Stau-De-6 Postat Septembrie 21, 2012 Share Postat Septembrie 21, 2012 sint prietenul cu 954. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Dupa tura de ieri Galati-Tulcea(vreo 100km cu multe curbe) m-am indragostit de ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 Salutari baieti pe fireblade uri, anunt ca sunt interesat sa achizitionez o motoreta 929 si cer niste sfaturi pentru verificarea tehnica a motoretei. La ce anume sa fiu atent? Care sunt elementele/martorii care ar putea indica niste probleme la acest tip de motor? Si alte sfaturi utile (voi ar trebui sa stiti cel mai bine). Tin sa precizez ca nu imi permit sa aduc un cunoscator sau sa o duc la vrun mare service deoarece sunt din Braila... si nu exista asa ceva. Un sfarsit de saptamana cat mai placut, asfalt uscat in continuare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 M-am indragostit de asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Am un prieten in ungaria care se ocupa cu asa ceva......si are cateva frumuseti..mie personal nu imi plac dar astia sunt nebuni si nu sunt putini.....uite...954 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 nici mie nu imi plac... nici macar nu le inteleg rostul. in DE sunt multe motoare asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CBROSU Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 Sal A schimbat cineva de curând distribuția la 929 ? Mă interesează preț manopera/piese Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 daca schimbi toata distributia te duce la 1000 ron, minim. parca asa era cand am intrebat io acum aprox 2 ani cand aveam 929. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Sal A schimbat cineva de curând distribuția la 929 ? Mă interesează preț manopera/piese Multam 325$ cu piese OEM din state. Asta fara transport si comisioane. La manopera nu ma pricep. Cu piese luate din Ro probabil tot cam acelasi scor, dar in EUR.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 Sal A schimbat cineva de curând distribuția la 929 ? Mă interesează preț manopera/piese Multam Se schimba doar lantul. 290 de lei lantul + 80 de euro manopera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 http://www.facebook....SaLAjutamPeArpi Baiatul este la Casa Austria o clinica particulara in Timisoara si a intrat azi in prima operatie.....accidentul a avut loc duminica intre Deva si Arad.....cine poate si vrea exista si un cont...orice banut este binevenit.....pt alte detalii va stau la dispozitie...va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1972 Postat Octombrie 9, 2012 Share Postat Octombrie 9, 2012 Cezar, mai e si intinzatorul de lant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 10, 2012 Share Postat Octombrie 10, 2012 (editat) Cezar, mai e si intinzatorul de lant Nu se strica. Orice lant am schimbat, am pus la loc vechiul intinzator si a mers in parametri. Exista opinia asta generala ca intinzatoarele sunt problema dar eu cred ca la cele mai multe motorete care se vehiculeaza in romania la vanzare, care au toate 30.000 de km (indiferent de an ), intinzatoarele nu au nici o problema. Editat Octombrie 10, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 "a face distributia" inseamna doar "a schimba lantul"? Patine nu, intinzator nu, pinioane de pe axele cu came nu? Atunci ar fi parfum! Pai pe principiul asta si la masina se schimba doar cureaua, da'le dreaq de role de ghidaj si intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Pai ai vazut tu pinioane de pe axele cu came distruse? Eu n-am vazut. De exemplu la o motoreta... sa zic.... SV650, pinioanele alea nu se pot demonta de pe axele cu came. Deci ce facem, schimbam si axele cu came? Dar pinionul de la arborele cotit, il schimbam si pe ala? boss.... cam nasol ce zici matale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Salutare baieti! Caut si eu un motor de 929 din 2002, doar motorul in sine fara electrica doar sa fie ok din pct de vedere mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 din 2002 este motorul de 954; 929 este din 2000-2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 Motorul de 954 merge pus si pe sasiul de 929. Si invers e valabil parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Octombrie 16, 2012 Share Postat Octombrie 16, 2012 din 2002 este motorul de 954; 929 este din 2000-2001 2000-2001 atunci, scuze dar nu stiu exact ce motor e pe ea, stiam doar anul dar se poate sa nu fie 2002. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Confirm si eu pt 954, ajunge doar schimb de lant fara pinioane si patine daaaar trebuie si intinzatorul. La mine cel putin era nevoie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2012 Share Postat Octombrie 17, 2012 Confirm si eu pt 954, ajunge doar schimb de lant fara pinioane si patine daaaar trebuie si intinzatorul. La mine cel putin era nevoie... Poti sa mi-l dai mie pe ala vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Pai am facut o perversa de tg Ocna si am retensionat arcul cu o surubelnita. Am zis doar ca era nevoie de intinzator nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 18, 2012 Share Postat Octombrie 18, 2012 Pai am facut o perversa de tg Ocna si am retensionat arcul cu o surubelnita. Am zis doar ca era nevoie de intinzator nou Da, e smecheria care mai stoarce ceva viata din lantul de distibutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
art Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-cbr900%20rr%20954-din-2003-485297.html DIN PACATE......... pretul este negociabil......sau schimb cu super moto dupa 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Octombrie 31, 2012 Share Postat Octombrie 31, 2012 Colorit excelent si subtil. Parbrizul cum e prins ca nu observ suruburi? Spor la vanzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.