Sari la conținut

Detinatori de Honda 900RR Fireblade


emylyo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare!

 

 

am si eu o problema cu turele indicate in bord...am un delay de aprox 4000 rpm. am incercat cu un alt bord si tot la fel face..

 

intrebarea mea este daca se ofera cineva din posesorii de 954 sa ma ajute sa testez problema cu un alt CDI..nu dureaza mai mult de 10secunde...nu se pune problema de cinste...

 

sunt din bucuresti..

 

multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, treaba sta in felul urmator:

Merg zilnic cu mobretul (954), am plecat de dimineata cu niste treaba la vreo 5 km de casa, am stat acolo vreo 20min si cand sa dau sa plec a invartit lesinat si a inceput sa piuie alarma. M'am descurcat pana la urma, am pornit'o impinsa, am ajuns acasa, am pus bacteria pe redresor si imi arata ca e aproape incarcata. Acuma intrebarile:

1. e posibil ca o baterie Bosch din septembrie 2009 sa moara subit vara, adica sa nu mai tina sarcina dar totusi sa arate ca si cum ar fi incarcata? (iarna 2009 si 2010 a stat la caldura in casa, deci frigul iese din discutie)

2. e posibil sa fie releul de incarcare futixat? Daca da ce trebuie sa masor si ce valori trebuie sa aiba?

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in general hondelor le cad repede releul de incarcare, au patit-o 2 prieteni de ai mei. Unul cu VFR 800 altul cu CBR 600 F3, au tot schimbat releurile cu unele SH... pana la urma au cumparat originale ca nu se mai putea. Mai poti avea un scurt pe undeva. Altcineva la un R1 tot avea probleme cu bateria, a schimbat bateria si tot asa... apoi a dat jos alarma si problemele au disparut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am alarma Scorpio, ma indoiesc ca ea sa fie sursa bucuriei. Posibil sa fie releul, da, insa de ex la fostul F4 nu am avut probleme cu el 3 ani si nici de 2 ani de cand am vandut'o nu au aparut probleme la actualul proprietar. Naiba stie, mai studiem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e releul. cel putin mie la fel mi-a facut la un 919, am oprit la un service sa schimb uleiul, si cand sa plec, invartea greu si nu pornea. Mi-a masurat omu pe loc acolo, dupa ce mi-a dat curent din alta parte si mi-a zis sa-i dau pana acasa si sa ma opresc acolo. Nu am mai ajuns pana acasa ca mi-a murit bateria in mers. AM schimbat releul, am pus unul S-h gasit pe net cu 50 de euro si acum nu mai am probleme. Dar e adevarata chestia, releul pica repede la honda, unii fac tot felul de adaptari sa scape de problema, si cand pleci la drum lung e bine sa ai unul de schimb. Incearca cu un releu de la un prieten. trebuie sa-ti incarce, in functie de turatie, 14-15.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc, o sa incerc sa fac rost de un multimetru ca al meu a sucombat de ceva timp. Ideea e ca a pornit impinsa, am mers 5km pana acasa (cu farul stins..), iar acasa a pornit bine merci dupa juma de ora cand am coborat sa iau bateria in casa..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator sangerete

nu zic ca sunt cauciucuri rele, sau ca nu poti sa mergi si cu cauciucuri de strada (desi la unele curse nu ai voie), dar cele de pista mi se par muuult mai sigure. plus ca au si un alt regim de temperatura la care functioneaza mai bine... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aloha

 

o intrebaciune am si eu.

 

am inteles ca ; cloncanitul ambreiajului la 929 e boala lor. Ideea e ca ambreiajul la a mea cloncane destul de pronuntat, cloncane mai ales cind patinez ambreiaju in trafic mergind la pas (se aude clack-clack ca si cum ar cupla).

 

Am comandat chitul de ambreiaj ca sa il schimb sa fiu linistit dar nu am comandat si rulmentii din oala (am vazut ca sint vreo 2-3)... ar trebui sa ii schimb? Dispar simptomele astea?

 

 

Mercic de raspunsuri si bine v-am gasit in tara lu faierbleid :D

 

 

Oleiu e nou schimbat de mine (Motul v300 15w50)

 

 

 

:friends:

Editat de zaelu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poi la ce caruta de bani ai dat pe kit, nu crezi ca merita sa schimbi totul? :rolleyes:

 

Clantanitul la liber nu cred ca va disparea vreodata dar daca tragi de ambreiaj nu ar trebui sa mai clantane in trafic.

Cum stai cu friptul picioarelor la semafoare?

 

Spor la bani de benzina sa ai si baga o poza, doua :burnout:.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...