intre roti.

Sau o fi de la dot-ul cauciucurilor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cazut pentru ca veneam prea tare si era nisip/namol pe portiunea unde am franat. Veneam prea tare crezand ca e drum drept.

Nici n-ai idee cat aveam eu la ora cand am vazut semnul de giratoriu :rusinica:

 

Si inca ceva: anvelopa mai moale inseamna ca tine mai bine la frana fiind contact patchul mai mare. Nu-i asa?

Zic si eu acum, nu ma pricep la "chestii d'astea".

 

PS: vezi ca-ti iau cate-o bere ori de cate ori dai cu batu' in balta.

Abia dimineata ne-am apucat noi de verificat presiuni prin anvelope.

pai...chiar nu am idee cat aveai tu, ca 650 cc era de mult in fata ta.....deci ....sigur tarai cei 1300cc!!!!!

 

daca te uiti pe google maps o sa vezi curbele de dinaintea sensului giratoriu ......deci CAM CATA VITEZA AVEAI SUPERSONICULE......

 

dimineata ti am pus pe moto manometru si intrebai in stanga si dreapta .... cum se foloseste!!!!!

hai ca ma bag la un film ca tu oricum nu intelegi nimic din ce scriu aici!!!!

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti mai iau o bere pentru ca eu nu voi avea niciodata curajul / tupeul sa depasesc cum o faceai tu si ceilalti.

Defapt ma oprisem la o tigara si-am uitat sa-i pun cricul pe dreapta, d'aia am cazut.

Nah, m-ai fortat sa-ti spun.

 

Viionare placuta!

N-am avut nevoie de "jucarii" d'astea.

Ti-am spus si atunci ca n-am iesit la plimbari de peste 500 de km.

Mi se pare insa low kick sa intorci asta impotriva mea.

Editat de Kosh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut un ZX6R 2000, de prin 2008 - l-am dat in 2013, parca.

Am mai mers pe ZX10R 2006 si un R1 2008, nu mult, cat sa-mi fac o parere.

E mai cuminte busa. Cel putin asa mi s-a parut mie.

 

Busa nu ia curbele ca ZX6R-ul adica, din ce-am observat eu, trebuie sa fii atent, e mai lunga intre roti.

Sau o fi de la dot-ul cauciucurilor...

Ei, deci cu pozitia in sa( de pilotat) erai obisnuit. Oarece disconfort la curbe probabil ca venea de la acea distanta intre roti, la Busa, 1485 mm, la ZX6R si ZX10R, 1400 mm respectiv 1389 mm (le-am luat si eu acum de pe net). De masa dihaniilor....in jur de 170Kg la Kawasaki, doua sute cincizeci si ceva la Busa..ce sa mai zic...Toate aste deosebiri se simt pana te obisnuiesti...

Editat de mianmar23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar ce inseamna motocicleta nepregatita? Daca faci pana pe drum inseamna ca nu e pregatita?

Dintr-un comment anterior am ramas cu impresie ca ai mers si pe drumul spre Grecia cu un cauciuc prea moale. Could be my bad.

» Post actualizat in 07 Mar 2016 19:59

Si eu pe mobra mea preistorica simt cum e mai greu sa fac corectie de trasa in curba (grea, lunga), insa consider ca vina o am si eu. Trebuie muncit, merge ok daca stii cum.

Apoi am vazut cum merg baietii in film asta pe busa, blackbird, si m-am dus sa ma joc in nisip.

https://youtu.be/28J4LtZHQl0?t=2359

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu totii suntem constienti ca circulam intr-o jungla, unde multi soferi ori pietoni, nu te vor vedea sau nu iti vor acorda 'respectul' cuvenit. Traim in 'romanica' si dupa orice colt de strada sau dupa orice viraj pot aparea gropi, caini, pietoni ametiti de la o bere sau soferi care intorc in mijlocul drumului, fix unde nu te astepti si iti pot spune ca in cele mai multe cazuri, nici mama ABS-ului nu te poate scapa. Daca ai un accident, sau un moment de 'cat pe-aci', analizeaza situatia la rece si gandeste-te ce ai fi putut sa faci TU ca sa eviti accidentul. Daca te-ai apucat de motociclism, trebuie sa accepti ca-ti va lua ani de zile sa ajungi la un nivel decent de control al motocicletei si asta daca nu cumva iti sacrifici foarte mult timp pentru asta. E ca orice activitate. Nu ai cum sa fii cu adevarat bun daca nu petreci cateva mii de ore antrenandu-te. Daca incerci sa faci pasi prea mari in evolutia ta (viteza prea mare, incredere prea mare in propriile forte), sansele de accident cresc exponential. Oricum, o mie de vorbe un ban nu fac.....bine ca sunteti ok amandoi si asta este cel mai important si cum spunea cineva mai sus...'Nu s-a nascut nimeni invatat'......cat traim invatam.

 

p.s.- daca stau pe Brancoveanu sunt 'bercenar'...nu?! lol.....

Poate ne intalnim intr-o zi si iesim la o plimbare! Sanatate Kosh.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bos, de aia avem legi si cacaturi, ca sa nu trebuiasca sa fii Rossi cand iesi pe strada ca sa te intorci viu acasa. Si cand lumea se caca pe ele, fraierul care n-are o cusca in jurul lui are sansele cele mai mari sa faca cunostinta cu barbosul. Si majoritatea soferilor care-s pe strada au gandul la orice altceva numa la condus nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu care topic e mai funny, asta sau ala cu alexen ...

 

 

Am avut un ZX6R 2000, de prin 2008 - l-am dat in 2013, parca.

Am mai mers pe ZX10R 2006 si un R1 2008, nu mult, cat sa-mi fac o parere.

E mai cuminte busa. Cel putin asa mi s-a parut mie.

 

Busa nu ia curbele ca ZX6R-ul adica, din ce-am observat eu, trebuie sa fii atent, e mai lunga intre roti.

Sau o fi de la dot-ul cauciucurilor...

 

 

a, si nu-i de la dotul cauciucurilor sau distanta intre roti, e de la creierul care nu s-a prins ca-i taie popa calea

 

da tu fii barbata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off-topic:

- La drumul de anul trecut ai plecat cu pana de-acasa. De fapt, avea pana de cand ai luat-o, pentru ca dimineata in Thassos iesea spuma bagata in roata pentru a opri rasuflarea, iar tu ai zis ca nu ai bagat asa ceva;

- Viteza mare nu aveai inainte de giratoriu, dar te-a surprins datorita oboselii. Daca erai echipat mai adecvat, nu se cunosteau daunele asa tare, dupa cum ai si recunoscut;

- La intoarcere te-ai luat la intrecere cu Ianachim din ambitie. Am tras vreo 5 minute cu 170-180 si apoi am renuntat cand mi-am dat seama ca nu am nicio sansa sa va ajung. Asta nu inseamna ca doar ai mers ceva mai tare. Ianachim s-a oprit la un moment dat, dar pe tine nu te-am mai ajuns;

- Ne-ai asteptat vreo juma' de ora in OMV pentru ca noi ne-am intins cu masa in Veliko. Trebuie sa recunosc ca de acolo ai mes foarte bine pana acasa.

- Ianachim probabil e ofticat pentru faptul ca nu vrei sa accepti o parte din greselile evidente pe care le-ai facut atunci. Esti foarte incapatanat uneori si asta nu e neaparat un lucru bun (vezi tura de insula pe care ai tinut neaparat s-o faci desi iti picau ochii in gura de somn si unde daca ratai o curba, riscai mult mai mult decat in giratoriu la Byala);

- Cand se creeaza tensiune in grup, prea putin conteaza ca zici tu ca te descurci si singur. Lumea se considera responsabila de fiecare membru in mod involuntar.

 

On topic:

Imi pare rau ca ai patit beleaua asta, mai ales ca stiu cat tineai la motorul asta (eu tot consider ca nu se potriveste cu ce tip de plimbari ai tu in minte, dar e alegerea ta). Sper ca ai invatat ceva din pataniile din toamna si acum erai echipat mult mai bine (inclusiv pasagera) si ca nu a mai fost vorba de oboseala, motor nepregatit si alte asemenea. In 50 m eu cred ca aveai timp sa schimbi banda daca nu era nimic pe 1, dar stiu si ce inseamna sa te blochezi cand dai de neprevazut si sa nu mai poti actiona logic. Multa sanatate amandurora si sper sa ne mai intalnim si la alte ture, fara incidente.

 

PS: Nu ii mai taia lui Ianachim din berile alea, ca il ajut cu placere daca nu se descurca singur cu toate. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati scapat usor,mare grija data viitoare. Eu nu iti tin morala legat de accident si modelul mobrei, ever, nu mi permit,nu are rost. Dar iti spus ca vin dupa un 14 abs. Frumos motor,peste busa si este ceva mai comfortabila.Atat soimul cat si 14 le scot prostul din tine foarte usor(nu realizezi) si cand te abtii, devine un chin "suportabil", atat pentru tine cat si ptr motor.Am maritat o si am cumparat un interceptor abs. 14 le imi oferea 2 avantaje fata de actuala, 0 300 si flerul.(franarea este discutabila)Vfr ul pe langa 14 e un scuter, insa unul cu mai multe avantaje: este mai comfortabil(greutate si pozitie), nu mai simt nevoia sa alerg cu fel si fel doar pentru ca am cu ce sau ca pot,intretinere mai ieftina(nu a contat, dar e avantaj). Tot va aud cu busa, dar daca va intreb pe fiecare,dc ati cumpart o, ce ati raspunde,sincer? Eu am luat o ptr fler si atat. Voi? Utilizati macar 60% puterea ei? Nu, nu puteti si nu prea aveti unde. Atunci? Nici macar atuul principal nu l poti folosi. Ah..si sa nu va aud cu * mi am luat hayabusa,dar merg legal*

Ps si la obiect cu acest post, reanalizeaza de 3 ori daca acest model este cu adevarat ce vrei,chiar si dupa 4000km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

@kosh.

 

Vinde busa si cumpara una mai slaba ca risti sa mai lasi in urma inca unu care crede ca a inventat roata si dupa aia te va piri pe forum ca la restaurant mancai cu furculita in dreapta.😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Misto-i pe forumul asta..Mai ceva ca la Maruta..S-a plecat de la urari de sanatate si s-a ajuns la reprosuri..Curat murdar..

in primul rand La multi ani , pisi

 

no2, ti se pare tie curat murdar dar pana nu mani tu un manz de 180 de cai mai bine ramai la comentarii pe la "timpul liber"

 

accidentul asta il facea probabil cu orice motocicleta, problema nu vine ca i-a taiat popa calea la 50m, s-a blocat , nu face fata in situatii criza chiar daca el se crede zmeu, asta nu se antreneaza, nu se invata pur si simplu o ai sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@kosh.

 

Vinde busa si cumpara una mai slaba ca risti sa mai lasi in urma inca unu care crede ca a inventat roata si dupa aia te va piri pe forum ca la restaurant mancai cu furculita in dreapta.😅

asa de repede a mers ca nu stiu cu ce mana mananca, ca el a mancat prin benzinarii... noi in restaurant.......

DA ARE BUSA!!!

 

el inca traieste in lumea unde CASCO de la logan ii repara BUSA......ca asa i a zis POPA!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

 

Am facut o gluma exagerata ca sa fiu in ton cu felul in care s-a exagerat cu dezgroparea mortilor.

Majoritatea ne gasim, la un moment dat ,pe motorul nepotrivit .Asta se datoreaza faptului ca pe linga facut de km , ne mai vine sa traim si anumite fantezii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa nu se vinde, busa se transforma. :crack:

Cat despre restul... multumesc de sfaturi si indicatii.

"Succesuri multe" va doresc, asfalt uscat si lin!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mi se pare bizar, pe topicul cu gizas e logic, coerent si analizeaza orice fraza, cand e vorba sa analizeze un lucru pe care l-a trait el.... se reduce la "vinovatii legale"... popa e vinovat, nu exista culpa comuna, ... daca ii cadea un copac la 50m in fata era vina lu gizas probabil

 

urmeaza sa-ti gasesti credinta cocosh?

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kosh

hai ca am iesit off topic rau asa ca ON TOPIC

ai procesul verbal de la accident?

poti sa pui o poza cu el sa vad cum au incadrat fapta popii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic: Poti sa zici orice unui barbat, chiar si ca are putza mica, ca i-ai tras-o nevesti-sii, bah, dar daca ii zici dupa o plimbare ca nu stie sa mearga ca lumea pe motor ai pus-o!

 

Pe mine m-a urmarit unu' vreo 3 ani sa-mi demonstreze ca nu e asa, ca a invatat, ca nu e caz de accident, dupa ce la prima curba cand am plecat pe Cheia nu a culcat mobra pentru ca nu luase o curba in viata lui si a iesit pe contrasens unde a avut noroc ca s-a strecurat intre masina care venea din fata si parapetul din stanga, am inlemnit! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...