Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Salutari baieti pe fireblade uri, anunt ca sunt interesat sa achizitionez o motoreta 929 si cer niste sfaturi pentru verificarea tehnica a motoretei. La ce anume sa fiu atent? Care sunt elementele/martorii care ar putea indica niste probleme la acest tip de motor? Si alte sfaturi utile (voi ar trebui sa stiti cel mai bine).

 

Tin sa precizez ca nu imi permit sa aduc un cunoscator sau sa o duc la vrun mare service deoarece sunt din Braila... si nu exista asa ceva.

 

Un sfarsit de saptamana cat mai placut, asfalt uscat in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal

A schimbat cineva de curând distribuția la 929 ? Mă interesează preț manopera/piese

Multam

325$ cu piese OEM din state. Asta fara transport si comisioane. La manopera nu ma pricep.

Cu piese luate din Ro probabil tot cam acelasi scor, dar in EUR..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.facebook....SaLAjutamPeArpi

Baiatul este la Casa Austria o clinica particulara in Timisoara si a intrat azi in prima operatie.....accidentul a avut loc duminica intre Deva si Arad.....cine poate si vrea exista si un cont...orice banut este binevenit.....pt alte detalii va stau la dispozitie...va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cezar, mai e si intinzatorul de lant

 

Nu se strica. Orice lant am schimbat, am pus la loc vechiul intinzator si a mers in parametri. Exista opinia asta generala ca intinzatoarele sunt problema dar eu cred ca la cele mai multe motorete care se vehiculeaza in romania la vanzare, care au toate 30.000 de km (indiferent de an :D), intinzatoarele nu au nici o problema.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"a face distributia" inseamna doar "a schimba lantul"? Patine nu, intinzator nu, pinioane de pe axele cu came nu? Atunci ar fi parfum!

Pai pe principiul asta si la masina se schimba doar cureaua, da'le dreaq de role de ghidaj si intinzator. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ai vazut tu pinioane de pe axele cu came distruse?

Eu n-am vazut.

De exemplu la o motoreta... sa zic.... SV650, pinioanele alea nu se pot demonta de pe axele cu came. Deci ce facem, schimbam si axele cu came?

Dar pinionul de la arborele cotit, il schimbam si pe ala?

boss.... cam nasol ce zici matale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...