Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Felicitari, foarte chipesa drujba!!! Merita sa ii lasi culoarea asta doar sa retusezi putin zgarieturile (sau e sparta carena pe partea dreapta ca nu imi dau seama?)

Sunt si eu curios de comparatie back to back intre 954 si asta.

Are alte jucarii instalate in afara de Yoshi?

Multumesc! ;)

Carena fata prezinta cateva zgarieturi (pe ambele parti) iar la partea inferioara e rupta prinderea cu carena de jos. In principiu, as lua alte carene sa le tin acestea pt pista (oricum sunt din ABS). Partea cu carenele mai spre sfarsitul anului, o sa ma dau sezonul acesta cu ele. Trebuie acum sa strang putin cureaua sa iau gume, sa adun bani de pista, etc.

In afara de Yoshimura, mai are filtre K&N, bujii NGK Iridium, xenon 8000K, manere Rizoma, parbriz Puig, kit lant RK (nou) - foaie 43 pe spate, crashpaduri.

 

 

Laser frate!! sa o stapanesti sanatos!
Danke! :D

 

 

frumoasa rau....sa ai grija de ea...ca ea sigur te rupe
Merci! :D

 

M-am dat putin cu ea. E atat de manevrabila incat am crezut ca e desfacut jugul fata. :)

De abia astept sa vina caldura, sa vedem ce stie sa faca pe un drum virajat. ;)

post-28093-1295276565_thumb.jpg

Editat de Stau-De-6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de 3 zile detin un 929 din 2000... ce am observat la el, este consumul de aproximativ 10... este normal consumul asta? in rest... ma inteleg super cu mobra... astept niste rasp, ms ;)

 

Salutare gratulation pentru mobra sa fie multi kilometri fara evenimente !!!!!! in legatura cu consumul eu zic ca depinde de cum tragi , la mine asa e de la 5,5 pina la 10

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! :D

Carena fata prezinta cateva zgarieturi (pe ambele parti) iar la partea inferioara e rupta prinderea cu carena de jos. In principiu, as lua alte carene sa le tin acestea pt pista (oricum sunt din ABS). Partea cu carenele mai spre sfarsitul anului, o sa ma dau sezonul acesta cu ele. Trebuie acum sa strang putin cureaua sa iau gume, sa adun bani de pista, etc.

In afara de Yoshimura, mai are filtre K&N, bujii NGK Iridium, xenon 8000K, manere Rizoma, parbriz Puig, kit lant RK (nou) - foaie 43 pe spate, crashpaduri.

 

 

M-am dat putin cu ea. E atat de manevrabila incat am crezut ca e desfacut jugul fata. :huh:

De abia astept sa vina caldura, sa vedem ce stie sa faca pe un drum virajat. ;)

 

Hehee, o fi de la amortizorul ala de ghidon? :D

 

Sa vezi ce poate un 2008+

 

Dar e timp destul si pt asta :D Sa-l stapanesti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare gratulation pentru mobra sa fie multi kilometri fara evenimente !!!!!! in legatura cu consumul eu zic ca depinde de cum tragi , la mine asa e de la 5,5 pina la 10

Multumesc frumos... 5,5 sa inteleg ca este in afara orasului, precizez ca sunt din Bucuresti, si toata lumea stie cum e traficul aici, deci sa ma astept la vreo 10 in oras, si in afara considerabil mai putin, in functie de alergatura... ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos... 5,5 sa inteleg ca este in afara orasului, precizez ca sunt din Bucuresti, si toata lumea stie cum e traficul aici, deci sa ma astept la vreo 10 in oras, si in afara considerabil mai putin, in functie de alergatura... ms

 

si mie in Bucuresti imi ia 9-10. nu te ingrijora, nu e defecta ;)

in afara mi-a luat mai putin ca un vfr 800, care e touring; undeva sub 6..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie in Bucuresti imi ia 9-10. nu te ingrijora, nu e defecta ;)

in afara mi-a luat mai putin ca un vfr 800, care e touring; undeva sub 6..

Multumesc pt incurajari Roberte, :huh: oarecum ma asteptam la consumul asta, f4 imi lua 7-8 pe oras, asa ca… acum sunt curios sa vad ce consum are in afara, asta daca ma abtin in liniile drepte… :D, daca as scoate un 6,5 as fi cel mai fericit, pt ca mi place moto fff mult. Ramane sa va tin la curent. Sa vina odata varaaa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o intrebare.... se poate anula H.I.S.S.-ul de la contact? adica sa nu mai trebuiasca cheia cu chip pt pornire. Motivul ar fi ca am o singura cheie, si daca o pierd am inteles ca o sa ma coste cam mult inlocuirea contactului...

Toate sugestiile au fost sa mi fac o dublura:D, asa ca ... S a votat !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Va rog sa-mi spuneti daca pote cineva sa-mi dea o mina de ajutor:

Am montat pe Honda 954, power commander si ignition module.

Doar cu power commander-ul montat, motorul merge foarte bine.

In momentul in care conectez si ignition module la power commander, pompa de benzina nu mai porneste in timp de ledul rosu de la HISS ramine aprins.

Va rog sa-mi spuneti daca stiti pe cineva care se pricepe la astfel de chestii sau chiar daca mai are cineva montat pe Honda 954 power commander si ignition module.

Atasez si niste poze cu cele intimplate.

Multumesc frumos

post-62615-1295905372_thumb.jpg

post-62615-1295905390_thumb.jpg

post-62615-1295905398_thumb.jpg

post-62615-1295905414_thumb.jpg

post-62615-1295905421_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare fratilor.intru rar pe forum.as avea si eu o intrebare.am avut 2 ani cbr 1000 rr,repsol,tobe mivv.....si multe altele pe ea.am iubit motoru ala ca pe mama.totusi am schimbat-o cu un intruder m 1800 r pe care l-am dat dupa un sezon(din motive financiare,cumparat apartament).e un powercruiser senzational.acum vreau sa-mi iau ss din nou, dar nu mai am gloante destule(nevasta).ce parere avati despre 954?nu e dureros dupa 1000 rr?de dat ma dau binisor, dar nu scoti din vitezista niciodata tot ce poate(in afara de circuit ,daca esti super meserias)pe strada.imi sta capu si la cbr 600 rr cu care de altfel m-am dat.as incerca 954.imi place cum arata si am auzit ca e foarte comoda si are un raport bun,putere, consum.apropo faina papusa ce ti-ai luat-o.iti spun din experienta ca o sa te indragostesti de ea.multi zic ca-s mai blande si iertatoare 1000 rr.iti spun eu, a mea m-a ajutat mult, da si eu am iubit-o si blanda nu a fost niciodata.poate nu-s cele mai turbate vitezane, da cati dintre carcotasi le-au dus pe drumurile noastre pana la limita superioara?mie imi plac toate si nu-s setat numa pe honda.honde am avut 2.cbr 600 f di 03 si cbr 1000 rr din 2004.mi-au placut ca nu am avut niciodata probleme tehnice.la primavara imi iau orice japoneza daca ies bine cu banii.honda pe primul loc, da nici celalalte nu-s neglijat.niste comparatii intre 954 si 1000 rr va rog si numa bine va doresc tuturor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...